GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Polskie tłumaczenie DSotSC i TDD - dodatków do gier BG I i BG II

23.07.2002
11:45
[1]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Polskie tłumaczenie DSotSC i TDD - dodatków do gier BG I i BG II

Ponieważ zrobił się bałagan w porzedniej części, więc otwieram nowy wątek.

Link do gotowej wersji DSotSC - dodatku do BG I/OzWM znajdziecie na dole. Będzie także link ze strony CDProjektu, gdzie mozna ściągnąć dodatek w wersji angielskiej.

Z dobrych informacji to to, że trwa postęp w sprawie tłumaczenia TDD - dodatku do BG II/ToB oraz trwa praca nad dodatkiem do BG I/DSotSC - premiera prawdopodobnie w sieprniu.

23.07.2002
11:49
[2]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Jets już link z CDProjektu, ale nie działa... Czy ktoś mądrzejszy może sprawdzić co skopali?

23.07.2002
13:03
smile
[3]

Yossarian [ Konsul ]

Aurelinus??? vo too za imie??? :DDDDD)))))

23.07.2002
13:37
[4]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Jest już link z CDProjekt i działa! Założyłem u nich wątek na forum. Wracam do tłumaczenia i mojego dodatku.

23.07.2002
14:18
smile
[5]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Z powodu małego zamieszania nie podałem linka do poprzedniej strony.

23.07.2002
14:30
smile
[6]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Wlasnie robie strone www.dsotsc.republika.pl mysle ze za pol godziny gdzies skoncze i zaladuje tam plik.

23.07.2002
14:32
[7]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Trzeba będzie poinformować CDProjekt - i nie usuwaj starego linka póki co. Tak BTW. po co przerzuciłeś oryginalne pliki DSotSC z override'a do instalki? Zajrzyj na forum CDProjekt. Współpraca zapowiada się ciekawie.

23.07.2002
14:37
[8]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

aurelinus: przezucilem te pliki zeby bylo latwiej zainstalowac. Wystarczy instalatorowi podac sciezke i juz, a takto najpierw nalezaloby wypakowac dialogi do glownego katalogi a potem kolejne do override co skomplikowaloby sprawe. Wszystkim nam chodzi o latwosc obslugi nie? pozatym to naprawde niewiele miejsca wiecej zajmuje... spoko nie usuwam starego linka

23.07.2002
14:53
smile
[9]

-grjgori- [ Konsul ]

Całkiem nieźle wam idzie praca, należy się tylko pochwała :) Aurelinus --> Z całym szacunkiem, ale nie wypowiadaj się na temat ilości błędów w TDD (topic na CDP). Nie mam nic złego na myśli, ale nie zajmujesz się TDD i naprawianiem w nim błędów i nie wiesz jak cała sytuacja wygląda/wyglądała. Luremaster --> Jeśli możesz to zmień tą instalkę tak aby nie było tam żadnych plików oprócz tych niezbędnch. Czyli zostaw tylko dialogi i BAMy z czcionkami. Nie jest dobrym pomysłem umieszczanie tam jakichkolwiek innych plików. To jest tylko tłumaczenie a nie jakiś patch naprawiający błędy. PS. Lepiej zrób stronę PolishIEModsTranslators/Makers a nie stronkę o DSotSC ;)

23.07.2002
15:06
[10]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Grjgori ----> tez się nie unoś, bo sam wiesz, że to jeszcze nie koniec, bo gracze jeszcze nie doszli do końca gry. Prosiłem cię poza tym byś sam wskoczył tam na link i powiedział co jest grane, bo pytali mnie mailem. Doceń to, że wreszcie mamy kontakt z nimi. Ty też mógłbyś pochwalić się o czym rozmawiałeś na forum z Kenem, tym bardziej, że sprawa dotyczy wszystkich i całego obecnego projektu. Tylko proszę nie obrażaj się. Luremaster---->Ken z TeamBG domaga się usunięcia zbędnych plików z twojej instalki. Zostaw tylko nasze i dodaj te pliki dźwiękowe.

23.07.2002
15:12
[11]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinus: Popracuje nad tym zaraz... Skonczylem strone:

23.07.2002
15:21
[12]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster----> Fajnie to wygląda. Tylko po co ten podział na Główno - i Webów- traktuję nas jak grupę i nie przepadam za MASTERAMI.

23.07.2002
15:30
[13]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Ja sie jeszcze nie unosze ;) A co do bugów to wynikaja one z wersji TDD v1.03 ktora powinna umozliwic gre z ToBem, ale powoduje przy okazji nowe bledy. Ale juz ostro nad nimi pracujemy (codzienie cos naprawiamy). I o co dokladnie ci chodzi w rozmowie z Kenem? Pozatym rozmawiam z nim na IRCu a nie na forum ;)

23.07.2002
15:45
[14]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

grjgori---> ok. juz zamilknę, choć przyznajesz się do błędów, a twierdzisz, że jest dobrze. Zostawmy to. Luremaster ---> w polskim override są jeszcze jakieś BAMy które też trzeba przenieść.

23.07.2002
15:50
[15]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster----> daj cynk co z twoją częścią dodatku - jakiś pomysł?, ja mogę wykorzystać w zasadzie tylko ten area w podziemiu ze skarbami... Powiedz mi tylko jak skonwertować te obszary (IWD). KEN obiecał załatwić hiost na dodatek i miejsce na forum. Pięknie.

23.07.2002
15:54
[16]

-grjgori- [ Konsul ]

Nie wiem dokładnie o jakie błedy ci chodzi a więc: 1) moje bledy --> tak robię je bo jestem zwykłym czlowiekiem, a przyznaje sie do nich bo wiem ze je robie i nie ma czego ukrywac 2) bledy w TDD --> jak juz mowilem to wiem ze w grze sa bledy, ale zapytam sie tak czy widziales wersje TDD 1.00 prawdopodobnie nie; jakbys ja widzial to moglbys przyznac ze teraz TDD jest "niemal" bugfree

23.07.2002
16:01
[17]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Owszem widziałem wersje 1.00 i grałem, ale co jest lepsze nie znaczy dobre. A teraz zawrzyjmy już pokój - reszta w PM na TeamBG. Ale powinienes poczytac też co piszą o TDD ludzie na innych forum na świecie, a bywa różnie. Ja tez należę do bardzo średnich wielbicieli TDD, co nie znaczy, że niechętnie robię tłumaczenie i tyle. Po prostu warto szanować zdanie innych.

