GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III - Morrowind - cz XXVII

25.07.2002
16:51
[1]

Sharky [ Generaďż˝ ]

The Elder Scrolls III - Morrowind - cz XXVII

Zapraszamy do wątku o najciekawszej cRPG FPP ostatnich lat.

Patch można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe

A oto kilka linków:
linki do map:
MAPA - wersja 612 kb
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/
MAPA - wesja 3 MB
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg
MAPA - wersja 8 MB
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg
Interaktywna MAPA z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/map/offline/mw_map_hires.zip

Strona z MOD'ami: srebna kosa, miecz zamiast tarczy(walka 2 mieczami) i kapelucz gandalfa.
https://www.dragonsight.com/~leiawen/morrowind.html
Strona z informacjami docyczącymi wszystkich gier Elders Scroll:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/files/morfiles.shtml
Strona z modami i nie tylko
https://www.rpgplanet.com/morrowind/mods/mods.asp?
Dla wszystkich zainteresowanych strongholdami. Oto link znaleziony na forum Morrowinda w wątku gdzie ludzie chwalą się swoimi twierdzami. Przedstawia Redoran Stronghold
https://www.hinterhalt.com/redoran.htm
Alchemia:
https://www.geocities.com/stonecourier/Alchemy.htm
Inne:
https://www.morrowindchronicles.com/library_factionsguilds.htm
https://www11.brinkster.com/morrowind/
Strona ze skillami
https://www.morrowindchronicles.com/library_skills.html
Potionki:
https://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/morrowind_alchemy_potion.txt
Fajna strona z modami
https://www.morrowind-mods.com
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana:
https://www.morrowindfiles.com


Oraz link do poprzedniej części:

25.07.2002
16:53
[2]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Porzadkowo up do gory.

25.07.2002
17:16
[3]

tymczasowy48288 [ Junior ]

CZesc all jestem tu nowy ale w Morrowind gram juz 52 dni:) Pochwale sie moja postacia(jest troche dziwna Jestem Wysokim Elfem 14lv -Łucznikiem w starciu walcze Long Blade(93lv) a znak mam Maga:) i staram sie zostac zlodziejem Uniwersalna postac:) I mam jeden problem ,chodzi o kase wciaz mi jej brakuje,jak ja mozna zdobyc? Jeszcze jedno czemu z was nikt nie zrobi strony o Morrowind,czytalem wszytkie czesci i jest tego bardzo duzo wiec bylo by mozna zrobic grupke ludzi i cos by skrobneli w html Aha powiedzcie co sadziceie o mojeje postaci

25.07.2002
17:48
[4]

Tofu [ Zrzędołak ]

Salem - jeśli chodzi o mnie, to akurat z kasą w tej grze maiłem najmniejszy problem... (może dlatego, że grałem assasinem - kleptomanem - wynosiłem co się dało i skąd się dało a później to sprzedawałem... ;) Powiem tak - już w okolicach Seyda Neen można znaleźć przynajmniej kilka wartościowych przedmiotów (poczynając od srebrnej zastawy w biurze, w którym tworzysz postać a kończąc na perłach, które można łowić w okolicznych wodach... Poza tym opłaca się dokładnie sprawdzać wszystkie skrzynie bo niektóre składniki alchemiczne prawie nic nie ważą, a warte są 30-100 sztuk złota za sztukę... Warto też zwrócić uwagę na napoje - dla przykładu jedna mała flaszeczka cyrodilic brandy to 100 sztuk złota do przdu (pod warunkiem, że wiesz, gdzie to sprzedać, ale nie będę spoilerował... ;)

25.07.2002
19:24
[5]

Trollf [ ]

Bodziu -> w sumie te informacje, ktore zapodales nie maja wiekszego znaczenia, gdyz u mnie jak probuje otworzyc drzwi do Cavern of the Incarnate nie majac przy sobie Azura's Star otrzymuje taki komunikat -->

25.07.2002
19:59
smile
[6]

Tofu [ Zrzędołak ]

Trollf - hmm... strejndż... Ja tą grę skończyłem (o ile można mówić o skończeniu gry, która z definicji nie ma końca ;) już dwa razy i ani razu nie miałem takiego komunikatu... Jakieś ciekawe questy musiałeś zrobić, że tak Ci się to pomieszało... :)

25.07.2002
20:00
[7]

simson [ Centurion ]

a wiecej tych czesci nie mieli

25.07.2002
22:06
[8]

dojek [ Pretorianin ]

simson --->dla mnie to swiadczy o jakosci tej gierki i liczbie osob ktore potrafia to docenic,mam raczje???:)

26.07.2002
08:58
smile
[9]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Trollf --> Niech Ci bedzie, bo juz teraz nie moge tego sprawdzić, ale kiedys to sprawdzę i na pewno wtedy sie jeszcze przypomnę :))))) He he !!! Poza tym czy Ty aby w odpowiedniej porze próbujesz dostać sie do środka bo z obrazka to wygląda na południe ;-)))

26.07.2002
10:50
[10]

Trollf [ ]

Bodziu -> co do jasnego nieba, to drzwi otwieraja sie dokladnie od 6.00 do 8.00 rano i o 18.00 do 20.00 wieczorem - to zdjecie robione bylo chwile prze 8.00 rano, wiec juz bylo jasno... a jak wiesz, do tego screeny zrobione w Morrowindzie sa bardzo ciemne i trzeba je w jakims programie rozjasniac... przynajmniej ja tak robie.

26.07.2002
11:13
smile
[11]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Trollf --> OKI, Spox, podoba mi sie chociaż dociekasz prawdy czy też racji. Tak trzymaj !! Ale mimo tego jak bede przechodził ją jeszcze raz to na pewno sprawdze i sie jeszcze przypomnę ;-)) Thanx a lot !

