kraju92 [ Kenpachi ]
Najlepsze Anime
Jakie jest według was najlepsze anime?
wysia [ Senator ]
Film czy seria?
Taikun44 [ NDSL ]
FMA żebyś się ucieszył :P
nie da się tak po prostu wymienić jednego najlepszego anime, podobnie jak nei da się wymienić najlepszej gry chociażby :)
poza tym, o anime rozmawiamy tutaj: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6283185&N=1
kraju92 [ Kenpachi ]
wysia---> seria, głównie szukam coś w po dobie Fullmetal Alchemist.
Taikun44---> wiesz jak ja ciebie nie lubię:)
Gonsiur [ Hitokiri Battousai ]
Jesli mialbym wybierac takie jedno, jedyne, najlepsze to bedzie to Rurouni Kenshin - Tsuiokuhen
wilqu [ Konsul ]
Kiedyś Dragon ball teraz sądze że Naruto
Taikun44 [ NDSL ]
wysia---> seria, głównie szukam coś w po dobie Fullmetal Alchemist.
Po FMA najlepszy jest Neon Genesis Evangelion ;) a na serio jeśli szukasz czegoś w klimatach FMA, z podobną konwencją polecam Eureka Seven :) od Bones twórców FMA, wg. mnie od Pełnometalowego jest lepsze o jakieś 30% :)
Taikun44---> wiesz jak ja ciebie nie lubię:)
przydałby się tutaj murzynek z "Who fuckin' cares" ale go nie mam pod ręką, nie zaczynam zresztą z Tobą bo mi znowu po rankingu się oberwie :p
PunkNotDead [ Lion of Judah ]
nie mam ulubionego, ale lubię:
Dragon Ball
Naruto
Blood+
FMA
Saint Seya :)
kraju92 [ Kenpachi ]
Taikun44---> też już z Tobą nie chce się kłócić bo też nie chce stracić rankingu
a co do Eureki Seven to mam zamiar obejrzeć jak skończę FMA
fredzio92 [ God of War ]
Dragon Ball. Jak dla mnie nie ma lepszego anime
Reavek [ Tukan ]
fate stay night
FMA (moje ulubione :) )
Death Note (jeszcze sie nie skończyło ale trzyma bardzo doby poziom )
Dragon Ball. Jak dla mnie nie ma lepszego anime
w takim razie to chyba było jedyne anime jaki widziales
Flet [ Fletomen ]
- Dragon Ball
- Naruto
- Sailor Moon :D
kraju92 [ Kenpachi ]
Sailor Moon też oglądam, fajne anime, ale jest bardzo monotonne.
fredzio92 [ God of War ]
Reavek DB to nie było jedyne anime jakie ogladalem. Widziałem też :
Naruto
Fullmetal Alchemist
Sailor Moon
Green Green
paladin [ Konsul ]
hmm
z tego co mi sie podoba ;)
Dragun Bol ^^
Naruto
Inuyasha
Death Note
cos tam jeszcze bylo ale zapomnialem jak sobie przypomne to napisze :]
Ruinort [ Jónior ]
Dragon ball
Naruto
yu-gi-oh
cycu2003 [ Legend ]
Dragon Ball
Naruto (aktualnie)
Chobits
Slayers
kraju92 [ Kenpachi ]
Jak oceniacie FMA? Ja 10/10.
msapps [ Centurion ]
familyguy
Sensai3D [ Pretorianin ]
Jak lubisz fantasy i klimaty średniowiecza to tylko Berserk
Taikun44 [ NDSL ]
kraju pooglądasz inne anime to zmienisz zdanie ;)
kraju92 [ Kenpachi ]
Taikun44---> np. jakie?? tylko nie podawaj już Eureki Seven bo wiem że jesteś fanem tego anime
Taikun44 [ NDSL ]
nie, nie ... nie jestem fanem Eureki :) po prostu jest wspaniała :P dobre w podobnych klimatach może być jeszcze Soul Hunter :) humor tego anime mnie rozbraja, a i główny bohater niezły :)
trypak [ Czesio Fan ]
Włatcy Móch :)
kraju92 [ Kenpachi ]
Taikun44---> jak wolisz, a co do Soul Hunter to czytałem przed chwilą opis i wydaje się ciekawy
A dla wszystkich zainteresowanych FMA, możliwe że powstanie druga seria, wszystko zależy od autorki mangi i jeżeli się zgodzi to zależy ile będzie chciała za to pieniędzy.
kraju92 [ Kenpachi ]
trypak---> włatcy móch to nie anime
Zupełnie nie rozumiem co ludzie widzą w tych włatcach móch, dla mnie jest to trochę głupie, ja wolę south park.
