Karl_o [ APOCALYPSE ]
Fallout Tactics
Mam parę pytań dotyczących tej gry. Otóż nie dawno zacząłem grać. Jak na początku rodzielić punkty? W co dawać w póżniejszej fazie gry? W jakie perki inwestować? No i czy jest jakiś patch nocd?
merkav [ Aguś ]
Hmm... wiec tak wyszkol ze 2 snajperow 3 szturmowcow i jednego zwiadowce --To na poczatek Dla snajperow najwaznejsze sa percepcja i bros lekka (ahh M72 Gauss Rifle) Szturmowcy to wytrzymalosc i ciezka bron (Brownink Mk 2 i SAW ew.jakis minigun) Zmiadowca (moj ulubiony) tutaj percepcja wytrzymalos bron lekka i skradanie sie (bron jakis shotgun) Co do perkow to obowiazkowo : dla wszytkich dodatkowe punkty akcji i dodatkowe pkt.zycia Pozatym dla snajperow perki zwiazane ze strzelani na odleglosc i te zmniejszajce koszty uzycia broni (to 2 dla wszystkich) dla zwiadowcy wszystko co zwiekrz skradanie sie Wiecej nie bede pisal jakby co to wal na GG:))
Martinez [ Konsul ]
merkav --> po co dodatkowe pkt akcji?? chyba ze grasz w trybie turowym, w trybie ciaglym mozna odpuscic dodatkowe pkt akcji i przeznaczyc na cos innego. zwiadowca - eee niepotrzebny :) bo i po co?
Niob [ Konsul ]
po co grac w trybie ciaglym skoro mozna w turowym ???
mcl007 [ Galaxy Ranger ]
medyk tez wazna sprawa
Martinez [ Konsul ]
Niob ----> a po co grać w trybie turowym skoro mozna w ciaglym??? Ja grałem w turowym, ale po 3-4 misjach, postanowiłem zobaczyc ciągły i tak zostało, grało sie znacznie lepiej. mcl007 --> zgadza sie, 1 dobry medyk jest potrzebny
Aen [ MatiZ ]
Ja gram w turowym, gdyz ciagly w ogole mi nie wchodzi- zero przyjemności z kombinowania (IMO)....medyk-zawsze potrzebny, pozniej radze zalapac sobie snajpera-ghoula
Karl_o [ APOCALYPSE ]
A może pomożecie mi wyrać jaką postać zrobić? Jaką się najlepiej gra? I co do nie dawać?
Karl_o [ APOCALYPSE ]
Aha, ja gram w trybie ciągłym..jakoś mnie nie przekonał ten turowy:-(
Aen [ MatiZ ]
Na pewno musisz miec dobrze rozwiniety sneak, big lub small guns (ja wole big:), polecam tez szybkostrzelnosc (nie mozesz niestety celowac, ale masz o jeden AP mniej podczas strzalu) i skilled lub talented
Karl_o [ APOCALYPSE ]
Hmmm. amożecie pisac po polsku? Ja mam wersje polską i nie bardzo rozumiem:-)
Karl_o [ APOCALYPSE ]
Ja sobie rozwinęłem postać tak: Siła: 7 zwiększona do 10 Percepcja 9 zw. do 10 Wytrzymałość 6 zw. do 7 Charyzma: 1 zw. do 2 Inteligencja: 9 zw. do 10 Zręczność: 7 zw. do 8 Szczęście: 1 zw. do 2 Po jednym punkcie dałem na bronie cięzkie i lekkie oraz na naukę. Oraz dałem do mięśniaka i telentu. Cz ytaka postać jest wystarczająco dobra?
Peleque [ Generaďż˝ ]
sila wystarczy 6 o ile nie bedziesz gral slayerem za wysoka inteligencja lepiej dolozyc dwa punkty do zrecznosci nauka to juz zupelnie nie trafione przydaje sie dopiero w jednej z ostatnich misji jak juz powiedzialem syily wystarczy 6 czyli wybor miesniaka ten nie na miejscu bronie - tu juz wybor zalezy od Ciebie ja postawilbym na lakkie i energy
Peleque [ Generaďż˝ ]
Jeszcze odnosnie zalogi - gre mozna spokojnie przejsc w trojke czyli Ty i dwie postacie ktore masz od pierwszej misji dzieki czemu mozna je rozwinac po swojemu nie dublujac skili. ps Co to jest talent?
Karl_o [ APOCALYPSE ]
Talent to jest taki bajer co dodaje mi po jednym punkcie do punktów postaci a odejmuje ileśtam procent od umiejetności.
