GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Baldur's Gate 1 - część 20

29.07.2002
08:52
[1]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Baldur's Gate 1 - część 20

Wow juz 20 częśc!!!Witajcie wędrowcy!Baczcie by na szlaku tego wątku z raz obranej drogi nie zbaczać.Gdyż niebezpieczne bestie tylko na to czekają.

Najczęściej uczęszczający w wątku

-Valencis
-Aschman
-Xelloss
-@@@
-Attyla
-Ayertienna
-BarD
-Ines
-iza
-Regis
-Mr. Kalgan
-Bullzeye_Neo

29.07.2002
08:53
smile
[2]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

A oto moj Łowca.

29.07.2002
09:00
smile
[3]

Dark Elf [ Konsul ]

ciekawwe skad mash te fote;)))))

29.07.2002
09:03
[4]

Earina [ Konsul ]

Cześć Aschman, bardzo ładniutki :))) Czy nikt już nie gra w czystą BG1? Po zainstalowaniu dodatku, na razie oficjalnego - co się dzieje? Pojawiają się nowe lokacje, czy zmieniają stare? Muszę oblecieć wszystko od nowa?

29.07.2002
09:14
[5]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

W Opowieściach pojawiają się dwie nowe lokacje, ale zwiedzisz jeszcze trzecią, której nie ma na mapie.

29.07.2002
09:17
smile
[6]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

A tak wygląda.

29.07.2002
09:29
smile
[7]

Earina [ Konsul ]

zakochałam się skąd mogłabym sobie ściągnąć jakąś śliczną elfią panienkę? Tylko nie jakąś mimozę :)

29.07.2002
09:30
[8]

Valencis [ Transmuter ]

Aschman --> Czemu nie zainstalowałeś u siebie DSotSC?

29.07.2002
09:33
[9]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Earina ---> Kiedyś na www.planetbaldurs.com był link do ogromnej galerii portretów. Może jest nadal.

29.07.2002
09:34
[10]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Valencis- ->Bo wiesz wy wszyscy prześliscie bg a ja wogule ,wiec chce przejsc bg1 i dodatek a pozniej moge przejsc ten nieoficjalny.

29.07.2002
09:36
[11]

Attyla [ Legend ]

Hehehehehehehe Reniu - zakochalas sie w JAKIEJKOLWIEK slicznej elfiej panience?:-))))))))

29.07.2002
09:37
[12]

Earina [ Konsul ]

dzięki Cainoor, zaraz sprawdzę Aschman, robię dokładnie to samo, a potem jeszcze BG2

29.07.2002
09:39
smile
[13]

Earina [ Konsul ]

sprawdziłam: The Web site cannot be found

29.07.2002
09:39
[14]

Valencis [ Transmuter ]

Aschman --> Hmmm... jak chcesz, w zasadzie to nawet to rozumiem. Ale z tym, żeby grać jednoklasowcem, bo wtedy przyłączają się do Ciebie postacie z 1. poziomu, to przesadzasz - 60 % NPC i tak nie ma opcji dołączenia do składu, gdy maja 1. level.

29.07.2002
09:40
[15]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Earina ---> Przepraszam, za zły namiar w poprzednim poscie. Poprawny adres to np.:

29.07.2002
09:42
[16]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Valencis ale ty nie wiesz jaka ja bede miał frajde jak przejde bg1 do importuje do bg2.

29.07.2002
10:24
smile
[17]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Chcecie zobaczyć wspaniały portret i nieprzeciętne umiejętności ? :):) --> Proponuje zrobić listę ulubionych klas każdego uczestnika dyskusji. Ja zacznę : Wojownik - Paladyn - Łowca - Bullzeye_NEO Złodziej - Bard - Kapłan - Druid - Mag - Mag specjalista -

29.07.2002
10:27
smile
[18]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Obrazek był zbyt duży, teraz jest dobry -->

29.07.2002
10:28
[19]

@@@ [ Generaďż˝ ]

No ja jestem złodziejem :))

29.07.2002
10:28
[20]

Attyla [ Legend ]

To mnie dopisz na woja

29.07.2002
10:34
[21]

Earina [ Konsul ]

mag

29.07.2002
10:38
smile
[22]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Wojownik - Attyla, Paladyn - Łowca - Bullzeye_NEO, Złodziej - @@@, Bard - Kapłan - Druid - Mag - Earina, Mag specjalista - Jak chcecie się dopisać do bierzcie kopiuj/wklej bo nie chce mi się ciągle dopisywać kolejnych osób.