23.07.2002
16:05
[18]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinus: Spokojnie, pracuje caly czas teraz nad patchem zeby wszystko mialo rece i nogi, jak zkoncze z tym zajme sie strona. Powiec co chcesz to tam wrzuce. Wiem ze narazie jest uboga ale wszystko jeszcze przed nami...

23.07.2002
16:15
[19]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Mozna by ją wkrótce rozbudować o nasz dodatek oraz Dark Awakenings, gdy wyjdzie. Na razie zostawiłbym ją w spokoju - wiesz, że jestem w gorącej wodzie company... ale może dlatego dobrze nam idzie. Luremasterku - jeszcze raz pamietaj o konwersji area do BG I - (jak to zrobić?). Czy ktoś wie gdzie znaleźć taki skrypt, który powoduje RandomWalk postaci? - cholera nie mogę go namierzyć. Może grjgori?

23.07.2002
16:21
[20]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinusiu jakbys czytal dokladnie to bys sie pewnie dowiedzial JAK nie bede jednak hamem i powtorze. musisz miec ustawione w Preferences zrodlo do gry Baldur's Gate1. Otwierasz wtedy jakikolwiek obszar z czy to bg2 czy tez iwd i robisz SAVE AS. Proste jak drut

23.07.2002
17:37
smile
[21]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Uff skonczylem nowego patcha spelniajacy wszystkie zalecenia: 1) zawiera tylko te pliki ktore potrzeba (wliczajac wto te pilki dzwiekowe o ktore prosil Aurelinus) 2) Jest latwy w obsludze, wystarczy podac sciezke katalogu z gra Tylko pojawil sie maly problem. Plik ten zajmuje (glownie przez te pliki dzwiekowe) 3.6 Mb jakos nie chce zmiescic sie na koncie na onet. Wzuce go wiec na konto na interii i dam link z tamtad to tyle :)

23.07.2002
18:17
smile
[22]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Kurna pochlastac sie mozna. Serwer interii tez sie cos Pier**** i nie mozna z tamtad sciagac... ehhh...ide szukac dalej jakiegos miejsca..

23.07.2002
19:01
[23]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

no nie to jakies fatum...wzucilem pliki na wp.pl jednak przy probie sciagniecia pojawia sie ladny napis tej tresci: 403 - Dostęp zabroniony Ta strona została administracyjnie zablokowana lub konfiguracja serwera wyklucza Twój dostęp do niej. cholera, szukam dalej...

23.07.2002
20:33
[24]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

!!!!!!!WSZYSTKO GOTOWE!!!!!!!!! Zapraszam na strone!

23.07.2002
20:41
[25]

grzybik [ Pretorianin ]

-->Luremaster: Nie da się z tej strony ściągnąć DSotSC-PL, na edysku.pl przy logowaniu jest komunikat 'Logowałeś sie trzy razy - mamy prośbę: Kliknij na link, który wysłaliśmy na twojego maila' i tyle.

23.07.2002
20:53
[26]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

problem juz zostal rozwiazany

24.07.2002
08:38
[27]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster ----> Konwersja - racja, proste jak drut. Pozostałe - jestem szczęśliwy, że nie wiesz jak... Dodayek - jak będziesz gotów daj znać na mail.

24.07.2002
08:42
[28]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Aha. Dostałem informację z CDP że przez pierwsze dwie godziny dodatek został ściągnięty 114 razy... Bez komentarza. Możemy sobie pogratulować.

24.07.2002
08:48
[29]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster - sotatecznie jednak jestem zdania, że jężeli plik jest za duży to wywal wszystkie zbędne pliki z patcha a info o nich (Wav + BAMy) zamieść w Readme. Przepraszam za brak koordynacji w tej sprawie.

24.07.2002
12:33
[30]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Wczoraj wieczorem wyslalem do CdProjekt najnowsza instalke (ta z dzwiekami). Dzisiaj przyszla odpowiedz ze dostali... Zreszta na dsotsc.republika.pl jest tez drugi plik (lite) ktory tych dzwiekow nie zawiera...

24.07.2002
12:36
[31]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

" Pozostałe - jestem szczęśliwy, że nie wiesz jak... " Hm??? Ten najnowszy patch jest ze tak powiem bardziej profesjonalny dzieki instalce. Mysle ze ja nalezaloby zamiescic...

24.07.2002
13:06
smile
[32]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

ZALATWIONE :) Wlasnie dostalem odpowiedz z CDProjektu ze najnowszy patch (razem z dzwiekami) znalazl sie na serwerze... Przypominam ze wersje bez dzwiekow mozna dostac na stronie:

24.07.2002
14:06
[33]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Świetnie. Cieszę się, że poszło dobrze, czemu dałem już wyraz w wyrażeniu ze >szczęściem<. Staliśmy się sławni...Hehe. Rozumiem, że ostro bierzemy się za TDD (ja 1/2 z MOD-em, ale dialogi to dla mnie betka...). Czy ty też jeszcze na pół gwizdka? Wezwałem na rozmowę Satosa - tak jak mówiłem gada do rzeczy, ale nie ma dźwięków - cóś wymyślę. Dziś będzie gotowy ten guest. Wygląda na to, że ten tydzień poświęcę na obszary i ew. kreatury, a w przyszłym skrypty - GRJGORI - POMÓŻ!!!! i dialogi. Jak dobrze pójdzie, a tak nie idzie, to wza półtora tygodnia MOD będzie ready. Czy masz pomysł, kiedy chcesz się włączyć? - Są dwa sposoby - powiesz mi co + doślesz pliki a ja je włączę albo wyślę ci dysk z moją działą i możesz wtedy uzupełnić go. Za bardziej sensowny uważam 1 pomysł, bo ty możesz mi wszystko puścić ze strony a ja - no właśnie, czy ja mogę na nią coś wrzucic? To by ułatwiło sprawę ( problem polega na tym, że ten mod zaczyna zbliżać się do 60-70 MB... Pisz mi pls!!!!