Ruinort [ Jónior ]
trypak wlatcy moch to nie anime tylko bajka animowana
o sorry nie zauwarzylem twojego posta (mowie o tym wyrzej)
trypak [ Czesio Fan ]
ja też lubie south park ale włatcy móch są nieźli :)
Taikun44 [ NDSL ]
kraju >> ekhm ... ale maga przecież potoczyła się inaczej niż anime ... nie wiem czy nadal wychodzą nowe odcinki mangi, ale jeszcze jakiś czas temu wychodziły ... więc jaki sens w twoim twierdzeniu ?
kraju92 [ Kenpachi ]
Taikun44---> przeczytałem w necie że ma być druga seria więc przekazuję informacje, manga chyba nadal wychodzi.
kraju92 [ Kenpachi ]
Taikun44---> zapraszam cię na moje forum;P
Taikun44 [ NDSL ]
Popadłem w większego doła niż po oglądnięciu NGE
«Malakai» [ Pretorianin ]
Na 1 miejscu zdecydowanie Neon Genesis Evangelion :) Co 2 ostatnie odcinki + End of Evangelion ryja psyche to jest poprostu poezja :P Ja musialem ogladnac 2x zeby skapowac wiekszasc przekazu jaki mial w zamysle autor ;)
Na 2 miejscu... Hmmm chyba z sentymentu DB :) Pamietam jak za mlodu plakalem kiedy frezer zabijal Vegete i Goku poswiecal sie w walce z Piccolo ;) Hehehe to byly czasy :P
Xaltorun [ Krusnik ]
FMA, Kenshin :)
@$D@F [ Generaďż˝ ]
wladcy moch to nie anime i nie wiem jak wogole mozna to porowywac :P
mi sie podoba naruto i chobits, w sumie nie ogladaem nic innego w calosci
zastanawiam sie co nowego ogladac :)
ps. czy moge dac link do strony z downloadem anime ? podobno sa darmowe ale nie chce poleciec ;)
msapps [ Centurion ]
a ogladacie ostre porno anime??
trypak [ Czesio Fan ]
nie?
«Malakai» [ Pretorianin ]
Marcin po 1 to nazywa sie Hentai, a po 2... Poprostu wyjdz i zostaw nas w spokoju...
Yoghurt [ Legend ]
Gawd, hoooow lame is that.
Jesli chodzi o seriale:
Samurai Champloo- muzyka, mieszanie konwencji, muzyka, sensowny scenariusz, muzyka, minimalny fanservice, muzyka, animcja, muzyka, charadesign, muzyka. I muzyka.
Cowboy Bebop- muzyka, mieszanie konwencji, muzyka, sensowny scenariusz, muzyka, minimalny fanservice, muzyka, animcja, muzyka, charadesign, muzyka. I muzyka. I jeszcze raz muzyka.
FLCL- muzyka, cudownie posrane, nie za długie, muzyka, animacja, muzyka, afirmacja dragów podczas tworzenia, muzyka. I tak po trzykroć.
Paranoia Agent- zacny charadesign, niezłe fabularnie, funduje pare psychodelek.
TEXHNOLYZE- dawno dobrego SF nie widziałem. Dobre SF to jest.
Deathnote- Daje rade. Przedłużają strasznie i kręcą, ale sam pomysł zacny, a i scenariusz nie kuleje od dziur logicznych.
Błagam, oglądnijcie coś poza FMA i Naruto.
EDIT: I Shaman Kingiem.
I dla pewności- Pokemonem.
NSDT [ Pretorianin ]
Naruto i Shaman King
paladin [ Konsul ]
a no Shaman King tez moze byc ;))
i Ghost in the Shell ;)
bialy kot [ FLCL ]
__________ ^^^
Do tego Bebop (ha!), Planetes (ho!) i Gunbuster + Diebuster (he!)
meryphillia [ Forever Psychedelic ]
No juz myslałem, że doniosę na Was Soulcatcher'owi, by rozdał Wam BANy za pominięcie Cowboy Bebop =]
Dziękujcie Yoghurt'owi; uratował niechybnie Wasze tyłki ;D
Yoghurt równie słusznie mówi pozytywnie o Texnolyze. Dawno tak wkręcającego i zakręconego anime nie oglądałem.
Jeśli chodzi o pojedyńcze anime, to oczywiście nie można pominąć ani Akiry, ani GITS, a tym bardziej mocno niedocenianego przez wiele osób Grobowca Świetlików.
nutkaaa [ Panna B. ]
Nie jestem jakąś wielką fanką anime i dużo nie obejrzałam, ale jak na razie największe wrażenie wywarł na mnie Ruchomy zamek Hauru.
Yoghurt [ Legend ]
Phillia-> Ja nie ratowałem im tyłków. Ja starałem się jakoklwiek uratowac ten wątek od totalnego upadku. Bo jako że 95% anime to syf straszny, a popularny, to sie starłem coś choć minimalnie lepszego zaproponowac. O filmach pełnometrażowych już nawet mi sie wspominać nie chce.
