KarpxS [ Pretorianin ]
Jakie są twoje 3 ulubione gry?
Moje to:
1. Tony Hawk's Pro Skater 3
2. Return To Castle Wolfenstein
3. Fifa (zwykle najnowsza)
spoxmaster [ główny kozak ]
TY fifiarzu ;) 1. Warcraft III 2. Gta III 3. Diablo II LoD
Przezdzieblo [ Konsul ]
KarpxS, może tym razem nikt się nie przyczepi :) 1. Doom 2. Operation Flashpoint 3. Warcraft 2
Andrewlee [ BFXXJ ]
1. GTA3 2. Doom 3. AvP2
KarpxS [ Pretorianin ]
Przezdzieblo -----> Mam nadzieję :) spoxmaster -----> Masz rację. Lubię fifki...palić
paściak [ z domu Do'Urden ]
1.Warcraft 3 2.Diablo 2 LoD 3.Tony Hawk pro skate 3
merkav [ Aguś ]
1.America's Army 2.Warcraft III 3.Starlancer
Zdzisiek [ Generaďż˝ ]
1.Gabriel Knight 2.Warcraft III 3.NHL 2002
spoxmaster [ główny kozak ]
jak widać Warcraft III powtarza sie najwiecej - a moze teraz te, które uważacie za najlepsze? bo ja: 1. Wolfenstain 3D 2. Diablo II 3. Warcraft III ;)
Wisien [ Generaďż˝ ]
Ehehe ja od kiedy mam stałkę już w nic nie gram , ale wciaż najlepsze dla mnie to : 1. HITMAN - zawsze i wszędzie hitman pierwsy będzie 2. MEDAL OF HONOR - tylko i wyłącznie za wyjebane w kosmos gry po necie 3. QUAKE III ARENA - co sieczka to sieczka .... no
hitman47 [ Pretorianin ]
1. Civilization (jedynka) 2.Combat Mission 3.Airline Tycoon
KarpxS [ Pretorianin ]
Ja za najlepsze ostatnio uważam: Warcraft 3, GTA 3 i Max Payne w historii: Doom, Civilization i Warcraft To może jeszcze bardziej urozmaićmy ten wątek: 3 najlepsze sportówki, 3 strategie, 3 FPP i 3 TPP: sportówki: 1.Fifa 99 2. NBA 2000 3. Tinnis Master Series/Virtua Tennis strategie: 1.Warcraft 3 2. Comand & Conquer 3. KKND 1/2 FPP: 1.Max Payne 2. Quake 3 3. Return To Castle Wolfenstein TPP: 1.Shadowman 2.Heretic 2 3. Jedi Knioght 2
draco666 [ Konsul ]
1.Warcarft 3 2.BG2 3.Dungeon Keeper
KarpxS [ Pretorianin ]
No dalej! Nie chcę wam się pisac czy co?
B O Y 07 [ Junior ]
a moje sa nastepujace... 1. Screamer 2 2. Interstate '76 3. GTA 3
Sagi [ ]
1. Medal of Honor 2. NHL 2001 3. FIFA 2002
polpol [ Junior ]
Moje są takie ... 1.FiFA WORD CUP 2002 2.CHOST RECON 3.RELLI CHĘPIOCHIP
almost... [ Centurion ]
1. Baldur's Gate (ogólnie) 2. Heroes (oprócz 4) 3. Age of Emipres II
maniak_haha [ Centurion ]
1.JEDI KNIGHT 2-Cały czas tne w nią po necie mam nawet klan zapraszam na strone. 2.GTA3-Chyba nie trzeba nic wiecej mowic tytol mowi sam za siebie. 3.FIFA WORLD CUP 2002 -Jak narazie nikt mnie nie pokonal oprucz kompa na najwyzszym poziamie.
