GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czy warto?

19.04.2007
20:55
[1]

THC93Młody [ Canabis ]

Czy warto?

AMD Athlon 3800+ 1GB RAM GF6500 Mam pytanie odnośnie tego sprzętu czy warto w niego ładować kase?dokupić 1-2GB ramu GF7900GS i czy to będzie dobry komp?czy lepiej go szprzedać i kupić C2D E4300 GF7600GT 2GB ram Geil 2x1024(800MHz) Dual Chanell,250GB Seagate?

19.04.2007
20:57
[2]

hohner111 [ TransAm ]

ja bym dokupil ram i 7900GS (PCIE rozumiem)

19.04.2007
21:06
smile
[3]

MR.MANIAK [ Senator ]

Inwestuj w ten

19.04.2007
21:07
[4]

wilcz [ Konsul ]

Dokup ramu i tego GF7900GS. Nowy kom, jak na razie nie jest Ci potrzebny.

19.04.2007
21:09
[5]

THC93Młody [ Canabis ]

A mam takie pytanko jest sposób żeby dowiedzieć się jakiej firmy i ile MHz ma się ramy i płyte główną ?bo ja tego kompa nie moge rozkręcić :P

19.04.2007
21:11
[6]

hohner111 [ TransAm ]

programem everest home na przyklad albo sisoft sandra (nie pytaj gdzie to to scagnac bo ci nogi powyrywam use google), a jak kupisz 7900gs i jeszcze ram to oddasz do zlozenia w firmie gdzie kupiles kompa?

19.04.2007
21:14
[7]

THC93Młody [ Canabis ]

hohner111-->Sam jeszcze nie wiem czy oddam :P bo wkońcu co się może stać z kompem?chyba jak zjara mi się procek to na gwarancje nie mam co liczyć(?)

19.04.2007
21:18
[8]

yasiu [ Senator ]

gwarancja obejmuje podzespoly... gdzies kiedys czytalem, ze nie moga dac gwarancji na caly zestaw :)

19.04.2007
21:20
[9]

Dony_Brasco [ Konsul ]

Sprzęt bardzo dobry! A jeszcze jak go podkręcisz i dorzucisz tą karte to będzie rakieta! Tylko z zasilacze uwazaj !!

19.04.2007
21:29
[10]

THC93Młody [ Canabis ]

Dobra to teraz mam pytanie : co brać GF7600GT czy GF7900GS?i tak jeszcze czy jak sobie dokupie ramy 2x1024 Geil(800MHz) w Dual Chanellu to nie będą się z zwyklakami gryzły?i czy pod ten socket,pod który jest AMD Athlon 3800+ będe mógł kupić np. AMD Athlona 6000+?

19.04.2007
21:54
[11]

Dony_Brasco [ Konsul ]

Powiedz jaką mas płyte główną.

19.04.2007
22:15
[12]

[email protected] [ WBA ]

radziłbym inwestować

19.04.2007
22:25
[13]

hohner111 [ TransAm ]

6000+ czy X2 6000+ ? zakladam ze masz socket AM2 ? jesli tak to mozesz potem kupic X2 6000+

lepiej brac 7900GS bo sie przepieknie kręci

jak dokupisz ram to gryzł sie nie bedzie ale nie bedzie dziala w dualu

a kompa nie ma sie co bać rozkładaj i baw sie dobrze :D

21.04.2007
21:13
[14]

THC93Młody [ Canabis ]

Hmm...moja płyta główna Asus A8NE-FM...może mi ktoś powiedzieć czy moje ramy to są Dual Chanell 2x512MB i mają szybkość tylko 200MHz ;( ?--->


21.04.2007
21:17
smile
[15]

KAPICOLOT [ Legionista ]

warto jest kupić

21.04.2007
21:54
[16]

MR.MANIAK [ Senator ]

@THC93Młody
Twoja płyta to ta??
Ta płyta ma socketa 939
Pod nią nie ma 6000+

Ramy to DDR czyli prędkość 200Mhz pomnóż razy 2 - jest to efektywna prędkość pracy.

21.04.2007
22:06
[17]

THC93Młody [ Canabis ]

MANIAK--->nie wiem dokładnie jaka jest to płyta główna,ale przesyłam więcej info--->
bo ja na tym nie zabardzo się znam

21.04.2007
22:09
[18]

THC93Młody [ Canabis ]

i jeszcze troche info--->

21.04.2007
22:10
[19]

MR.MANIAK [ Senator ]

@THC93Młody= nie musisz być geniuszem komputerowym...

Na tym screenie co dałeś, masz jak wół napisaną nazwę płyty głównej, masz jaka podstawka jest pod procesor i masz to co o ramie Ci napisałem.

21.04.2007
22:11
[20]

mannan [ Stormtroopers ]

zainwestój w ten

21.04.2007
22:18
[21]

THC93Młody [ Canabis ]

MANIAK--->czyli mam dwie kości ramu 512MB po 200MHz każda czyli to daje razem 1GB 400MHz tak?hmm...to pod ten socket jaki najlepszy procek z firmy AMD moge walnąć?i ta płyta główna obsługuje tylko 2GB pamięci(info z komputronik.pl)?to juz chyba lepiej go będzie sprzedać i kupić tamtego bo on bardziej przyszłościowy jest...płyta główna w nim obsługuje Intel Quadro i GF8---

21.04.2007
22:43
[22]

MR.MANIAK [ Senator ]

@THC

Każda z pamięci 512 pracuje z częstotliwością 400Mhz

Bodajże athlona x2 4800+, ale to sprawdź

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.