26.07.2002
14:02
[12]

Trollf [ ]

Bodziu :)) wlasciwie tylko tyle moglbym napisac... ;)) akurat tak sie zlozylo, ze kiedy Dojek zapytal o powiazania AS z main plotem, ja od jakiegos czasu bawilem sie edytorem Morr'a :) wiec pozwolilem sobie na mala mystyfikacje, ktora chyba sie udala, bo wywiazala sie na ten temat wymiana kilku zdan :) [cale szczescie, ze nie epitetow ;)]. zreszta jak pierwszy raz konczylem glowny watek, to AS zdobylem dopiero po zabicu Dagoth'a :) tak, czy inaczej, nie spodziewaj sie u siebie podobnego komunikatu przy drzwiach co na powyzszym screenie, gdyz go po prostu nie bedzie :) chyba, ze przerobisz skrypty ;) ale zeby juz nie mieszac ;) i wszystko wyjasnic (tak wynika ze skryptow): Azura's Star nie jest potrzebny do otwarcia drzwi do Cavern of Incarnate, a jedynie trzeba sie tam zjawic o odpowiedniej porze, dokladnie od godz 6-8 rano oraz od 18-20 wieczorem :) ps moze jeszcze kiedys wymysle podobna spiskowa teorie... ;)) ale nie znasz dnia ani godziny :)) podpisano Spiskowiec Trollf :]

26.07.2002
14:28
smile
[13]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

Czy to aby na pewno teoria spiskowa, Drogi Trollfie? Czy po prostu wstydzisz się przyznać, iż ten jeden raz się pomyliłeś? Odpowiedzi na to pytanie chyba nigdy nie poznamy. The Truth is..... out there in Morrowind :) to było pytanie retoryczne, jakby co ;)

26.07.2002
15:47
[14]

dojek [ Pretorianin ]

ekh ja taki maly nie pozorny a tyle sie namieszalo przezemnieSlyszeliscie o nowej karcie Ati (Radeon 9700ciekawi mnie jak przy niej bo hulal Morrowind bo podobno przy 1600x1200 i z wlaczonym AA 4x to przewysza Geforca 4 Ti4600 113 % .Plik z prezentacja jest na stronie ktora podaje

26.07.2002
15:49
smile
[15]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Trollf --> Ty ..... !!!! Wymyśl coś sam ;-)))) Ale tak naprawde to zawsze można nagiąć poprzez edytor pewne fakty, no ale sztuką jest wybaczać. I forgive You, but Don't do it again !! A swoją drogą to już zacząłem nawet szukać i takie wyzwania nawet są konstruktywne !!! ;-))))

26.07.2002
23:09
[16]

MMX [ Legionista ]

Witam wlasnie dorwalem morrowind na pc i powiem tak na duronie 1000 128mb ram i gf2mx400 64mb gdyby nie ten ram mozna by bylo pograc ale po wl. wszystkich detali cieni itp i na maksa widocznosc terenu itp powiem jedno daleko jej do wersji na xboxa na ktorej gram! woda? widzial ktos wode na xboxa? i dodatku jak pada deszcz? ta woda wyglda bardziej naturalnie i realistycznie niz prawdziwa:) teraz widze naprawde ze x-pudlo ma kopa sporego! do elder... naprawde trza miec kombajn zeby w wszystkich detalach pograc na maxa! jednak dalej zostaje przy wersji na xboxa ahh szkoda ze nie widzieliscie zlej pogody w elder na xboxa kiedy pada deszcze pioruny grzmia i jak deszcz pada do wody. Nie chodzi mi o to ze xbox lepszy od pc itp... tylko w kwesti elder chcialem sprawdzic jak to by wygladalo na pc i xboxie i naprawde billi sie postaral co do konsoli.. a gra wykorzystuje hd w xboxie nie wiem czy dalo by rade taka gre zrobic na ps2? watpliwa sprawa napewno nie przy tak bdobrych teksturach jakie nam xbox oferuje z bupmapingami itp bajerami! szkoda ze moj pc pojdzie w kat! cya

26.07.2002
23:12
[17]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

MMX ---> zmien karte na GF3 lub GF4 - woda bedzie wygladac tak samo. GF2 nie ma ich wszystkich funkcji :/

26.07.2002
23:14
[18]

eBorn [ Pretorianin ]

MMX - ale powiedz jak gra dziala na tym sprzecie? To jest w 100% moja konfiguracja i mam chrapke na te gre.

27.07.2002
00:36
[19]

Axl2002 [ Centurion ]

MMX ---> Blahahaha, aleś gafe walnoł....jak by Ci to powiedziec? Wszystkie GeForce 3, 4Ti (nie MX), Radeony 8500...mają sprzętowy Pixel i Vertex Shader co daje w wyniku końcowym: Grafika jak na X-Boxie..woda jak prawdziwa, odbicia, reflexy, poczas deszczu bajery na wodzie itd. itp. Widac ze jestes tu nowy :) Nic nie szkodzi, nauczysz sie jeszcze wiele o sprzecie jesli tylko nie odstawisz kompa w kąt...aha, ja mam Athlona 1900XP, 512DDR, GeForca 3 i Morrwind mi dziala w max detalach doskonale ze wszystkimi bajerami i wyglada jak na X-Boxie, z włączonym FSAA x 2 tnie sie czasami tylko w miescie..mam wtedy z 20fps...tak na oko...ale mi to nie przeszkadza...:)

27.07.2002
00:38
smile
[20]

Axl2002 [ Centurion ]

eBorn---> moj kumpel ma takiego konfiga jak MMX i Morrwind dziala mu znośnie w 800x600 w detalach na 3/4...jak zejdzie do polowy to chaczy tylko w miescie...

27.07.2002
09:00
[21]

Kozzur [ Legionista ]

Ja tnę na Duronie700Mhz, 256 RAM, GeForce 4 MX w rozdzielczości 1024 na 768 i jestem w sumie zadowolony.Trochę mi się zacina przy złej pogodzie podczas wychodzenia z budynków. Morrowind to zarąbiasta gra a takie obszerne forum do miodzio dla gracza.