24.07.2002
14:12
[34]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

CDPrjekt napisał mi, że aż im łącza przytyka ( bo mają limit 100/h) - fajne poczucie dobrze spełnionego uczynku, i wielka Tobie (innym tez) chwała za to, że się włączyliście, bo ja sammm...... do dupy. DZIĘKUJĘ< DZIĘKUJĘ > DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24.07.2002
14:24
[35]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinus: Ja tez sie ciesze ze jest ok :) Troche sie nauzeralem najpierw z robieniem strony, potem z instalka i szukaniem miejsca gdzie to wzucic ale teraz czuje wielka ulge i zadowolenie ze wszystko dobrnelo do szczesliwego konca! :) HURRAAAAAAA:) Ale dobra wracamy do szarej rzeczywistosci ;) Prosze powiedz mi za co mam sie wtej chwili konkretnie zabrac. Czy cos z modem do bg1 czy skoncentrowac sie juz na tlumaczeniu TDD (czary mam)?

24.07.2002
14:26
[36]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Ja tez za bardziej sensowny uwazam sposub I. Jednak fabule tego mojego questu chcialbym zebysmy ustalili wspolnie

24.07.2002
14:36
[37]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Quest - ja to zrobie w takim razie, bo z TDD będę na czas z wami.Jest to o tyle wygodne, że wkrótce trzeba będzie ten MOD skopatować z następnym o nazwie Dark Awakenings. Chciałbym tez, byś przeszedł kawałek DSotSC - przynajmniej spotkał się ze wszystkimi NPC - by poszukać ew. błędów nie tylko naszych, ale zawartych też w oryginale (tzn. może tak być, że przedmiot zamiast opisu, będzie miał jakies bzdury itp). Ja te pliki przeglądałem, ale nie zawsze wiadomo czy dany strref jest tu błędnie czy umyślnie. Tylko w grze to wyłapiesz - na forum ludzie dużo o tym mówią. Przekaż mi tylko poza anteną jakie masz założenia i podaj mi dokładne dane tych questów, które odkryłeś (tzn jakie pliki musze znaleźć). Jeżeli brak weny to odsyłam do THORGALA - kopalnia pomysłów.

24.07.2002
16:39
[38]

-grjgori- [ Konsul ]

Witam was wszystkich. Co do pomocy w tłumaczeiu to chętnie bym to zrobił, ale narazie zajmuję się bugami w TDD v1.03 co jest znacznie ważniejsze od tłumacznia. Jeśli się z nimi uporam to bedę mógł wam pomóc A tak to nie chcę się w to pchać bo nie zrobię ani tłumaczenia ani nie naprawię bugów :P Co do skryptów to jakiej pomocy oczekujesz? Nie mam BG1 (jeszcze ie ;)) więc za bardzo nie mogę z tym pomóc. Ale na skryptach zaczynam się znać coraz lepiej. Powiedzmy, że jestem już na poziomie średnim. A napisanie jakiegokolwiek skryptu nie sprawiłoby mi problemu (zajęłaby pewnie tylko zależną od skomplikowania ilość czasu).

24.07.2002
22:20
[39]

@@@ [ Generaďż˝ ]

Strasznie przepraszam, ze dawno sie nie odywałem ale było to dosyć trudne z banem na IP (wtajemniczni wiedzą o co chodzi). Mam pytanie: moze Aurelinus mogłbys w swoim modzie umiescic jakies postacie epizodyczne albo NPC o nazwach niektórych ludzi z forum :) np. jakiś barman nazywałby sie @@@. To tylko sugestia ale zastanów się.

25.07.2002
01:09
smile
[40]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

bez przesady...@@@ jakbys mial jakis 'normalny' nick nie mialbym nic przeciwko ale znaczki typu @ to bardzo przepraszam - nie te klimaty...Pozatym..zasluzyles sobie?:P Zaczolem wlasnie dzis grac jeszcze raz w bg1 DSotSC w poszukiwaniu bledow...jestem na poczatku (Beregost..) i jak narazie nie znalazlem zadnych kwiatkow, zobaczymy jak dalej bedzie. Wlasciwa przygoda DSotSC rozpoczyna sie dopiero po wyjsciu z Kopaln w Knieii Otulisko..ciekawe, moze znajde jakies nowosci wczesniej... Co do dziwacznosci tez zauwazylem swego czasu przeszukujac pliki InfExplorerem ze np nazwa jakies broni stanowi czesc jakiegos dialogu...Zobaczymy jak to bedzie wygladalo na żywca w samej grze... Aurelinus jutro wszystko odnosnie questow napisze ci w mailu... To tyle..Pora spac..:)

25.07.2002
01:20
[41]

@@@ [ Generaďż˝ ]

Jak juz mówiłem to była tylko sugestia, nie musisz się od razu na mnie unosić Luremaster :)) Chciałem po prostu zeby chociaż jakiś misio brunatny w lesie się tak nazywał ale rozumiem twoje zdanie, to raczej po cyberpunk podchodzi :)

25.07.2002
08:19
smile
[42]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Sugestie @@@ już dawno zostały razpatrzone pozytywnie, bo nie chce mi się wymyślać imion, przy czym oczyście postać "@@@" nie wchodzi w grę... Luremaster i grjgori----> chyba w którejś knajpie powinniśmy wystąpić w roli statystów - pijaków tzn. raczących się trunkiem? Grjgori ---> przydałby mi się skrypcik wywołujący w BG I RandomWalk (na razie jeszcze nie jestem na tym etapie - Scroll up)- po prostu umieszczaj na forum sekwencje, gdy zadam ci takie pytanie. Z góry dzięki.

