GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Niesamowity render

23.02.2007
21:02
smile
[1]

BE_WANTED [ Konsul ]

Niesamowity render

Niejaki Max Edwin Wahyudi - użytkownik forum portalu CGSociety zaprezentował swoje najnowsze dzieło, którym jest render trójwymiarowego modelu koreańskiej aktorki Song Hye Kyo.
Posłużył się on programami 3ds max oraz ZBrush.

Efekt jest oszałamiający. Trzeba się naprawdę bardzo dobrze przyjrzeć żeby stwierdzić, że to nie realna fotka a grafika 3D.
Oczywiście gry nam czegoś podobnego szybko nie zaoferują, ale może za 5 lat...

23.02.2007
21:03
smile
[2]

QQuel [ Zrobię Wam CZOKO ]

Widać na ubraniu całkiem wyraźnie ; )

Dobre, dobre, to fakt : )

23.02.2007
21:04
smile
[3]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

...

23.02.2007
21:04
smile
[4]

K4B4N0$ [ Dlugi Kijaszek! ]

Babka tez nie najbrzydsza.

23.02.2007
21:05
smile
[5]

Zax_Na_Max [ Bo Emeryt Znał Karate ]

Miejmy nadzieje, że gry nie będą miały nigdy takiej grafy ...

Przecież to będzie kompletna zapaść między światem rzeczywistym a wirtualnym...

23.02.2007
21:08
smile
[6]

lord of the dick [ Pretorianin ]

Aż mnie zatkało...

23.02.2007
21:10
smile
[7]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

23.02.2007
21:12
smile
[8]

Regis [ ]

to będzie kompletna zapaść między światem rzeczywistym a wirtualnym


Co takiego?

23.02.2007
21:12
smile
[9]

Kubcys [ AMG ]

W O W O_o

myslalem ze to prawdziwy człowiek :D

23.02.2007
21:13
smile
[10]

jackhammer777 [ Dark Lord ]

Tak sie wpatruje w to zdjecie i wierzyc mi sie nie chce ze to jest zrobione komputerowo.

23.02.2007
21:15
smile
[11]

master53 [ Hans Kloss ]

Do czego to doszło...

23.02.2007
21:15
smile
[12]

Zax_Na_Max [ Bo Emeryt Znał Karate ]

Regis --> Nie czepiaj sie ... :) Każdemu się zdarza :P

Miałobyć ... zresztą. Wiesz jak miało być :P

23.02.2007
21:16
[13]

Lysack [ Latino Lover ]

szok!

23.02.2007
21:17
[14]

toaster [ Got Poofs? ]

Rozumiem, że obrazek w pierwszym poście to nie grafika komputerowa?

23.02.2007
21:17
[15]

BE_WANTED [ Konsul ]

A tu jej prawdziwe fotki + faza tworzenia modelu 3D

23.02.2007
21:17
smile
[16]

eJay [ Gladiator ]

Zamiast z wyglądem poszliby w strone animacji, bo ta w filmach z efektami jest dalej żałosna:)

23.02.2007
21:20
[17]

jajko w imadle [ Pretorianin ]

jak dla mnie render na wypasie. trzeba mieć głowę

23.02.2007
21:24
smile
[18]

MadaKośnik [ - Adept od kuromacania - ]

To da się aż takie rzeczy teraz zrobić

23.02.2007
21:25
smile
[19]

Frogus121 [ Narkoman GuildWars ]

Niezły gościu... A jego dzieło tez niczego sobie ;)

23.02.2007
21:32
smile
[20]

Andre770 [ Koniokwiciur ]

Też tak umiem.

23.02.2007
21:35
smile
[21]

darek_dragon [ 42 ]

Fenomenalna robota. Chociaż na większej wersji widać pewną nienaturalność m.in. włosów i ubrania, na pierwszy rzut oka jest nie do odróżnienia od rzeczywistości :)

23.02.2007
21:35
[22]

Vegetan [ Zbieramy pieniążki ]

QQuel -> Tak, całkiem wyraźnie xD Czasem jak coś palniesz...


Efekt oszałamiający!

23.02.2007
21:36
smile
[23]

MR.MANIAK [ Senator ]

Świetna robota

23.02.2007
21:42
smile
[24]

stealth1947 [ Miejsce na Twoją reklame ]

Respekt. Nie znam sie za bardzo na 3maxie, ale wydaje mi sie ze na siatke nalazone jest zdjecie jako textura. Bo to jest niemozliwe zeby zrobic twarz tak podobna w programie graficznym z niczego. Ale i tak szacunek za efekt koncowy, 100% ludzi powie ze to zdjecie.

23.02.2007
21:44
smile
[25]

Gooffy [ Pretorianin ]

Niesamowite! Ale czy nie prościej było zrobić zdjęcie?? :) (joke)

23.02.2007
21:48
smile
[26]

mrEdDi [ Sygnatariusz ]

ł0ł xO nieźle!

23.02.2007
22:14
smile
[27]

wacek666 [ ]

mam nadzieje za 10 lub mniej lat gry bedea tak wygldały.

23.02.2007
22:20
[28]

Arxel [ Legend ]

ee... :P
To tylko render... :)

23.02.2007
22:24
smile
[29]

coolerek89 [ Mówcie mi cool ]

Osz ty w morde O_o

23.02.2007
22:27
smile
[30]

cin3k7 [ Wypomnij mi moj ranking ]

Nieźle, ale włosy takie nienaturalne.

23.02.2007
22:27
[31]

QQuel [ Zrobię Wam CZOKO ]

Vegetan - Wystarczy przez 10 minut w życiu siąść przed 3D Max'em żeby rozpoznać typową dla niego "płynność" ubrania, skóry czy włosów - Po prostu, wyraźnie na ubraniu, na pierwszy rzut oka widać że to render, mimo że jest niezły.

