GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

LOTR w NWN - nowy mod

24.07.2002
14:24
[1]

razor [ Centurion ]

LOTR w NWN - nowy mod

Tak, tak ludzie. Razem z Minas Morgul zaczęliśmy prace nad nowym modem do cudownej gry - Neverwinter Night. Mój wątek powstał w celu zwerbowania osób chętnych do tworzenia moda z nami jak i wyrażeniu waszych opini o nim. Może przedstawię pierwsze nasze założenia :

1. Mod jest 3 - częściowy. Oznacza to że powstaną trzy części i każda będzie nosiła tytuł jednez z książki (The Fellowship of the Ring itd.)

2. Mod będzie w dwóch wersjach języcznych. Na początku będzie tylko angielska wersja a po skończeniu prac pomyślimy nad polską. Tutaj właśnie szukamy pomocy.

3. W każdej z części znajdą się wszyskie lokacje z ksiązki.

4. Postać w grze będzie dowolna. Wynika z tego że Powiernikiem Pierścienia możesz być ty.

5. Dryżyna Pierścienia. Tak na prawdę wogóle jej nie będzie. Narazie w planie jest nie tworzenie żadnej drużyny. Jeśli by taka powstała będzie ona ograniczona.

To by była na temat moda a teraz coś dla chętnych :

Otóż są poszukiwani śmiałkowie którzy z chęcią by pomogli. Potrzebujemy przede wszyskim człowieka który zajmie się skryptami. Jest on bardzo istotny w naszym dziele. Następnie potrzeba nam kogoś kto zna angielski na poziomie dobry i wyżej. Będzie on tłumaczył polskie dialogi na angielskie. Przydadzą się też chętni do robienia map, ale takich nam potrzeba najmniej.

To wyszsko. Wasze opinia napewnoa nam pomogą w zrobieniu dobrego moda. Więc jeśli masz jakieś uwagi lub prośby to pisz. Kontakt : [email protected]

24.07.2002
14:35
[2]

razor [ Centurion ]

Widzę brak zainteresowania.

24.07.2002
14:52
smile
[3]

Mr_Baggins [ Senator ]

Jeśli wytrwacie w zamyśle i zrealizujecie plan to tylko gratulować! Zamierzenie bardzo śmiałe...

24.07.2002
15:00
smile
[4]

Minas Morgul [ Senator ]

Chcialem jeszcze dodac, ze robieniem lokacji, takich jak Moria zajme sie ja i ja dam tam wszystkie najwazniejsze potwory, dlatego do robienia lokacji raczej nam nie bedzie potrzebny zaden spec, bo tym zajmiemy sie my. Potrzebujemy jednak kogos, kto kuma wiekszosc skryptow w edytorze, bo mom zdaniem jest to chyba najwazniejsza rzecz w calym modzie. Jesli nie znajdzie sie chetny do wspolpracy, to mam przynajmniej prosbe, abyscie podali jakas zagraniczna/polska strone z wytlumaczeniem do czego sluza poszczegolne skrypty. Tylko cieszylbym sie, gdybyscie nie odsylali mnie na forum bioware.com.

24.07.2002
15:00
[5]

Minas Morgul [ Senator ]

Chcialem jeszcze dodac, ze robieniem lokacji, takich jak Moria zajme sie ja i ja dam tam wszystkie najwazniejsze potwory, dlatego do robienia lokacji raczej nam nie bedzie potrzebny zaden spec, bo tym zajmiemy sie my. Potrzebujemy jednak kogos, kto kuma wiekszosc skryptow w edytorze, bo mom zdaniem jest to chyba najwazniejsza rzecz w calym modzie. Jesli nie znajdzie sie chetny do wspolpracy, to mam przynajmniej prosbe, abyscie podali jakas zagraniczna/polska strone z wytlumaczeniem do czego sluza poszczegolne skrypty. Tylko cieszylbym sie, gdybyscie nie odsylali mnie na forum bioware.com.

24.07.2002
15:02
smile
[6]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Przyznam szczerze, że kopiowanie MOIM PRYWATNYM ZDANIEM średniej książki (tak, tak wiem, że to klasyka) i kiepskiego filmidła, to nic, do zcego pzryłożyłbym chętnie rękę, a znam się na robieniu modów do Biowaru. Dajcie znać, gdybyście jednak wpadli na myśl robienia czegoś oryginalniejszego. Jednak, to co najważniejsze - jesteście z tym tematem o miesiąc z agrupą która robi to już w Stanach... Co za dużo to nie zdrowo. Pomyszkujcie na necie, a na pewno traficie tam.