25.07.2002
08:48
[43]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurlinus --> Dobra nie ma sprawy z tymi skryptami. szczerze mówiąc to jest to bardzo proste. I nie jest to głównie skrypt a jedna akcja (ACTION) a mianowicie RandomWalk() to ona odpowiada za dowolne poruszanie się. Wystrarczy, ze sprawdzisz Default Script w NI dla dowolnego wieśniaka. Cały skrypt to uruchamiający wygląda zaś tak: IF True() THEN RESPONSE #100 RandomWalk() END Mam nadzieję, że to ci pomoże. Nie jestem peiwen czy wygląda to dokładnie tak samo w BG1 ale raczej tak.

25.07.2002
09:40
[44]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Właśnie takiej pomocy potrzebuję. Wiem, że RandomWalk to prostacka rzecz, ale co otwierałem kreaturę to jak na złość miała co innego. Poza tym wolę się czasem upewnić nawet w głupich sprawach (rozumiem skryptowanie, ale jakos nie mam serca do tego - wiesz jak to jest) DZIĘKI - liczę na dalszą pomoc. PS. Więcej takich problemów wrzucę w przyzszłym tygodniu.

25.07.2002
10:09
[45]

Attyla [ Legend ]

Jak wam idzie tlumaczenie TDD?:-)))))) Wczoraj zainstalowalem dodatek do BG1. Musze wam powiedziec, ze wasz instalator jest o niebo lepszy niz ten z dodatku:-)))))) Co do reszty, to jeszcze nic nie wiem, bo narazie zobaczylem tylko w sklepie troche badziewiastego staffu:-)))))) Zobaczymy co bedzie dalej!

25.07.2002
10:58
smile
[46]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Czytam wasze posty od dłuższego czasu i tak się zastanawiam, czy nie przydałaby się wam jakaś pomoc ? Mogę się przydać w tłumaczeniu tekstów. Mam wakacje 3 miechy, więc jak co to piszcie tu na forum, lub [email protected]

25.07.2002
12:42
[47]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinus: wyslalem ci scenariusz tego questa. Pomysl z pijakami wydaje mi sie ciekawy :)

25.07.2002
13:05
[48]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Attyla: Wiem ze instalator jest niedopracowany (pospiech! pospiech!) ale pliki instaluje jak nalezy i tam gdzie trzeba:)

25.07.2002
13:08
[49]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster----> pomysł przyjęty, ale nie Ragefast - kłóci się to z questem Abeli - za dużo grzebania, by grało. Baalor - wiesz, że tylko avatar Laeteca wchodziw grę...

25.07.2002
13:17
[50]

@@@ [ Generaďż˝ ]

Aurelinus, mam jedno pytanie czy jest możliwa np. konwersja jakichś postaci z innych gier BioWare do tworzonych modów do BG1 ( głównie chodzi mi o postacie z Planscape Torment wraz z zachowaniem ich animacji) ??

25.07.2002
13:28
[51]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

@@@ - Kompletnie nie. Luremaster - przygotuj .itmy - artefakt i klucz do laborki by nie można było bez niego wejść. Prosiłbym cię również o przygotowanie BAM-a z wizerunkiem dyskietki.... po co? - tajemnica. Prośba do grjgoriego - skontaktuj się z nim, by przygotował skrypt otwierania tym kluczem wejścia - to nie będą drzwi tylko pole siłowe nie pozwalające wejść bez takiego itma.

25.07.2002
13:30
[52]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster - ps. dyskietki tzn. płytki CD-Rom.

25.07.2002
13:47
[53]

@@@ [ Generaďż˝ ]

A czy w waszym dodatku dodatku można spotkać golemy żelazne albo admantynowe ??

25.07.2002
14:02
[54]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

@@@- niestety BG I ma niewiele animacji, a dodanie nowych wiązałoby się prawdopodobnie z grzebaniem w pliku Baldur.exe albo BGMain/2.exe, a to jest juz złamanie praw autorskich Biowaru. Ale można golemy dorobić z istniejących animacji np. gości co siedzą w Żywopłocie. Osibiście nie przepadam za golemami - lekko nie pasują do Faerunu, ale nie martw się - potworami do rozwalenia nie powinieneś być zawiedziony.

25.07.2002
14:38
smile
[55]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Hmm tak sobie myslalem ze magiem tym moglbybyc Luremaster, demon nazywalby sie Aurelinus a ten teleportujacy sie mag to grjgori..:) Ale pomysl z pijakami jest lepszy :) Itmy sie robia, a nad BAMem juz mysle...

25.07.2002
14:45
[56]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Aurelinus: Poco klucz do tej lokacji? Mag zaznaczałby nam ja na mapie. Tak wiec "nieuprawnione wejscie" przed przyjeciem questa nie wchodziloby w gre! Quest opierlaby sie na tych obszarach ktore zrobilem. Zaczynaloby sie to wszystko na tej polance z wodopojem i ogniskiem gdzie jest wejscie do jaskini. W jaskini jest teleport do wlasciwego kompleksu. Zaraz mailem wysle ci potrzebne lokacje.

25.07.2002
14:54
[57]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Nie, nie pozostańmy statystami - dam jakies dobre dialogi. Ostatnio pokłóciłem się z jakimś bossem na TeamBG i powiedziałem, że tylko Beavisa i Butheada brakuje jako NPC (kłótnia poszła o pseudododatki - nowe NPC i tony nowego sprzętu - to był chyba min. Deano), ale teraz zastanawiam się czy ich gdzieś dla jaj nie wrzucić. Potrzebowałbym tylko Voice z tym ich głupkowatym śmiechem. Dla maga - teleporta przygotuj również proszę skrypt. Nie musi być z tą telepotrtacją, bo można go wrzucić na planszę, ale skrypt musi zawierać, że jak widzi zaczyna sam gadać i Potem komendę destroy, żeby nie leżał bez sensu całej gry.

