GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Fallout Tactics

22.07.2002
23:10
[1]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Fallout Tactics

Mam parę pytań dotyczących tej gry. Otóż nie dawno zacząłem grać. Jak na początku rodzielić punkty? W co dawać w póżniejszej fazie gry? W jakie perki inwestować? No i czy jest jakiś patch nocd?

22.07.2002
23:20
[2]

merkav [ Aguś ]

Hmm... wiec tak wyszkol ze 2 snajperow 3 szturmowcow i jednego zwiadowce --To na poczatek Dla snajperow najwaznejsze sa percepcja i bros lekka (ahh M72 Gauss Rifle) Szturmowcy to wytrzymalosc i ciezka bron (Brownink Mk 2 i SAW ew.jakis minigun) Zmiadowca (moj ulubiony) tutaj percepcja wytrzymalos bron lekka i skradanie sie (bron jakis shotgun) Co do perkow to obowiazkowo : dla wszytkich dodatkowe punkty akcji i dodatkowe pkt.zycia Pozatym dla snajperow perki zwiazane ze strzelani na odleglosc i te zmniejszajce koszty uzycia broni (to 2 dla wszystkich) dla zwiadowcy wszystko co zwiekrz skradanie sie Wiecej nie bede pisal jakby co to wal na GG:))

22.07.2002
23:24
[3]

Martinez [ Konsul ]

merkav --> po co dodatkowe pkt akcji?? chyba ze grasz w trybie turowym, w trybie ciaglym mozna odpuscic dodatkowe pkt akcji i przeznaczyc na cos innego. zwiadowca - eee niepotrzebny :) bo i po co?

23.07.2002
07:34
[4]

Niob [ Konsul ]

po co grac w trybie ciaglym skoro mozna w turowym ???

23.07.2002
08:30
[5]

mcl007 [ Galaxy Ranger ]

medyk tez wazna sprawa

23.07.2002
09:24
[6]

Martinez [ Konsul ]

Niob ----> a po co grać w trybie turowym skoro mozna w ciaglym??? Ja grałem w turowym, ale po 3-4 misjach, postanowiłem zobaczyc ciągły i tak zostało, grało sie znacznie lepiej. mcl007 --> zgadza sie, 1 dobry medyk jest potrzebny

23.07.2002
09:31
[7]

Aen [ MatiZ ]

Ja gram w turowym, gdyz ciagly w ogole mi nie wchodzi- zero przyjemności z kombinowania (IMO)....medyk-zawsze potrzebny, pozniej radze zalapac sobie snajpera-ghoula

23.07.2002
10:08
[8]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

A może pomożecie mi wyrać jaką postać zrobić? Jaką się najlepiej gra? I co do nie dawać?

23.07.2002
10:27
[9]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Aha, ja gram w trybie ciągłym..jakoś mnie nie przekonał ten turowy:-(

23.07.2002
11:03
smile
[10]

Aen [ MatiZ ]

Na pewno musisz miec dobrze rozwiniety sneak, big lub small guns (ja wole big:), polecam tez szybkostrzelnosc (nie mozesz niestety celowac, ale masz o jeden AP mniej podczas strzalu) i skilled lub talented

23.07.2002
13:44
[11]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Hmmm. amożecie pisac po polsku? Ja mam wersje polską i nie bardzo rozumiem:-)

23.07.2002
14:19
[12]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Ja sobie rozwinęłem postać tak: Siła: 7 zwiększona do 10 Percepcja 9 zw. do 10 Wytrzymałość 6 zw. do 7 Charyzma: 1 zw. do 2 Inteligencja: 9 zw. do 10 Zręczność: 7 zw. do 8 Szczęście: 1 zw. do 2 Po jednym punkcie dałem na bronie cięzkie i lekkie oraz na naukę. Oraz dałem do mięśniaka i telentu. Cz ytaka postać jest wystarczająco dobra?

23.07.2002
14:28
[13]

Peleque [ Generaďż˝ ]

sila wystarczy 6 o ile nie bedziesz gral slayerem za wysoka inteligencja lepiej dolozyc dwa punkty do zrecznosci nauka to juz zupelnie nie trafione przydaje sie dopiero w jednej z ostatnich misji jak juz powiedzialem syily wystarczy 6 czyli wybor miesniaka ten nie na miejscu bronie - tu juz wybor zalezy od Ciebie ja postawilbym na lakkie i energy

23.07.2002
14:33
[14]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Jeszcze odnosnie zalogi - gre mozna spokojnie przejsc w trojke czyli Ty i dwie postacie ktore masz od pierwszej misji dzieki czemu mozna je rozwinac po swojemu nie dublujac skili. ps Co to jest talent?

23.07.2002
16:04
[15]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Talent to jest taki bajer co dodaje mi po jednym punkcie do punktów postaci a odejmuje ileśtam procent od umiejetności.