GROM Giwera [ Sołdat ]
1.Ghost Recon- najlepszymultiplayer z jakim kiedykolwiek sie zetknołem 2.Diablo 2 - prawie najlepszy multiplayer z jakim kiedykolwiek się zetknołem 3. rest
DUBROLES [ Animator ]
1. MEDAL OF HONOR 2. Championship Manager 01/02 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3. Quake 2 (kto chce zagrać na multi?)
Harpo [ Pretorianin ]
1. Final Fantasy VII 2. BG2 3. NWN to bylo na PC + Tekken 3 psx
spoxmaster [ główny kozak ]
polpol --> naucz sie posty pisać i nie baw sie obrazkami na czacie Sportowe: NHL 2002 FIFA 2002 Comic Kicker ;) Strategie: Warcraft III Kozacy AOE 2 Akcja: Max Payne RtC Wolfenstain Quake 2 cRPG: Fallout Tactics Fallout 2 Fallout możecie dorzucić jeszcze swoją kategorie
Simo [ Centurion ]
dlaczego akuraT 3?
Harpo [ Pretorianin ]
Ewentualnie Tekken T.T.
paściak [ z domu Do'Urden ]
gdy sie tak przygladam waszym to mi sie przypomnialo i pisze jeszcze raz :) 1.Crash team racing (to na psx ale ta gra normalnie WYMIATALA !!!!!) 2.warcraft 3 3.kknd 1 i 2 (3 noce gralem bez przerwy) 4.diablo 2 lod 5.tony hawks 1,2,3 6.starcraft
Atreus [ Senator ]
1. Age of Empires 1 i 2 2. Medal of Honor 3. Virtua Tennis
Mad_Angel [ Love Hate Love ]
O co chodzi panowie (i mozliwe, ze takze panie)!!! # naj FPP, TPP, Strategie, Sportowe, a co z pozostalymi?? GDZIE kategoria cRPG (tylko spoxmaster cos wrzucil)?? Najlepsze i najulubiensze 1. Fallouty 2. Morrowind 3. FIFA World Cup (ale z zywym przeciwnikiem, CPU wk***ia) strategie: 1. War in the Middle-Earth (z emulatora na C-64) Fallout Tactics BoS 3. Civilization I i III sportowe: 1.CM 2.FIFA 96-2002 SWOS akcja CounterStrike Max Payne Duke Nukem 3D cRPG 1.Fallout 1 i 2 2.Morrowind 3.Gothic
Annihilator [ ]
1. Gra wstępna 2. Szukanie punktu G 3. uciekanie przed mężem
Entreri [ Pretorianin ]
1. Heroes 3 2. Panzer General 3. NBA 2001
The Dragon [ Eternal ]
cywilizacja fallout2 bg... a moze i inne...kto to wie
Mad_Angel [ Love Hate Love ]
Annihilator --> w Twoim wieku...to drugie mialem juz opanowane, a pierwsze moglem omijac...
