GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III - Morrowind - cz XXVI

21.07.2002
18:27
[1]

Gryffin [ Entil'Zha ]

The Elder Scrolls III - Morrowind - cz XXVI

Zapraszamy do wątku o najciekawszej cRPG FPP ostatnich lat.

Patch można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe

A oto kilka linków:
linki do map:
MAPA - wersja 612 kb
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/
MAPA - wesja 3 MB
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg
MAPA - wersja 8 MB
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg
Interaktywna MAPA z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/map/offline/mw_map_hires.zip

Strona z MOD'ami: srebna kosa, miecz zamiast tarczy(walka 2 mieczami) i kapelucz gandalfa.
https://www.dragonsight.com/~leiawen/morrowind.html
Strona z informacjami docyczącymi wszystkich gier Elders Scroll:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/files/morfiles.shtml
Strona z modami i nie tylko
https://www.rpgplanet.com/morrowind/mods/mods.asp?
Dla wszystkich zainteresowanych strongholdami. Oto link znaleziony na forum Morrowinda w wątku gdzie ludzie chwalą się swoimi twierdzami. Przedstawia Redoran Stronghold
https://www.hinterhalt.com/redoran.htm
Alchemia:
https://www.geocities.com/stonecourier/Alchemy.htm
Inne:
https://www.morrowindchronicles.com/library_factionsguilds.htm
https://www11.brinkster.com/morrowind/
Strona ze skillami
https://www.morrowindchronicles.com/library_skills.html
Potionki:
https://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/morrowind_alchemy_potion.txt
Fajna strona z modami
https://www.morrowind-mods.com
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana:
https://www.morrowindfiles.com


Oraz link do poprzedniej części:

21.07.2002
18:29
[2]

Gryffin [ Entil'Zha ]

i powtórzę ostatni post (bo ważny :) ) : Trollf [ ] https://realms.proterians.pl/q3uvtricks/ Judith - przebijam ;) Progres of Truth do tego mozna znalezc w: - Telvanni Tower w Vivec, - Library of Vivec, - oraz w Tel Uvirith w Arelas House niedaleko Uvirith Grave, na polnocny zachod od Erabenimsum Camp. :)

21.07.2002
18:34
smile
[3]

Solmyr [ Junior ]

macie jakis link do fps optimizera?

21.07.2002
19:22
smile
[4]

War [ dance of death ]

Pyt.1 Na jakim sprzęcie Morrowind działa w miare dobrze ? Pyt. 2 Na czym polega walka, czy jest pauza i w jakiej grze był podobny system walki ?

21.07.2002
19:22
smile
[5]

War [ dance of death ]

Pyt.1 Na jakim sprzęcie Morrowind działa w miare dobrze ? Pyt. 2 Na czym polega walka, czy jest pauza i w jakiej grze był podobny system walki ?

21.07.2002
19:22
smile
[6]

War [ dance of death ]

sorki za powtórkę

21.07.2002
19:52
smile
[7]

Dziadzia [ Pretorianin ]

Dzięki za wskazówki, o książkach. War ---> w miarę dobrze działa na: PIII 450 Mhz, 256 RAM, 32 Mb grafika

21.07.2002
19:53
[8]

Sharky [ Generał ]

War --> to zalezy w jakiej rozdzielczosci chcesz grac. Do 1024*768 mysle ze trzeba cos ok. proc>=PIII-800, RAM>=256MB, grafa>=GF3. Walka polega na odpowiednim klikaniu ;) Nie ma zadnej pauzy. Trollf --> dzieki za podpowiedz, sam jakos nie wpadlem ze trzeba uzyc garnka na trojnogu (bo samo wlozenie do niego zatrutych ziolek nie dawalo zaliczenia).

21.07.2002
20:05
smile
[9]

War [ dance of death ]

Aby pokonać wroga trzeba jak najszybciej klikać ?

21.07.2002
20:15
[10]

Gryffin [ Entil'Zha ]

War --> nie. Im dłużej trzymasz wciśniety klawisz myszki tym mocniejszy cios zadajesz, ale jednocześnie bardziej się męczysz. Także należy samemu wybrać czy zadać dużo słabych ciosów, czy mało mocnych. Styl walki powinien zależeć również od broni. Jeżeli masz broń np 5-7 damage, to możesz zadawać słabe ciosy (po 5 hit'ów), a jeżeli masz broń 1-20 to bardziej opłaca się zadawać mocne ciosy. Odwrotnie przy broni z magicznym atakiem on strike, wtedy do każdego uderzenia dodawany jest atak magiczny, więc można zadawać szybkie ciosy.