Taikun44 [ NDSL ]
Cowboy Bebop- muzyka, mieszanie konwencji, muzyka, sensowny scenariusz, muzyka, minimalny fanservice, muzyka, animcja, muzyka, charadesign, muzyka. I muzyka. I jeszcze raz muzyka.
Kocham Cię :) Muzyka, muzyka, muzyka, muzyka ... fenomenalna, genialna, jedyna w swoim rodzaju :)
Deathnote- Daje rade. Przedłużają strasznie i kręcą, ale sam pomysł zacny, a i scenariusz nie kuleje od dziur logicznych.
No po ostanich odcinkach gdy wyszło na to że
fAST FEFES [ Centurion ]
witchnurse jakoś tak
m997 [ Konsul ]
dragon ball
Yuri the Crusader [ GUNDAM Pilot ]
Mobile Suit: Gundam Seed + Seed Destiny :P
Mnie się to podobało bardziej od FMA
Yoghurt [ Legend ]
Taikun->
No i dlaczego nie napisałeś o NGE ?
Bo jest przeładowane symbolami, które nie maja żadnego znaczenia, a sa wcisnięte, żeby "yntelygentniej było", i mnóstwo tam czegoś, co nazywa się fachowo "technobabble", czyli pieprzenia pseudo-mądrym żargonem naukowym i religijnym? Tak, chyba własnie dlatego. Pomijając fakt, ze Gainax robił lepsze produkcje (wspomniane FLCL).
Co nie zmienia faktu, ze End jest niezły ze względu na masakre personelu. I walke asuki. I fapanie na cycki Asuki.
wsadd [ Pretorianin ]
Pomijajać kilka wyżej wymienionych (NGE, Texhnolyze...) dodałbym: Haibane Renmei oraz Serial Experiments Lain. Polecam.
M'q [ Schattenjäger ]
Love Hina z niewymienionych. Swoją drogą dziwne, że nikt nie wspomniał jeszcze. Czyżby nie dawało rady?
Łyczek [ Legend ]
Ja się wychowałem na takich anime jak: Yattaman, Zorro, Captain Hawk, Yattodetaman, Gigi La Trottola, Dragon Ball i wiele innych... Nowszych nie znam produkcji więc się nie wypowiadam :)
Taikun44 [ NDSL ]
I fapanie na cycki Asuki.
Ona ma 14 lat !! :) Zaraz Cię zgłosze na policje ...
FLCL ? rozwiń skrót :)
Yoghurt [ Legend ]
M'q-> Nie. Nie daje rady.
Taikun-> 14-letnie są najlepsze.
FLCL= Furi Kuri
M'q [ Schattenjäger ]
Yoghurt błądzisz synu, błądzisz :>
Batonpl [ Konsul ]
Dragon Ball :)
Yoghurt [ Legend ]
M'q-> Wpadanie w czyjeś cycki bawi raz, drugi, no, może trzeci, ale ile mozna oglądac haremowe durne opowiastki, jak zaraz obok lezy Patlabor 2, Jin Roh czy Hotaru no Haka? :P
M'q [ Schattenjäger ]
Whatever. Mnie się bardzo podobało :)
n2n [ Don Kermitto ]
Bo jest przeładowane symbolami, które nie maja żadnego znaczenia, a sa wcisnięte, żeby "yntelygentniej było", i mnóstwo tam czegoś, co nazywa się fachowo "technobabble", czyli pieprzenia pseudo-mądrym żargonem naukowym i religijnym? Tak, chyba własnie dlatego. Pomijając fakt, ze Gainax robił lepsze produkcje (wspomniane FLCL).
Co nie zmienia faktu, ze End jest niezły ze względu na masakre personelu. I walke asuki. I fapanie na cycki Asuki.
osz ty!
maciek_ssi [ One Must Fall 2097 ]
Zapomnieliście o tym?
Taikun44 [ NDSL ]
Taikun-> 14-letnie są najlepsze.
Armia zmutowanych moherów już do Ciebie jedzie !
<< n2n
Yoghurt [ Legend ]
entuen-> Nigdy nie ukrywałem moich skłonności :P
Maciek-> Nie umniejszając nic asortymentowi Komikslandii (huehuehue ;)), serial przynudza.
_Luke_ [ Death Incarnate ]
Rurouni Kenshin OVA. Koniec tematu :-)
Taikun44 [ NDSL ]
dlaczego nikt nie wymienił genialnego anime jakimi są Pokemony >>
Yo5H [ Jackpot! ]
Cowboy Bebop.