29.07.2002
11:06
[23]

Drizzt/GT/ [ Junior ]

Wojownik - Attyla,Drizzt/ GT/ Paladyn - Łowca - Bullzeye_NEO, Złodziej - @@@, Bard - Kapłan - Druid - Mag - Earina, Mag specjalista -

29.07.2002
11:09
[24]

@@@ [ Generaďż˝ ]

Ooo jakiś rekrucik :))

29.07.2002
11:26
smile
[25]

Valencis [ Transmuter ]

wojownik - Attyla, Drizzt/ GT/; paladyn - łowca - Bullzeye_NEO; złodziej - @@@; bard - kapłan - druid - mag - Earina; mag specjalista - Valencis.

29.07.2002
11:39
[26]

Earina [ Konsul ]

mam pytanko, w lokacji z czerwonymi magami/druidami? jadowite pająki szlajają się w dużej obfitości i latają sieci, naprawdę wstrętne :) Jakoś sobie poradziłąm, ale ponieważ pojawiał mi się komunikat: pułapka została uruchomiona to zaczęłam szukać tych pułapek i nic. Można je jakoś znale4źć i rozbroić, czy trzeba to załatwić metodą: nie siłą go to młotkiem?

29.07.2002
11:42
[27]

Attyla [ Legend ]

Mozna i znalezc i rozbroic. Z tym, ze z tego co pamietam zlodziej musi miec zdolnosc wykrywania pulapek na poziomie minimum 70% A jezeli nie, to wysylaj kwiatuszku jednego z duza iloscia HP i dobrymi rzutami obronnymi, zeby uruchomil i mugl sie wycofac. reszta powinna stac na skraju dzialania pulapki, zeby w razie czego wspomoc go bronia dystansowa. generalnie najwaztniejsza jest taktyka przejscia tego poziomu.

29.07.2002
11:43
[28]

Valencis [ Transmuter ]

Tych pułapek faktycznie nie można wykryć przed uruchomieniem, na szczęście nie są takie strasznie uciążliwe.

29.07.2002
11:45
[29]

Valencis [ Transmuter ]

Bullzeye --> Właściwie po co to rozróżnienie na maga zwykłego i specjalistę, skoro i tak nie można określić jaki to specjalista?

29.07.2002
11:56
[30]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Postanowiłem powtórzyć tu moje wtrącenie, bo potrzebuję waszej opinii: Wygląda na to, że mój dodatek, to będzie ok 150- 180 MB... w porównaniu do DSotSC, które ma 39 MB... Powiem wam, że testowo zajrzałem do mojej ulubionej i sztandarowej lokacji i po wejściu wita trzech takich twardzieli... nawet nie zdążyłem opracować taktyki, bo już nie żyłem. Co ważniejsze zawodzi taktyka wejdź-atak-wyjdź, bo gonią dalej. Niby wiem ( sam to zrobiłem ) ale to była szybka i bolesna śmierć - błe. Ok. 12.08.2002 bedzie gotowy o ile tfu... nic się nie wydarzy.

29.07.2002
11:58
[31]

@@@ [ Generaďż˝ ]

Zalezy jak bardzo postacie są zaawansowane gdy spotykaja tych rycerzy ( chodzi ci o Horrory Bitewne ???)...

29.07.2002
11:58
[32]

Attyla [ Legend ]

Ale mozna im sie dobrac do d...? Jezeli tak, to nie ma sprawy. Bedzie ciekawsza zabawa.