Anarki [ Demon zła ]
Diablo 2 LoD WarCraft 3 Quake III Arena A jak bym mogljescze jedna dodac to: Heroes of Might and Magic 4
Lowi [ Generaďż˝ ]
1. Might&Magik 7 2.Diablo 2 LOD 3.Might&Magik 6
Lrypz [ Generaďż˝ ]
trudno mi powiedziec ale przemoge sie... 1. Fallout 2 2. X- Com: Terror from the deep 3. Another World były tez inne swietne gry m.i.n Mortal Kombat 1 i 2, Virtua Fighter 2, Tyrian (tak, ta strzelanina!!!) Doom 2
boYek [ Konsul ]
Hm, ciezko wybrac. - Quake 1 2 3 - gry Blizzarda - Fallout 1 2 :)
rafka [ Centurion ]
1. Max Payne 2. GTA III 3. CMRR 2.0
Moniash [ Generaďż˝ ]
The Sims The Sims The Sims :)
bartek [ ]
1. SimCity 3000 2. Fallout 2 3. Hitman
KarpxS [ Pretorianin ]
Może to głupie trochę i dziwne pytanie, ale proszę o szczerą odpowiedź: jakie myślicie, że BĘDĄ w stanie dorównać waszym ulubionym teraz? Moje to: 1. Sim City 4 2. Tony Hawk's Pro Skater 4 (jeśli będzie :) 3. Doom 3 i pewnie jakaś super nowatorska gra PS.Freedom Force jest całkiem fajne
Nadhia [ Konsul ]
1. Baldur's Gate 2. Heroes 3. Ice Wind Dale
Mad_Angel [ Love Hate Love ]
KarpxS __> wierze w trojki: Falout'a i Doom'a oraz Fife 2003 (szkoda, ze nie bedzie BG 3)
KarpxS [ Pretorianin ]
Ja grałem we wszystkie części Fify i najlepsza była chyba 99, a 2003 wzbudza we mnie nadzieje :)
KarpxS [ Pretorianin ]
Simo ---> Trzy bo to liczba akurat: nie za mała nie za duża. Zapomniałem dodać że jeszcze czekam na DN:Forever
Jeh'ral [ Konsul ]
Trzy, do których najczęściej wracam: 1. Riven 2. Myst 3: Wygnanie 3. Planescape: Torment
zulu [ Konsul ]
aktualnie: -pasjans pająk -saper -zwykły pasjans
Deser [ neurodeser ]
1. Rune :) i tak nikt nie gra i nie zna :) (w sieci przynajmniej) 2. Red Faction (dobre ale spada bo znów wszyscy się nad wolfami lub medalami rozplywają :) a chodzi to jak g.... po toalecie :) 3. Myth II - za całokształt :)
Priest [ Generaďż˝ ]
1. Tactical Ops Assault On Terror (za super, ekstra zabawe na sieci. Tej gry nic nie przebija) 2. Combat Flight Simulator 2 3. Cala seria Rainbow Six (i musze tu jeszcze dodac jedna gre Operation Flashpoint bo ja tez kocham)
winner [ Generaďż˝ ]
Oto moje 1.Gran Turismo 3 (PS2) Naj Naj Naj lepsza gra jaką grałem w życiu ocena:10+/10 2.GTA III (PC,PS2) Również coś wspaniałego super bomba ocena:10-/10 3.Grand Prix 4 (PC) super grafa i efekty deszczu rozwalają ocena: 9+/10 Jak widać najlepiej lubie wyscigi ale inne giery też bardzo lubie.
Hitmanio [ KG 21 ]
A oto moje : 1.GTA 3 , SUPER GRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 10+/10 2.Spider-man 2 The Movie , SUPER GRA!!!!!!!!! totalny ODLOT!!!!! 10/10 3.Black & White COOL GRA!!!! Przyciagnela mnie grafa i innymi zaletami !!!!! 9+/10
Hitmanio [ KG 21 ]
I jeszcze ( kocham wszytkie moje gry !!!! ) 1.Operation Flashpoint GRA jest COOOOL!!!!! zwlaszcza edytor !!!!! 10/10 2.Fifa 2002 FAJNA GIERA!!!!!!! 9+/10 3.Hitman 2 CZADOWA GRA!!!!!!!!! 10/10
Morbus [ - TRAKER - ]
"Settlers" x3 :)
AMDD [ Dwory Unia ]
moje to: 1.GTA III 2. thps III 3. Warkraft III ciekawe że same III