Victor Sopot [ Generaďż˝ ]
Cowboy Bebop
ha ha przeglosowane
n2n [ Don Kermitto ]
Co ja tam chciałem naskrobać? A już wiem, a na powaznie (a co! Od czasu do czasu trzeba!) to wujek Yoghurt ma racje. Jeszcze 2 lata temu robiło mi sie mokro na widok Love Hiny czy Evangeliona, jednak to przemija, człowiek obejrzy pare haremówek i innych stereotypowych produkcji i nagle zaczyna się zastanawiać "o ku*wa, czemu ja się tak tym podniecałem?!?"
Mimo wszystko nie ma się też co oburzać że takowe produkcje się ludowi podobają, z czasem albo kompletnie wyrosną z oglądania bajek :> albo chwycą wkońcu za coś konkretnego (no bo ile razy można oglądać to samo?) i dojdą do wniosku że anime to tak naprawdę jedno wielkie bagno z którego trzeba umieć wyłowić perełkę.
Oczywiscie trafiaja się też trefne egzemplarze co to nigdy nie wyrastają z oglądania narysowanych kawaii panienek w mundurkach (potencjalni pedofile :)) dla nich nie ma ratunku... Unikajcie! Mnóstwo tego krąży po internecie.
Taikun44 --> Iwan Dżelion to fajna seria, acz bez większego sensu, ludzie doszukują się w tym jakiś głębszych przesłań (zresztą też tak miałem, młody i głupi byłem) a ich tam poprostu nie ma, ot pierdolenie o szopenie, elementy religijne i takie tam dorzucone na pokaz dla żółtych ludzików (w końcu dla nich to jedno wielkie efektowne czary mary), niemniej jest to klasyka i mimo wszystko fajnie się to ogląda (biorąc pod uwagę rok powstania) Co innego End - nadal bełkot, ale za to zajebiście zrobiony, z konkretnymi scenami i smakowitym soundtrackiem dla prawdziwego emo-kida, dlatego sciągaj, ale już! :)
Taikun44 [ NDSL ]
n2n >> ta, ta :) wyślj mi pocztą bo 1,5 gb to zabójcza wielkość dla mojego łącza, nawet nie chce próbować bo gdy moja osiedlówka to zobaczy popełni harakiri :) nigdy sie jakiegoś sensu w NGE nie doszukiwałem, no może na poczatku, ale robiło na mnie wrażenie jednie to przedstawienie myśli bohaterów, systemu ich wartości, pokazanie ich prawdziwej natury ... no i oczywiście dla Rei oglądałem ;d Asuka ssała ... ;)
darek_dragon [ 42 ]
Slayers - humor, chara design, sentyment
Saber Marionette J - pomysł, ciepło wewnętrzne, sentyment
Cowboy Bebop - muzyka, klimat, zabawa konwencjami
Trigun - pomysł, klimat, cool factor
Hellsing - mroczek ;), muzyka, cool factor
Vision of Escaflowne - muzyka, pomysł, fabuła
Last Exile - pomysł, muzyka, wykonanie
Air - klimat, fabuła, ciepło wewnętrzne
FLCL - Furikuri furikura? ^^
Kolejnośc przypadkowa.
zielony_telefon [ Konsul ]
Cowboy Bebop
Rurouni Kenshin OVA
Samurai Champloo
Helsing
Trigun
Bleach - az dziwie sie ze nikt do tej pory nie wymienil - dla fanow DB i Naruto, trzeba tylko przetrwac pierwsze 5-8 odcinkow, potem zaczyna sie rozkrecac
wysia [ Senator ]
zielony_telefon --> Dla fanow DB i Naruto to moze byc zbyt trudne...
Karl_o [ maniaC ]
The best Anime I have ever seen is Dragon Ball, Dragon Ball Z
Puchacz15 [ Pretorianin ]
ja nie lubie anime.
Gonsiur [ Hitokiri Battousai ]
NGE zdecydowanie kazdemu polecam, mimo ze stare jak cholera to nadal pozostaje jedna z moich ulubionych serii.
Bebop - j.w
GITS - jak dla mnie to nic ciekawego. Kinowka mnie zanudzila jak cholera, a serie TV wywalilem po obejrzeniu 2 epow.
FLCL - stoi u mnie obok Bloodshadow i Ninja Resurrection na liscie - 3 najgorsze anime jakie kiedykolwiek widzialem.
Wpadanie w czyjeś cycki bawi raz, drugi, no, może trzeci, ale ile mozna oglądac haremowe durne opowiastki, jak zaraz obok lezy Patlabor 2, Jin Roh czy Hotaru no Haka? :P
No haremowki mnie przestaly bawic w sumie po 2, czy 3 serii. Chociaz ciekawa komedie szkolna nadal od czasu do czasu lubie obejrzec, to zdecydowanie wole "trudniejsze" serie :). A wspomniany przez Ciebie Jin-Roh jest jedna z moich ulubionych kinowek :).
