GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III: Bloodmoon - ma³y problem..

19.04.2007
11:57
[1]

Gandalf [ Wizard ]

The Elder Scrolls III: Bloodmoon - ma³y problem..

Zrobi³em ju¿ wszystkie zadania dla Kompanii Wschodniocesarskiej i wzi¹³em siê za wykonywanie g³ównego w¹tku z tego dodatku. Jestem ju¿ w Wiosce Skaalów, odprawi³em rytua³y na wszystkich kamieniach i mia³em za zadanie zbadaæ sprawê kradzie¿y futer w wiosce i ukaranie winnego.

Doszed³em do tego, ¿e winny jest Rigmor, poszed³ ze mn¹ do wodza, po czym jako karê wybra³em po¿arcie przez wilki. Mam go do nich doprowadziæ, ale gdy wychodzimy z chaty wodza, goœæ zatrzymuje siê tu¿ za drzwiami i ju¿ za mn¹ nie idzie...

Ktoœ mia³ podobn¹ sytuacjê? Co mogê zrobiæ? Myœla³em ju¿ o rzuceniu czaru, dziêki któremu przejmê nad nim kontrolê i sam nim podejdê do wilków - problem w tym, ¿e nie mam pojêcia, gdzie dok³adnie mogê go kupiæ..

W ka¿dym razie to bêdzie krok ostateczny (chocia¿ nawet nie mam pojêcia, czy pomo¿e).

Czy nie da siê tego rozwi¹zaæ inaczej? Do zagrody z wilkami jest kilka kroków, a ten cieæ stoi i nie ma zamiaru za mn¹ iœæ...

19.04.2007
13:33
smile
[2]

Gandalf [ Wizard ]

Obskoczy³em siedziby Gildii Magów i nie znalaz³em nikogo z tym zaklêciem, ale kupi³em prowokacjê humanoida.

Przerobi³em je odpowiednio na 100 pkt/10 sekund, wróci³em do Wioski Skaalów i rzuci³em to na Rigmora. Uda³o siê, dosta³ nagle chêci do ruszenia siê z miejsca i zacz¹³ mnie goniæ. Czar prys³ tu¿ przed zagrod¹, koleœ moment póŸniej sam do niej wszed³ i da³ siê zjeœæ.

Problem rozwi¹zany.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.