23.07.2002
16:21
[16]

Peleque [ Generaďż˝ ]

aaa czyli gifted/zdolniacha - nie wiedzialem ze tak to nazwali w FT :)

23.07.2002
16:25
[17]

Martinez [ Konsul ]

Karl_o --->moim zdaniem Sila za duza, wystarczy jesli bedziesz miał na maxa 8, a te 2 pkt daj w Zrecznosc. A poza tym bym zabrał po 1 pkt z percepcji i inteligencji i dał w Szczescie, mało bo mało ale sie przydaje czasami.

23.07.2002
16:30
[18]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Dlaczego nauka nie trafiona? Przecież jak będe czytał ksiązki więcej punktów będę dostawał

23.07.2002
16:34
[19]

merkav [ Aguś ]

Sila na 6 tyle wymaga SAW a to jest jedna z lepszych broni ciezszych Browning Mk2 wymaga chyba 9 ale wyedy bedziesz juz mial pancerze wspomagane.

23.07.2002
16:36
[20]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Do tego sluzy pewien perk nie wiem jak go przetlumaczyli "pojetny uczen" najprawdopodobniej. Natomiast nauka/science to raczej umiejetnosc poslugiwania sie komputerami, lamanie zabezpieczen i takie tam.

23.07.2002
16:49
smile
[21]

skate96 [ Pretorianin ]

Ja gram w trybie ciągłym zrobiłem sobie postać szturmowca (szybkostrzelność rulez) mam w drużynie lunete i zszywacz (pierwsze dwie pośtacie które masz na początku) i dołączyłem jeszcze kikuta (szturmowiec) czyli cztery osoby. pytanie pierwsze czy to dobra drużyna, drugie jaka jest dobre brońie dla snajpera i szturmowca w 4 misji i trzecie czy jednoręczność to jest dobra zdolność???

23.07.2002
16:50
smile
[22]

skate96 [ Pretorianin ]

sorry jakie są

23.07.2002
17:17
[23]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Jak powiedzialem dobrze jest prowadzic te same postacie od poczatku rozwijajac odpowiednio ich skille. Nie gralem nigdy w riltajmie ale podejrzewam ze szybkostrzelnosc w tym trybie jest kluczowa. Prawdopodobnie haunting rifle to najlepsze co masz dla snajpera w tym momencie no i AK 47 oczywiscie. Jednorecznosc - watpliwy bonus 20% przy broniach jednorecznych i az -40% przy oburecznych - IMHO do bani :)

23.07.2002
17:25
smile
[24]

skate96 [ Pretorianin ]

haunting rifle to jest karabin myśliwski???jeszcze jedno pytanie czy można zniszczyć wieżyczki (misja preoria) które się wysuwają???

23.07.2002
17:30
[25]

merkav [ Aguś ]

Dla snajpera najlepszy jest M1 Garand. Wiezyczki da sie znisczyc ale ogromnym nakladem sil. Jednorecznosc popieram do BANI.

23.07.2002
17:35
smile
[26]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Zgadza sie jest to trudne do wykonania raczej trzeba wykorzystywac to ze sie chowaja. Podobno jak sie stanie im przed nosem to czesto pudluja nie wiem tylko jak czesto ;)

23.07.2002
17:41
smile
[27]

skate96 [ Pretorianin ]

dzieki taraz sobie trochę pogram bo jestem mądżejszy.

23.07.2002
19:20
[28]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

A jakich macie czlownków w druzynie?

23.07.2002
19:22
smile
[29]

Yoghurt [ Senator ]

Tak sobie dzien cały obserwowałem ta dyskusję i myślałem, kierdy was opieprzyć i wsyłac na watek o falloutach,ale postanowiłem sobie, że odpuszcze, bo tam sa cyferki 1 i 2, a o tacticsie ani słowa, bo Raz go tam nie chciał, więc zrozumiałym jes, że się ta dyskusja na wątku wymienionym nie pojawiła:))))

24.07.2002
00:04
[30]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Może ktos jeszcze się wypowie?

24.07.2002
02:02
smile
[31]

_Duke_ [ Chor��y ]

Kurde... przed wieżyczkami zawsze zwalałem i strasznie mnie to wqrwiało... wpadłem tam przed ostatnią misją i wszystkie załatwiłem granatmi i bronią energetyczną.... Preoria strasznie mnie wqrwiła... lepsze były czasy Fallouta 2 kiedy pare wieżyczek niszczyłeś w pare chwil... to ty byłeś bosem i nie musiałeś się modlić aby jakiś palant z twojej drużyny trafił bo inaczej podziuawi cię jakiś mutant (tryb turowy)... Kurde, ale ze mnie indywidualista (czy jakoś tak :) a... mięśniak się przydaje... to zawsze dwa punkty więcej do rozdzielenia :) Mała charyzma czasami wqrwia... wolniej dostajesz awanse... mniej rekrutów do wzięcia... mniejszy wybór... Fallout 2 .... to były czasy eh.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.