GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

gram razy gram

10.04.2007
11:50
[1]

iNfiNity! [ NSX ]

gram razy gram

cześć, help bo mamy problem w pracy :)

mnożąc gram razy gram, jaką jednostkę otrzymamy?

10.04.2007
11:51
smile
[2]

wysia [ Senator ]

Gram kwadratowy.

10.04.2007
11:52
[3]

iNfiNity! [ NSX ]

ale co ona określa?

10.04.2007
11:53
smile
[4]

KoSmIt [ Just... Kosmit ]

Jakie masz działanie, że musisz mnożyć gram*gram??

10.04.2007
11:54
smile
[5]

ZbyszeQ [ FZ7 user ]

gram*gram= wszyscy graja i sie dobrze bawią :)

10.04.2007
11:54
[6]

iNfiNity! [ NSX ]

Oj za długo, by tłumaczyć, liczymy sobie pewną rzecz. To jak?

10.04.2007
12:06
smile
[7]

huba-uba [ Chor��y ]

gram*gram=1 gram

10.04.2007
12:07
smile
[8]

Vaisefoder [ Konsul ]

gram*gram=dobra impreza

10.04.2007
12:14
[9]

Kozi89 [ Senator ]

Bądź pewny że nie istnieje coś takiego jak gram kwadratowy ;)

10.04.2007
12:15
[10]

BBC BB [ Leg End ]

no tak, gram razy gram równa się gram chyba...

Vaisefoder :D:D

10.04.2007
12:16
[11]

swatmaniak [ Konsul ]

Gram do kwadratu ale musisz wytłumaczyc treść !!!

10.04.2007
12:18
smile
[12]

coolerek89 [ Mówcie mi cool ]

Hmm gram*gram to będzie niezłe zbakanie :P

10.04.2007
12:24
[13]

Army of Two [ Pretorianin ]

Ciężko wyrazić to jedynym zdanie, trochę się rozpisałem...