29.07.2002
11:59
[33]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

wojownik - Attyla, Drizzt/ GT/; paladyn - łowca - Bullzeye_NEO; złodziej - @@@; bard - kapłan - Cainoor druid - mag - Earina; mag specjalista - Valencis

29.07.2002
12:00
smile
[34]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Valencis --> Jak chcesz to może to wyglądać tak : wojownik - Attyla, Drizzt/ GT/; paladyn - łowca - Bullzeye_NEO; złodziej - @@@; bard - kapłan - druid - mag - Earina; mag specjalista - Valencis (inwokator);

29.07.2002
12:02
[35]

Valencis [ Transmuter ]

Ale dlaczego akurat inwokator? :)

29.07.2002
12:03
smile
[36]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Hmmm... nie wiem, tak mi się napisało. :):)

29.07.2002
12:03
[37]

Dark Elf [ Konsul ]

hmmm nie mam ulubionej ale chiba bedzie................jakis wojo:P, moze byc lowca i kocham jeszcze zlodzieja:)

29.07.2002
12:04
[38]

@@@ [ Generaďż˝ ]

Valencis chyba wolał by mistrza przemian :))

29.07.2002
12:06
[39]

Valencis [ Transmuter ]

Może każdy po prostu dopisze tę klasę, która mu odpowiada do listy, jeżeli jej nie będzie, a na razie skasujemy te opcje, przy których nikt się jeszcze nie podpisał.

29.07.2002
12:08
[40]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

wojownik - Attyla, Drizzt/ GT/; paladyn - łowca - Bullzeye_NEO; Aschman złodziej - @@@; bard - kapłan - druid - mag - Earina; mag specjalista - Valencis (inwokator);

29.07.2002
12:08
smile
[41]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Valencis, a może nekromantę chcesz ? Tanio sprzedam Nekromantę ! :):):)

29.07.2002
12:09
[42]

Belt [ 210 backstab damage ]

To teraz kolej na mnie. Niech lista pozostanie taka jaka jest. wojownik - Attyla, Drizzt/ GT/; paladyn - łowca - Bullzeye_NEO; złodziej - @@@; bard - kapłan - druid - mag - Earina; mag specjalista - Valencis (inwokator); Belt (mistrz przywołań)

29.07.2002
12:10
[43]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Te wesołe chłopaki są mniej więcej o mocy Srvka lub rycerza z wieży durlaga, ale tu nadziewacie się na nich tak, że nawet przyzwanie potworów może być problematyczne - ja metodą walka póki bohater żyje dołożyłem im w końcu... - przy czym pewne typy broni robią dużo kuku (10-15), a niektóre tylko 1-2

29.07.2002
12:11
[44]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Hmmm... don't forget about me plz... Właśnie skończyłem instalację BG + OzWM :)) Ach te wspomnienia... kapłan - Cainoor

29.07.2002
12:12
[45]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Chyba nie jestem oryginalny wojownik - Attyla, Drizzt/ GT/Mr.Kalgan/; paladyn - łowca - Bullzeye_NEO; złodziej - @@@; bard - kapłan - druid - mag - Earina; mag specjalista - Valencis (inwokator); Belt (mistrz przywołań)

29.07.2002
12:13
[46]

Valencis [ Transmuter ]

Bullzeye --> Nekromancja mi jakoś nie odpowiada, wyobraź sobie trening na mistrza nekromancji - błąkasz się po cmentarzach, rozbebeszasz żaby (i kto wie co jeszcze), ble... to nie dla mnie. Na razie mogę być przemieniaczem. :)

29.07.2002
12:15
[47]

Valencis [ Transmuter ]

Mr. Kalgan --> Jesteś częścią nicku Drizzta/GT/? :)

29.07.2002
12:16
smile
[48]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Teraz lista powinna być dobra : wojownik - Attyla, Drizzt/ GT/;Mr.Kalgan/; paladyn - łowca - Bullzeye_NEO; złodziej - @@@; bard - kapłan - Cainoor druid - mag - Earina; mag specjalista - Valencis (inwokator); Belt (mistrz przywołań)