22.07.2002
08:08
[11]

dojek [ Pretorianin ]

sorry jezeli bede sie powtarzal:jak zrobiliscie zdjecia z gier ,ja probowalem przez Prt screen ale wyskoczyla mi komenda ze morrowind nie ma chyba jakies komendy przypisanej albo cos takiego,z gory dzieki

22.07.2002
08:37
[12]

Gryffin [ Entil'Zha ]

dojek --> w Morrowind.ini trzeba zmienić parametr, który ma w nazwie coś printscreen z 0 na 1

22.07.2002
10:41
[13]

dojek [ Pretorianin ]

skapnalem sie dzieki,jakby ktos mogl powidziec jakie sa jakinie warte odwiedzenia katakumby itp?

22.07.2002
10:50
[14]

Trollf [ ]

wszystkie :)

22.07.2002
10:52
[15]

Gryffin [ Entil'Zha ]

albo żadne, zależy jak na to patrzeć :)

22.07.2002
11:23
[16]

dojek [ Pretorianin ]

wlasnie dorwalem dwoch kolesi ktorzy mieli fajne komplety zbroi,bylo to w okolicy Zafirbel Bay pozniej ile sie nabiegalem zeby to sprzedac........:)

22.07.2002
11:44
[17]

Trollf [ ]

dojek - dam Ci mala rade na przyszlosc, do ktorej oczywiscie nie musisz sie stosowac ;) wszelkie znalezione rzeczy najlepiej sprzedawac TYLKO w kilku okreslonych miejscach - dlatego, ze nigdy nie masz pewnosci, czy to co znalazles, nie bedzie potrzebne do jakiegos przyszlego questu... a to czego nie mozesz sprzedac (wysoka cena) lub co wydaje Ci sie szczegolnie unikatowe lepiej przechowac w jednym okreslonym miejscu... np. ja wszelkie znalezione rzeczy sprzedaje tylko w Balmorze oraz w Foreign Quarter w Vivec, a to co nie moge / nie chce sprzedac przechowuje w siedzibie Fighterow w Vivec, wiec jesli kiedys natrafie na quest, do ukonczenia, ktorego potrzebna jest rzecz, ktora wczesniej znalazlem i sprzedalem, to mam do obskoczenia tylko okreslona liczbe miejsc, gdzie ta rzecz moze sie znajdowac... w innym przypadku (jesli sprzedajesz to co akurat masz pierwszemu lepszemu napotkanemu sprzedawcy) znalezienie pozniej danej rzeczy moze graniczyc z cudem i trzeba bedzie skorzystac z komend konsoli...

22.07.2002
12:37
[18]

dojek [ Pretorianin ]

wiecie gdzie sa ruiny Nchurdamz w dzienniku napisne jest ze znajduja sie "far south of Sadrith Mora" szukalem i to dlugo ale chyba nie mam szczescia,Eydis Fire-Eye zlecila mi tez zebym jej przyiniusl jakas "code book" od takiej panienki.Panienke znalazlem ale cos nie chce jej oddac......a nie moge od niej to kupic bo nie ma w ofercie

22.07.2002
12:39
[19]

dojek [ Pretorianin ]

Trollf---->dzieki za rade,juz sie tego nauczylem przy dodatku do Baldur's Gate stracilem juz pare ladnych godzin grania i sie pozniej zniechecilem:(ale narazie spoko to sa tylko zwyczajne zbroje z ktorych jedna nosze na sobie

22.07.2002
12:40
[20]

dojek [ Pretorianin ]

ekh sorry Eydis Fire-Eye to jest panienka od ktorej sie dostaje zlecenia w Fight Gould w Balmora

22.07.2002
12:52
[21]

Trollf [ ]

Panienka majaca Code Book nazywa sie Sotilde jesli dobrze pamietam - musisz ja przekupic / uwiesc / nastraszyc tak, aby miala do Ciebie stosunek powyzej 80, wtedy powinna Ci oddac ksiazke, a jesli nalezysz rownoczesnie do Gildii Zlodzieii to niestety ale bedziesz zmuszony ksiazke jej ukrasc (potrzebna wysoka umiejetnosc Sneak).

22.07.2002
13:43
[22]

Trollf [ ]

dojek ->

22.07.2002
14:04
[23]

dojek [ Pretorianin ]

thx a lot :)!!!

22.07.2002
14:45
smile
[24]

Solmyr [ Junior ]

A oto moj bohater - Redguard lvl 26, nikt mu sie nie oprze:)

22.07.2002
15:30
[25]

dojek [ Pretorianin ]

da sie wejsc do tego piercienia na samym srodku mapy dokladnie do Red Mountanin?

22.07.2002
15:46
[26]

Trollf [ ]

tak, przez Ghostgate - musisz isc na wschod od Ald'ruhn wzdluz gor, az dojdziesz do Tower of Dusk, Dawn - jedyne wejscie na piechote ;) ale jak masz czar Levitate to mozesz w kazdym miejscu przeleciec nad plotem...