27.07.2002
19:50
smile
[22]

bone_man [ Powered by ATI ]

Haj (troche z innej beczki) chcialbym wstapic do gildi zabojcow mimo, ze wlasnie wykonuje glowny watek gry, ale jezeli jest to mozliwe to bardzo bym prosil o napisanie gdzie sie mozna do nich przylaczyc w jakim miescie i u kogo. Pozdrowka for everyone :)

27.07.2002
20:04
smile
[23]

Sudzione [ The Legacy ]

Skąd skombinować morrowinda , bo już kończe NWN

27.07.2002
20:39
[24]

wildone [ Konsul ]

bone_man ta gilda ma siedzibe w vivec w tunelach tam gdzie jest pomieszczenie z zapasami.Jest tam taka klapa

27.07.2002
22:24
[25]

bone_man [ Powered by ATI ]

wildone-->Wielkie thx bedzie cza ich znalezc a potem sie przylaczyc, ale chyba dopiero jak ponownie rozpoczne gre ;)

28.07.2002
16:11
smile
[26]

wert [ Ronin ]

A ja mam takie troche inne pytanko do Szanownych Państwa :-) Otóż, czy jak będzię wydana wersja polska to czy spolszczenie będzie zrobione na zasadzie Arcanum (jak ktoś chciał to dobrywał polską nakładkę, ale jak nie chciał to grał na EN) czy będzie tylko i wyłącznie polska wersja bez możliwości zmiany wersji językowej? Zamieszałem? :-)))

28.07.2002
17:25
smile
[27]

Mirmil [ Konsul ]

Podobno jedzac Vampire Dust mozna stac sie wampirem -pytanie gdzie mozna spotkac wampirka (lub jego resztki) Podbobno mona sie rowniez zwilkolaczyc, ktos wie jak?

28.07.2002
17:28
[28]

Mirmil [ Konsul ]

Nie rozumiem czemu ludzie maja problem z Moirrem na jakis Durokach - ja sobie spokojnie w niego pogrywalem z AMD 450 i 196 MB Ramu na GForce2. Czyli 50 Mhz ponizej minimum :)

28.07.2002
18:07
[29]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Mirmil --> wilkołaków w MW nie ma, zostały tylko wampiry. Wiem na pewno, że wampirem można zostać po ugryzieniu przez jednego, pod warunkiem, że nie masz zbyt wysokiej odporności na choroby. Jedzenie Vampire Dust raczej nie pomoże. Wampiry można spotkać w niektórych twierdzach ciemnych elfów, w centralnej części wyspy.

28.07.2002
20:04
smile
[30]

Sudzione [ The Legacy ]

Powie mi ktoś zkąd skombinować morrowind , moge go ewentualnie od kogos kupic Z GÓRY DZĘKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jak by coś to prosze pisać na maila > poniżej [email protected]

29.07.2002
09:45
smile
[31]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

wert --> Z tego co na watkach było poruszane, również przez Panów z CDP ma to być wersja w pełni spolszczona, bez zadnych nakładek, tak jak CDP zwykło robić. Uwazam ze to dobrze :))) Z tym ze nalezy sie jednak jej spodziewać dopiero w listopadzie :((

29.07.2002
09:45
[32]

Sharky [ Generaďż˝ ]

Wert --> o ile mi wiadomo bedzie tylko polska wersja, bez mozliwosci wlaczenia oryginalnych angielskich tekstow. Sudzione --> rozne sklepy internetowe, np. dragon.ca

29.07.2002
20:27
[33]

wert [ Ronin ]

Hmm, no właśnie ciekaw jestem jak będzie wyglądała sprawa róznych dodatków jakie napewno się ukażą w wersji angielskie - czy w polskiej bedą działały bezproblemu, czy będzie trzeba czekac na ich polonizacje. Bo jak mają niedziałać to chyba lepiej się skupic na zdibyciu wersji angielskiej (na wirtualnym widziałem, ze mają sprzedawać wersję angielską z polską instrukcją).

30.07.2002
10:11
[34]

dojek [ Pretorianin ]

Wie ktos skad sciagnac ten programik do zabawy fps i grafika w morrowindzie?

31.07.2002
13:52
[35]

Mirmil [ Konsul ]

Pytanie to zpewne juz padalo nieraz: Gdzie mozna wstapic do Twin Lamps?

31.07.2002
17:35
[36]

tmk13 [ Pretorianin ]

z wlasnych doswiadczen, to wydaje mi sie ze nie mozna wstapic do tego tak jak to gildii(stopnie itp), ale jest panienka(corka kogos slawnego) w vivec(st olms albo delyn, srodkowe mieszkanko na dole, naprzeciw swiatyni) i ona jest wlasnie z twin lamps i zleca nam zadania.

31.07.2002
22:14
smile
[37]

bone_man [ Powered by ATI ]

Wiecie co? zabilem tego Dagoth Ura i mam spotkac sie z Archcanon Saryoni w High Fane w Viviec, ale where is this guy huh? i jak myslicie oplaca sie grac dalej, czy lepiej jest start all over?

31.07.2002
22:43
smile
[38]

dojek [ Pretorianin ]

ponawiam moje pytanie.wiem ze juz kiedys to bylo pisane ale nie zmuszajcie mnie do czytania 26 watkow po prawie 100 postow kazdy wystarczy tylko link albo wyjasnienie

31.07.2002
23:25
[39]

fillin [ Chor��y ]

tez bym sie na niego skusil :>

31.07.2002
23:32
[40]

zbuju [ Generaďż˝ ]

dojek, fillin -->

01.08.2002
01:59
[41]

tymczasowy40806 [ Junior ]

Morrowind is the best!!!Hawk!