29.07.2002
12:19
smile
[49]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Valencis --> Ja cię jednak widzę jako nekromantę. Pomyśl sobie - możesz pogadać ze szkieletami, pograć z zombiakami w pokera, a jak jest nudno to wskrzeszasz ghula i patrzysz jak się biją ! Ostatecznie mógłbyś być barbarzyńcą... :):):)

29.07.2002
12:23
[50]

Valencis [ Transmuter ]

Może jako alternator nie mogę tworzyć szkieletów, ale jakoś mi to nie wadzi, gdy potrzebuję się zabawić wzywam biesa z otchłani. :)

29.07.2002
12:26
[51]

@@@ [ Generaďż˝ ]

Albo kazesz chowańcowi walczyć z koboltem :)

29.07.2002
12:30
[52]

Valencis [ Transmuter ]

@@@ --> Nie miałem nigdy chowańca, jakoś nie mam do nich przekonania. Jśli już to chciałym mefita, ale do tego jest potrzebny charakter zły.

29.07.2002
12:33
[53]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Valencis---->zgłaszałeś problemy z DSotSC ---> tebłędy to błędy twórców dodatku, jeżeli podacie mi wszystkie, które znajdziecie, to poprawię to pzry okazji mojego dodatku, ale potzrebuję szczegółow typu postać, nazwa, rodzaj błędu.

29.07.2002
12:34
[54]

@@@ [ Generaďż˝ ]

Jak ja bym był magiem to wystarczyłby mi kot za chowańca :))

29.07.2002
12:34
smile
[55]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

A ja wam mówię, że rządzi nekromanta ! Ewentualnie Pół-Ork Barbarzyńca z dwoma mieczami oburęcznymi w dwóch rękach ! Zacytytuje tu mojego idola Volothampa Geddarma "Półorki są doskonałymi wojownikami... ale kiepsko się z nimi rozmawia." :)

29.07.2002
12:35
smile
[56]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Ja tam za chowańca chciałbym mieć Demonknighta... :)

29.07.2002
12:36
[57]

Earina [ Konsul ]

Attyla ---> tak właśnie zrobiłam, mówiłam, że rozwaliłam pająki, wolałabym to po prostu zrobić jakoś subtelniej. Mój złodziej ma 100% wykrywania i nic nie wykrył :( I ile można mieć w tych zdolnościach, ponad 100%? tzn, że co. Wykrywasz wszystkie pułapki i jeszcze takie, których nie ma? :)

29.07.2002
12:38
[58]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

PS. Jeżeli zdarzy się, że wywali wam do Windowsa, to jest to błąd na linii gra-dodatek - nie do wyeliminowania na dzisiejszy poziom wiedzy. Pojawia się z reguły przy wkraczaniu na nie oryginalny obszar - przyznam się, że pracuję, by go usunąć i juz wiem co jest, ale testy to długi proces - czy przy odpalaniu dodatku wasz procek haruje jak wół?

29.07.2002
12:39
smile
[59]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Aurelinus, znasz może jakąś stronę z info o DSotSC ? Może opublikowałbyś to na forum ?

29.07.2002
12:42
[60]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bullzeye---->co potrzebujesz wiedzieć? bo fabuły nie zdradzę za chiny...

29.07.2002
12:43
[61]

Valencis [ Transmuter ]

Raczej nie mam cierpliwości do chowańców... ani istot spoza pierwszej sfery materialnej (). Nie jestem jakimś łowcą, żeby rozmawiać ze zwierzętami. ps1. Półork... z czteroma rękami? ps2. I nie mam dość przestrzeni w domu, żeby chodować demonknighta. :/

29.07.2002
12:44
[62]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Odpalanie dodatku - mam na myśli rozpoczęcie gry...

29.07.2002
12:44
[63]

Valencis [ Transmuter ]

Aurelinus --> Skąd mam wiedzieć, jak się zachowuje procesor, gdy włączam DSotSC? Nie widzę nic szczególnego...

