GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Bany

03.04.2007
08:11
smile
[1]

Jamkonorek [ Smells Like Teen Spirit ]

Bany



26.01.2005 | 18:33
Soulcatcher [ Prefekt ]

Nowa rejestracja na forum, wszystkie stare „bany” skasowane.

Dzisiaj wprowadziliśmy emailowe potwierdzenie rejestracji na forum.
Bez aktywacji konta można napisać tylko 2 posty.
Konto aktywuje się klikając na linku w emailu który dostaje się po rejestracji.
Wszyscy starzy czytelnicy forum, zarejestrowani przed dniem dzisiejszym nie muszą aktywować konta.

Jeżeli jest jakiś problem można pisać o nim w tym wątku.

Znieśliśmy wszystkie bany i blokady zarówno na ksywki jak i na IP. Skorzystajcie z tego dobrze. Następna amnestia za dwa lata :)


Ciekawe czy Soul pamięta o tym i czy dotrzyma słowa ? :)


Ja na szczęscie bana nie miałem :)

03.04.2007
08:13
[2]

Adamek22 [ Konsul ]

ooooooooo wlasnie przydał bylo by sie konto adamek18 sporo goli tak mialem :P

03.04.2007
08:13
[3]

Lukis171 [ Poznańska Pyra ]

heh najpierw przeczytałem posta i miałem nadzieje ze na moja ksywke juz tez został zniesiony...potem zauwazylem date...

edit:

heh...nie zauwazyłem znaczenia pogrubionego xD

:D

03.04.2007
08:14
smile
[4]

old_taikun [ Pretorianin ]

03.04.2007
08:15
[5]

jambond [ The Best Driver ]

Jamkonorek ja też czekam aby mi ze starego nick-u zdjęli bana.

03.04.2007
08:16
[6]

stanson_ [ Szeryf ]

Z tego co śledziłem Forum przez te 2 lata to była to jednorazowa akcja i wielokrotnie po tym Soul zaznaczal, ze zadne bany nigdy juz nie beda usuwane.

03.04.2007
08:18
smile
[7]

Jeckyl [ Prawie jak abstynent ]

stanson--> Zaznaczał też że żadne bany nigdy nie były zdejmowane :p

03.04.2007
09:08
smile
[8]

Galeria_ciastek [ Pretorianin ]

Fajnie by było :)

EDIT: tamta "amnestia" powstała 26.01.2005.. 01---> chyba zapomniał :D dzisiaj 04 :D

03.04.2007
09:31
[9]

Soulcatcher [ Admin ]

Nie ma absolutnie zadnych szans na zniesienie banów kiedykolwiek.

Możecie wierzyc komu chcecie.

Mogliśmy to nazwac amnestią ale chodziło o nową rejestracje, nowe mechanizmy naszego systemu. Wygodniej nam było znieść bany bo nie dało się ich automatycznie przenieś do nowego systemu. Tak nie ukrywam że był to też akt dobrej woli z naszej strony, szczególnie że w tamtych zcasach moderatorzy wyłaniani wśród czytelników banowali czesto bez powodu.
I jedyny wniosek jaki po tym doświadczeniu pozostał to to że była to wieka dramatyczna pomyłka która spowodowała konieczność ponownego zbanowania praktycznie wszystkich poprzednio odbanowanych i wprowadziła prawie roczny bałagan na forum.
Póki żyję i pracuję w tej firmie żadne ban nie zostanie zdjęty.


Jeckyl ---> nie były i nie będą.

03.04.2007
09:32
[10]

Lukis171 [ Poznańska Pyra ]

Heh...przypominami to obietnice przedwyborcze :D

03.04.2007
10:14
[11]

wysia [ Senator ]

"w tamtych czasach moderatorzy wyłaniani wśród czytelników banowali czesto bez powodu"
"konieczność ponownego zbanowania praktycznie wszystkich poprzednio odbanowanych"
No to chyba jednak nie tak calkiem bez powodu..

03.04.2007
10:32
smile
[12]

piokos [ Malpa w czerwonym ]

Znieśliśmy wszystkie bany i blokady zarówno na ksywki jak i na IP. Skorzystajcie z tego dobrze. Następna amnestia za dwa lata :)

skoro miała być amnestia a jej nie ma, to może tamte słowa pisał inny Soulcatcher?
proszę o redakcyjne ustalenie jak to jest. Niektórzy forumowicze mogą poczuć się nabici w butelkę lub wpuszczeni w maliny :)

03.04.2007
10:37
[13]

Lukis171 [ Poznańska Pyra ]

piokos ---> hehe zaraz bedzie "nie odpowiadama na pytanie od tej małpy w czerwnonym" ;D

nie no Soul napisał jak juz jest i włąsciwie odbanowanie darka177777777 i marcina36 by na dobre nie wyszło

03.04.2007
10:57
[14]

old_taikun [ Pretorianin ]

Póki żyję i pracuję w tej firmie żadne ban nie zostanie zdjęty.


a Orlando ? i reszta ... no chyba że bana nie dostali :) jakiś nowy rodzaj kary na forach internetowych ?

03.04.2007
11:01
[15]

Soulcatcher [ Admin ]

old_taikun ---> ksywka orlando jest zablokowana

03.04.2007
11:01
[16]

Behemoth [ Ayrton Senna ]

Nigdy nie mów nigdy :)

03.04.2007
11:11
smile
[17]

olivierpack [ Generał ]

Póki żyję i pracuję w tej firmie żadne ban nie zostanie zdjęty.

No to jakaś nadzieja zawsze jest...Jak dla mnie obojętne.

03.04.2007
12:44
[18]

old_taikun [ Pretorianin ]

Soul >> a mirencjum ?

03.04.2007
13:09
smile
[19]

Jamkonorek [ Smells Like Teen Spirit ]

No i wszystko jasne ;) Mi to bez różnicy :p

03.04.2007
13:21
smile
[20]

Gregor Eisenhorn [ Ordo Xenos ]

---> olivierpack

No to jakaś nadzieja zawsze jest...

LOL you win at internet

03.04.2007
13:25
smile
[21]

settoGOne [ Centurion ]

A ja sobie jeszcze wroce kiedys, jak Soul da, do mojego starego settogo nicka. Ciekawe za co dokladnie dostalem bana.

03.04.2007
13:56
[22]

Maciek Pogromca Potworów [ Centurion ]

Ej,mój kolega dostał bana i dalej go ma.I co?!Wy skórwysyny jedne!!!

03.04.2007
13:57
[23]

Lukis171 [ Poznańska Pyra ]

zapewnię ciebie ze tez zaraz go dostaniesz :)

03.04.2007
13:59
[24]

Boroova [ Lazy Bastard ]

Maciek --> kolega powiadasz...

Poza tym, jak przeklinasz, to nie rob chociaz bledow.

03.04.2007
14:00
smile
[25]

Galeria_ciastek [ Pretorianin ]

Maciek zapewniam, że ty też będziesz miał za chwile bana

03.04.2007
14:13
smile
[26]

Deepdelver [ Legend ]

Marudzicie, amnestia była ale tym razem objęła tylko niezbanowanych.

03.04.2007
16:10
[27]

Patison47 [ Pretorianin ]

Maciek--->Idź się sam pogromić.

03.04.2007
16:17
smile
[28]

marwijk [ Konsul ]

Mi by się nie chciało czasu tracić na usuwanie...

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.