GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pomoc w zapuszczaniu włosów

28.03.2007
17:14
[1]

boskijaro [ Senator ]

Pomoc w zapuszczaniu włosów

Od około 10 miesięcy zapuszczam, mam jakies 15 cm. Jaka byscie polecali fryzure na stan przejsciowy, bo wygladaja wlosy nieciekawie. Robie po prostu grzywke na dwa boki, ale musze ja caly czas poprawiac. Jak wieje wiatr rozwalaja sie na wszystkie strony, takze grzywka i to troche irytuje.Do tego sam mi sie robi taki smieszny przedzialek :p wiem ze jak wlosy sa juz dlugie to nie ma problemu bo sie wlasciwie same ukladaja,ale jestem w tym najgorszym okresie :P
czesze sie raz dziennie rano i po umyciu.

28.03.2007
17:16
[2]

Yoghurt [ Legend ]

Na dragonballa. Będzie to wyglądało na pewno lepiej, bo nie ma nic bardziej zabawnego niz stan przejściowy miedzy krótkimi a długimi włosami- ni pies ni wydra, wygląda sie jak absoluta ciota.

28.03.2007
17:17
[3]

boskijaro [ Senator ]

Yoghurt -> zgadza sie ,wszyscy mi mowia ze wygladam tragicznie ;p

28.03.2007
17:22
[4]

qweks [ Ignis Lentus ]

Zgadza się jest to najgorszy okres w zapuszczaniu piór i nic niestety z tym nie zrobisz jeśli oczywiście nie chcesz wydziwiać. Spokojnie poczekasz trochę i samo minie a 10 m-cy to akurat nie wiele, więc za pół roku powinieneś normalnie wiązać. Z takim fryzem o kant dup* rozczaś, więc jeśli chcesz mieć dredy mogę ci swoje odsprzedać (ciemny blond loki do skręcenia w dredy) ale dopiero w maju :)

28.03.2007
17:25
[5]

boskijaro [ Senator ]

Aktualnie najbardziej niepokoi mnie fakt zblizajacego sie lata - z taka fryzura "na włóczykija" (tak wymyslil na mnie kumpel) bedzie troche nieciekawie w upaly...

28.03.2007
17:26
smile
[6]

«Malakai» [ Pretorianin ]

Heh tak sie sklada ze tez zapuszczam klaki i mam ten sam problem :)

Yogh ---> fryzura na DB raczej odpada, bo na sam zel, czy pianke wydalbym fortune ;) Co do wygladu w tym stanie... Dzieki za komplement :D

spoiler start
jk ;)
spoiler stop

28.03.2007
17:26
[7]

Yoghurt [ Legend ]

Sam chciałeś, to masz, w każdej chwili możesz sie obciąć i zrobić sobie coś bardziej cywilizowanego na głowie.

28.03.2007
17:41
smile
[8]

ciemek [ Senator ]

moze spineczky na glovke :)


PS: wiem ze wredny jestem ;>

28.03.2007
17:43
[9]

Fett [ Avatar ]

brylantyna, wlosy do tyłu i fryzura a`la Don Corleone ;)

28.03.2007
17:44
smile
[10]

bagis_ek [ Pretorianin ]

Tyle wysiłku i cierpienia aby się wyróżnić innością, zaimponować komuś. MASOCHISTą jesteś, czy co- włosy mamy ci imponują??? hm...ciekawe.. Ale jestem pełen podziwu dla twojej wytrwałości..

28.03.2007
17:46
[11]

Gibon91 [ Jestem Zajebisty ]

Wspieramy cię Jarku.

28.03.2007
17:48
smile
[12]

Igierr [ Gwynbleidd ]

ja bym chniał takie jak ma LJ Barrows z prison break, tak żeby mnie sie nie rozwalał fryz gdy zawieje wiatr

28.03.2007
17:51
smile
[13]

boskijaro [ Senator ]

Ciesze sie,ze mam wsparcie :D
Narazie sa beznadziejne ale jak beda dluzsze bedzie ok ;]

28.03.2007
19:28
smile
[14]

boskijaro [ Senator ]

dyskretny up

28.03.2007
19:40
[15]

EG2006_43107114 [ Generał ]

Zrób sobie taką jak ma ten pan na okładce :D
https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1497

28.03.2007
19:44
[16]

LOL 2160 [ Pretorianin ]

weź jakis żel czy brylantyne i zrób se fruzyrke na abrruziego z prison break'a ----->

28.03.2007
19:48
[17]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

boskijaro --> A co upały mają do długich włosów? Nie zauważyłem, by kobiety w lecie ścinały się na łyso.

Gdy ja byłem na tym etapie tez miałem problemy przy wietrznej pogodzie. Ale zamiast się wkurzać po prostu kupiłem sobie opaskę i chodziłem "na rambo".

