GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Do forumowiczów znających język angielski lepiej odemnie

18.07.2002
00:07
[1]

Drzewiec [ Pretorianin ]

Do forumowiczów znających język angielski lepiej odemnie

Byłbym bardzo wdzięczny jak któśby mi powiedział co robi ta karta.

18.07.2002
00:11
[2]

Annihilator [ ]

jeżeli tapniesz tą karte to z gry zostaje usunięta wskazana karta znajdująca sie w graveyardzie a Self..... dostanie tylko obrażeń ile ta karta usunięta miała mocy

18.07.2002
03:36
[3]

sheld0n [ Wujek Dobra Rada ]

a to w nawiasie?

18.07.2002
16:17
[4]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

'A card not in play" to znaczy że nie dziala na kartę która nie jest aktualnie zagrana( czyli znajduje się w talii lub ręce przeciwnika. :)

18.07.2002
16:23
[5]

Eldoth [ Konsul ]

" Usuwa docelowa karte potwora z cmentarza z gry , Ta karta zadaje obrazenia odpowiednie do mocy kreatury "Egoistycznemu egzorcyscie "

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.