EG2006_26717291 [ Ghorri ]
Problem z internetem.
J/w co chwila mnie rozłącza z netem. Wejdę i za minute znowu to samo. Czasami zdarzy się zebym posiedzial 10 minut (nawet często 1 na 30 połączen ;), a czasem nawet 1 godzine. Nie wyskakuje żaden komunikat, po prostu wywala mnie i tyle. Już tak mam z tydzien, ale od soboty jestem chory i olałem to, a przedtem myślałem, ze samo się naprawi...
Wie ktoś co to może być? Odpowiedzi typu "godzilla" proszę nie pisać.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
jamkgh [ YA RLY ]
p r e c y z j a
"godzilla"
salceson
baro2zx [ Konsul ]
Zrób tak
Start----->Ustawienia----->Panel Sterowania---->Połączenia sieciowe----->Klikasz prawym na połączenie lokalne (tak jest u mnie) i wybierasz napraw.Czekasz kilka sekund i powinno być Ok. :)
Isam [ Senator ]
EG2006_26717291 ---> moim zdaniem jest to efekt tego że w Japonii motyl machnął skrzydłami, jedynym rozwiązaniem jest wykonać przeciwuderzenie skrzydłami motyla w Polsce, ale nie wiem co to spowduje w Rosji. Na konkretnie zadane pytanie, staranna odpowiedź
eLJot [ a.k.a. księgowa ]
Isam ---> Polemizowałbym :) Jego rozłącza co chwilę, ten motyl by tego nie wytrzymał ;) Stawiam na orła!
EG2006_26717291 [ Ghorri ]
... Zapomniałem, ze na forum pełno donosicieli...
Isam>>> czym jest wg Ciebie dokładne pytanie?
wywala mnie i tyle
K4B4N0$ [ Pan od Batmana ]
a moze powiesz jak napisales tego posta? xD
Jaki masz net, itp.?
Czesiek_Alcatraz [ Senator ]
Sprecyzuj. OMG, to tak jakbyś napisał "popsuł mi się komputer, pomóżcie..."
EG2006_26717291 [ Ghorri ]
I tak nie pomożecie, tylko sie k*rwa czepiacie wszystkiego. Czy wam coś pomoże to że mam neo 256? Czy może tylko wywoła u was śmiech? Fajnie nabić posta, nie?
Czesiek_Alcatraz [ Senator ]
Tak, pomoże. Zadzwoń na bezpłatną infolinię Neostrady i zgłoś problem: 0 800 102 102.
aikikaisensei [ Senator ]
Podaj wartości margin i attenuation. Jeżli masz modem Sagem to klikasz dwa razy na zielony trójkąt, wciskasz ald+d i na pierwszej zakładce masz te wartości. Nie wiem jak w przypadku innych modemów.
Isam [ Senator ]
EG2006_26717291 --> Wyobraź sobie, że nie jesteśmy jasnowidzami i takich rzeczy jak połączenie nie widzimy od razu po zobaczeniu nick'a. Sprawa ma się różnie dla różnych rodzajów łącz. Pomóż nam sobie pomóc
EG2006_26717291 [ Ghorri ]
aikikaisensei>>>
margin - 20-22
attenuation - 52-54
aikikaisensei [ Senator ]
Margin w porządku, ale attenuation (wygłuszenie) musi być poniżej 50 (najlepiej jak najmniej), aby łącze działało w porządku i nie zrywało połączenia. Wygląda na to, że musisz mieszkać w jakiejś bardzo małej miejscowości skoro takie problemy wystepują przy łączu 256 kbps. Zadzwoń 800102102 i zgłoś ten probelm, ale prawdopodobnie mieszkasz zbyt daleko od centrali i wątpię, że w najbliższym czasie będzie możliwość poprawienia tego.
Przy okazji zamieszczam screen jak to wygląda u mnie.
Van Der Młody [ Pretorianin ]
Aj Pierd*le nikt mu nie pomoze moze jakiś program mozę musi porty zabloowac wyskakuje mu pewnei komunikat wn32 i błąd i trzeba pewnie program i Tyle mozę robaki jakieś sie wrąbały czy coś:(
aikikaisensei [ Senator ]
Van Der Mlody mylisz się. Jeśli ma Neostradę , która mu się rozłącza to problem leży tylko po stronie centrali, a konkretnie odległości od niej i jakości kabli. Wartość margin musi być wyższa niż 5, a attenuation mniejsza niż 50.
Van Der Młody [ Pretorianin ]
hmm to nie wiem może niech wgra Win98SE i będzie git:)
EG2006_26717291 [ Ghorri ]
Tak, mieszkam w małej miejscowości (wiocha 100 osób), ale takie problemy u mnie jeszcze nie wystąpiły. Mam neo już równy rok. Pamiętam, ze miałem dawniej taki problem, tylko rozłączało mnie 3-4 razy dziennie i coś z telefonem było nie tak, ale teraz telefon działa.
Niedawno u sąsiada spie**dolił się słup i nie miałem internetu z 4 dni. Było to gdzies miesiąc temu. Mogli niedokładnie naprawić, czy co?
Tak, czy inaczej dzięki za odpowiedź.