29.07.2002
12:45
[64]

@@@ [ Generaďż˝ ]

1) Is "Dark Side of the Sword Coast" playable without Tales of the Sword Coast installed? No. Little bits may appear to work, but many items and spells will not work right and will crash the game and many reused areas will not exist due to not having Tales of the Sword Coast. 2) Can I start playing "Dark Side of the Sword Coast" using my current save games from BG or BG:TotSC? No. You MUST start a new game to play. DSotSC v1.0.2 save games should be compatible with DSotSC v1.0.3 though, unless you are in a bugged area, then try to go to a save game prior to entering that area. 3) Can I play "Dark Side of the Sword Coast" in multiplayer mode? Of course. Just like the official game, its official expansion and the previous games using this game engine; as long as all players have the same game elements installed, all can play together in multiplayer mode. 4) What about the official patches? All official patches need to be installed *PRIOR* to installing "Dark Side of the Sword Coast". This will be mentioned and detailed during the installation of "Dark Side of the Sword Coast" to ensure people understand this. Installing any official patch after installing "Dark Side of the Sword Coast" will ruin the game install as the official patches do not take an install of "Dark Side of the Sword Coast" into account. 5) Can I have custom new items, spells and other such custom files installed with "Dark Side of the Sword Coast" being installed? Yes, but only if you install them (or make them) after installing "Dark Side of the Sword Coast". This is because your dialog.tlk file (the texts in the game) gets replaced when you install "Dark Side of the Sword Coast". 6) What languages will "Dark Side of the Sword Coast" be available in? The creators of "Dark Side of the Sword Coast" use the english versions of the game to create it thus all texts will be in english. This will mean that you *can* install it as an upgrade to any other language version (unless we hear otherwise), but all texts will be in english. Translations can be made by interested people using one or more utilities at TeamBG.com. Keep in mind, translation is a very large task. So far both German and Japanese translations have been made and are available for download. 7) Can you import characters from "Dark Side of the Sword Coast" into BG2? Yes you can. BG2 does have an import procedure that wipes clean your spellbook, makes your character drop all itmes and enforces the BG or TotSC experience cap by dropping your character's experience points to either 89,000 or 161,000. This occurs whether or not your character is from normal BG1 or DSotSC. There are no problems with using DSotSC characters in BG2. 8) Can you add features to BG from newer games, things like 800x600 resolution or kits, new animations, etc.? No. These types of things are part of the program that runs when you play these games. Our game expansions and such do not alter that program. These expansions are only new data files used by that program, so we cannot alter the basic fuctionality of the program that runs the game.

29.07.2002
12:49
[65]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Earina---------> nie ma pułapek nie do wykrycia. To błąd gry, bo postać na otwartym teranie za późno reaguje, ale jeżeli wiesz gdzie jest pułapka i odpalisz Szukanie pułapek, po czym zaczniesz dreptać w "tę i weftę" to w końcu się objawi... Sprawdź jakeś cierpliwa.

29.07.2002
12:51
[66]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Valencis-----> oj słychać go słychać... mój PIII866 + pokretło terkocze jak plastik w szprychach.

29.07.2002
12:53
[67]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

6) What languages will "Dark Side of the Sword Coast" be available in? The creators of "Dark Side of the Sword Coast" use the english versions of the game to create it thus all texts will be in english. This will mean that you *can* install it as an upgrade to any other language version (unless we hear otherwise), but all texts will be in english. Translations can be made by interested people using one or more utilities at TeamBG.com. Keep in mind, translation is a very large task. So far both German and Japanese translations have been made and are available for download. AND POLISH BY AURELINUS TEAM!!!