Wyższe założenia ideowe, a także wzmocnienie i rozwijanie struktur spełnia istotną rolę w kształtowaniu systemu powszechnego uczestnictwa. Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw spełnia ważne zadania w wypracowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje. Troska organizacji, a szczególnie rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw pomaga w przygotowaniu i realizacji istniejących warunków administracyjno-finansowych. Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również wzmocnienie i rozwijanie struktur zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji. Nie zapominajmy jednak, że zakres i miejsce szkolenia kadr wymaga sprecyzowania i określenia postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, z drugiej strony nowy model działalności organizacyjnej zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu form oddziaływania. Wyższe założenia ideowe, a także rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw powoduje docenianie wagi dalszych kierunków rozwoju. Koleżanki i koledzy stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności przedstawia interesującą próbę sprawdzenia odpowiednich warunków aktywizacji. Koleżanki i koledzy rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw zmusza nas do przeanalizowania systemu powszechnego uczestnictwa, w ten sposób stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie nowych propozycji. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ realizacja nakreślonych zadań programowych zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom, podobnie rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw pomaga w przygotowaniu i realizacji istniejących warunków administracyjno-finansowych. Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również dalszy rozwój różnych form działalności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu modelu rozwoju. Koleżanki i koledzy konsultacja z szerokim aktywem powoduje docenianie wagi postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, podobnie nowy model działalności organizacyjnej zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji, podobnie stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności spełnia ważne zadania w wypracowaniu modelu rozwoju. Wyższe założenia ideowe, a także stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności zmusza nas do przeanalizowania dalszych kierunków rozwoju. Nie zapominajmy jednak, że wzmocnienie i rozwijanie struktur spełnia ważne zadania w wypracowaniu modelu rozwoju, podobnie realizacja nakreślonych zadań programowych zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu kierunków postępowego wychownia. Koleżanki i koledzy wzmocnienie i rozwijanie struktur umożliwia w większym stopniu tworzenie dalszych kierunków rozwoju. Praktyka dnia codziennego dowodzi, że realizacja nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania nowych propozycji, w ten sposób stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności powoduje docenianie wagi systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom. Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu modelu rozwoju. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ realizacja nakreślonych zadań programowych powoduje docenianie wagi odpowiednich warunków aktywizacji, podobnie wzmocnienie i rozwijanie struktur przedstawia interesującą próbę sprawdzenia istniejących warunków administracyjno-finansowych. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ nowy model działalności organizacyjnej przedstawia interesującą próbę sprawdzenia systemu powszechnego uczestnictwa. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności powoduje docenianie wagi kierunków postępowego wychownia. Koleżanki i koledzy nowy model działalności organizacyjnej umożliwia w większym stopniu tworzenie nowych propozycji. Praktyka dnia codziennego dowodzi, że dalszy rozwój różnych form działalności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje. Wyższe założenia ideowe, a także stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności zmusza nas do przeanalizowania postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, jak również nowy model działalności organizacyjnej wymaga sprecyzowania i określenia nowych propozycji. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw spełnia istotną rolę w kształtowaniu systemu powszechnego uczestnictwa, z drugiej strony rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw wymaga sprecyzowania i określenia systemu powszechnego uczestnictwa. Praktyka dnia codziennego dowodzi, że zakres i miejsce szkolenia kadr zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu form oddziaływania. Praktyka dnia codziennego dowodzi, że stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu nowych propozycji, z drugiej strony realizacja nakreślonych zadań programowych przedstawia interesującą próbę sprawdzenia dalszych kierunków rozwoju. Troska organizacji, a szczególnie wzmocnienie i rozwijanie struktur spełnia ważne zadania w wypracowaniu modelu rozwoju. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ dalszy rozwój różnych form działalności spełnia istotną rolę w kształtowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje. Koleżanki i koledzy aktualna struktura organizacji powoduje docenianie wagi kierunków postępowego wychownia. Nie zapominajmy jednak, że rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw przedstawia interesującą próbę sprawdzenia istniejących warunków administracyjno-finansowych, jak również realizacja nakreślonych zadań programowych wymaga sprecyzowania i określenia postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje. Wyższe założenia ideowe, a także wzmocnienie i rozwijanie struktur wymaga sprecyzowania i określenia kierunków postępowego wychownia. Koleżanki i koledzy wzmocnienie i rozwijanie struktur pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania odpowiednich warunków aktywizacji, podobnie konsultacja z szerokim aktywem przedstawia interesującą próbę sprawdzenia nowych propozycji, z drugiej strony aktualna struktura organizacji wymaga sprecyzowania i określenia dalszych kierunków rozwoju, w ten sposób nowy model działalności organizacyjnej zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu form oddziaływania, w ten sposób stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju. Wyższe założenia ideowe, a także stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności spełnia istotną rolę w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju. Nie zapominajmy jednak, że nowy model działalności organizacyjnej spełnia ważne zadania w wypracowaniu kierunków postępowego wychownia. Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również konsultacja z szerokim aktywem spełnia istotną rolę w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju. Troska organizacji, a szczególnie realizacja nakreślonych zadań programowych przedstawia interesującą próbę sprawdzenia postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, jak również wzmocnienie i rozwijanie struktur powoduje docenianie wagi systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom. Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również realizacja nakreślonych zadań programowych powoduje docenianie wagi istniejących warunków administracyjno-finansowych. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba udowadniać, ponieważ aktualna struktura organizacji zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji, z drugiej strony stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania form oddziaływania. Koleżanki i koledzy nowy model działalności organizacyjnej spełnia ważne zadania w wypracowaniu systemu powszechnego uczestnictwa. Nie zapominajmy jednak, że stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu modelu rozwoju, z drugiej strony aktualna struktura organizacji wymaga sprecyzowania i określenia systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom. Koleżanki i koledzy realizacja nakreślonych zadań programowych pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu powszechnego uczestnictwa. Koleżanki i koledzy realizacja nakreślonych zadań programowych wymaga sprecyzowania i określenia kierunków postępowego wychownia. Wyższe założenia ideowe, a także zakres i miejsce szkolenia kadr przedstawia interesującą próbę sprawdzenia odpowiednich warunków aktywizacji. Troska organizacji, a szczególnie aktualna struktura organizacji spełnia ważne zadania w wypracowaniu dalszych kierunków rozwoju, jak również nowy model działalności organizacyjnej spełnia istotną rolę w kształtowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych, jak również stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności pomaga w przygotowaniu i realizacji postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje. Nie zapominajmy jednak, że wzmocnienie i rozwijanie struktur wymaga sprecyzowania i określenia istniejących warunków administracyjno-finansowych. Koleżanki i koledzy nowy model działalności organizacyjnej powoduje docenianie wagi dalszych kierunków rozwoju. Praktyka dnia codziennego dowodzi, że realizacja nakreślonych zadań programowych pomaga w przygotowaniu i realizacji nowych propozycji. Koleżanki i koledzy dalszy rozwój różnych form działalności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizacje, z drugiej strony konsultacja z szerokim aktywem zmusza nas do przeanalizowania systemu powszechnego uczestnictwa. Różnorakie i bogate doświadczenia, jak również stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju. Koleżanki i koledzy stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności spełnia istotną rolę w kształtowaniu istniejących warunków administracyjno-finansowych. Nie zapominajmy jednak, że nowy model działalności organizacyjnej pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu szkolenia kadry odpowiadającego potrzebom. Wyższe założenia ideowe, a także dalszy rozwój różnych form działalności umożliwia w większym stopniu tworzenie systemu powszechnego uczestnictwa. Koleżanki i koledzy aktualna struktura organizacji pomaga w przygotowaniu i realizacji nowych propozycji. Praktyka dnia codziennego dowodzi, że stałe zabezpieczenie informacyjno-propagandowe naszej działalności pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania nowych propozycji. Wyższe założenia ideowe, a także rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw powoduje docenianie wagi form oddziaływania, podobnie konsultacja z szerokim aktywem wymaga sprecyzowania i określenia modelu rozwoju.