PunkNotDead [ Lion of Judah ]
ktoś może widział serie Blood+?
fireworm [ Rising Star ]
Dragon Ball a reszta się nie liczy !!
Mr_Slip [ Vaizard ]
ktoś może widział serie Blood+?
ja :P
THE_WITCHER [ Pretorianin ]
Naruto i Bleach :) bardzo mi się podobają te dwa anime wystarczy tylko przetrwać 1 odcinek Bleach'a i dalej Bleach się rozkręca :P ale ja się jakoś pomopowałem z 1 odcinka więc odrazu mi się anime spodobał :D
A po za tym polecam Samurai 7, Claymore (przypomina Wiedźmina naprawde :P na początku myślałem że plagiat :P), D.Gray-man (gatunek Action, Shounen [Naruto, Bleach, Fullmetal Alchemist]), Tokyo Majin Gakuen Kenpuchou, Fullmetal Alchemist, Dragon Ball :P pamiętam czasy kiedy biegło się do domu ze szkoły aby zdążyć na następny odcinek. Dla fanów Death Note polecam anime Darker than Black.
kraju92 [ Kenpachi ]
Ostatnio zacząłem oglądać Eurekę Seven i bardzo mi się spodobała, świetne anime. Zacząłem też oglądać Azumangę Daioh! dobre anime, największym plusem jest to że jest śmieszne, polecam wszystkim co lubią się pośmiać.
Flet [ Fletomen ]
Ja dorwalem wszystkie odcinki Saint Seiya i coz... ogladam i jak na razie bardzo mi sie podoba :) Paamietam jak przez mgle cos jak ratowali Atene przed tymi Rycerzami w Zlotych zbrojach. Ale pojde chronologicznie i zaczekam na to... :D
tomimar [ Pretorianin ]
Dragon Ball rządzi!
zym.it [ Legionista ]
Dragon Ball
Bojak [ Konsul ]
Jak dla mnie, DB chociaż jak powiedział Taikun44 nie da się wymienić najlepszego anime ;)
Ladylucia [ Centurion ]
Soul Hunter (The best!!!)
Slayers,
Ghost in the Shell, (za głębokość)
Blood, last vampire,
Samurai 7 (chodź miejscami przynudzało)
I gdzieś tam jeszcze DB Z. (i mój ulubiny Vegeta)
Aha i jeszcze One Piece!!!
BmrQ3 [ Pretorianin ]
samurai champloo, niedawno skończyłem oglądać i uważam, że jest najlepsze.
davhend [ Ghost of Sparta ]
Rzucilem okiem po trochu i nie zauważyłem, aby ktoś wspomniał o najlepszym Anime wszech czasów!
Mowa oczywiście o:
Road to 2002: Capitan Tsubasa!!!!
Yoghurt [ Legend ]
Gonsiur-> GITS - jak dla mnie to nic ciekawego. Kinowka mnie zanudzila jak cholera, a serie TV wywalilem po obejrzeniu 2 epow.
Seria TV ma swoje wzloty i upadki i żadnym arcydziełem nigdy nie była. Ale do pierwszego GITSa trzeba mieć Neuromancera, Ubika i Fundację co najmniej raz łyknięte, masturbować się na swój oryginalny director's cut blade runnera i grac kims innym niż Solo w Cyberpunka. Pierwsze mam odbębnione kilkakrotnie, z dwóch następnych podpunktów wyrosłem spory czas temu, choć przyznam, że nadal miło wspominam masturbację.
FLCL - stoi u mnie obok Bloodshadow i Ninja Resurrection na liscie - 3 najgorsze anime jakie kiedykolwiek widzialem.
Wiem, za trudne do ogarniecia. Przyjdzie z czasem.
Chociaz ciekawa komedie szkolna nadal od czasu do czasu lubie obejrzec,
"Ciekawa" i "komedia szkolna" pojawiające sie w jednym zdaniu zwiastuja rychłe przebiegunowanie ziemi i koniec swiata, jaki znamy. Wracam do kopania swojego bunkra.
Ladylucia-> Ghost in the Shell, (za głębokość)
I gęstość. Oraz temperaturę wrzenia. Czy wspomniałem o wysokosci nad poziomem morza?
Przyznaj sie, przespało się calego Ghosta.
cioruss [ oko cyklopa ]
dziwie sie, ze jeszcze nikt nie napisal: praktycznie wszystko ze studia Hayao Miyazakiego, z Tonari no Totoro na czele.
DjPeja10 [ Konsul ]
Naruto,Dragon Ball, Full Metal Alchemist,Chobits,GTO
PAINEKILER [ Pretorianin ]
Jedyne Anime jakie znam to Dragon Ball, Pokemony i Yu-Gi-Oh.