24.07.2002
15:02
[7]

Minas Morgul [ Senator ]

sory za dubla. Zamierzenie smiale, ale wykonalne. Robienie lokacji to sama przyjemnosc. Jedyny, powtarzam JEDYNY nasz problem to te skrypty i jesli ktos moze pomoc, to bede wdzieczny. Juz nawet nie musicie dobrze znac angielskiego, bo tlumaczeniem moge zajac sie ja, ale przydalby sie ktos do pomocy, wiec rozwazcie to.

24.07.2002
15:04
smile
[8]

Aen [ MatiZ ]

Moge pomoc przy tlumaczeniach, mam 15 lat ale posiadam FCE

24.07.2002
15:13
smile
[9]

irenicus [ Konsul ]

Aen--> ale ci dobrze . Ja FCE będę zdawał dopiero za rok :(, ale też mogę chętnie pomóc w tłumaczeniu choć mam dopiero 13 lat

24.07.2002
15:15
smile
[10]

irenicus [ Konsul ]

Jak widać chętni są raczej tylko młodsi userzy :)

24.07.2002
15:24
smile
[11]

Minas Morgul [ Senator ]

licza sie kwalifikacje, a nie wiek :) jesli chodzi o tlumaczenie, to sam nie powinienem miec problemu, bo tez bede zdawal FCE, ale przyda sie kazda para rak do pomocy. Ja sam nie dam rady z przetlumaczeniem wszystkich dialogow, wiec ktos do pomocy sie przyda. Na razie tylko zbieramy chetnych, a dopiero pozniej rozpoczniemy prace i poinformujemy was, kiedy ten moment przyjdzie :)

24.07.2002
15:30
[12]

[Regis] [ Pretorianin ]

Heh... Jak juz we wrzesniu kupie NWN, to z przyjemnoscia sie zglosze :)

24.07.2002
16:26
[13]

Harpo [ Pretorianin ]

Mam pytanko. Mianowicie dlaczego macie zamiar robic moda w j. angielskim? Czyzbyscie zamierzali wydac go na zachodnim rynku? :)

24.07.2002
19:03
[14]

razor [ Centurion ]

Harpo----> Dlatego że śmiesznie by wyglądały dialogi np. Gościu mówi "Cześć stary" a ty słyszysz to po angiesku. Po angielskiej zajmiemy się polską.

24.07.2002
19:45
[15]

Johnn [ Ghoul ]

Nie popieram opini o ksiazce Aurelinusa, ale robieie moda w LOTR to jednak nie jest najorginalniejszy pomysl tym bardziej, ze juz ktos sie tym zajal. Nie rozumiem tez waszego podejscia do jezyka polskiego " że śmiesznie by wyglądały dialogi ", to na ulicy jak gadasz i mowisz do kolego "Cześć stary" to tez jest smiesznie? Najlepiej bedzie jak wszyscy beda mowic po angielsku? Skoro przeszkadza wam tak bardzo jezyk polski w dzielach zagranicznych, to zrobcie moda o dziele polskim np. Wiedzmina, chyba nikt nie powie, ze tam jak sie witaja to jakos tak smiecznie brzmi. Dla moda o Wiedzminie to jestem gotow nauczyc sie tych wszystkich skryptow. :))

24.07.2002
19:57
[16]

Minas Morgul [ Senator ]

John ---> nie rozumiesz. Brakuje nam polskich glosow. Zauwaz, ze jak w NWN podejdziesz gdzies do jakiegos....niziolka i zaczniesz z nim dialog, to on powie Hi! Whats up ? (to uslyszysz) i na monitorze bedziesz mial to samo. A jesli zrobilibysmy moda polskiego, to podszedlbym do tego samego niziolka i zaczal dialog. On powiedzialby Hi! Whats Up? (to bys uslyszal), a za to zobaczylbys napis "Czesc stary". Wiec niektorym mogloby sie to niepodobac i sprawiac zle wrazenie estetyczne. Jednym slowem odglosy bylyby po angielsku, a teksty po polsku. Wiem, ze to sie moze nie spodobac, bo podobne wrazenie mialem, gdy zainstalowalem sobie TDD na polska wersje BG2. Goscie mowili po polsku, a napisy wyswietlaly sie po angielsku i to mnie wkurzalo.