25.07.2002
14:57
[58]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bo wejście chciałem zrobić z istniejącej lokacji, ale może masz rację - tak jest łatwiej czegoś nie spieprzyć, bo skrypty lubią się chrzanić. Lokację wybiorę sam - będziesz miał element zaskoczenia. Aha czy mógłbyś lekko przezbroić swoje lokacje, żeby rzeczywiście przypominały laborkę?

25.07.2002
14:59
[59]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ps - nie wysałaj zassałem je z twojej strony juz wcześniej.

25.07.2002
15:03
[60]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Coz..na scriptach sie szczerze mowiac nie znam za bardzo..ale to nic, poradze sie grjgorija:) Tez sadze ze pomysl z pijakami jest lepszy.:) Przeslalem ci wlasnie te moje obszary...Finalowa plansza 'nieco' rozni sie od tej ktora byla w tym moim pseudo-modzie do bg2...Prosze cie zebys odpalil caly zestaw i przeszedl sie od poczatku o konca po nim ...

25.07.2002
15:07
[61]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Wyslalem bo jak mowilem wczesniej finalowa lokacje zmienilem..

25.07.2002
15:15
[62]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Rozumiem, że jest skonwertowany do BG I? Wiem o skryptach, ja się na nich w zasadzie znam, ale dlatego zwalam to na ciebie, bo chcę się zmieścić w terminach. Jutro podam ci nr strrefów do itmów. Przy skryptach w nazwach zmiennych bezwzględnie umieszczaj swoje inicjały lub jakąś inna dwuliterówkę, by uniknąć konfliktu z istniejącymi zmiennymi.

25.07.2002
15:16
[63]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Lokacje dotarły więc powtórzę pytanko- są skonwertowane do BG I? Obejrzę je dopiero jutro wieczorem, bo nie wziąłem dysku.

25.07.2002
15:19
[64]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Więc chcesz abym zrobił wam kilka skryptów? Jeden z tym otwieraniem dzrzwi za pomocą konkretnego klucza a drugi dla jakiegoś maga który się teleportuje. Czy dobrze zrozumiałem. Jesli tak to będe potrzebował wszystkich plików IDS z BG1, aby wiedzieć jak dokładnie muszą wyglądać skrypty. A co do naszych awatarów to ciekawy pomysł i dzięki za wrzucenie mnie do niego :)

25.07.2002
15:26
[65]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Tak obszary te sa skonwertowane do wspolpracy z BG1. grjgori: script z otwieraniem dzwi nie bedzie rzaczej potrzebny. Zato to z teleportacja jest wzciaz aktualne... Zaraz moge wyslac ci wszystkie IDSy

25.07.2002
15:38
[66]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Grjgori - jako stały współpracownik jesteś mile widziany, poza tym wiesz, że stanowisz łącznik z bossami na TeamBG - to bardzo mi pomaga, nie ukrywam - tylko czemu od razu nie powiedziałeś? Luremaster na pewno prześle ci te pliki (proszę niniejszym) - rzeczywiście komendy w BG I są dużo uboższe niż w BG II. ZAJRZYJ NA SWOJA SKRZYNKĘ NA FORUM> Czy właściwą interpretacją słowa Luremaster w języku polskiem byłoby Mistrz Lury? (hehe)

25.07.2002
15:39
[67]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

I najlepiej z jakimś efektem teleportacji - pomyślcie.

25.07.2002
15:52
smile
[68]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Nie mialem pomyslu na Nicka a tak sie zlozylo ze gralem wlasnie w darmowy dodatek do IWD Trials of Luremaster wiec stad sobie go wypozyczylem :) Pozniej dopiero sie kapnolem ze znaczy to ni mniej ni wiecej jak "Mistrz Wabienia" i choc to dziwnie troche brzmi :) tak przyzwyczailem sie do tej xywy ze nie zmienilem jej:)

25.07.2002
15:56
[69]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Czego od razu nie powiedziałem, możesz wytłumaczyć? Luremaster mi już przesyła i pracujemy nad efektami.

25.07.2002
15:58
[70]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Lura to taki kiepski napój hehe. Grjgori - że masz z nimi sztamę.

25.07.2002
15:58
[71]

Regis [ ]

Heh... A ja ciagle sie zastanawialem czy to Luremaster to celowo sobie wybrales :)

25.07.2002
16:02
smile
[72]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Regis: Jakby co to ja wabie i zabijam:))

25.07.2002
17:21
[73]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> A czy ktokolwiek oto pytał. A pozatym co to za sztama. Poprostu się znamy ;) Przesłałem ci też pliki do skryptow na skrzynkę. Mam nadzjeję, ze ci pomogą.

25.07.2002
18:01
[74]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Dyskietka zrobiona i wyslana :)

26.07.2002
09:06
[75]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Wczoraj, po ciężkimboju wykonałem swój największy nowy obszar potrzebny do questu z Satosem (cytadela). Bój był zażarty, bowiem gdy prawie skończyłem, IETME za ch... nie chciał przeczytać pliku .TIS i myślałem, że trzy dni na marne. Ale w końcu po jakimś przypadkowym kolejnym odpaleniu przez NI poszedł i... jest. Muszę przyznać, że Near Infinity pomimo wielu braków parę razy mi dupę uratował... Myślę, że największy urok dodatku to będą mimo wszystko obszary, bo ja strasznie lubię łazić i zwiedzać. Zastosowałem sprytną - podobną do twojej Luremistrzu (że chodzi ci o IWD, byłem pewien) metodę delikatnych, ale zasadniczo zmieniających modyfikacji obszarów, dzięki czemu nie wyglądają tak samo jak istniejące (wielka wada TDD i DSotSC) i nie tracą swego uroku. Luremaster ---> nie powiedziałeś mi czy ten Baalor to ma być avatar Laeteca? A może trzech, ale słabszych trochę np.? Właśnie ściągam demo BG żeby sprawdzić tę teorię (patrz wcześniej) - zauważyłęś, że Satos wita się z Ajantisem i twierdzi, że to jego przysłał Eltan. Jest tam jeszcze jakiś członek cechu, którego nie zdołałem jeszcze zidentyfikować (również wysłany przez Eltana) - pomocy! - co - to - za - cech? (pewnie złodziei, ale...?) Miałeś mi przesłać te dane do dwóch innych questów, które znalazłeś.

