lo0ol [ Jónior ]
Turbo Pascal - 'ruch' trawy
Halo, wiec kolezanka dala mi zadanie zebym 'narysowal' jej domek + slonce + trawe w turbo pascalu. Glownym problemem jest to ze trawa oraz promyki slonca musza sie poruszac. Probowalem zrobic to w petli ze program wykonuje czynnosci w kolejnosci:
1)Rysuje wszystko
2)Czysci ekran
3)Rysuje wszystko, ale troche inaczej polozone
Niestety gdy tak robie to nie wyglada to za ciekawie (wszystko jest za szybko), a opcji DELAY nie moge uzyc w trybie graficznym.
Wiec, jezeli ktos by potrafil to prosilbym zeby edytowac
to:
w ten sposob zeby trawa ruszala sie w petli na prawo i lewo, czyli polozenie trawy po edycji:
lo0ol [ Jónior ]
up
beowulff [ X ]
nie pamietam dobrze ale w trybie graficznym jest inna zmienna typu delay
lo0ol [ Jónior ]
b33p
yasiu [ Senator ]
wyswietl ten sam obraz np. 20 razy
Maliniarz [ The Watcher ]
Musi byc delay w graficznym.
Miast czyscic ekran, proponowalbym wycieranie w sposob bardziej precyzyjny: rysujesz -> rysujesz to w kolorze tla -> rysujesz znow w innym miejscu.