22.07.2002
20:34
[27]

dojek [ Pretorianin ]

Trollf--->wszystko spoko z twoja teorja ale mam bron warta 30 000 i nie moge jej sprzedac,wszyscy maja z malo kasy.Mam tez drugi problem niektore statystyki mi sie popsuly i sa na czerwono a znalazlem tez fajny komplet zbroi i przez te wspolczyniki moge w sumie je tylko nosic problem zamieszczam na obrazku

22.07.2002
20:35
[28]

dojek [ Pretorianin ]

chodzilem do roznych swiatyn ale nic nawet jak mialem level up to zaznaczylem te wpolczynnii ktore sa na czerwono i nic nie daje

22.07.2002
20:36
[29]

Tofu [ Zrzędołak ]

dojek - najprościej będzie użyć któregoś z "restore potions" albo czaru "restore [atrybut]"...

22.07.2002
20:53
[30]

Gryffin [ Entil'Zha ]

dojek --> co do broni, to niestety najwięcej pieniędzy mają creeper w Caldorze (5k) i Mudcrab w okolicy Vivec (10k). Ale jeżeli już koniecznie chcesz sprzedać to albo zainstaluj sobie moda z kupcem posiadającym dużo kasy (np Vivec Smith) albo poczytaj poprzednie wątki, jest tam opisany sposób na sprzedaż u creepera za większą ilość gotówki.

22.07.2002
21:04
[31]

Trollf [ ]

dojek -> o tym jak sprzedawac rzeczy warte duzo kasy pisalem juz kilka watkow wczesniej (inni tez pisali), wiec musisz sie cofnac kilka (nascie) watkow wstecz a znajdziesz odpowiedz... pozniej majac wysokie Mercantile np. na poziomie 60+ (ceny wszystkiego spadaja) bedziesz juz bez problemu sprzedawal drogie rzeczy, gdyz np. przy Mercantile 100 kupiec nie da Ci wiecej za przedmiot jak ok. 1/4 jego ceny... a przedmioty powyzej 15K -20K oplaca sie sprzedawac tylko w kilku sytuacjach - np. zamowiles u kogos przedmiot enchantowany warty ok. 30K - po takiej transakcji kupiec bedzie mial przy sobie tylez gotowki, wiec mozna spokojnie wtedy sprzedac mu jakis drogi przedmiot aby "odzyskac" wydane u niego pieniadze... a reszte drogich przedmiotow po prostu kolekcjonujesz... ;)

22.07.2002
21:05
[32]

Shaka [ Centurion ]

Mam pytanie czy w Morrowindzie można walczyć dwoma brońmi naraz?

22.07.2002
21:10
[33]

Trollf [ ]

nie. co prawda jest mod - Dual Wield (patrz 1szy post watku), ale on tylko dodaje wizualnie druga bron - w Morrowindzie nia ma zaimplementowanego mechanizmu walki dwiema bronmi, wiec w powyzszym modzie druga bron spelnia idnty czna funkcje jak tarcza (tylko parowanie ciosow), niemniej bardzo fajnie to wyglda...

22.07.2002
21:21
[34]

Trollf [ ]

dzis widze, ze modem jakos dobrze dane z netu zasysa, wiec pozwole sobie rozpoczac cykl "Strange Things in Morrowind" ;) czyli jak macie to zamieszczajcie jakies fajne screeny z nieczesto spotykanych zdarzen/sytuacji w Morrowindzie... na poczatek redoranski gwardzista, ktoremu koledzy nie przekazali, ze przed jego zmiana swiezo wybetonowali schody... ;)

22.07.2002
21:24
[35]

dojek [ Pretorianin ]

oki dzieki pomecze sie sam

22.07.2002
21:28
[36]

Trollf [ ]

dojek - wcale sie nie musisz meczyc :)) po prostu tylko rozejrzyj sie po wczesniejszych watkach - bylo tam tego bardzo duzo, wiec nie dziwie sie, ze nikt nie chce jeszcze raz tego w tej chwili pisac.. ;)

22.07.2002
22:04
smile
[37]

Judith [ Gladiator ]

Trolf --> sprawdziłęm osobiście, i potwierdzam. Mam jeszcze drobne pytanko otóż jest w Erabenimsun camp spora grupa kolesi strasznie wojowniczo nastawionych do każdego, kto nie jest Ashlanderem - ich wioskowa Wise Woman poradziła mi zacząć od zabicia wodza i jego czempiona. Potem naturalni rzuciła się na mnie reszta jego popleczników. Załątwiłem ich wszystkich - zostali tylko ci mieszkańcy pokojowo nastawieni. Problem w tym, że wpadłęm do tego obozu przy okazji odwiedzania krasnoludzkich ruin a nie uwolniłem jeszce Mehry Milo i nie przyniosłem zaginionych przepowiedni do tego obozu na północy. Chciałem się jeno zapytać czy jest sens żebym dalej grał, czy może da się to załatwić pokojowo (moja bohaterka pisze w dzienniku że i tak nie dałoby się załatwić twego inaczej)?

