GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pascal POMOCY.

15.04.2007
20:36
smile
[1]

snipi [ Pretorianin ]

Pascal POMOCY.

Poszukuje osoby znająca jeżyk programowania pascal.

05.05.2007
20:56
smile
[2]

.:VeGo:. [ The Love is Back ]

Witam, czy byłby ktoś tak miły i pomógł mi odp. na te pyt. ?? jest to praca kontrolna ze szkoły, a ja akurat programowania nie cierpię :/ i wogole sie do tego nie przykładam :/ interesują mnie inne przedmioty :P

ZADANIE l. Omówić pojęcia algorytm oraz schemat blokowy.

ZADANIE 2. Napisać algorytm na rozwiązywanie układu równań liniowych:
a ,b, c, d, e, f R, oraz zilustrować go za pomocą schematu blokowego.

ZADANIE 3. Omówić do czego służą oraz czym się różnią:
a) instrukcje: Write, Writeln,
b) instrukcje: Read, Readln,
c) := i =
d) instrukcja warunkowa, instrukcja wyboru

ZADANIE 4. Omówić moduły: Crt, Graph oraz instrukcje związane z tymi modułami.

ZADANIE 5. Jaka informacja zostanie wyświetlona na monitorze, po realizacji przedstawionego programu:
program Instrukcja_IFl; var
A, B : Integer; begin
write (‘Podaj A: ‘); readln (A);
write (‘Podaj B: '); readln (B);
if (A>B) then
writeln ‹‘ A: ‘, A)
else
writeln (' B: ', B);
readln; end.
a) liczby A i B b) największą z podanych liczb c) jedna z liczb A lub B

ZADANIE 6. W niżej przedstawionym programie wartość kończąca(warkon) pętlę jest równa 7. Podaj wartość obliczonej sumy s
PROGRAM programrepeatl;
USES
Crt; VAR
i, warkon, s : INTEGER; BEGIN
ClrScr;
WRITE( ‘Podaj wartość kończąca pętle: ‘); READLN (warkon) ; i := 0; s := 0; REPEAT
i := i +1;
s := s + 2*i -1;
UNTIL s > warkon;
WRITELN(' Suma s wynosi: ', s);
READLN;
END.

a) S=7 b) S=9 c) S=8

05.05.2007
20:59
smile
[3]

RockyX [ Konsul ]

Ja tam wolę język C++, zrobiłem w nim kilka prostych programików.

05.05.2007
21:13
[4]

zela [ Konsul ]

Zadanie 6 - Wyszło mi że s = 9
Zadanie 5 - Pokaże największą z podanych liczb
Zadanie 4:
crt - Procedura GoToXY(x,y:byte)(przemieszczenie kursora)
-ClrScr(wyczyszczenie obrazu)
Zadanie 3:
a) instrukcje: Write -wypisze w tym samym wierszu, Writeln -wypisze w następnym wierszu,
b) instrukcje: Read - "przeczyta" w tym samym wierszu , Readln - "przeczyta" w następnym wierszu,
c) := - postaw pod zmienna bądź stałą i = równa się
d)

instrukcja warunkowa- rozpoczyna się od if i musi zawierać warunek i instrukcje można jeszcze dodać else czyli w innym wypadku ,


05.05.2007
21:16
[5]

.:VeGo:. [ The Love is Back ]

zela ---> thx, z teoria juz dam sobie rade thx

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.