29.07.2002
13:00
smile
[68]

Earina [ Konsul ]

Aurelinus ---> to poważny prblem, bom jest niecierpliwa

29.07.2002
13:10
smile
[69]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Niebyłbym sobą:) wojownik - Attyla, Drizzt/ GT/;Mr.Kalgan/; paladyn - łowca - Bullzeye_NEO; złodziej - @@@; bard - BarD kapłan - Cainoor druid - mag - Earina; mag specjalista - Valencis (inwokator); Belt (mistrz przywołań) Te lokalizację,którą odkrył Valencis,to jedna z 3.Niewiem jak wy zamieszczacie te screnny,węszę tu jakiś podstęp-pewnie tylko ja mam 150 kb. A najgorsze,że ja niewiedziałem(i niewiem nadal)jak tam wleźć ,bo na wschód od Peldvale mam las i znak,że nie mogę przejść.Zaraz sprawdzę.Jak mi się uda,to do zobaczenia za 2 dni:). Jeszcze ta Jet'lya mówi,że chce jaąś wiwernę,a jak już jej załatwię,to nie wiem co zrobić,bo nie opatrznie za szybko kliknołem dalej,myśląc ,że nie ma tam nic ważnego,no i mam:( Valencis-->Przejdź kopalnie jak najszybciej,bo niewiem co zrobić... Narazisko

29.07.2002
13:12
smile
[70]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Cholera -gadam jak wieśmak:)

29.07.2002
13:23
[71]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Aurelinus --> Najchętniej dowiedziałbym się o zmianach w stosunku do BG zwykłego i o nowych broniach, NPC itd. PS Jakbyś mi zdradził fabułę to bym Cię zabił :)

29.07.2002
13:25
[72]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Earina----> Tedy nie pozostaje nic ponad ukontentowanie żeś Aśćka pułapkę przeżyła zdrowiem jeno przypłaciwszy.

29.07.2002
13:29
[73]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bulzeye----> tego nie podają nigdzie, ale pamiętaj, że z duchem gry na każdego potwora, dodają odpowiednie zestawienie sprzętu ułatwiające jego eksterminację. W przypadku DSotSC większośc nowej broni mają wredniaki lub leżyw różnych lochach - ale nie znajdziecie nic nadzwyczajnego - mój łuk tryskającej energii to prawdziwe arcydzieło w porównaniu z tymi itemami. Do wydania dodatku już tylko dni...

29.07.2002
13:35
[74]

Attyla [ Legend ]

To dziwne. Ja wczoraj tez przechodzilem ta lokacje i nie mialem problemow. Moze poprostu zastosuj metode "save i load". Polega toto na tym, ze wysylasz najpierw zwiadowce, ktory uruchamia pulapke. Robisz load i w poblize miejsca, gdzie jest pulapka wysylasz zlodzieja z wlaczonym wykrywaniem. Czasami trzeba troszke poczekac, az znajdzie on to, czego szuka, ale to tylko kwestia czasu. pamietaj, ze w lokacji z magami pulapki te sa bardzo dlugie i przejsc przez nie mozna tylko pojedynczo przy samej krawedzi. To musi zadzialac. Dodam jeszcze, ze moja Imoen ma obecnie na wykrywaniu 50% i radzi sobie z nimi. Trwa to zwykle kilka rund, ale w koncu znajduje. Powodzenia!

29.07.2002
13:40
[75]

Earina [ Konsul ]

Chyba tam wrócę z czystej ciekawości, zawsze się na to daję złapać :)

29.07.2002
16:10
[76]

bruno [ Pretorianin ]

Jak dostać się do mjejsc z DSotSC? tych co pokazują się po rozmowie z elfką w Pomocnej Dłoni. Poza tym w dzienniku pisze coś o jakiejś gospodzie w Beregoście, której niema?

29.07.2002
16:21
[77]

Valencis [ Transmuter ]

bruno --> Musisz opuścić Peldvale od wschodniej strony, właściwie, to możesz to zrobić już na początku gry.

29.07.2002
16:21
[78]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Jest to gospoda o nazwie Jowialna lub Przyjazna. Jest na pewno. Jak się dostać? Nie wiem. Sprawdzę i jutro odpowiem, ale na pewno część map będzie nieosiągalna do któregoś aktu, bo ten dodatek jest wysokopoziomowy.

29.07.2002
16:22
[79]

Valencis [ Transmuter ]

A na drugie pytanie jeszcze nie umiem odpowiedzieć, ja jestem dopiero w drodze do obozu bandytów.