DjPeja10 [ Konsul ]
o kurde zapomniałem o moim genialnym Yu-Gi-Oh :)
Vidos [ Senator ]
Czarodziejka z księżyca.
hehe
ZbyszeQ [ FZ7 user ]
"Kałboj Bibop"
Father Michael [ Iscariot Paladin ]
Seria: Ghost in the Shell: Stand Alone Complex, Wolf's Rain
Film: Ninja Scroll, Ghost in the Shell, GitS: Solid State Society, Akira
:)
Teraz czekam az Merlin przysle Paranoia Agent, podobno swietne :)
Ladylucia [ Centurion ]
Yoghurt---> Nie uważasz że to moja subiektywna opinia i nie musi się zgadzać z twoją? Trzeba trochę dłuzej popatreć, zeby tę głębokość (i temp. wrzenia i gęstość i w.n.p.m ;-)) zobaczyć. Może to taka moja kobieca, natura, że wszędzie dopatruję się czegoś więcej, aniżeli tylko efektów. Jakiejś, no właśnie, głębszej treści. A w GITS coś takiego jest. (Czy cyborgi mają duszę?)
Grucha [ Generaďż˝ ]
Mało oglądałem i się za bardzo nie znam, ale mnie kiedyś wdeptał w glebę Berserk
navas [ Chor��y ]
Nie przepadam za anime.
wysia [ Senator ]
navas --> To po jaka cholere sie dopisujesz?
bladyk [ Promyczku boska jestes ]
Wie ktoś może skąd mogę ściągnać odcinki Eureka Seven począwszy od 13 w górę ?Niekorzystam z żadnych torrentów więc potrzebuje wiedzieć z jakiej strony mogę to ściągnać.Na jednej znalazłem 12 , a przecież jest ich 50 , więc... :)
bladyk [ Promyczku boska jestes ]
A jeszcze jedno , wiecie może skąd mogę ściągnać ff7: Advent Children? U mnie w mieście nie ma gdzie tego pożyczyć , więc stąd moja prośba:)
BmrQ3 [ Pretorianin ]
FF:AC-->
bladyk [ Promyczku boska jestes ]
Nie uruchamia się...
BmrQ3 [ Pretorianin ]
tutaj bedą napewno wiedzieć z kad to wziąść https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6283185&N=1
kraju92 [ Kenpachi ]
bladyk--> tu masz wszystkie odcinki Eureki Seven
Yoghurt [ Legend ]
Lucia-> Alez ja mam jak najbardziej dobra opinie o Gitsie i nigdzie nie powiedziałem, że widze tam tylko efekty albo cycki pani major. Zapewne twoja kobieca natura jak zwykle dopatruje się czegoś, czego nie ma i dopuszcza się nadinterpretacji, ale jakoś mnie to nie dziwi. Bawi mnie tylko fakt, że świat dzieli się na tych, którzy:
-lubią Ghosta, bo wiedza o czym jest, z której strony go ugryźc i gdzie sa nawiązania do czego,
-lubia Ghosta, bo słyszeli, ze wszycy go lubią i jest to klasyka, więc nie lubić nie wypada, no i w sumie jest bardzo głębokie i problematyczne to anime, wiec zawsze mozna się pochwalić (ale i tak wolą dragon balla i naruto)
-Nie lubią Ghosta, bo uwielbiają być nonkonformistami w kazdym calu i nawet jak ktoś im powie, ze czarne jest czarne, oni wciąż będą widzieli białe. Ale bzdurną komedyjke o impotentach lubią sobie obejżec
Williams [ Konsul ]
Chrono Crusade.
Gonsiur [ Hitokiri Battousai ]
Wiem, za trudne do ogarniecia. Przyjdzie z czasem.
Moze i za trudne bylo dla mnie, sam nie wiem :). Po pierwszym odcinku FLCL wydalo mi sie tak popieprzone, ze zaprzestalem dalszego ogladania :).
"Ciekawa" i "komedia szkolna" pojawiające sie w jednym zdaniu zwiastuja rychłe przebiegunowanie ziemi i koniec swiata, jaki znamy. Wracam do kopania swojego bunkra.
Tez kiedys sadzilem podobnie, ale po obejrzeni Suzumiyi moja wiara w komedie szkolne powrocila :).