26.07.2002
18:29
[76]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

1) Mysle ze Balor powinien miec awatara Laeteca. Wkoncu to ma byc potezny stwor a nie byle kobold nie? 2) dyskietka..jak ci sie podoba??? Czy oto wlasnie ci chodzilo? 3) Co do questow to zaszlo male nieporozumienie. Myslalem ze chodzi ci o info na temat 'mojego' questa...sorry, zle zrozumialem. Wszelkie dane zaraz przygotuje i wysle... 4) Ogladnoles nowa wersje tych lokacji ktore ci wyslalem ? Jak ci sie podoba? czy oto chodzilo? To tyle

26.07.2002
20:49
[77]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

Przegladnolem dokladnie sobie wszystko nt questow z czaszką i swieca...Sa to pojedyncze odzywki, nawet nie dialogi, mysle wiec ze nie ma co sobie nimi zaprzatac glowy.Trzeba napisac cos nowego. Znalazlem item - SWIECE, sadze ze ty takze uzywajac nearinfinity badz infexplorera bez problemu ja zlokalizujesz. Zaczynam zastanawiac sie nad sensem wskrzeszania tych questow, ale decyzje zostawiam tobie...

29.07.2002
08:36
[78]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

W sprawie questów to podaj namiary - zawsze coś. Ale nie ma żartów. W tej chwili dodatek zajmuje już ok. 140 MB (nie spakowany), a wszystko przez nowe lokacje - w sumie 8 (5 nowych - 4 duże mapy + 3 z IWD) kilkanaście małych lokacji w budynkach i dojdzie jeszcze kawałek Luremastera. Luremaster - wyślij wszystkie pliki w wersji ZIP, bo żaden z posiadanych kompów nie obsługuje mi tego RARa! Podaj (na wszelki wypadek) kolejność lokacji. 2 problemy - DSotSC są tak spakowane, że nie można dobrze ich wykorzystać - wieszanie - więc unikam. Postacie Orków Szamanów wieszają grę!!! (brak właściwych animacji). Poprawiam to. Luremaster - zadanie bojowe - wymyśl jak spowodować by quest Jetlayi był niezależny, tzn, żeby nie trzeba było brać jej do drużyny. Grjgori - jednak potrzebuję skryptu do przechodzenia drużyny z Itemem przez Travel region (dziura be z animacji drzwi.

29.07.2002
08:51
[79]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Wygląda na to, że padło Forum Teambg...?

29.07.2002
10:22
smile
[80]

KiLLi4N BladeSinger [ Chor��y ]

withayCie! taaak ja zyje ;) nie pisalem nic ostatnio bo skopalem sobie karte graficzna (nie pytajcie jak, z tym talentem trzeba sie urodzic :D a raczej ;( ) niestety nadal mam ja skopana :(((( jak tylko bede mogl powroce do tlumaczenia...

29.07.2002
10:29
[81]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Forum TeamBG jest już nieczynne od kilku dni. A Ken gdzieś zniknął (pewnie RL) i nie ma kto tego naprawić. Dalej. Sprawdziłeś skrypt, który ci przeslałem? Jeśli tak to czy jest to o co ci chodziło i czy działa tak jak należy. Co do tego skryptu z itemem to zobaczę co się da zrobić. Będę musiał zobaczyć jak takie rzeczy są robione w BG2 i sprawdzić czy da się to przerobić na BG1. Ostatnio mam troche wolnego czasu, ponieważ padlo forum i nie mam jak naprawiać bugów w TDD v1.03 (te co pamiętałem to już naprawiłem, niemal).

29.07.2002
10:45
[82]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Grjgori - czy wobec tego możesz mi pomóc w dodatku do jedynki? Nie przejrzałem twoich skryptów (zrobię to dziś), bo do późna kończyłem obszary i co najważniejsze - skończyłem. Twoja pomoc może ograniczyć się tylko do takich pytań i próśb lub dał bym ci quest do zrobienia oraz NR strrefa od którego mógłbyś wpisywać do dialog.tlk. Co ty na pojemność dodatku? Powiem ci, że podobają się mi moje dokonania. I nie mów, że ciężko ci łyknąć moją krytykę. Po prostu nie musisz w ogóle ani brać jej pod uwagę, ani zmieniać zdania - ja nie każę ci tego robić (dotyczy spraw ogólnych) - głowa do góry. Temat z wejściem wygląda podobnie jak uzbrojone pułapki. Wpisuje się w IETME w TravelRegion skrypt do którego odnosi sie wejście i ... tyle. Tylko ten skrypt. Podobna historyjka jest w Wieży Durlaga! Sprawdzę to więc się wstrzymaj.

29.07.2002
11:11
[83]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinu --> Dzieki za informację z tymi skryptami do itemów i przechodzenia obszarów. Dzięki temu wiem gdzie tego szukać. Zajmie mi więc to malo czasu. Sprawdzę tylko jak to jest zrobione w lochu Irenicusa na pierwszym pozimoie gdzie jest potrzebny klucz do przejścia dalej, zobaczę jak wygląda skrypt i przerobię to na BG1 (jeśli tylko się da).

29.07.2002
11:19
smile
[84]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

1)Cholera, ze skonczeniem tego 'mojego' questa poczekaj do momentu gdy dostaniesz te moje obszary!!! Mowilem juz ze znajduje sie tam nowa wersja finalnej lokacji-bazy...Plik w jej chwili wysylam w formie ZIP. 2)A tak wogole wzioles pod uwage co pisalem wczesniej na temat avatara demona? 3)"2 problemy - DSotSC są tak spakowane, że nie można dobrze ich wykorzystać - wieszanie - więc unikam." Jaki tu masz problem? Exportujesz potrzebny plik, modyfikujesz i wrzucasz do override. Standart. A moze nie??