Dark Elf [ Konsul ]
1.Baldursy i inne ze swiata Forgotten Realms 2.Fighting Force, ew. Oni 3.Spiderman:the movie:)
Inverness [ Pretorianin ]
1.Drakan order of the flame 2.The longest journey 3.Boulder Dash
KarpxS [ Pretorianin ]
Hitmanio ---> Ja też kocham wszystkie moje gry! PS.Tylko, że są równi i równiejsi :)
davis [ ]
To będzie tak: 1. Championship Manager 2. Fallout'y 3. Half Life (single i cs)
Sizalus [ Generaďż˝ ]
Moje ulubione: 1. Championship Manager 01/02 2. Need for Speed: Porsche 3. Diablo II: Lord of Destruction Sportowe: 1. Championship Manager 01/02 2. FIFA World Cup 2002 3. NBA Live 2001 Strategie: 1. Desperados: Wanted Dead or Alive 2. Age of Empires 2: Age of Kings 3. Kozacy cRPG i podobne: 1. Diablo II: Lord of Destruction 2. Baldur's Gate 2: Shadows of Amn 3. Icewind Dale Akcja (TPP i FPP): 1. Max Payne 2. Jedi Knight 2: Jedi Outcast 3. Unreal Samochodowki: 1. Need for Speed: Porsche 2. Colin McRae Rally 2 3. Rally Trophy
Thomsen [ Pretorianin ]
1. Warcraft 2. Aces of the Deep 3. Close Combat (wszystkie części)
Sadomacho [ Chor��y ]
1.Red alert2-Yuri's... 2.Fifa2002 3.Commandos2
Exmister [ Legionista ]
Jako że nie mogłem się zdecydować na 3 tytuły po wielu dywagacjach doszedłem do następujących tytułów: 1. Fallout 2 2. Diablo II LoD 3. CM 2001/2002 4. StarCraft Gierki full wypas:)
Immothep [ Errare humanum est. ]
PC Top 3 1. Medal of Honor (multiplayer only) 2. Hitman 3. Max Payne PSX Top 3 1. Sillent Hill (w nocy zawału można dostać) 2. Resident Evil 1 (za klimat, 2 i 3 to już nie to samo ale i tak extra) 3. Final Fantasy VII i VIII
Karl_o [ APOCALYPSE ]
W chwili obecnej nie mam żadnych ulubionych gier...:-(
Master_007 [ Legionista ]
1.Worms World Party 2.Diablo 2 + dod 3.StarCraft :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Karl_o [ APOCALYPSE ]
W chwili obecnej nie mam żadnych ulubionych gier...:-(
Jeckyl [ Pretorianin ]
Fallout 2 Baldur's Gate 1 Diablo 1
BloodyHarry [ Pretorianin ]
Xbox : 1. Halo 2. Death or Alive 3 3. Genma Onimusha - ukończona 2 razy !!! PC : BRAK ULUBIONYCH GIER !!!
Minas Morgul [ Senator ]
Ja mam tego wiecej niz 3, no ale coz... 1. Baldurs Gate 2 (teraz bede gral 12 raz, wiec jakosc tej gry mowi sama za siebie.) 2. Icewind dale (ostatecznie tez moze byc, ale to nie to samo, co BG2.) 3. Neverwinter Nights - ostatnio sie w tej grze zakochalem 4. Resident Evil 1 - jedyna gra, ktorej autentycznie sie boje....tabletki na uspokojenie i mozna grac... U W A G A: Nie wypisywalem tych gier w kolejnosci, w jakiej je najbardziej lubie, tylko w kolejnosci alfabetycznej :)
Ines [ Ines ]
1. Tomb Raider 2. Myst (seria) 3. Planescape: Torment
MadGregor [ Pretorianin ]
1. Diablo 2 :LoD 2. Warcraft 3 3. Baldurs Gate 2
Master_007 [ Legionista ]
warcraft 3 tez mi sie podoba moze byc giera tylko czuje niedosyt bo czekalem na nia 2 lata wiecej i blizard powinien bardziej ja dopracowac ale ogolnie spox
KarpxS [ Pretorianin ]
Master_007 ---> Masz rację. Warcraft 3 jest zdecydowanie za krótki, szczególnie jeśli nie grasz po sieci...