01.08.2002
07:57
[42]

dojek [ Pretorianin ]

No narescie jakas bratnia dusza zbuju dzieki

01.08.2002
09:59
[43]

Ziellacko [ Centurion ]

Może już było o tym ale się"pochwalę", że znalazłem "buraka". Przy enchantowaniu, z tego co wiem ale mogę się oczywiście mylić, do tego by osiągnąć constant effect potrzebny jest naprawdę bardzo dobry kamień, mam taki za 80 000, ale wustarczy tylko włożyć taki kamień w przegródkę i ustawić constant effect a potem zamienić na jakiś mniejszy kamień a constant effect zostaje. To głupie , ale tylko troche:)))

01.08.2002
11:17
[44]

Mirmil [ Konsul ]

tmk13---> Dzieki za "dokladny namiar. Powiedz chociaz czy chodzi o wielka swiatynie w Vivec czy o male st.Olm/Delym? .

01.08.2002
12:21
smile
[45]

bone_man [ Powered by ATI ]

haloo!?! pomozcie:( zabilem tego Dagoth Ura i mam spotkac sie z Archcanon Saryoni w High Fane w Viviec, ale where is this guy huh? -I o co chodzi z pierscieniem ring of surroundings CHAMELEON 30 secs on Self ?

01.08.2002
12:41
[46]

Trollf [ ]

bone_man -> Archcanon Saryoni jest w Vivec, dzielnica Temple, po schodach do gory, High Fane to ta swiatynia u gory, wejscie przez lewe drzwi - w srodku sa drzwi opatrzone Lockiem 100pts tam wlasnie jest Saryoni... Mirmil -> przeciez tmk13 wyraznie napisal: "jest panienka(corka kogos slawnego) w vivec(st olms albo delyn, srodkowe mieszkanko na dole, naprzeciw swiatyni)" - dodam, ze w St. Olms i Delyn wejscia do mieszkan sa 'na zewnatrz' budynku a nie wewnatrz jak to ma miejsce w pozostalych dzielnicach w Vivec...

01.08.2002
13:29
[47]

dojek [ Pretorianin ]

Wyszedl kolejny path do Morrowiinda.Plik waży 8.2 MB, uaktualnia grę do wersji 1.2.0722 , na dole macie linka do niego

01.08.2002
13:40
smile
[48]

bone_man [ Powered by ATI ]

Trollf--> Thx idem go lookac :) I mam jeszcze takie pytanko, czy jak zalatwiliscie Dagoth Ura to gracie, jeszcze dlugo po glownym watku, czy rozpoczeliscie zabawe od nowa because nie wiem co robic. (plose napiszcie) Pozdrowka for all Morrowindmaniacs ;)

01.08.2002
13:41
[49]

dojek [ Pretorianin ]

A oto co on naprawia Saved games now know which language they are and the Save and Load menus will not display saves that do not match the current language. Imperial Altars and Temple Shrines now restore damaged skills as well as attributes. [PCs with skills reduced by the 'Fury' weapon can visit Imperial Altars and Temple Shrines to restore their damaged skills.] Bug Fixes Fixed a bug involving Teleportation spells not extrapolating correct exterior location. Running and jumping through a teleport door no longer damages player when they land on the other side. Fixed a bug involving a crash when mousing over your Faction while in menu mode. The weapon "Fury" now has a "Drain Skill" effect instead of a "Damage Skill" effect. Imperial Altars and Temple Shrines now restore damaged skills as well as attributes. [PCs with skills reduced by the 'Fury' weapon can visit Imperial Altars and Temple Shrines to restore their damaged skills.] The Bound Cuirass can no longer be dropped. Fixed a bug involving a container disappearing if you had its contents menu open and then loaded a save game that would place you in the same room as the container. Objects dropped, while you are swimming with no objects beneath you, will no longer disappear to the center of the world. Stacks of repair objects will now show their quantity when moused over in the world. You will no longer be able to right click out of the Silt Strider travel menu. This was causing a bug that left the travel menu open after all other menus had been closed. Fixed a bug that would allow you to place and remove alchemy objects multiple times in the alchemy menu and create copies of this object in your inventory. Fixed a bug that was deleting alchemy objects if you had a container open at the same time you had the alchemy menu open. If both menus contained the same object, the object was being removed from the world. Opening an alchemy menu will now close any open container menus. Fixed a crash bug involving the creation of new leveled creatures in a plug-in. If you saved your game with a new leveled creature in view from a custom plug-in, then chose to load your save without the plug-in, you would crash. Now if you load this save game you will no longer crash. Fixed a bug involving mouse buttons not responding in menu mode. Fixed the resurrect function to no longer resurrect disabled NPC's or creatures. Fixed a small memory leak when summoning bound items. Items stuck on your mouse pointer will no longer disappear if you click on a spell or magic item in the magic menu. 6th House Amulets no longer drain your fatigue. NPCs now correctly report the presence of publicans and beds for rent in Seyda Neen, Suran, and Dagon Fel. Fixed an art file problem with the Redas War Axe. Script sealedtreasuryreport revised to permit scroll to be closed or picked up from the world if the seal has been broken. Saved games now know which language they are and the Save and Load menus will not display saves that do not match the current language. Fixed a crash bug that occurred when you selected a scroll as active magic then moused over the image of the scroll in the active magic slot on the multi menu. Ingredients in Alchemy menu are sorted alphabetically by name, not ID. Objects in inventory and containers are now sorted alphabetically. Quest Fixes Fixed a problem in an alternate path of the main quest involving an NPC named Addhiranhir. Fixed a bug dealing with the killing of Bolvyn Venim. Now if he is slain [except in a proper duel], an 'Essential NPC Killed' message warns the player he has broken the main quest. Fixed a bug dealing with entering Sul-Matuul's yurt without permission before beginning his part of the main quest. This made him hostile, preventing advancement in the main quest. Now when Zabamund first tells the PC to speak to Sul-Matuul, a hostile Sul-Matuul is reset to not be hostile. Fixed a bug in script VivecArenaScript for NPCs transported to fight duels in the Arena which occasionally caused the NPC to appear below the Arena, breaking the duels and quests. Also added a check and fix to restore NPCs in saved games where dueling NPCs had fallen through the Arena floor and disappeared. Fixed a bug concerning the killing of important NPC's and creatures to the building of your stronghold in House Hlaalu. You should now receive a message saying you can no longer continue with your stronghold if you kill someone important to this quest line. Completing the "Ice Blade of the Monarch" out of sequence for the Imperial Cult as a freeform activity no longer causes the player to lose the earlier 'Ring in Darkness' and "Boots of the Apostle' quests in the faction sequence. Improved directions to the cavern of Milk in dialog and journal for the Mad Lord of Milk quest. Fixed a bug when Dram Bero's champion is slain, but not slain in an Arena duel, Dram Bero's greeting falsely implied that Dram Bero now had given his support for the PC on Hlaalu council. Now the greeting accurately indicates Dram Bero's anger, and other dialog topics indicate that Dram Bero will not support the PC for House Hlaalu council. Residents of Sadrith Mora will now acknowledge when the PC has ended the Gateway hauntings. Added condition 'Journal a2_3_corpruscure 50' to 'Dwemer piece' topic. Prevents giving misc_dwrv_artifact50 before quest has begun, preventing Caius from skipping quests. Fixed a bug in Vedam Dren's dialogue options that was checking a journal without checking the player's faction. It allowed the non-Hlaalu player to be raised in rank in House Hlaalu by killing Orvis Dren, making the player a member of two of the Great Houses. Fixed a bug in a Morag Tong quest that was causing Darys Adram to give quest dialogue to players not currently completing the quest. Fixed a bug that allowed the VA_VampAmulet quest in the Quarra Vampire questline to be restarted after completion. Added a condition to the Morag Tong greeting the player receives from faction members upon becoming Grandmaster. Because a Main Quest character was in the faction, she was not using her appropriate Main Quest greetings, stopping the Main Quest.