świat dzieli się na tych, którzy:
-lubią Ghosta, bo wiedza o czym jest, z której strony go ugryźc i gdzie sa nawiązania do czego,
-lubia Ghosta, bo słyszeli, ze wszycy go lubią i jest to klasyka, więc nie lubić nie wypada, no i w sumie jest bardzo głębokie i problematyczne to anime, wiec zawsze mozna się pochwalić (ale i tak wolą dragon balla i naruto)
-Nie lubią Ghosta, bo uwielbiają być nonkonformistami w kazdym calu i nawet jak ktoś im powie, ze czarne jest czarne, oni wciąż będą widzieli białe. Ale bzdurną komedyjke o impotentach lubią sobie obejżec
Sa jeszcze tacy, ktorych takie klimaty w ogole nie kreca i anime wybitnie do nich trafic nie moze (ja sie z pewnoscia do tych ludzi zaliczam, pomimo ze GITSa ogladalem kilka razy, to efekt zawsze byl ten sam) :).
HENIO55 [ Konsul ]
DRAGON BALL ( wszystkie i filmy i serie)
great teacher onizuka
Full metal alchemist
Hellsing
i dla mnie to te sa najlepsze :D
kraju92 [ Kenpachi ]
Słyszałem że właśnie Hellsing jest fajny, zastanawiam się czy nie obejrzeć.
Ladylucia [ Centurion ]
Yoghurt---> No popatrz, w twojej wypowiedzi także dopatrzyłam się sensu...
Taikun44 [ NDSL ]
kraju92 >> sprawd sobie lepiej Texhnolye (!!!) albo Ergo Proy (!) :)
reksio [ Q u e e r ]
Cowboy Bepop. Świetna seria i średni (ale dla fana świetny) film.
Van Gray [ The Catcher in the Rye ]
I tylko jedna osoba wspomniała Akirę :O Wstyd, panowie, wstyd. Świetny, klimatyczny film.
Moją ulubioną serią jest Cowboy Bebop - miodna muzyka, humor, fajne postaci, niczego sobie fabuła. A to wszystko daje KLIMAT ;)
Poza tym: Trigun (chociaż miejscami zbyt infantylny), Slayersi, Blue Submarine No 6 (czy jak się to zowiło ;) i kilka innych, których tytuły wyleciały mi z głowy.
kraju92 [ Kenpachi ]
Cowboy Bepop jest świetnym anime. Chętnie bym zobaczył.
Erdi [ Generaďż˝ ]
Pierwszym anime ,które oglądałem to był Dragon Ball.Aktualnie oglądam Naruto.Moim zdaniem najlepsza Manga jak i Anime :)
kosik007 [ Freelancer ]
Pokemony ;]
kraju92 [ Kenpachi ]
Dajcie spokój sobie z Naruto i Pokemonami. Dla mnie są to głupie i bezsensowne anime. Naruto nie lubię za tytułowego bohatera który zachowuje się jak mało dziecko, gdyby go nie było anime by było całkiem fajne. A co do Pokemonów to mi się nie podobają bo są zbyt naiwne. Polecam wam obejrzenie bardziej ambitnych anime.
KeiZ [ Centurion ]
Także polecam Berserk. Poruszający fantasy horror, którego historia kontynuowana jest w nadal wydawanej mandze. Samo anime kończy się w kluczowym momencie, powiedziałbym rozpoczynającym całą serie. Jednak zakończenie jest tak wstrząsające, że jak dla mnie nie sposób było nie dokończyć historii Gutsa przerzucając się na strony mangi.
challenger [ Junior ]
Fullmetal Alchemist na równi z Chobits. Tylko niech nikt mnie za to nie kropnie ;]
kraju92 [ Kenpachi ]
Nikt cię za to nie zabije ja też lubię Chobits i jeszcze jakoś żyje. :P
Ladylucia [ Centurion ]
Niom, Naruto troszkę głupawy jest, ale sympatyczny;). Uchia ma zły głos w polskim dubbingu (nie pasuje do 12-latka) Miałam okazję obejrzec wersję niemiecką, wypada o wiele lepiej(moim zdaniem). Pokemony były fajne w I kl. podstawówki. Ale bądźmy szczerzy: kto ich nie lubił i nie chciał "złapac ich wszystkich"? To samo z "Czarodziejką z Księżyca". Wszyscy to oglądali, tylko teraz nikt się nie chce przyznac...
Dj Alien [ Konsul ]
BLOOD :p
brutu [ Uwielbiam Cię Aguś ]
Duzo nie ogladalem, ale najbardziej podobal mi sie Hellsing - moze dlatego, ze po prostu nie przepadam za anime w stylu Slayersow np. - ale jak znacie jakies dobre anime w podobnym klimacie [czyli nie mowimy: oczom jak spodki, koncentrowanie sie na cyckach i bajkowej magii] - czegos mrocznego, z ladna kreska, najlepiej czasy wspolczesne lub srtedniowiecze - boze strzez przed plazmowymi karabinami.
SimMa$ter [ Chor��y ]
Każde anime jest na swój sposób dobre, ale jeżeli mam wybierać, to sądzę że najlepsze jest "Dragon Ball" w końcu to już klasyka, a mimo wszystko nadal cieszy się ogromną popularnością na świecie. Na drugim miejscu umieściłbym "Naruto" a na trzecim "Shaman King".