22.07.2002
22:36
[38]

dojek [ Pretorianin ]

Trollf--->nie chodzi mi ze sie mecze tylko mialem na mysli ze ide sprawdzic moja koncepcje bo przyszlo mi do glowy ze mozna buteleczki pokopowac i sie wyleczyc.Wiesz co zrobilem z ta bronia?najgorsze chyba co moglem zrobic zostawilem w skrzyni za kolesiem w Fight Guild sadzac ze bede sa ja mogl odebrac kiedys,przychodze do kolesia cos sprzedac i patrze ze ma ten sam topor w ofercie:)i nie moge jej teraz zabrac spowrotem(chlip:(:)udalo mi sie z tym code book ale teraz mam problem z jakims orkiem wyjetym z pod prawa ustawilem go do mnie ze ma 100/100 (jakos to nazywales na M....)i nie kapuje do konca o co biega z tym zadaniem ,ta co mi zlecila powiedziala ze mam chyba cos od niego przynies.........(nie wiem nie jestem pewien)

23.07.2002
09:37
[39]

Sharky [ Generał ]

Dojek --> trzeba po prostu dokladnie czytac co Ci zlecaja, bo nie zawsze w dzienniku dokladnie zapisuje. Wiem ze to bylo x odcinkow temu, ale jak wyrzucic niepotrzebny juz czar z listy?

23.07.2002
10:08
smile
[40]

R1ven [ Legionista ]

Witam co do sprzedaży to bez kitu najlepiej u kraba. Ale dobrze jest possprzedawać mu na początku jakieś tanie rzeczy po 5000 lub 10000, to później można sobie wydawać z nich resztę przy próbbie obchnięcia np daiKatany za 120 000. A propo negocjacji cen. Jest może jakiś sposób żeby szybciej ustalić żądaną cen zamiast klikać np 1000 razy na minusik? (w przypadku gdy np chcesz coś sprzedać po zaniżonej cenie) Co do kraba jeszcze to fak że pełna tranzakcja opchnięcia Dai Katany trwa coś koło 2 tygodni ale 120 000 je moje. Przez ten czas siedzimy sobie z krabem na jego wyspie pijemy piwo i ogladamy Tv i jest coool:))))

23.07.2002
10:55
[41]

Trollf [ ]

Sharky - jesli dobrze pamietam, przy wcisnietym klawiszu SHIFT wybierasz czar z listy, powinno sie pojawic okienko z pytaniem o usuniecie...

23.07.2002
11:05
[42]

kojotka [ Centurion ]

Czesc! Takie pytanko: Czy Morrowind jest bardziej podobny do: a) Diablo b) Baldura c) Tormenta Dzwonic 0-700-000-000 Do wygrania samochod ciezarowy i 100 kg bananow. :-) Chcialabym wiedziec, bo nie wiem, czy kupic...

23.07.2002
11:16
[43]

Trollf [ ]

nie jest podobny do zadnej z tych gier...

23.07.2002
12:31
[44]

kojotka [ Centurion ]

To moze tak sie zapytam : bardziej na rąbanie czy na pomyslunek?

23.07.2002
12:42
[45]

brzeszczot [ Generał ]

kojotka - nic tylko wyć !!!

23.07.2002
12:46
[46]

Trollf [ ]

kojotka -> postaram sie to Tobie wyjasnic inaczej.. ;) Diablo - siekanina (hack 'n' slash), Baldur oraz Torment to interaktywne opowiesci, w ktorych uczestniczysz, ale ktore sa jednak w jakis sposob ograniczone poprzez glowny watek... Natomiast Morrowind to SWIAT, w ktorym zyje nasza postac. Obszar do poznania w tej grze jest o wiele wiekszy niz suma obszarow z powyzszych 3 gier razem... wlasciwie to w Morrowindzie jest wiecej elementow RPG niz Baldurze czy Planescape... a jesli chodzi o odpowiedz na Twoje pytanie, to zdecydowanie jest to gra dla ludzi myslacych ;)) [cokolwiek mialo by to znaczyc ;)]

23.07.2002
12:56
smile
[47]

Minas Morgul [ Senator ]

To moza jeszcze ja od siebie dorzuce jakies pytanie: czy ta gre mozna przejsc, czy mozna w nia grac nieskonczonosc i wlasciwie nigdy sie jej nie przejdzie?? A tak w ogole, to czy ktos z was przeszedl juz ta gre ??

