GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Ile kosztuje Windows XP home edition ???

22.07.2002
14:10
smile
[1]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Ile kosztuje Windows XP home edition ???

Właśnie ile mam zamiar dokonać zakupu tego " cuda " i nie chce przepłacić :)
Chodzi mi o cene wersji OEM , ja widziałem ją za 509 zł.
Może to za dużo ? Więc jeżeli możecie napiszcie w jakich cenach wy to widzieliście i gdzie ( na terenie Warszawy i okolic ) .

Z góry dzięki za pomoc ~Łupieżca~Umysłów~

22.07.2002
14:42
[2]

GBreal.II [ Konsul ]

Uaktualnienie kosztuje ok. 350 zł, zaś wersja z instalacją na czysty komputer kosztuje ok. 1000 zł

22.07.2002
14:42
[3]

GBreal.II [ Konsul ]

Pszepraszam, ale uaktualnienie kosztuje ok. 450 zł.

22.07.2002
15:53
[4]

Lizard_PL [ Pretorianin ]

A uaktualnienie to od jakiejs starszej wersji winzgrozy (np. ME) czy jakiejs starszej wersji XP (bet czy co) :P ??

22.07.2002
17:22
[5]

xmaster [ Konsul ]

Win XP Home kosztuje tyle co czysta płyta czyli około 1,00 zł albo jeśli chodzi ci o teren wawy to 10,00 zeta na stadionie i w wielu innych przybytkach. mam pytanko nie szkoda ci kilku stówek na to gówno? mi było by szkoda dać nawet 10,00 za pirata

22.07.2002
17:31
[6]

Requiem [ has aides ]

xmaster: ... ~Łupieżca~Umysłów~: polecam kupic zamiast Home - Professional ale cen niestety nie znam:/

22.07.2002
17:33
[7]

TAILEREKK [ Senator ]

~Łupieżca~Umysłów~ 10 - 20 zł u piratów :)

22.07.2002
17:33
[8]

The Dragon [ Eternal ]

Requiem - biorac pod uwage, ze prof i home to to samo twoja rada wydaje sie troche dziwna

22.07.2002
17:41
[9]

[Regis] [ Pretorianin ]

A ja proponuje zainstalowac Linuxa :)

22.07.2002
17:59
[10]

Requiem [ has aides ]

The Dragon: ar ju siur? przeciez XP prof to nastepca windowsa 2000 (czyli NT - co oznacza wieksza stabilnosc) a XP home to kolejny windows z serii 9x, czyz nie?

22.07.2002
18:01
[11]

The Dragon [ Eternal ]

nie.oba sa oparte o nt5.0 tak jak win2k. roznia sie kilkoma serwisami ktore mozna wlaczyc grzebiac w rejestrze

22.07.2002
18:05
smile
[12]

Requiem [ has aides ]

aha, to zwracam honor kupuj koniecznie xp home!

22.07.2002
18:29
smile
[13]

Blendon [ Generał ]

Mam 2 pytania, a nie chcę zakładać nowego wątku: 1. Czy uaktualnienie dziala na Windows 98? 2. Czy działają pirackie wersje Win XP (chodzi mi glownie o te ze stadionu)?

22.07.2002
18:51
[14]

Blendon [ Generał ]

Bo zaloze nowy watek!!!

22.07.2002
18:57
[15]

Sizalus [ Generał ]

Blendon-> 1. Tak 2. Tak

22.07.2002
18:59
[16]

Blendon [ Generał ]

Sizalus---> Ale je trzeba chyba rejestrowac jakos, bo przestaja dzialac, wiec taka piracka mozna normalnie zarejestrowac, czy "spece" jakos inaczej to rozwiazali?

22.07.2002
19:32
[17]

_ARTi_ [ Maximus ]

Microsoft OEM Windows XP Home Edition PL - 450 zł brutto. Microsoft OEM Windows XP Professional PL - 710 zł brutto. Windows XP Home Edition Polish - 1015 zł brutto. Windows XP Professional Polish - 1505 zł brutto.

22.07.2002
19:50
[18]

Sizalus [ Generał ]

U mnie nie ma w ogole takiej funkcji :) Pewnie wyrwali z kodu albo jakos zablokowali towarzysze zza Buga :)

23.07.2002
23:49
[19]

winner [ Generał ]

Cena Windowsa Xp Home Edition to 10 zł :-)

24.07.2002
10:58
[20]

Requiem [ has aides ]

nie lepiej pojsc do kolegi i nagrac za 2 zł?

24.07.2002
13:52
smile
[21]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Wielkie dzięki za pomoc :)

24.07.2002
16:37
[22]

mikhell [ Master of Puppets ]

to zależy od stoiska... no i od znajomości. Chyba, że potrzebujesz do firmy itp. ale wydać 10 baniek, żeby mieć w domu oryginalną winzgrozę, to ja se wolę zamiast tego kupić procek z płytą główną.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.