GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Turbo Pascal - 'ruch' trawy

20.04.2007
23:14
[1]

lo0ol [ Jónior ]

Turbo Pascal - 'ruch' trawy

Halo, wiec kolezanka dala mi zadanie zebym 'narysowal' jej domek + slonce + trawe w turbo pascalu. Glownym problemem jest to ze trawa oraz promyki slonca musza sie poruszac. Probowalem zrobic to w petli ze program wykonuje czynnosci w kolejnosci:
1)Rysuje wszystko
2)Czysci ekran
3)Rysuje wszystko, ale troche inaczej polozone

Niestety gdy tak robie to nie wyglada to za ciekawie (wszystko jest za szybko), a opcji DELAY nie moge uzyc w trybie graficznym.

Wiec, jezeli ktos by potrafil to prosilbym zeby edytowac
to:
w ten sposob zeby trawa ruszala sie w petli na prawo i lewo, czyli polozenie trawy po edycji:

21.04.2007
18:59
[2]

lo0ol [ Jónior ]

up

21.04.2007
19:18
[3]

beowulff [ X ]

nie pamietam dobrze ale w trybie graficznym jest inna zmienna typu delay

22.04.2007
12:17
[4]

lo0ol [ Jónior ]

b33p

22.04.2007
12:24
[5]

yasiu [ Senator ]

wyswietl ten sam obraz np. 20 razy

22.04.2007
12:45
[6]

Maliniarz [ The Watcher ]

Musi byc delay w graficznym.
Miast czyscic ekran, proponowalbym wycieranie w sposob bardziej precyzyjny: rysujesz -> rysujesz to w kolorze tla -> rysujesz znow w innym miejscu.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.