01.08.2002
13:56
[50]

Trollf [ ]

bone_man -> pierwsza postac dociagnalem do 71 levelu, bylem wtedy szefem prawie wszystkich frakcji i troche pozwiedzalem wyspe - to pozwolilo mi sie zapoznac dobrze z gra i przygotowac grunt pod druga (juz lepiej zaplanowana) postac... teraz mam juz druga postac na 72 levelu, ktora jest szefem wszystkich frakcji (oprocz Blades i Ashlanders) i ukonczyla glowny watek... ale gram dalej: chce po prostu zwiedzic cala wyspe nie zostawiajac nawet najmniejszego skrawka niepoznanego terenu ;) przy okazji rozwijam pozostale skille, wykonuje pozostale mniejsze questy oraz czytam ksiazki i dlugo rozmawiam z napotkanymi postaciami ;) czyli robie te rzeczy, do ktorych nie przywiazywalem najwiekszej wagi podczas dotychczasowej gry...

01.08.2002
15:39
smile
[51]

bone_man [ Powered by ATI ]

Trollf--> dzieki i przepraszam, ale... moglbys podac blizej miejsce przebywania Archcanon Saryoni. Sarethi? z House Redoran powiedzial, ze Archcanon Saryoni chial się ze mna spotkac w High Fane. Bylem wczesniej w High Fane, ale tak: wchodze do High Fane lewymi drzwiami i w srodku na wprost sa drzwi nie pamietam z jakim lockiem, ale w srodku jest Tholer Saryoni [pewnie rodzina :)] jak pamietasz to napisz, gdzie z tego miejsca powinienem się udac, bo chyba pie$%@ca dostane ;)

01.08.2002
15:55
[52]

Trollf [ ]

bone_man -> geez czlowieku, ale mnie teraz rozwaliles :)))) Tholer Saryoni to jego imie i nazwisko, natomiast Archcanon to FUNKCJA jaka pelni ten czlowiek w Temple. Archcanon Saryoni i Tholer Saryoni to jedna i ta sama osoba :))) zreszta wystarczy zapytac go o to co robi (opcja Background w menu), a odpowie Ci, ze jest Archcanon of the Temple....

01.08.2002
17:14
[53]

bone_man [ Powered by ATI ]

Trollf-->sorki to przez ta pogode :)) musze znowu zadac lamerskie pytanie, jak bym zaczynal nowa gre i bylbym swietnym wojownikiem tzn. np. sneak,security nie mialbym w major ani w minor skill to moglbym zostac zlodziejem,zabojca, lub magiem bez klopotu, ze niemoglbym awansowac mozna wydac kase na training, ale jakie najlepiej wziasc skille, aby byc "uniwersalnym" dla wszystkich gildii?

01.08.2002
17:36
[54]

Trollf [ ]

bone_man -> o niektorych skillach sie kiedys rozpisalem w jednej z poprzednich czesci, a teraz mi sie nie chce bo jest goraco... ;) ale odsylam Cie pod ten link: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=582187 - szczegolnie koncowka watku, wlasnie z takim doborem skillow mialem najmniejszy problem we wszelkich gildiach... w sumie majac czystego woja to jedynie mozesz sie troche naglowic u Zlodzieji i w kilku innych przypadkach w innych Gildiach, szczegolnie tam gdzie trzeba cos ukrasc, lecz mimo wszystko przewaznie zawsze znajduje sie opcja alternatywna... np. jak w pierwszym quescie dla Zlodzieji w Balmorze zostajesz poproszony o kradziez diamentu od pewnej babki, to wystarczy, ze przyniesiesz jakikolwiek diament, nawet kupiony czy znaleziony - tak jest z wiekszoscia questow... wiec w sumie niezaleznie od tego jakie skille wybierzesz, to powinienes i tak moc ukonczyc wiekszosc questow...

01.08.2002
19:09
[55]

bone_man [ Powered by ATI ]

Trollf-->dzieki mam nadzieje, ze nie bede mial wiecej tak banalnych pytan, ale pozyjemy zobaczymy ;)

02.08.2002
16:26
smile
[56]

Moskito [ Centurion ]

Mam pytanko - czy najnowszy patch który dziś wyszedł działa ze starymi savami??? Niestety po niespodziankach z W8 wolałbym to sprawdzic! Więc jak ktoś wie to niech napisze!