23.02.2007
22:40
smile
[32]

Foks!k [ Medyk ]

Dobra robota !

23.02.2007
22:43
[33]

Zenedon_oi! [ Generaďż˝ ]

Robi wrażenie.


Tu też są niezłe:

23.02.2007
22:48
[34]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

W tym roku w Crysis'ie postacie będą wygladały tak jak ten gościu co już robi wrażenie a co dopiero jakość tej panny i przyszłość grafiki za 2-3 lata...

23.02.2007
23:39
[35]

Mc-Muza [ Dark Magic Adept ]

Nice one. :)

24.02.2007
00:35
[36]

gromusek [ Piwa dajcie ! ]

o kurde. nie ma roznicy - wiec po co przeplacac ?

24.02.2007
01:00
smile
[37]

Jan Maria Rakieta [ Konsul ]

Co tu jest niesamowitego? Już z rok temu wrzucano na GOL-a strony typu "Zgadnij czy to render czy zdjęcie" z obrazkami kobiet i naprawdę niewielu miało stuprocentową skuteczność... W rozdzielczości 400x400 nawet najsłabszy render może wyglądać jak prawdziwy, a w tym przypadku nieco większa rozdzielczość świetnie ukazuje nam cyfrowy szum/ziarnistość, nienaturalne włosy (szczególnie te rozmycia, zupełnie jakby niektóre z nich żyły własnym życiem), paskudne ucho (nie dość, że plastikowe to jeszcze nienaturalnie rozciągnięte) o szklanych oczach, brwiach i twarzy nie wspomnę.

Dla odmiany prosty obrazek stworzony w... Photoshopie. Przypominam, że 3D daje 100x większe pole do popisu...

24.02.2007
01:22
[38]

Coy2K [ Veteran ]

JMR >>> jest znaczna roznica miedzy programami 3d a 2d i wlasciwie moze i efekty w 3d są oszałamiające ale na dobrą sprawę 3d jest nieporównywanie trudniejszą dziedziną od 2d... dlatego porównanie jest nie na miejscu.

Programy 2d są swego rodzaju "WYSIWYG" , w 3d finał widzisz dopiero po renderingu ktore czesto trwa kilka ( jeśli nie kilkanaście ) godzin... a nie daj boże cos bedzie nie tak... i od nowa, plus tworzenie własnych tekstur, wybór odpowiednich materiałów, oswietlenie itp, a przeciez to bryła 3d wiec trzeba wziac pod uwagę całe 360 stopni w poziomie i w pionie w przeciwieństwie do 2d gdzie mamy łatwiejsze zadanie.

Nie patrz na to na zasadzie "fotorealizmu" ale wkładu autora w pracę... a tę wykonał niesamowitą... wszystko w duzej rozdzielczosci ukazuje swoje braki wiec ameryki nie odkryłeś a zaprezentowany przez Ciebie obrazek do fotorealizmu ma bardzo daleko, w dodatku rozdzielczość duża nie jest. dodam jeszcze że jechany po zdjęciu, wiec zbyt dużymi umiejętnościami autor sie nie wykazał

24.02.2007
03:19
[39]

Lutz [ Generaďż˝ ]

Jak dla mnie jakis specjalny render to to nie jest, ladnie pomapowany, fajny model i shadery, dobre refy, i to wsio. Co do jakiegos specjalnego nakladu pracy "w pionie i w poziomie" takie hiperrealki sa czesto latwiejsze do zrobienia niz "wymyslane" projekty.

Nie kleknalem.

24.02.2007
06:49
smile
[40]

mycha921 [ Potępiony ]

Suuuper :)

24.02.2007
08:11
smile
[41]

MientusPL [ Pretorianin ]

Stealth1947--> Jak to 100%? A my to co? Przecież my wiemy że to jest obrazek :P
Tak więc 100% populacji - (minus) GOL :)

A tak wogóle to 2 zdjęcie, gdzie darek_dragon dał w powiększeniu to wtedy dopiero zauważyłem że włosy są zbyt ziarniste i .... ładne :)

Obrazek z Crysisa--> Widziałem go już blisko rok temu na Games Convention i wierzcie mi, on tylko tak wygląda w pojedyńczym ujęciu. W praktyce ( tzn. w grze ) nie będzie czasu na przyglądanie się ludziom i wytykanie palcami że to jest źle zrobione, tamto nie jest dobrze otexturowane. Na zdjęciu widać to co najtrudniej odwzorować realnie - uszy i oczy. Uszy bo są bardzo "pofałdowane" i wymagają sporej ilości aktywnych cieni a oczy bo w odpowiednim świetle oko ludzkie tak jakby zmienia kształty, kolor, ustawienia źrenicy itd.

Tak więc co jak co ale ludzie i tak się postarali. Biorąc pod uwagę że komputery są jeszcze tak młode na osi czasu.

24.02.2007
23:38
[42]

Coy2K [ Veteran ]

Lutz no wlasnie jest odwrotnie, bo w "wymyślaniu" nie jestes niczym ograniczony ( procz wyobrazni i umiejętnosci ), a robiąc odpowiednik w 3d ( o 2d nie mowie bo przewaznie jest tak jak pisalem wczesniej -jechane po zdjęciu ) trzeba zachowac uderzające podobieństwo, dlatego fałszerze dzieł sztuki liczą sobie krocie za powielenie takiego Rembrandta czy Monet'a

24.02.2007
23:47
smile
[43]

MAROLL [ Legend ]

Gdyby nie ubranie, nie skapnąłbym się.

25.02.2007
10:01
smile
[44]

Tomal_P [ Konsul ]

zajebiste...

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.