23.07.2002
13:02
[48]

Trollf [ ]

Minas - po ukonczeniu glownego watku fabularnego gra sie nie konczy, mozna w takim swiecie przebywac, zwiedzac go, zakonczyc wszelkie zalegle questy, mozna rozwijac maksymalnie postac, czy po ukonczeniu glownego watku miec dostep do kolejnych questow (dwa pozostale Wielkie Domy) - jak by nie patrzec, to na zobaczenie wszystkiego, zakonczenie wszystkich istniejacych questow oraz maksymalne rozwiniecie postaci potrzeba o wiele wiecej czasu niz na przejscie calej sagi BG...

23.07.2002
13:03
[49]

kojotka [ Centurion ]

brzeszczot - wez sie nie wysmiewaj z ludzi bo po prostu chcialam wiedziec! Z tego co zrozumialam to to jest po prostu MMORPG, tak?

23.07.2002
13:06
smile
[50]

Minas Morgul [ Senator ]

To bardzo dobrze, bo lubie gry, w ktorych jest swoboda. Mam morrowinda, ale gralem w niego zaledwie kilka godzin u kolegi, wiec nie wiem o tej grze zbyt wiele. W kazdym razie, jak juz bede mial lepszy sprzet, to sie za ta gre wezme.

23.07.2002
13:07
[51]

Trollf [ ]

kojotka - w zadnym wypadku :) MMORPG - to okreslenie dla gry sieciowej, a Morrowind nia nie jest - ma tylko tryb Single Player...

23.07.2002
13:09
[52]

kojotka [ Centurion ]

No dobra, to jeszcze raz :-) SWIAT, co to znaczy? Rozlegly odszar, jak trzy takie baldury, tak? A jakas fabula tam jest? A jesli tak - to piekna i rozbudowana jak w tormencie czy denna jak w diablo? I walka typu hack'n'slash czy inna?

23.07.2002
13:17
[53]

Trollf [ ]

kojotka - nie da sie porownac Morrowinda do Diablo, czy do Tormenta - jest po prostu zbyt wiele roznic. Blizsze tej gierce bylo by chyba Wizardry8 (crpg w widokiem z oczu bohatera - FPP) z jedyna roznica, ze w Morrowindzie sterujesz tylko 1 postacia. albo inny przyklad: - dajmy na to, ze Twoj sasiad codziennie wychodzi z domu o godz. 18 i nie wraca do poznych godzin rannych. Jego zona zaczyna sie martwic, a ze jest Twoja przyjaciolka to kiedys przy okazji Ci o tym wspomniala. Chcac jej pomoc zaczynasz sledzic jej meza i okazuje sie, ze udaje sie on za kazdym razem do piwnicy by spotkac sie z 'dziwnymi' osobami - jesli uda Ci sie rozwiazac te zagadke, po co? jak? i dlaczego? to masz swietna zaprawe przed questami w Morrowindzie :))

23.07.2002
13:20
[54]

Trollf [ ]

a jesli chodz o fabule to jest ona o wiele bardziej rozbudowana niz w Tormencie... wlasciwie caly Torment moglby byc jednym z watkow pobocznych w Morrowindzie :))

23.07.2002
13:45
[55]

kojotka [ Centurion ]

oki, dzieki, zacheciles mnie... Tylko Tormenta mi tu nie obrazaj :-)))

23.07.2002
14:00
[56]

Trollf [ ]

no to jak zostalas juz przekonana ;) to warto jeszcze troche o wymaganiach sprzetowych wspomniec, gdyz Morrowind to niestety killer sprzetu... aby cieszyc sie wszelkimi bajerami graficznymi oraz nienajgorsza plynnoscia gry: - pamiec przy win98 to 128mb minimum, a przy winxp to 256, - grafike, to najlepiej GF3 lub cos z GF4 (ale nie mx!), - procesor od 1GHz... ale mysle, ze warto ;)

23.07.2002
14:05
[57]

kojotka [ Centurion ]

Oj... A zeby moze sie nie cieszyc, ale grac?