02.08.2002
16:58
[57]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Moskito --> u mnie w każdym razie nie ma problemów. Tylko, że ja mam wersję US, a jak się zachowuje europejska to ci nie powiem. Ale nie powinno być żadnych problemów, takich bugów w MW nie ma :)

03.08.2002
08:55
[58]

dojek [ Pretorianin ]

przeciez wczesniej tez nie bylo problemow z wczesniej zapisanymi stanami gry tylko podczas ladowania mowil ze wczytuja sie starsze gry i tyle

03.08.2002
09:19
smile
[59]

Moskito [ Centurion ]

Dzięki za odpowiedź! Jak to mówią przezorny zawsze ubezpieczony!

04.08.2002
12:28
smile
[60]

bone_man [ Powered by ATI ]

Eee hope somebody will read it. Bedziecie grali w Unreala 2003 (wersja multiplayer z botami) ja moge go miec, jak bedzie dobrze w przyszla srode wersja ,,legalna inaczej,, :)

04.08.2002
13:06
[61]

Mirmil [ Konsul ]

Ponowne pytanie, o Twin Lamps: tmk13--> znalazlem kobiete o ktorej mowiles (st delyn), jest to corka jednego z szefow Hlaalu. Jednkaze jedyne o co moge ja zapytac, to o jej imie i zasady panujace w jej domu. Moze to dlatego ze jestem Telvani i juz oficjalny Nerevarine? Mozna gdzies jesazcze dostac misje od Twin Lamps?

04.08.2002
22:14
[62]

Eomer [ Konsul ]

nieco pozno przylaczam sie do dyskusji, ale mam spory problem; gdy gralem w morrowinda na chwile odlaczono prad i oczywiscie komp sie mi wylaczyl; teraz jednak, gdy wlaczona zasilanie po urochomieniu morrowinda nie mog zaladowac zadnego sava; reinstalowalem juz gierke, ale to nie pomo0glo; moze ktos ma jakies sugestie, jak naprawic to ch...

04.08.2002
22:25
[63]

bone_man [ Powered by ATI ]

jak nie zaszedles daleko to moze ,,New Game,, ale tak na serio to nie mam pomyslu, ale pomuzcie Mu Morro to za fajna gierka, zeby tak gliupio skonczyc.

04.08.2002
22:28
[64]

Eomer [ Konsul ]

zaszedlem juz troxche daleko; mialem cos okolo 30 - ktorys tam poziom; jesli nic sie nie da zrobic to "new game", ale to za jakis czas

04.08.2002
22:37
smile
[65]

AK [ Senator ]

Nie miejcie mi za złe, ludziska, że się na momencik wtrącę, ale mam już trwający prawie dwa lata problem - CZY KTOŚ W TYM PRZEKLĘTYM KRAJU MA NA ZBYCIU DAGGERFALA? Od kiedy wyszedł ESIII zaczynam się robić naprawdę nerwowy kiedy słyszę o tej serii i jeszcze trochę na widok tej nazwy zacznę używać takiego fajnego prawdziwego toporka na komputerze. Niby idzie na lepsze, a z Daggerfala to ino parę scrolli po gazetach sobie obejrzałem. Nie zwykłem też grać w nową część zanim nie skończę starej, niezależnie od tego czy mają ze sobą coś więćej wspólnego niż nazwę i system. Jako że nie chcę zaśmiecać forum, jeśli ktoś może w jakiś sposób mi pomóc, niech rzuci info na maila - [email protected].

04.08.2002
22:55
[66]

wert [ Ronin ]

AK ---> link u dołu tam jest tylko nie da sie zapisywać gry (a może juz sie da) - jak coś to wejdz na ich forum tam jest kilak wątków o daggerfallu i tam duzo pisze. (jest to tez na staregry.pl - ale ten adres chwilowo niedziała - jakies błedy na serwerze czzy cos)

04.08.2002
23:23
[67]

AK [ Senator ]

Bless you, man! Many thanks!

04.08.2002
23:26
[68]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

AK ---> Jest na eDonkey od niedawna...

05.08.2002
14:15
smile
[69]

bone_man [ Powered by ATI ]

Mam pytanko na temat teleportacji, wiem, ze jest cos takiego jak ,,mark,, do zaznaczania miejsca. w ktore chcemy sie przeniesc, ale jaki czar sluzy do przenoszenia sie tam i czy mozna kupic ten czar w amulecie, lub pierscieniu. - I moze wie ktos do czego sluzy ,,ring of surroundings,, lub czar chameleon 30 secs on self (na jedno wychodzi).

05.08.2002
14:19
smile
[70]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

bone_man --> Czar do powrotu - Recall, natomiast pierscienie możesz sobie enchant'ować :))) A jesli chodzi o czar Chameleon to robi z Ciebie kameleona, chyba nic dodać i nic ująć ;-))

05.08.2002
14:20
[71]

Ziellacko [ Centurion ]

bone_man--> kiedyś znalazłem coś takiego jak potion of mark. A ten ring to nie wiem czy to coś przypadkiem nie jest związane z rzucaniem takiego czaru jak cisza wokół, ale mogę się mylić.

05.08.2002
16:41
[72]

Trollf [ ]

Bodziu -> jak Ci sie podoba postac z INT 3000+, ktora zenchantowala Daedric Tower Shield - constant effect fortify 45 pts strength? ;))) hyr hyr hyr :]

05.08.2002
17:15
smile
[73]

bone_man [ Powered by ATI ]

Bodziu --> dzieli, ale z tym chameleonem to naprawde zadalem retoryczne pytanie, coz chwila zacmienia ;))

05.08.2002
18:25
[74]

dojek [ Pretorianin ]

Caius Cosades wie ktos dzie jest ten kolo?

05.08.2002
18:27
[75]

dojek [ Pretorianin ]

to do niego mam sie zglosic na samym poczatku gry juz sie wypytalem dokladnie o niego w Balmorze ale dotrzec do niego ni jak nie potrafie

05.08.2002
19:18
[76]

Gryffin [ Entil'Zha ]

dojek --> jego dom znajduje się w północno wschodnie jczęści Balmory (na mapie będzie pokazany napis Caius C.. Home) Jest to dom na drugim poziomie nad rzeką, stojący prostopadle do niej.