Master_007 [ Legionista ]
KarpxS ----> ja mam siec a i tak mi sie w to nie chce grac jestem w 7 misji w kampani ludzmi i jakos nie chce mi sie zabrac do niej i ja dokonczyc zagram czasami w sieci z kumplem i mysle ze np jest za malo jednostek zdecydowanie za malo natoamist podoba mi sie to ze mozna w ciekawy sposob rozwijac bohatera chociaz mogli by dac troche wiecej umiejetnosci
KarpxS [ Pretorianin ]
Ja przeszedłem całego singla i jakoś nie mogę się przmóc i wrócić znowu do gry aby ją od początku przechodzić, ale jak stałe łącze założę kiedyś to będzie lepiej
Katane [ Useful Idiot ]
1. Might & Magic 6 2. Final Fantasy 8 3. Icewind Dale
Lizard_PL [ Pretorianin ]
1. Kazde RPG 2. Gta 2 (3 to shit) 3. Mmmm.... Kilka pozycji ;)
Regis [ ]
1. BG (cala saga - nie podejme sie wybrania tej "naj" :) ) 2. Unreal : Tournament 3. Sim City 3000 :) Powaznie - fajowa gra :)
Instructor [ Konsul ]
Settlers3 Unreal Tournament Warhammer Dark Omen
eBorn [ Pretorianin ]
1. Tony Hawk's Pro Skater (2/3) 2. Neverwinter Nights (bedzie ulubiona juz we wrzesniu) 3. Grand Theft Auto 3 ( bedzie ulubiona jak ja se skombinuje)
Aen [ MatiZ ]
1)Thief 2)Fallout 2 3)Jedi Knight 2
mORfeOoSH [ NULL ]
1. RTCW / Warcraft 3 2.Ultima IX 3.Quake 1 / Max Payne
Macu [ Santiago Bernabeu ]
Top3 by Macu: 1) Counter-strike 2) Quake III Arena 3) Fifa 2002
Stormcrow [ Pretorianin ]
oto moja "klasyka" : 1. ARCANUM 2. MORROWIND 3. RTCW/MOH:AA/QUAKE III
Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]
1. Diablo, Diablo Hellfire, Diablo 2, Diablo 2 Lord of Destruction 2. GTA 3 3. Unreal Tournament
DudeMASTER [ Legionista ]
>>>1____Q ]I[ >>>2____Q I >>>3____G.T.A_3 and 4____CS. Ut. mohh.wolf-castel. Pozdr.
Seboos [ BIKE-INEEDMIQ-CLIMB ]
>1 Quake'i ;) >2 Starcraft w moim lanowym towarzystwie (ogoolnie tyz :-) >3 duzo by tu wymieniac ale ostatnio powroot Rogue Spear (zajebicho na multiplayera , cs przy tym blednie od kopa :) pzdr !
Martinus [ Konsul ]