23.07.2002
14:11
[58]

Trollf [ ]

z oficjalnej strony: MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS: * Windows ME/98 128 MB RAM * Windows XP/2000 256 MB RAM * 500 MHz Intel Pentium III, Celeron, or AMD Athlon processor * 8x CD/DVD-ROM Drive * 1 GB free hard disk space * Windows swapfile * DirectX 8.1 (included) * 32MB Direct3D compatible video card with 32-bit color support and DirectX 8.1 compatible driver * DirectX 8.1 compatible sound card * Keyboard, Mouse RECOMMENDED: * 800 MHz or faster Intel Pentium III or AMD Athlon processor * 256 MB RAM * NVIDIA GeForce2 GTS, or ATI Radeon 7500 or faster video card. SUPPORTED VIDEO CARD CHIPSETS: * NVIDIA GeForce4 * NVIDIA GeForce3 * NVIDIA GeForce2 * NVIDIA GeForce 256 * NVIDIA TNT2 * ATI Radeon 8500 * ATI Radeon 7500 * ATI Radeon 7200 * ATI Radeon * ATI Rage 128 * Matrox G550 * Matrox G450 * Matrox G400

23.07.2002
14:25
[59]

kojotka [ Centurion ]

Na 8-megowej grafie raczej nie pojdzie, co? Najpierw musze zainwestowac w akcelerator :-(

23.07.2002
14:31
[60]

Trollf [ ]

o 8 megowej grafie zapomnij... niestety, ale Morrowind ma bardzo duze wymagania...

23.07.2002
17:40
[61]

dojek [ Pretorianin ]

pytam tylko z ciekawosci bo bylem w Shrine of Azura i ten posag mi zlecil jakies zadanie.Wlasnie jestem ciekawe czy to jest jakos zwiazane z glownym watkiem.......

23.07.2002
23:03
[62]

Trollf [ ]

jest

24.07.2002
09:00
smile
[63]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Trollf --> Jest ???? Ups, nie wiedziałem ;-)) Tu sie chyba mylisz, w ogóle nie jest to związane z main plot'em ;-))

24.07.2002
09:44
[64]

Trollf [ ]

Bodziu - nie jest? :) hmm... a do czego potrzebujesz Azura Star z tego questu? czyz nie do otwarcia Cavern of the Incarnate, groty niezwykle istotnej dla glownego watku...? chyba, ze sie myle... ;)

24.07.2002
10:01
[65]

Trollf [ ]

z cyklu "Strange things in Morrowind"... nieczesto spotykana (natknalem sie na nia tylko raz) zadyma w Balmorze.. a wszyscy narzekaja, ze tam ciagle deszcz pada... ;)

24.07.2002
10:30
smile
[66]

Tofu [ Zrzędołak ]

Uff... po długiej nocy zostałem w końcu szefem Hlaalu - czas chyba w końcu zanieść Caiusowi tą przeklętą przesyłkę... ;)

24.07.2002
10:32
[67]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

Trollf ----> Misja od Shrine of Azura nie ma nic wspólnego z Cavern of the Incarnate :)

24.07.2002
11:14
[68]

Trollf [ ]

Annatar - nie chcialbym uprzedzac faktow, wiec zostawmy temat tak jak jest, wieczorem moze sie wszystko wyjasni... ;)

24.07.2002
12:33
[69]

dojek [ Pretorianin ]

zrobilem dwa srceeny a anti-aliasingu jeden 4x i drugi 2x zobaczcie jakie fajnie to wyglada

24.07.2002
12:34
[70]

dojek [ Pretorianin ]

tamto bylo przy 4x a teraz przy 2x

24.07.2002
20:01
smile
[71]

MMX [ Legionista ]

Witam Jestem tu nowy i mam problem zwiazany z morrwind. Chodzi o to ze mam misje na temat code book i nie wiem co mam zrobic ide do tej Satiilde ale ona nic jak kamien cos tam mowi o Comanna Tong i tyle? co mam zrobic ? jak ukonczyc ten quest aha i czydo calciusa jak mam level 2 warto isc po quest 1 zwiazany z jakas kopalnia jak go kiedys wziolem to jakis gostek stal na moscie przed kopalnia i dupa jasiu:( moze odrazu tu by ktos mi pomogl dzieki

24.07.2002
20:06
[72]

MMX [ Legionista ]

A propo ja mam wersje na xboxa i jest cool grafa extra wszystkie bajery itp fps sa w porzadku na moim 1gh duron i g2mx bym sie poplakal :(

24.07.2002
20:40
[73]

dojek [ Pretorianin ]

MMX ---->musisz dac jej troche kasy zeby miala do ciebie stosunek 80/100 wtesy ci z przyjemnoscia da ta ksiazke

24.07.2002
20:43
[74]

dojek [ Pretorianin ]

MMX--->jeszcze jedno dla mnie lepsza grafe w morrowindzie bedzie jednak mial pc to jest tylko kwestia dla mnie czasu a dla niektorych kwestia 400 $ (mowie o Radku 9700:)

24.07.2002
20:49
[75]

AQA [ Pani Jeziora ]

a propos Sottilde i code book ---> Jestem członkiem gildii złodziei na poziomie Blackcap, Sottilde mnie po prostu prawie uwielbia ( 86 na wejściu:))). Czyli, teoretycznie, persuasion nie jest konieczne... ale i tak z code book nici - wciąż ten sam tekst o lojalności (albo względem fighterów albo złodziei).... I co Wy na to ?:) Szczerze mówiąc to jest to jedna z większych zagwozdek w tym momencie mojej gry.