29.07.2002
16:23
[80]

Valencis [ Transmuter ]

W Beregoscie są cztery gospody - Feldposta, "Wesoły żongler", "Czerwony bukiet" i "Płonący czarodziej". Która to?

29.07.2002
16:24
[81]

Regis [ ]

To ja tez sie dopisze: wojownik - Attyla, Drizzt/ GT/;Mr.Kalgan/; paladyn - łowca - Bullzeye_NEO; złodziej - @@@; bard - BarD kapłan - Cainoor druid - mag - Earina; mag specjalista - Valencis (inwokator); Belt (mistrz przywołań); Regis (mistrz przywolan)

29.07.2002
16:27
[82]

Valencis [ Transmuter ]

Nikt nie zechciał mnie poprawić. :/ wojownik - Attyla, Drizzt/GT/, Mr.Kalgan; paladyn - łowca - Bullzeye_NEO; złodziej - @@@; bard - BarD; kapłan - Cainoor; druid - mag - Earina; mag specjalista - Belt (mistrz przywołań), Regis (mistrz przywołań), Valencis (mistrz przemian).

29.07.2002
16:35
[83]

bruno [ Pretorianin ]

Jestem już w V akcie, tuż po zatopieniu kopalni. Żeby opuscić jakiś rejon musi pokazać się ikona z kołem, nie? A po wschodniej stronie Peldvale są drzewa i niema dostępu do krawędzi i pojawia sie ikona "akcja niemożliwa" ( przekreślone kółko)

29.07.2002
16:36
[84]

Valencis [ Transmuter ]

bruno --> Tak jest wtedy, gdy nie zacząłeś gry mając już zainstalowany DSotSC. Kiedy ja wczytuję stare save'y też nie mogę wyjść z Peldvate, chociaż w obecnej grze jest to możliwe.

29.07.2002
16:40
[85]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

PANOWIE i PANIE - przypominam, że gre należy zacząć od początku i nie wolno korzystać z GateKeepera bo inaczej nici z zabawy.

29.07.2002
16:45
[86]

Valencis [ Transmuter ]

Aurelinus --> Słyszałem, że w DSotSC złodzieje mogą zatruwać broń, jak zabójcy w BG2. Na czym to polega? Myślałem, że to będzie specjalna zdolność, ale jestem złodziejem na 4. poziomie, a w drużynie mam też Montarona na 5. i nic się nie dzieje.

29.07.2002
16:51
[87]

@@@ [ Generaďż˝ ]

Ja czytałęm na oficjalnej stronie ze poszczególne klasy mogą : - tworzyć zatrute strzały i bełty (chyba złodzieje) -wpadać w berserk (chyba wojownicy) -zmeniać się w zwierzęta (chyba druidzi) Ale w DSotSC narazie nie gram więc nie wiem jak to jest w rzeczywistości :)

29.07.2002
17:27
[88]

bruno [ Pretorianin ]

Dobra jest!! Znalazłem przejscie na górnej czesci wschodniej krawędzi

29.07.2002
19:45
[89]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Łowca jest bardzo dobry szczegolnie z łukiem.

29.07.2002
19:59
[90]

Valencis [ Transmuter ]

Widzę, że już jesteś w Beregoscie. Mój wojownik/mag/złodziej strzela tak sobie, ale żaden wróg nie wytrzyma gdy cała moja drużyna zacznie w niego naparzać łukami (ja i Kivan), kuszami (Montaron), procami (Viconia) i czarami (reszta :)). ps. Te strzały to kupione czy znalezione? Ja jestem zbyt skąpy (), żeby używać inne niż zwykłe.

29.07.2002
20:16
[91]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Te strzały są przez pewien bug ,ktory odkryłem z kolegą.Jestem juz w nashkel mam 4 poziom Varsconie+2,łuk refleksyjny+1,mozna isc juz na dritzaa i gdzie jest rozdzka przywołan.