1. Baldursy 2. Gothic 3. Najdłuższa podróż Może ktoś pokusi się o zrobienie rankingu ????????
ShatteR [ Pretorianin ]
Quake3 StarCraft:BaroodWar Diablo II LoD
tymczasowy48688 [ Junior ]
1. Diablo II (ogolnie, ale z dodatkiem lepszy =)) 2. Majesty 3. Legacy Of Kain: Soul reaver
dinozaurzyca [ Pretorianin ]
1. The Longest Journey 2. Baldur's Gate 3. Tony Hawk, chociaż Warcraft 3 też jest fajny...;)
LyNx [ Konsul ]
BG1,MOH:AA,HOM&M 3
Najmad [ Konsul ]
1.Fallout 2 2.Baldurs Gate2 3.Quake 3 :)
Lady [ Sorceress Sephiria ]
A oto moi faworyci: 1.Final Fanasy(część 7 i 8) 2.Freespace(część 1 i 2) 3.Diablo i Diablo 2 LOD
Sudzione [ The Legacy ]
1. NWN 2. fallout 2 3. ostatno Warcraft 3 ( wcześniej powiedziałbym że carmagedon )
katom [ Konsul ]
1. już niedługu CM4, na razie CM3 2. CM 01/02 3. CM 00/01
donzoolo [ Senator ]
>>>>>>>>>>>>>>> 1 Wszystko co zwiazane z DIABLO >>>>>>>>>>>>>>> 2 OPERATION FLASHPOINT >>>>>>>>>>>>>>> 3 COUNTER-STRIKE
G0thm0g [ Konsul ]
!. Diablo II LOD 2.Baldursy 3.Cywilizacje
Atreus [ Senator ]
na razie ogolnikowo ranking tak wyglada: 1. Diablo 2 2. Warcraft 3 3. Baldur's Gate 1 i 2
ureus [ Legionista ]
1.Gothic 2.Vampire the masqarade redemption 3.Unreal
United Fans [ Legionista ]
Oto wielkie gry,które mnie wessały:(kolejność przypadkowa): Baldur's Gate 2 Tony Hawk 3 Championship Manager|(nr. 1 spośród pierwszych) Fifa(wszystkie częścii) GTA 3
mikhell [ Master of Puppets ]
Moje ulubione to: Diablo 2 seria Might & Magic i może jeszcz wszystkie fify...
Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]
I oto do czego mogą prowadzić błędy ortograficzne i nie pisanie polskich liter : "2.GTA3-Chyba nie trzeba nic wiecej mowic TYTOL mowi sam za siebie. " Prawdopodobnie miał to być wyraz "tytuł", lecz z powodu słabej znajomości ortografii wyszedł "tytol". Dla wyjaśnienia : w pewnej wsi koło miasta w którym mieszkam słowo to oznacza męskie prącie. :):):) Wniosek : Tępić błedy ortograficzne !
Dark Elf [ Konsul ]
1.Baldury 2.Metal gear Solid 3.finale fantasy:) 4.ONI
pioo7 [ Konsul ]
No więc : 1. FIFA World Cup 2002 2. GTA 3 3. Heroes oh Might and Magic IV (jakieś 2 miesiące temu , już nie) / NBA 2001
szakal [ Pretorianin ]
Mam ich wjęcej niż trzy, więc podam niektóre 1.GTA 3 2.Tony Hawk's 3 3.Diablo lod i tam jest jeszcze kilka innych fajnych gierek
Adamss [ -betting addiction- ]
Moje to: 1: NFS 5 2: Rune 3: Diablo 2 mam jeszcze ich troche ale jak 3 to 3 ;)
yautja [ Generaďż˝ ]
1. Battlefield 1942 2. Return To Castle Wolfenstein 3. hmm.... i tu nic mi nie przychodzi do głowy, ale znalazło by się parę dobrych gier....
awszerszen [ Arktus Szerszenikus ]
Moje typy to: 1. Freespace 2 2. Colin MC'Ree 2 3. Warcraft 3
Dohrun [ Centurion ]
1. Ufo : Enemy Unknown 2. Fallout 2 3. System Shock 2
Danger [ Konsul ]
1. Unreat Turnament 2. Tony Hawk's 3 3. Dungeon Siege
X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]
jest tylko jedna, jedyna i najwspanialsza gra jaka kiedykolwiek wyprodukowao, a jest nia : Max Payne "paine to max!"
Hallatil [ Pretorianin ]
:) 1. Baldur's Gate II + Tron Bhaala 2. Medal of Honor: Allied Assault 3. Microsft Windows 98 :P (to symulator systemu operacyjnego jakby ktoś nie wiedział ;P)
X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]
Hallatil ------> top samo można powiedziec o Millennium ;)
Blendon [ Generaďż˝ ]
1. Fallout 1 & 2 2. Baldur's Gate 2 (+ dodatki) 3. Diablo II LoD
CrazyMan [ Ur-Shak ]
1. GTA3 2. Max Payne: TrueMatrix 3. Tetris :) 3,5. Saper :))