24.07.2002
22:13
[76]

dojek [ Pretorianin ]

to moze doprowadz ja do rozkoszy:)nie wiem jak ja od niej bralem ksiazke to mialem 100/100 (ekh moj wdziek:) i nie bylo problemow .To co napisalem ze potrzebne jjest 80 to wyczytalem z poprzednich watkow i sadzilem ze to jest ta gorna granica

24.07.2002
22:29
[77]

MMX [ Legionista ]

mam 100/100 i nic moze dlatego ze wczesniej wypelnilem misje zabicu 4 rabusiow hmm no sam nie wiem nie chce dac!!! i tu mam problem

24.07.2002
22:36
[78]

dojek [ Pretorianin ]

no to juz nie nie poradze ,odpusc sobie ta gilde jest ich kilka i mozesz dla nic robic zadania...........

24.07.2002
22:37
[79]

MMX [ Legionista ]

jestem w guild magic i fighter i mam jeszcze byc w imperial cult gdzie mam isc zeby sie tam przylacyc?

24.07.2002
22:40
smile
[80]

dojek [ Pretorianin ]

teraz ja mam problem mam zadanie wlasnie i mam poszukac "Alof the Easterner " .Koles ma gdzies farme "northeast of Pelagiad and just north of the Arvel Plantation" wie ktos gdzie to jest dokladnie.....

24.07.2002
23:07
[81]

tmk13 [ Pretorianin ]

Jesli jestes w gildii zlodzieji i wojownikow to ta panienka nie odda ci code book, ja musialem ja ubic(taunt, taunt!) Alof jest po drogiej stronie tego jeziorka, nad Arvel Plantanion, niedaleko Fields of Kummu.

24.07.2002
23:22
[82]

Trollf [ ]

tmk13 - nie musiales jej ubijac, mogles podszkolic sie w skillu Sneak i ksiazke po prostu jej ukrasc...

25.07.2002
07:30
[83]

Gryffin [ Entil'Zha ]

dojek --> jeżeli dobrze pamiętam to jest to farma obok Fields of K... Czyli na północnym brzegu jeziora leżącego na północ od Pelagiad

25.07.2002
08:43
[84]

dojek [ Pretorianin ]

dzieki juz widze

25.07.2002
09:08
smile
[85]

MMX [ Legionista ]

Witam Jak jest z ta zbroja mam h armor ok 50 ptk a zbroje mam tylko na 20 ? dlaczego? zbroja to stall po 26 armor. i tak na chlopski rozum jakby zebrac to wszystko do kupy to powinienem miec ok 150 juz a nie 20, 20 to ma sam helm a gdzie reszta?

25.07.2002
09:10
[86]

MMX [ Legionista ]

A i jeszcze jedno jak ladowac przedmioty tzn ten enchance jak to zrobic co jest potrzebne zeby naladowac a moze cos jeszcze mozna zrobic prosze o dokladny opis tego

25.07.2002
09:16
smile
[87]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Trollf --> He he !!! Moowisz ze Azura's Star (czyli "łapacz souli") jest potrzebny ! Hmm, a ja Ci powiem nadal ze nie ! Sekret ukrycia, dostania sie jest zapisany w: the eye of the needle lies in the teeth of the wind the mouth of the cave lies in the skin of the pearl the dream is the door and the star is the key Dwa pierwsze wiersze wiadomo o co chodzi o lokalizacje, natomiast ostani mowi ze kluczem jest Star (wg mnie gwiazda), ale tu nie chodzi o przedmiot Azura's Star tylko o pore dnia w której to można tę gwiazdę zobaczyć :))) The last clue refers to the star which is actually Azura's Star which is only visible at dawn and dusk (6 to 8 am and pm). Wiec kto ma rację Trolf ???? :-PPP

25.07.2002
09:38
[88]

Sharky [ Generał ]

MMX --> ze zbroja jest tak ze AC jest zalezny od AR zbroi i Twojej umiejetnosci w danym typie pancerza. Nie myl skilla 'heavy armor' z armor rating danego pancerza, ja mam umiejetnosc na ok 65, a AR calosci chyba 200 a pokazuje mi ze mam 50...