24.07.2002
20:06
[17]

Johnn [ Ghoul ]

Minas Morgul --> Nie musicie wcale dawac im glosow, same napisy wystarcza. Glosy postaci gry nie czynia. A gra robiona przez polakow po angielsku odrazu traci czesc zwolennikow miedzy innymi mnie i nie z powodu, ze nie znam jezyka, ale jakis taki dziwny jestem i wole w ojczystym jezyku czytac, mowic, pisac i co tam jeszcze moze byc. Gry po angielsku poprostu mnie nuza.

24.07.2002
22:03
[18]

razor [ Centurion ]

Johnn---> A kto ci powiedział że nie bedzie polskiej wersji ? co ty kurde jesteś że mówisz że nie będzie. Chcemy poprostu poza polskimi graczmi udostepnić też innym. To wszystko co ci powiem.

24.07.2002
22:31
smile
[19]

OhmA [ Pretorianin ]

Aurelinus napisal: "..to nic, do zcego pzryłożyłbym chętnie rękę" Nikt Ci reki a juz nawet nogi nie karze przykladac. Po drugie chyba Ci cos literki wcina, wiec i tak by Cie nie przyjeli =] "a znam się na robieniu modów do Biowaru." Narcyz na mnie mowia ? "Dajcie znać, gdybyście jednak wpadli na myśl robienia czegoś oryginalniejszego". Orginalniejszego czyli wedlug Ciebie co ? 4 Pancerni w krainie muminkow ? "Jednak, to co najważniejsze - jesteście z tym tematem o miesiąc z agrupą która robi to już w Stanach... Co za dużo to nie zdrowo. Pomyszkujcie na necie, a na pewno traficie tam." Moze niech zrobia Ci i Ci. Pozniej sie porowna i zobaczy ktora wersja lepsza. To whole. Zycze powodzenia w projekcie. ( Polacy Góra )

25.07.2002
09:53
[20]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

OhmA i inni ---> mówcie co chcecie, bo skoro nie dociera do was, że robicie to samo co już inni kończą, to szkoda pukać w klawisze. Równie dobrze rzeczywiście powinniście się zastanowić, czy nie zacząć od ponownego napisania tej książki (trylogii), by porównać która wersja będzie lepsza. Nie bądź taki bohater sam - należy pisać >oryginalniejszego<, a nie orginalniejszego, mądralo (skoro tak ci przeszkadzają palcówki innych na forum). Każdy ma prawo do prywatnego zdania, co podkreśliłem i oczywiście nikt nie musi sugerować się moją opinią, ale upieranie się przy wyważaniu otwartych drzwi... hm no nie wiem. Powodzenia.

23.08.2002
12:03
smile
[21]

ciemek [ Senator ]

nie wiem czy Wasz projekt jest jeszcze aktualny, ale skoro jest jużjedna próba "konwersji" Lorda do świata gry na engine NwN, to , tak jużto wcześniej forumowicze zauważyli, poco się męczyć. Może pomyślcie nad jakąś inną produkcją. Co powiecie na bardziej swojski (bo Polski) świat wykreowany przez pana Sapkowskiego ? Moglibyście na początek zrobić jedynie pojedyncze przygody (na wzór opowiadań autora jak na przykład "Miecz przeznaczenia" ) , a dopiero potem, przy większym udziale fanów (bo jeśli Wam wyjdzie to na bank takowi się pojawią) zabrać się do o wiele większego dzieła jakim jest stworzenie przygód Geralta opisanych w sadze o Wiedźminie. Acha, i nie macie się co martwić, że wyjdzie Wam gorzej niż film, bo gorzej już być nie może ;))

23.08.2002
13:05
[22]

Minas Morgul [ Senator ]

Oczywiscie, ze projekt jest nadal aktualny, ale okazalo sie, ze nie bede mial nowego kompa i moje marzenie poszlo sie j* W kazdym razie bede probowal pracowac u kolegi, ale na pewno nie bedzie to to samo, co mialo byc na poczatku. Jednak mam cicha nadzieje, ze nam sie uda ..... oby......

23.08.2002
13:26
[23]

emjey23 [ Pretorianin ]

Pomysł odważny..jak do tej pory spotkalem sie z dwoma moda w świecie Śródziemia i oba były tandetne i niedopracowane.Największy projekt to Ardan Nights,pracuje nad tym ponoć 150 ludzi(!!!)i ma być to ogromny mod w świecie z ksiązek Tolkiena.Ponoc wszystko,łacznie ze skillami i czarami ma być zmodyfikowane na obraz świata Tolkiena.Mam też nadzieje że wasz projekt się uda,bardzo chętnie bym pomógł gdybym znał się na rzeczy,niestety to jest dla mnie troche jak czarna magia :)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.