29.07.2002
11:51
[85]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster ----> oczywiście, że wiem, ale powuiększam w ten sposób pojemność dodatku. Poza tym, nie ma potrzeby używania większości ich plików, bo mam własne potworki. A propos. W jednej z lokacji umieściłem przy wejściu trzech Rycerzy takich jak w wieży Durlaga - ledwo wszedłem wycięli mnie w pień - czy nie przesadziłem? (ale przyznam, że jestem cienkim taktykiem. Poza tym nie można już uciec, bo gonią dalej (wychodzą z lochu jak w BG II) - oczywiście obszaru nie mogą opuścić... Twoje sugestie w sprawie questu przyjąłem. Trzeba jednak reaktywować te małe questy, bo na razie mam więcej walk niż przygody ( choc nowe obszary naprawdę nieźle się prezentują). Czy obrobisz dialogi do questu z Satosem? Mogę ci podać wszystkie potrzebne dane, bo udało się mi zlokalizować cały komplet. Grjgori - przygotuj ten skrypt, zostaw wolne miejsce na nazwę itema - nie jestem pewien, czy lochy irenikusa to dobre porównanie... ale Luremaster----> mógłbys znaleźć ten skrypt z Wieży durlaga i zejściem do studni ( po walce z Miłością itd.) i przesłać grjgoriemu?

29.07.2002
12:40
[86]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster----> jeszcze Bam CDromu...

29.07.2002
12:51
[87]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Mówiłem, że sobie poradzę z tym wszystkim. Znalazłem skrypt z BG1:TotSC z Wierzy Durlaga w BG2 (nie pytaj się mnie dlaczego tam zstał/znalzał się). Jest to skrypt z drugiego poziomu podziemi i tuż po przejściu przez pierwszy poziom z Dumą, mMilością i resztą. Skrypty są tam do otwierania drzwi za pomoca 'Kamienia Strażniczego'. Wygląda to chyba mniej więcej tak samo z przechodzeniem np. przez zamknięte ściany itp. Porównywalem to ze skryptem do tuneli w BG2:ToB u Abzigala i chba wiem o co z tym chodzi. Postaram się to zrobić jeszcze dzisjaj.

29.07.2002
12:55
[88]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

grjgori - kochany chłopak z ciebie (bez aluzji, hehe)

29.07.2002
13:05
[89]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Skrypt chyba powinie wyglądać tak. Chociaż niewiem jak to może inaczej wyglądać. Wszystkie takie rzeczy jak obszary na klucz wygladają jakby były drzwiami. Nie wiem czy to jest to o co ci chodzi i czy wiesz jak ustawić te 'drzwi'. Mam jedynie nadzieję, że to ci jakoś pomoze. IF PartyHasItem("item_name") OpenState("number_of_door",FALSE) THEN RESPONSE #100 OpenDoor("number_of_door") END

29.07.2002
13:34
[90]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Sprawdzę ale ten skrypt jakoś wygląda podejrzanie... dlaczego OpenState ma zmienną boolean typu false. Jakoś wydaje mi się, że powinno być coś w stylo IF PartyHasItem to cośtam i drugi IF !PartyHasItem to coś tam, ale nie widziałem skryptu studni, więc to tylko pytanie. Ponowię pytanie: Czy pomógłbyś z questami?

29.07.2002
13:47
[91]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Grjgori - do którego slotu włożyć RandomWalk w skryptach postaci, by działał nie przerywając innych ew. czynności - czy dodać te czynności do tego i gdzie wtedy to włożyć?

29.07.2002
14:55
smile
[92]

-grjgori- [ Konsul ]

Już odpowiadam na pytania :) Skrypt zaczerpnąłem z tego co miałem. Sprawdzałem triggery i właśnie nie jestem pewien czy 'OpenState' występuje w BG1:TotSC. Występuje on dokladnie tuż po ostatnim trigerze z IDS, które mi przesłał Luremaster. Więc nie jestem do końca pewien czy dodano to w BG1:TotSC czy dopiero W BG2. Jęsli jednak to nie zadziała to można zawsze zastosować to otieranie przy uzyciu Globalów: IF PartyHasItem("item_name") Global("jakaś_nazwa","numer_obszaru",0) //pamiętaj obszar musi być w MastArea.2DA THEN RESPONSE #100 OpenDoor("nazwa_drzwi") //obszaru do otwarcia SetGlobal("jakaś_nazwa","numer_obszaru",1) END Skrypt z RandomWalk powinien być zaznaczony jako DEFAULT skrypt potwora. Jeśli już jakiś ma to poprostu dodaj do niego linijke z RandomWalk. Co do pomocy z modem to bardzo chętnie chociaż ciężko to będzie robić bez posiadania wyżej wymienionej gry. Powiedz co a postaram się jakoś pomóc.

29.07.2002
15:16
[93]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bez gry to ból - chciałem, byś uzupełnił zmienne w dialogach do questu z Satosem - jest komplet dialogów, postaci i itemów w oryginalnej grze, ale dialogi mają 0 zmiennych - trzeba by to tak ułożyć, by powstała piramidka prowadząca w tym queście do finału. W razie co - szczegóły na mail - ale co z grą? Mogę też oczywiście podać ci co będą robić/mówić i musiałbyś z opisu ustalić te zmienne co i gdzie, to trochę trudniejsze. Luremaster ---------> jak się pojawisz pamiętaj: podaj kolejność wchodzenia w twoje obszary (na wszalki wypadek) prześlij jeszcze CDROMa prześlij dane dotyczące tych małych questów Wypowiedzcie się w sprawie poziomu trudności.

