GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Joost - Nadchodzi nowa era telewizji :)

09.04.2007
21:52
[1]

Pshemeck [ Dum Spiro Spero ]

Joost - Nadchodzi nowa era telewizji :)

Joost ( w poczatkowej fazie the Venice Project)-Nowy projekt tworcow Skype i Kazaa ktorzy po raz kolejny chca zrewolucjonizowac swiat(Skype jest tego najlepszym dowodem).Friis i Zeenstrom zabrali sie za szerokopasmowa telewizje oparta na technologii p2p.Tworcy zapewnili ze Joost bedzie finansowany w glownej mierze z reklam.Patrzac na to co dzieje sie w sieci zauwazam ze trafili w dziesiatke.Program jest dopiero w fazie beta ( finalna wersja ukazac sie ma mniej wiecej w maju),mimo to juz jest o nim glosno.By dostac sie do "zamknietej" bety, trzeba dostac zaproszenie od ludzi ktorzy juz takowe zaproszenie otrzymali.Najwiecej zaproszen jest na blogach do ktorych linki znajduja sie na oficjalnej stronie projektu.Blogi reklamuja program,program reklamuje blogi,reklama rozprzestrzenia sie z predkoscia swiatla.Trzeba przyznac ze leb do reklamy maja i to spory :)
Joost podpisal niedawno umowe licencyjna z Viacom( tak, to ta sama firma ktora pozwala do sadu Youtube za udostepnianie 100 tys klipow nalezacych do koncernu).Umozliwia to Joost swobodny streaming wszystkich mozliwych programow wyprodukowanych przez Viacom(miedzy innymi MTV,Comedy Central,Spike,oraz filmy wyprodukowane przez Paramount Pictures).W planach sa kolejne umowy z innymi firmami zwiazanymi z przemyslem filmowym jak i muzycznym.Pierwszym powaznym krokiem w kierunku zwiekszenia ilosci oferowanych kanalow bylo zawarcie umowy z Jump TV(blisko 300 programow z 70 krajow ).
Programy ktore nas interesuja mozemy dodac do "ulubionych",przewijac ,polecac innym uzytkownikom.W trakcie ogladania danego kanalu/filmu mozliwa jest wymiana zdan o powyzszym na specjalnym czacie.Niby niepotrzebny bajer ale moze sie przydac.
Minusem moze byc fakt iz do w miare sprawnego ogladania potrzebne jest absolutne minimum 512 Kb/s.Coz,caly swiat idzie do przodu a Polska stoi w miejscu :)
OFICJALNA STRONA PROJEKTU:



Na koniec kilka dodatkowych "bajerow" oferowanych przez Joost:
-czat
-lista znajomych
-rss na gornym pasku(bardzo przydatne moim zdaniem)
-Discovery :D

PS:Cale info prosze traktowac jako nowinke ;) Wiadomo ze Bittorent,WB czy chocby Yahoo szykuja swoje wlasne projekty streamingowe :) Coz konkurencja w tym aspekcie jest bardziej niz wskazana.




09.04.2007
22:54
smile
[2]

mycha921 [ Invisible ]

Obiecujące :)

09.04.2007
23:36
smile
[3]

Fett [ Avatar ]

jak ja nie lubie dlugich newsow pisanych trudnym jezykiem :P moglby ktos to wytlumaczyc jezykiem 'dla laika' ?

09.04.2007
23:41
[4]

Pshemeck [ Dum Spiro Spero ]

Fett prosze :) :
Joost- telewizja w technologii p2p(strumieniowa) do ktorej trzeba miec mocne lacze ( min 512 ).Telewizja ta oferowac bedzie multum programow/filmow/teledyskow-wszystko legalnie ( z czasam pewnie i ...troche mniej legalnie) Wszystko za darmo.
Moze byc ;)?

10.04.2007
00:06
smile
[5]

ejpi [ Shit Happens ]

Invite by się przydało. Bo blogi mają tysięczne kolejki...

10.04.2007
00:16
[6]

rafaleon 2.1 [ Pretorianin ]

A czy to nie będzie po prostu ulepszony klon TVUplayer'a.

10.04.2007
00:18
[7]

Pshemeck [ Dum Spiro Spero ]

ejpi- trzeba lazic po necie i blagac, ewentualnie miec kogos kto to za Nas zrobi ;)
Rafaleon 2.1 nie...to zupelnie inna bajka.Poczytaj wiecej na oficjalnej stronie :)

12.04.2007
21:48
[8]

Przewodnik Syriusza [ sygnowano JK ]

Ma ktoś zaproszenie? Jeśli tak, poproszę na jakub.krupa [at] gmail.com

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.