28.03.2007
19:51
[18]

boskijaro [ Senator ]

Na rambo to znaczy jak? Bo niedlugo bede chcial na rowerze sobie pojezdzic to mi sie przyda :P

28.03.2007
19:51
smile
[19]

VYKR_ [ Vykromod ]

Yoghurt-->
nie ma nic bardziej zabawnego niz stan przejściowy miedzy krótkimi a długimi włosami- ni pies ni wydra, wygląda sie jak absoluta ciota.

Rzekl Yogh, z wlosiem o stanie pol-krotko-pol-dlugim :p

28.03.2007
19:51
[20]

PunkNotDead [ Lion of Judah ]

zrob sobie jak ma Yoghurt, na emo-zioma ;]

a na serio to po prostu przetrwaj ten stan

28.03.2007
19:54
[21]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

boskijaro--> Po prostu opaska na łeb i gotowe, włosy spod opaski nie wyjdą nawet przy tajfunie.

28.03.2007
19:59
[22]

Yoghurt [ Legend ]

Vykr-> Włosy krótkie z zajebistą emo-grzywką pasująca do ogólnej zajebistości postaci, czy włosy na 14-letniego rycerskiego pazia, któremu tylko rajtuzów brakuje do uzupełnienia mizernego wizerunku? Your choice ;)




Swoją drogą, Mutant dał jedną, jedyną sensowną propozycje, bo fryzurka na rambo zawsze mi sie podobała za młodu. Jeno trzeba nosić do tego bezrękawnik i kose za pasem. Tylko niech to nie będzie opaska, a porzadna bandana, najlepiej czerwona. Ful wypas, jak urwiesz mamie kawał materiału z kiecki albo potniesz nierówno firankę, będzie odpowiednio postrzepiona i doda efektu

28.03.2007
20:10
[23]

VYKR_ [ Vykromod ]

Yoghurt--> odpowiedz brzmi: dlugie, jak na prawdziwego mezczyzne przystalo :p zreszta jest na to az osobny watek... nie wiem co sie ludziom porobilo, normlanie na wiosne klaki sie zrzuca, a nie zapuszcza jak Napoleon w Rus.
edit: a odpowiadajac na pytanie watkowe, zeby tak nie offtopicowac ciagle... coz, przez pewien czas po prostu nie nalezy patrzec w lustro. jak nie jestes metro, to przebolejesz to jakze okropne pozbawienie podstawowego prawa czlowieka.

28.03.2007
20:12
[24]

Army of Two [ Pretorianin ]

Jedyne co możesz robić to czekać lub je ściąć.

28.03.2007
20:13
[25]

boskijaro [ Senator ]

Pozostane przy czekaniu :)

28.03.2007
20:52
[26]

Michalek3922 [ Kibic Lecha Poznan ]

kitke sobie zrób

28.03.2007
20:58
[27]

Mrożon [ Pretorianin ]

brańce?

28.03.2007
21:02
smile
[28]

Gimli syn Gloina [ szarzasty ]

nic z włosami nie rób. Sredniej długości (15-25 cm) włosy przy wietrznej pogodzie bardzo fajnie się burdzielą. Ja zrobiłem sobie przedziałek nad prawym okiem. Jedyny minus to taki że kiedy wiatr wieje mi w lewy policzek włosy zasłaniają mi całą twarz ( idzie sie wtedy wk*****). Tak trochę dziwnie to wygląda. Jak połączenie true death metala i pedała:)

28.03.2007
21:11
[29]

jewbacca [ Pretorianin ]

trzymam kciuki

02.04.2007
18:00
[30]

Lysack [ Latino Lover ]

no właśnie.. gdzie można kupić jakąś opaskę a'la rambo albo bandamkę?

obszedłem wszystkie sklepy outletowe, wszystkie lumpexy, wszystkie sklepy sportowe i jedyne co znalazłem to czarne i białe opaski nike z wielkim ogórem na czole... wolałbym coś nołnejm i w szerszej skali kolorystycznej...

no i czy nie będzie widać na bandamce potu tak jak na koszuli w upalny dzień?

02.04.2007
19:40
[31]

VYKR_ [ Vykromod ]

Lysack-->Bandamki najprosciej kupic na bazarze :P ale jeslis duzy desperat, to poszukaj w internecie, w sklepach dla trve black shiny metali.

02.04.2007
21:13
smile
[32]

paściak [ carpe diem ]

trzeba byc prawdziwym mezczyzna i to wytrzymac ;p tez mam teraz takie niby dlugie, czekam az podrosna zeby moc je chociaz za uszy wrzucic (nieduzo mi brakuje)...

02.04.2007
21:32
[33]

Aceofbase [ El Mariachi ]

"brylantyna, wlosy do tyłu i fryzura a`la Don Corleone "

ty sie nie smiej, ja tak przez pewien okres zapuszczania swych juz-nie-znajdujacych-sie-na-glowie pior wlasnie ukladalem wloski (tyle, ze zwyklym zelem za czypindziesiat a nie oldskulowa brylantynka ;])

Lysack -->

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.