05.08.2002
22:04
[77]

Trollf [ ]

dojek - najlepiej obejdz wkolo cala Balmore, wtedy odsloni Ci sie mapa, na ktorej masz dokladnie zaznaczone domy kwadracikami, po najechaniu kursorem nad taki kwadracik pojawia sie napis informujacy kto dokladnie tam mieszka...

05.08.2002
22:08
[78]

Trollf [ ]

i hate these stupid annoying cliff racers! wrrrr.... :]

05.08.2002
22:58
[79]

dojek [ Pretorianin ]

dzieki nie szukalem za bardzo bo musialem wyjsc i pytanie z innej beczki czytal ktos zapowiedz Gothic 2 i orientuje sie czy ta gra bedzie cos pod wzor morrowinda czyli robisz co chesz i jak chcesz czy to bedzie cos na wzor Baldur's Gate gdzie trzeba rozwiazywac tylko glowny watek bo np niektorzy towarszysze odejda chodzi mi tylko o to czy bedzie taka samowolka jak w Morrowindzie???

05.08.2002
23:19
[80]

tmk13 [ Pretorianin ]

wzialem sie za glowny watek, i mam dwa pytanka 1. jest pare prob, i jesdna z nich mowi, ze trzy domy maja mnie nazwac hortator czy cos. Czy to bedzie polegalo na tym, ze bede wykonywal zadania dla kazdego z domow tak jakbym sie dolaczyl normalnie do ktoregos z nich?(nie w zwiazku z tytulem), i czy od kazdego domu dostane domek? 2. po tym jak mnie tamten koles zarazil *divine disease'em*, mowil cos o tym ze dagoth chce abym sie do niego przylaczyl(a przynajmniej cos takiego). Czy mozna grac jako bad guy z dagoth ur'em?

06.08.2002
07:35
[81]

Gryffin [ Entil'Zha ]

tmk13 --> nie, nie dostaniesz domu od każdego. Aby zostać horatorem, będziesz musiał wykonać misje, ale są to inne misje od tych, które wykonujesz aby awansować w ramach jakiegoś domu.

06.08.2002
08:23
smile
[82]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Trollf --> Jak Tyś to zrobił ???? ;-oo 300+ to jeszcze jestem wstanie zrozumiec, ale 3000+ ??? A tarcza to piekna rzecz 45STR constant effect :)))) Czekaj czekaj od wrzesnia mam urlop to ja Ci jeszcze pokażę, przerzuce sie na Thiefa ! To pokombinuje.

06.08.2002
09:15
[83]

Ziellacko [ Centurion ]

Wieta co. Moja postać Int coś koło 60 też enchantowała Daedric Shield na +45 siły i constant effect

06.08.2002
09:39
[84]

Trollf [ ]

Bodziu -> a najlepsza jest ta ilosc Magicki, jak wyjdziesz na ulice i zaczniesz rzucasz czary na lewo i prawo... hyr hyr hyr :]

06.08.2002
09:42
[85]

Trollf [ ]

no i jeszcze Ogrim-alpinista :]

06.08.2002
10:49
smile
[86]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Trollf --> To już sa chyba małe "oszustwa" ;-)) Widze ze sie nudzisz i zacząłeś bawic sie edytorkiem :)) a ilość Many jest imponująca :))

06.08.2002
11:26
[87]

Trollf [ ]

Bodziu -> mylisz sie :( jedyny raz uzylem edytora do wygenerowania komunikatu na drzwiach Cavern of the Incarnate, a Ty juz przypinasz do mnie nalepke... :( co jak co ale do gry zadnych czitow nie stosowalem i nie bede stosowal... przede wszystkim z tego powodu, ze Morr stal sie moim ulubionym cRPG... a to co powyzej widzisz na screenie to udoskonalony sposob podnoszenia Inteligencji za pomoca skillow Enchant (pierscienie i amulety) i Alchemy (potiony)... mozesz tego nie wiedziec, ale sila i czas dzialania wytworzonej butelki za pomoca Mortal&Pestle zalezy rowniez od ilosci inteligencji... tak wiec na poczatku tworze sobie Ringi i Amulety dodajace +100 do Int kazdy na 12 sekund i odpalam je jeden po drugim - majac 2 takie pierscienie i 4 amulety uzyskuje 700 int (100 naturalne) - wtedy zaczynam tworzyc potiony - jak widac na zalaczonym powyzej obrazku na poczatku taki potion dodaje ~ 90+ do Int, w tym przypadku stworzylem 2 takie potiony, po czym je po prostu wypilem, wiec Inteligencja wzrosla o ok. 200 - wtedy zrobilem dwa nastepne i silniejsze w dzialaniu (ze wzgledu na zwiekszone Int) potiony i znow je wypilem... itd. itp. etc. - sam przeciez kiedys bawiles sie Alchemia, to nie powinno Cie to az tak dziwic... po prostu korzystam z tego co oferuje gra... i chce wyeksploatowac temat maksymalnie - wiec moze jeszcze o wielu pomyslach i testach przeprowadzonych przeze mnie bedziesz mial okazje przeczytac ;) o ile bedziesz w stanie Open Your Mind ;)) a nie posadzac mnie o grzebanie w edytorze... (do tej pory zrobilem to tylko ten jeden raz i od tamtego czasu na edytor juz nie spojrzalem, poza tym masz moje slowo, ze jak w przyszlosci uzyje edytora, to nie omieszkam o tym poinformowac...) poza tym uwazam, ze jeszcze mase rzeczy mozna zrobic po ukonczeniu glownego watku i zadan dla wszystkich frakcji... dodam, ze odslonilem swoja powyzsza postacia caly Sheogorad, Grazelands, Zafirbel Bay, obszar od Urschilaku Camp do Tel Vos oraz cale Ghostfence w taki sposob, ze nie ostal sie zaden czarny punkt na podrecznej mapie i nie ma w tym rejonie niezbadanych jaskin / ruin itp. ;) do tego testowalem rowniez upadek z duzej wysokosci (45 sekund swobodnego spadku :] ), ktorego moja postac na 75 levelu nie przezyla :] nie wspominajac o nowej dyscyplinie Ride the Cliff Racer :)) (tutaj podlapalem cynk na oficjalnym forum) ktora polega na jak najdluzszym utrzymaniu sie na grzbiecie powyzszego ptaszyska :] It's Morrowind, so Open Your Mind & Have Fun roleplaying it! :] w koncu ten Mag nieopodal Seyda Neen ze Scrolls of Icarian Flight takze byl szalony... hyr hyr hyr :]