PS. Trochę "jetixowa" lista, ale zapewniam Was że oglądałem przynajmniej kilka epizodów z każdego wyżej wymienionego anime w języku japońskim.
sir balor [ Pretorianin ]
Jeśli mam wybrać jedno to Death Note.
kraju92 [ Kenpachi ]
SimMa$ter ---> nie wiem co cię tak pasjonuje w Shaman King i Naruto. Ja oglądałem parę odcinków tych dwóch anime i na początku mi się podobało ale po 10 odcinkach już mi się znudziło, dla mnie Naruto jest głupi, ale każdy ma swoje zdanie, podobano manga Naruto jest fajna. A co do Dragon Ball to jest klasyk i grzech by było tego nie obejrzeć, szkoda że nie puszczają tego na Jetix :P
SimMa$ter [ Chor��y ]
kraju92 --> według mnie "Shaman King" i "Naruto" mają dobrą kreskę, w miarę dobre udźwiękowienie i dość oryginalną fabułę, a żeby oceniać wypadałoby obejrzeć nieco więcej niż 10 odcinków :P
A poza tym nie znam zbyt wiele anime, mógłbym jeszcze dopisać Shin Chan i Yattaman, też całkiem dobre, ale na tym moja znajomość o M&A się kończy. Słyszałem tylko co nieco "Hellsing" "Full Alchemist" "Bleach" "Chobits" czy "Cowboy Beepob" (czy coś w tym stylu), ale nie mam za bardzo czasu na ich oglądanie.
A co do "Dragon Ball" to jest szansa że będzie na kanale Animax, który podobno ma ruszyć jeszcze w tym roku.
kraju92 [ Kenpachi ]
SimMa$ter---> co do innych anime to polecam Fullmetal Alchemist, Chobits i Cowboy Beepob, są naprawdę fajne anime.
A co do kanału Animax to nie oriętujesz się czy będzie w kablówce TOYA?
SimMa$ter [ Chor��y ]
kraju92 --> Niestety tego nie wiem. Jednak Animax pochodzi ze stajni SONY Entertaiment, więc jeżeli twój operator sieci kablowej dołącza do oferty kanały z rodziny AXN, które również zostały stworzone przez firmę SONY, to bardzo możliwe że dołączy również Animax.
A co do tych anime, to zobaczę w wolnym czasie na YouTube, ale jak pisałem wyżej, nie mam za bardzo czasu na ich oglądanie, ale kto wie... jeżeli mnie wciągnie to może obejże całe :]
kraju92 [ Kenpachi ]
SimMa$ter---> ja mam podstawowe AXN, a tamte dodatkowe mogę dokupić, mam nadzieje że u mnie będzie, czekam na Animax!
ValkyreX [ Cesarz ]
Dragon Ball, Chobits (chociaż to trochę na siłę...)
Więcej nie oglądałem, ale zamierzam to zrobić ^^
kraju92 [ Kenpachi ]
Od 30 maja na Hyperze leci nowe anime - Tsubasa Chronicle, mnie sie bardzo spodobało, więc zachęcam do oglądania.
toskae [ Legionista ]
Spirited Away - W krainie bogów
Ruchomy zamek Hauru
teraz biore się za Ergo Proxy- ciekawie się zapowiada
ale zaczęło sie od Sailor Moon- to anime miało świetny klimat...i zawsze będe je dobrze wspominać...
Zeus1990 [ Generaďż˝ ]
może to nudne ale tylko i wyłącznie dragon ball
kraju92 [ Kenpachi ]
toskae---> ja też zaczynałem od Sailor Moon i też będę to anime dobrze wspominać
UltRafaga [ Jehuty Reborn ]
Z seriali to:
- Dragon Ball - obowiązkowo
- Elfen Lied - trochę przesadzona brutalność, ale daje w czajnik
- Full Metal Panic! - niezła akcja, niezły scenariusz
- FLCL - najbardziej mózgoryjące anime jakie oglądałem
- Godannar - nie jest czymś nadzwyczajnym, ale przywraca wspomnienia o Daimosie
- Jungle Wa Itsumo Hale Nochi Guu - mega fazowa komedia, no i postać Guu
- Karin - świat się kończy, romansidło które mi się podoba :P
- Macross Zero - cudne walki powietrzne i niezły scenariusz
- Naruto - też obowiązkowo ^_^
- Slayers - wszystkie trzy serie, bo ma w sobie to COŚ
- Zegapain - jak na razie anime o mechach z najbardziej wykręconym scenariuszem jaki widziałem
Filmy:
- Appleseed - orgazm dla oczu
- Final Fantasy VII: Advent Children - wielokrotny orgazm dla oczu