25.07.2002
10:43
smile
[89]

MMX [ Legionista ]

Dzieki sharky mam nastepny problem co mam zrobic zeby mi dala code book no nie chce dac a zabic ja to nie mozliwe chyba cala banda na mnie leci jej :( problem drugi to ze mam questa od jakiegos zlodzieja zebym skombinowal klucz na gorne pieterko Nerono Manor i co mam zrobic? czy klucz ma Savor Trandel Council Club? i jak mu zabrac? nie mam skila skaradania sie ani kradziezy gram Knightem :(

25.07.2002
11:06
smile
[90]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

MMX-> Po "Bribe"uj troche ją do 80 gdzies i wtedy porozmawiaj :))

25.07.2002
11:35
[91]

MMX [ Legionista ]

a jak mam 100 na 100 i co w tedy? nie chce dac

25.07.2002
11:48
smile
[92]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

MMX-> To jeszcze tylko Sneak Cie ratuje :))) Albo Save przed rozmową i podczas rozmowy, powyższy post :))

25.07.2002
11:53
[93]

MMX [ Legionista ]

Ok ale jak sie kradnie?

25.07.2002
11:57
[94]

MMX [ Legionista ]

Ja tu chcialem zyc z przyroda z prawem dlatego wybralem knighta bo paladyna nie bylo a tu trzeba widze krasc gwalcic i rabowac!

25.07.2002
12:41
[95]

Sharky [ Generał ]

MMX --> jak jestes jednoczesnie w gildii wojownikow i zlodziei to babka nie da code book. Pozostaje ukrasc (potrzebny wysoki skill sneak/security) lub zabic (zeby nikt sie nie rzucil w jej obronie to trza ja potraktowac tauntem za sama zaatakuje). Co do klucza do Nerano Manor to popytaj babke w Hlaalu o morderstwo i ludzi w Balmorze o 'bad people', jak juz bedziesz wiedzial kto, to jeden z tych osobnikow ma klucz. Chyba ze wolisz zatluc gostka w domu Nelano Manor.

25.07.2002
12:45
[96]

MMX [ Legionista ]

Tautem? tzn ja mam wersje na xbox wiec przybliz wypowiedz

25.07.2002
12:50
[97]

tmk13 [ Pretorianin ]

niewiem jak to jest w wersji na X box'a ale na pc , podczaas rozmowy masz na gorze okna przycisk "persuasion", a tam jest admire, intimidate, taunt, i trzy rodzaje lapowek(bribe 10,100, 1000). Gdy kilka krotnie uzyjesz taunt, (z napisem "taunt succesful") to wrog cie sam zaatakuje, i nie bedziesz mial przestepstwa na koncie jak go zabijesz.

25.07.2002
12:52
[98]

MMX [ Legionista ]

dzieki to jest to samo co w pc widac ale juz ja zalatwilem utworzylem skiele i ukradlem jej ta ksiazke i sie zucila na mnie ale we 2 na 1 to nie miala co gadac:)

25.07.2002
12:56
[99]

MMX [ Legionista ]

yep daleko nie ucieklem chcieli za jej smierc 1023 gold:) no oczywisicie bylem splukany po imprezie w pub:) i mnie zarabali!!!!!

25.07.2002
13:00
[100]

MMX [ Legionista ]

Mialem taunt succesful i nic tylko odejdz i takie tam gadki pier.... ale mnie nie zatakowala? dlaczego/?

25.07.2002
13:11
[101]

MMX [ Legionista ]

ok juz wiem ale trze sie naprawde z nia dlugo klucic

25.07.2002
15:04
smile
[102]

MMX [ Legionista ]

Potrzebna pomoc wykonuje misje dla gildi wojownikow a chodzi o to ze znalesc goscia o nazwie Helviane Desele w Suran niby on ma byc i wziasc od niego 200 gold i spowrotem itp... Gdzie jest ten gosciu? bo Suron do najmnijszych nie nalezy

25.07.2002
16:04
[103]

MMX [ Legionista ]

Z tamtym sobie poradzilem..... teraz mam kolejna misje mam o Orku Dura gra-Bol wiem gdzie mieszka w balmora ale co ja mam zrobic z tym orkiem? jak sie nie myle mam skontaktowac go z pracodawca:) ale jak ?

25.07.2002
16:48
[104]

Sharky [ Generał ]

MMX --> o ile dobrze pamietam to trzeba go ubic. Zobacz w dzienniku czy nie trzeba go skontaktowac z przodkami ;)

25.07.2002
16:52
[105]

Sharky [ Generał ]

Nowy wątek utworzony.

21.08.2002
18:40
[106]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

witam wszystkich mam taki troche dziwny problem - mianowicie z jakiegos powodu wszystkie cechy 'zwiazane' ze zbrojami (heavy -, light -, medium armor, armorer itd..) spadly mi do 0. wie moze ktos jak to naprawic?

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.