06.08.2002
11:36
smile
[88]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Trollf --> A to przepraszam Cie Bardzo !!! Kurde na to nie wpadłem że na tworzenie miksturek wpływa także INT :(( Dobrze wiedzieć ;-)) Haaaaaaaaaa, ujeżdzanie Racersow :-DDD A może by tak spróbować Ogrimy i innego rodzaju nadające sie do tego celu stworzenia, to naprawde musi być swietną zabawą :)) A motto owe popieram :)) Have Fun !

06.08.2002
11:45
[89]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Trollf - Twoja wiedza o Morrowindzie jest zaiste imponujaca - bylbys dobrym autorem pierwszej z prawdziwego zdarzenia stronki o Morrowindzie, nie myslales o tym ? ; )

06.08.2002
11:49
[90]

Trollf [ ]

Bodziu - kiedys udalo mi sie wskoczyc na glowe Ash Slave'a i wytrzymac kilkanascie sekund :] ale gosciu mnie zirytowal bo piachami po pietach mnie bil, wiec w koncu zdzieliem go z gory Dai-katana przez czaszke :)) Natomiast Racery sa spokojne gdy im na grzbiecie siedzisz, trudno sie tylko utrzymac, bo postac sie zeslizguje... :)

06.08.2002
11:56
[91]

Trollf [ ]

brzeszczot - nie tylko myslalem... ;) ale nie chce zapeszac i uprzedzac faktow... moze do konca tego miesiaca cos sie wyklaruje?... who knows? :]

06.08.2002
12:15
smile
[92]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Trollf - Trzymam zatem kciuki, no coz przeczucie, tymniemniej ciesze sie ze cos jest na rzeczy.... : ))

06.08.2002
14:00
smile
[93]

bone_man [ Powered by ATI ]

Another question (pewnie dosyc stare) jest moze mozliwosc walki na arenie w Viviec za mamone, lub tak tylko, aby podciagnoc skille? Have a nice day :)

06.08.2002
16:03
smile
[94]

AndrzejF [ Centurion ]

Pytanie jak rozumiec czar " bound <<rodzja broni>>"? Pisownia ?

06.08.2002
17:24
[95]

Trollf [ ]

bone_man -> nie ma, ale z tego co wiem sa takie mody, nawet testowalem kiedys jeden... AndrzejF -> zobaczymy jak ten termin przetlumcza koledzy z CDP ;) samo slowo 'bound' oznacza przywiazanie, wiazanie, przypisanie itp. - czar ten najpierw przywoluje (summon) dana bron typu Deadric, a pozniej ja 'przypisuje' na okreslony czas (badz na stale) do postaci konkretny przyklad: jak walczysz np. ebonitowa maczuga i skorzystasz z czaru Bound Long Sword, to maczuga laduje w inventory, a w jej miejsce pojawia sie przywolany Daedric Long Sword - nie jestem teraz pewien czy bedziesz mogl walczyc wtedy inna bronia, czy wyekwipowanie innej broni spowoduje przerwanie czaru Bound - moze wieczorkiem to sprawdze... niemniej jednak Bound 'wymusza' uzywanie przywolanej broni zamiast tej, ktorej uzywales dotychczas...

07.08.2002
13:05
[96]

AndrzejF [ Centurion ]

Trollf->dokladnie tak to obserwowalem, tylko nie bardzo widze sens stosowania tego Zawsze dzwigam kilka rodzajow broni(srebrna i "zwykla") po co mi jeszcze tak "wyczarowana " bron? Wlasnie sensu jej stosowania nie bardzo moge zrozumiec. Przez chwile myslalem, ze podnosi skill danej broni, ale nie..... AF

07.08.2002
13:17
[97]

Trollf [ ]

AndrzejF -> sens czarow Bound jest taki, ze ZAWSZE przywoluja bron Deadric, czyli najlepsza z wszystkich rodzajow broni - poza tym taka bron nic nie wazy... identycznie jest ze zbroja - takze najlepsza Deadric i takze nic nie wazaca...

07.08.2002
13:23
[98]

Trollf [ ]

AndrzejF - po co dzwigasz bron srebrna i 'zwykla' razem? w Morrowindzie jest to mniej wiecej tak: - chitin, iron, steel to bronie 'zwykle' i nimi nie zranisz duchow i innych podobnych kreatur; - natomiast bron srebrna, krasnoludzka (dwarven, dwemer), nordic, glass, ebony, deadric jest juz w stanie uszkodzic wszytko ;) wiec jesli masz ktoras z powyzszych zabawek to nie ma juz potrzeby nosic jakas bron zwykla...

07.08.2002
13:41
[99]

AndrzejF [ Centurion ]

Trollf -> nie uwierzysz, ale nie wiedzialem :) , ze deidra (i ww) zastapi srebro. W sumie jak zrobilem sobie srebrny mieczyk to dluugo nim wymiatalem.

07.08.2002
13:56
[100]

Trollf [ ]

coz... kojarzy mi sie to tylko z Wiedzminem :) - zwykly mieczyk na ludzi, a srebrny na potwory... :) w sumie tez tak mozna grac... ;))

08.08.2002
08:28
smile
[101]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Zapraszam do następnej odsłony:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.