29.07.2002
20:30
[92]

Valencis [ Transmuter ]

Mówisz o tym mieczu po Szarym Wilku? Też go mam. A różdżka przywołań... hmm, pewnie zaraz ją odnajdziesz bo jest gdzieś wcześnie, w każdym razie ja ją znalazłem dosyć dawno. Może ma ją Mulahey lub Nimbul.

29.07.2002
20:38
[93]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Ja jestem juz w chmurnych szczytach potrzbuje dużoo exp zeby miec 5poziom a przy tym poziomie moge isc do Dritzaa?

29.07.2002
20:51
[94]

Valencis [ Transmuter ]

Aschman --> Żeby mieć realną szansę na zranienie Drizzta trzeba by mieć ujemne TraK0 (bo on ma KP -10, a w tej jego Mitrylowej Kolczudze chyba -19), więc każdy poziom będzie dobry, bo i tak, tylko trafieniem krytycznym go przygwoździsz.

29.07.2002
20:57
[95]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

mam trako10.wystarczy?i jak mam go ubić?

29.07.2002
21:15
[96]

Regis [ ]

Jak Valencis powiedzial - Trak0 jest niewazne, bo tylko krytyk go trafi...

29.07.2002
21:35
[97]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Gdzie jest różdzka przywołan potworów?

29.07.2002
21:38
[98]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Uff-przeszedłem te wszystkie lokalizacje:)już mam 8\8\9,życia czekajcie...GK pokazuje mi base HP-48.A bez Pazura mam 94.:)))))) Ta gospoda to nic innego jak Wesoły Żongler,błąd w tłumaczeniu albo inny psikus:) A co Drizzita,moją postacią uderzyłem go raz czy dwa normalnie przy Trak0 2,czy 1,ale w DSotSC i tak jest nie do pokonania w uczciwej walce(tzn.on sam & jego DreamTeam & piesek,którego przywołuje kilkakrotnie),jeszcze sprawdzę pod koniec gry;) Aurelius-->Można używać GK,co prawda częściowo-np.Valencis zaszalał już na początku,podwyższając cechy. Można też dodawać sobie przedmioty(ja np .dodałem sobie Ancient Armor) A ja mam mieczyk Kieł Ot'okiena 3k3 +2 Track0+2 i coś tam jeszcze:) A najlepiej to ma już Druid -takie rzeczy są w Knieji że aż wstyd Co do zatruwania broni ja mam 9 poziom i też nic:)

29.07.2002
21:40
smile
[99]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Aschman-->Są dwie,z tego co pamiętam,ale natomiast gdzie się znajdują niepamiętam wogóle:P Z tego co pamiętam,chciałeś coś dla maga?Musisz zaczekać aż do śmierci Ragefasta:)

29.07.2002
21:45
[100]

Valencis [ Transmuter ]

Aurelinus --> Czy DSotSC coś zmienia w kwestii robienia screenshotów? Naciskam print screen i ekran kopiuje mi się do schowka, ale nie zapisuje się .BMP w ScrnShot. I w ten sposób straciłem tyle ciekawych rozmów, które myślałem, że udało mi się uwiecznić. :(

29.07.2002
21:50
[101]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Jest juz nowy watek

30.07.2002
08:37
[102]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Wszystkie zdolności specjalne uzyskuje się na skutek kontaktu tj doustnego przyjęcia płynu lub posiadania odpowiedniego artefaktu.

30.07.2002
08:39
[103]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Nazwę gospody poprawię - nigdy sie tym nie przejmowałem, bo nawetw polskich solucjach podają Jowialną lub przyjazną. Ale to widać Wesoły Żongler.

30.07.2002
08:42
[104]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Wypowiadałem się w sprawie używania GateKeepera - zabronione. Nt. screenshotów nic nie wiem, prawdopodobnie to kłopot z konfiguracją programu... spróbuję zapytac kogoś na forum, a ty przejrzyj pliki >ini< twojego shota. Moze mieć tam, błędne odwołanie.

30.07.2002
08:43
[105]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Spróbuj jeszcze po prostu zmienić rozszerzenie pliku, który ci zestrzelił (w WinCommanderze np.)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.