29.07.2002
15:30
[94]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Jakie większe miasto znajduje się na północ od Wrót Baldura? PS. Sprawdze to jeszcze w przewodnikach.

29.07.2002
15:35
[95]

@@@ [ Generaďż˝ ]

Heh, przedłuz mapę aż do samej północy to będziesz mógł NeverWinter nawet zamiescic :))

29.07.2002
15:38
[96]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

@@@ - bez jaj potrzebuję tylko nazwy, a nie mapy. BTW: czy zrobisz te KIT-y do TDD?

29.07.2002
15:41
[97]

@@@ [ Generaďż˝ ]

A mam robić ??

29.07.2002
15:42
[98]

@@@ [ Generaďż˝ ]

Hmm, wszystkie nazwy mi teraz powypadały z głowy ( pewnie przez ten upał ) :)))

29.07.2002
15:44
[99]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

@@@- masz robić , o co uprzejmie proszę - możesz też przejąć od KIlliana tłumaczenie czarów dopóki nie naprawi kompa... Killian -----------> podaj szczegóły.

29.07.2002
16:13
[100]

-grjgori- [ Konsul ]

Aurelinus --> Właśnie wiem że to jest problem dlatego już sobie zalatwiam BG1 od kumpla (troche czasu mi to zajęło). A co do tego co chcesz abym zrobil to niezabardzo rozumiem co masz na myśli mówiąc uzupełnianie zmiennych. Jakie zmienne i gdzie je uzupełnić?

29.07.2002
16:18
[101]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

W dialogach. Typu zaczynasz gadać z jednym a on poda ci informację o ile gadałeś z drugim itd. Te dialogi są w komplecie, ale nie działają, bo nawet początki nie zawieraja ani komend typu True() lub LastTalkedTo... Chodziło mi oczywiście o te komendy >triger< i >action< wraz ze zmiennymi.

29.07.2002
16:22
[102]

-grjgori- [ Konsul ]

Acha chyba rozumiem. A zmienne to np. Global 'czy wykonałeś quest' i tego typu rzeczy. No coż do tego raczej przydałaby się gra ;)

29.07.2002
16:27
[103]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Jak wiesz zmienne są typu GLOBAL, LOCALS i Area, chociaż rzadko się trafiaja te dwie ostatnie... Plus oczywiście Nazwy i wartości numeryczne. Ja mam wieczny kłopot z umieszczeniem SetGlobal czy IncrementGlobal. Jeżeli nie masz nic przeciwko to jutro dostaniesz na maila Komplet postaci, które zlokalizowałem do tego questa - dialogi maja w slocie dialog (NearInfinity) + moje wyobrażenie o tym quescie.

29.07.2002
17:32
[104]

-grjgori- [ Konsul ]

No tak wiem jakie są zmienne, tylko na początku nie do końca zrozumiałem o co ci chodzilo. Zmienne typu area są glówie wykorzystwane w skryptach obszarowych, chociaż też dosć rzadko jak już wspominaleś a z Lacalnymi nie przypominam abym się spotkal (a jak już to mogę to wyliczyć na palcach jednej ręki). Jeśli przesylasz mi postacie to niezapomnij także o plikach z dialogami (chyba że są one w grze, a jeśli tak to musze poczekac aż będę miał ją w domu).

29.07.2002
22:03
smile
[105]

KiLLi4N BladeSinger [ Chor��y ]

Aurelinus-ja tlumacze itemy a nie czary ;) a tak w ogole to mam juz karte graficzna nowa :) dzis kupilem geforce 2 mx400 64mb ram i moosicie cos zrobic zeby oderwac mnie od Dungeon Siege'a :D ta gra uzaleznia :D tak jak THPS3 w ktorego od dzis pogrywam ;))))

30.07.2002
08:32
[106]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Killian --------> powiedz do kiedy skończysz twoje tłumaczenie. I uprzejmie proszę o dotrzymanie tej daty lub... no właśnie, wolałbym bez lub. Grjgori ------> lokalne pojawiają się masowo w romansach, a area jeszcze nie trafiłem. W fazie początkowej w quescie udział biorą: Satos, Laerta, Shelton, Pique, Hastenback i Utor - dialogi są przy ich CRE (jak nazwy). Z rozmowy z nimi wywnioskujesz o co chodzi. Musisz to ustawić tak, by na końcu dopiero można było pogadać rzeczowo z Kpt. Eldothem, który doprowadza na właściwy ślad ( po zauroczeniu - State_Coś tam) i do odpowiedniego przeciwnika (wyjaśnia to dialog), a dopóki nie pogada się ze WSZYSTKIMI w/w, to gada o np. kwiatkach. Jeśli dialog Eldotha nie ma takiej opcji to ją dodaj. Pique wręcza jeszcze jakiś przedmiot - wpisz tam Give Item() ja uzupełnię co, bo wiem, ale jeszcze nie zrobiłem tego itema. Będziesz musiał jeszcze uzupełnić całość o skrypt AR30PB.BCS na skutek którego pojawi się główny winowajca. Do lokalizacji przeciwnika wykorzystaj prawy górny róg mapy z Wysokim Żywopłotem (AR3200) - ponieważ cała akcja jest umieszczona na przebudowanej mapien właśnie tego obszaru. Mam nadzieję, że to jasne. Przetestuj swoje dzieło w miarę możliwości. Podaj mi termin, kiedy dasz radę skończyć. BARDZO ISTOTNE, bo obiecywałem Kenowi skończyć za dwa tygodnie i chciałbym dotrzymać terminu.

30.07.2002
13:17
[107]

Luremaster [ Siewca Zagłady ]

i co z tymi obszarami? dyskietka?

30.07.2002
15:22
[108]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Luremaster ----> nie dostałem BAMa CDROMa w wersji ZIP... Prześlij proszę. Twoje obszary - ql - juz pracują w grze. Problem polega na tym, że tarez walczę by dodac nowe animacje. To potrwa do jutra.

30.07.2002
16:09
[109]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Dałem nowy wątek Ponizej

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.