Peleque [ Generaďż˝ ]
aaa czyli gifted/zdolniacha - nie wiedzialem ze tak to nazwali w FT :)
Martinez [ Konsul ]
Karl_o --->moim zdaniem Sila za duza, wystarczy jesli bedziesz miał na maxa 8, a te 2 pkt daj w Zrecznosc. A poza tym bym zabrał po 1 pkt z percepcji i inteligencji i dał w Szczescie, mało bo mało ale sie przydaje czasami.
Karl_o [ APOCALYPSE ]
Dlaczego nauka nie trafiona? Przecież jak będe czytał ksiązki więcej punktów będę dostawał
merkav [ Aguś ]
Sila na 6 tyle wymaga SAW a to jest jedna z lepszych broni ciezszych Browning Mk2 wymaga chyba 9 ale wyedy bedziesz juz mial pancerze wspomagane.
Peleque [ Generaďż˝ ]
Do tego sluzy pewien perk nie wiem jak go przetlumaczyli "pojetny uczen" najprawdopodobniej. Natomiast nauka/science to raczej umiejetnosc poslugiwania sie komputerami, lamanie zabezpieczen i takie tam.
skate96 [ Pretorianin ]
Ja gram w trybie ciągłym zrobiłem sobie postać szturmowca (szybkostrzelność rulez) mam w drużynie lunete i zszywacz (pierwsze dwie pośtacie które masz na początku) i dołączyłem jeszcze kikuta (szturmowiec) czyli cztery osoby. pytanie pierwsze czy to dobra drużyna, drugie jaka jest dobre brońie dla snajpera i szturmowca w 4 misji i trzecie czy jednoręczność to jest dobra zdolność???
skate96 [ Pretorianin ]
sorry jakie są
Peleque [ Generaďż˝ ]
Jak powiedzialem dobrze jest prowadzic te same postacie od poczatku rozwijajac odpowiednio ich skille. Nie gralem nigdy w riltajmie ale podejrzewam ze szybkostrzelnosc w tym trybie jest kluczowa. Prawdopodobnie haunting rifle to najlepsze co masz dla snajpera w tym momencie no i AK 47 oczywiscie. Jednorecznosc - watpliwy bonus 20% przy broniach jednorecznych i az -40% przy oburecznych - IMHO do bani :)
skate96 [ Pretorianin ]
haunting rifle to jest karabin myśliwski???jeszcze jedno pytanie czy można zniszczyć wieżyczki (misja preoria) które się wysuwają???
merkav [ Aguś ]
Dla snajpera najlepszy jest M1 Garand. Wiezyczki da sie znisczyc ale ogromnym nakladem sil. Jednorecznosc popieram do BANI.
Peleque [ Generaďż˝ ]
Zgadza sie jest to trudne do wykonania raczej trzeba wykorzystywac to ze sie chowaja. Podobno jak sie stanie im przed nosem to czesto pudluja nie wiem tylko jak czesto ;)
skate96 [ Pretorianin ]
dzieki taraz sobie trochę pogram bo jestem mądżejszy.
Karl_o [ APOCALYPSE ]
A jakich macie czlownków w druzynie?
Yoghurt [ Senator ]
Tak sobie dzien cały obserwowałem ta dyskusję i myślałem, kierdy was opieprzyć i wsyłac na watek o falloutach,ale postanowiłem sobie, że odpuszcze, bo tam sa cyferki 1 i 2, a o tacticsie ani słowa, bo Raz go tam nie chciał, więc zrozumiałym jes, że się ta dyskusja na wątku wymienionym nie pojawiła:))))
Karl_o [ APOCALYPSE ]
Może ktos jeszcze się wypowie?
_Duke_ [ Chor��y ]
Kurde... przed wieżyczkami zawsze zwalałem i strasznie mnie to wqrwiało... wpadłem tam przed ostatnią misją i wszystkie załatwiłem granatmi i bronią energetyczną.... Preoria strasznie mnie wqrwiła... lepsze były czasy Fallouta 2 kiedy pare wieżyczek niszczyłeś w pare chwil... to ty byłeś bosem i nie musiałeś się modlić aby jakiś palant z twojej drużyny trafił bo inaczej podziuawi cię jakiś mutant (tryb turowy)... Kurde, ale ze mnie indywidualista (czy jakoś tak :) a... mięśniak się przydaje... to zawsze dwa punkty więcej do rozdzielenia :) Mała charyzma czasami wqrwia... wolniej dostajesz awanse... mniej rekrutów do wzięcia... mniejszy wybór... Fallout 2 .... to były czasy eh.