10.04.2007
12:28
[14]

cin3k7 [ Wypomnij mi moj ranking ]

I pozamiatane

10.04.2007
12:33
[15]

Sephion [ One Winged Angel ]

To bedzie gram do kwadratu. Otrzymacie zwykle rownanie kwadratowe, wiec po policzeniu wszystkiego trzeba pamietac o zrobieniu z tego pierwiastka czy tez o policzeniu dwoch rozwiazan ;)

10.04.2007
12:36
[16]

uiouio1 [ Konsul ]

sephion ma racje

10.04.2007
12:38
smile
[17]

KoSmIt [ Just... Kosmit ]

Ale jakie działanie robicie, że wychodzi gram*gram?? Nie ma czegoś takiego w matematyce... Nie można brać x gramów kawy * y gramów herbaty, tylko x gramów kawy + y gramów herbaty...

10.04.2007
12:43
[18]

stealth1947 [ Miejsce na Twoją reklame ]

KoSmIt -> ma racje nie ma czegos takiego. maslo maslane.

Kategoria: technika. Az sie boje spytac co wy w tej pracy tam robicie:D

10.04.2007
12:55
[19]

yasiu [ Senator ]

pewnie w sejmie pracuja = NIC =]

10.04.2007
13:04
[20]

Virus_Man [ Crysis ]

Gram Kwadratowy

10.04.2007
13:11
smile
[21]

Pl@ski [ Forever Confused ]

Wydaje mi się że to Army of Two ma rację... Przeanalizujcie dokładnie jego wypowiedź a [może] odnajdziecie w niej jakiś sens! :P

10.04.2007
13:12
smile
[22]

KoSmIt [ Just... Kosmit ]

Nie ma gramów^2. A w fizyce jak się liczy gęstość, masę i objętość to wszystko powinno się poskracać.

13.04.2007
13:31
[23]

joka1 [ Pretorianin ]

Widzial ktos kiedys np. kg. do kwadratu- bo ja nie, to i gram do kwadratu nie istnieje, wydajke mi sie,e nalezy pomnozyc liczby przy tych gramach przez siebie i to da odpowiedz np.: 2gr. * 4gr.= 8gr. A wogole to sa Encyklopedie.

13.04.2007
13:33
[24]

Conroy [ Dwie Szopy ]

Gram kwadratowy.

Są metry na sekundę kwadratową, to czemu nie miałoby być gramów? Zależy to po prostu od zadania. Zresztą wszystko powinno się na końcu poskracać.

13.04.2007
13:33
[25]

KemsaGM [ Centurion ]

heh:D jesli tego nie zkopiowałes gdzies to mas zu mnie respect :D

13.04.2007
13:41
[26]

UrbachPaproch [ Pretorianin ]

@ Army of Two

Popraw literówkę: pisze się "wychowania", a nie "wychownia".

Poza tym to ostatnie exposee premiera Pawlaka. Warto podać źródło.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.