uiouio1 [ Konsul ]
Jaki byłby Twój wymarzony sklep internetowy?
Znaleźliśmy niszę na rynku, i w najbliższym czasie zamierzamy otworzyć działalność handlu internetowego w tym zakresie. Chcemy zrobić to profesjonalnie, więc proszę napiszcie mi co w sklepach internetowych jest dla Was najważniejsze np.:
- mozliwosc czatu online z supportem, skype
- rabaty dla stalych klientow
- konkursy
- gratisy
- duzy wybor form platnosci
- lepiej prosty a funkcjonalny sklep, czy wybajerzony?
dzieki za rady
pecet007 [ Talk to the claw ]
- lepiej prosty a funkcjonalny sklep, czy wybajerzony?
prosty i funkcjonalny, aczkolwiek dla mnie jako konsumenta najważniejsze będą niskie ceny :P
diabelek1 [ szczęśliwy ]
Rabaty, duzy wybor form platnosci (chociz jak dla mnie wystarczy mransfer :)), niskie ceny i co najwazniejsze DOBRA WYSZUKIWARKA. Nie ma nic bardziej wkurzajacego niz sklep w ktorym nic nie mozna znalezc. Co do gratisow, upominkow itp - widzac akie cos, wiem, ze produkt ktory kupuje moglby byc tanszyo pare zlotych, ktore sklep wyrzuca na pierdole.
Maccpol [ Śnieżny Bałwan ]
WSZYSTKO ZA FREE!!!!
PS. Co za durne pytanie....
Regis [ ]
Jesli chodzi o uzytkowanie, to sklep musi byc przede wszystkim estetyczny, latwy w obsludze, musi szybko dzialac. Z litosci nie wymienie nazwy pewnej firmy, ktorej strona laduje mi sie czasem po 30-40 sekund. Takie numery skreslaja u mnie jakikolwiek sklep internetowy - swoj czas i nerwy cenie sobie najwyzej . Co do estetyki - proste menu (zadne flashe!), PRZEJRZYSTE, dobra wyszukiwarka, sensowny podzial asortymentu na dzialy.
Formy platnosci wystarcza dwie - wplata na konto lub oplata za pobraniem. Platnosc kartami kredytowymi tez jest sympatyczna, ale da sie bez tego przezyc.
Od chatu z pracownikiem wazniejsze wydaje mi sie szybkie odpowiadanie na maile - nie kazdy ma lacze ktore pozwala uzywac skype'a, za to maila moze wyslac kazdy.
Niskie ceny tez nie sa najwazniejsze - osobiscie wole zaplacic np. w merlin.pl 5% wiecej i miec pewnosc ze towar dotrze w stanie idealnym, a w razie problemow dostane nowy egzemplarz, niz boksowac sie z 'panem Jankiem' ktory sprzedaje cos 10% taniej, ale pakuje to w worek foliowy z biedronki, a telefonow z reklamacjami nie odbiera.
Gratisy i rabaty dla stalych klientow tez nie sa mi niezbedne. W zadnym sklepie w jakim kupuje nie ma takich opcji, a mimo to dalej tam kupuje - grunt to profesjonalne podejscie do klienta, a nie 'bajery' i 'okazje'. Konkursy? Zapomnij. Poza tym za takie rzeczy placi i tak klient, tyle ze moze nie koniecznie sobie z tego zdawac sprawe.
uiouio1 [ Konsul ]
nie piszcie o cenach, bo jak mowilem nie ma konkurencji praktycznie i marze narazie beda po 100-200%, moge powiedziec tylko ze to cos dla mlodziezy i jest na to duzy popyt
dzieki za dotychczasowe odpowiedzi
Regis [ ]
bo jak mowilem nie ma konkurencji praktycznie
< -- Cokolwiek by to bylo, zaloze sie ze na allegro handluja tym juz od pol roku przynajmniej :P
to cos dla mlodziezy
W kazdym razie wybor 'targetu' bardzo dobry - od gowniarzy najlatwiej wyciagnac kase ;)
Zielona Żabka [ Let's rock! ]
Jak wspomniał diabelek1, działająca wyszukiwarka po pierwsze. Po drugie dużo informacji w opisie produktu i zdjęcia. Poza tym łatwy i szybki kontakt. Strona musi być funkcjonalna, przejrzysta, łatwa w obsłudze, tak żeby każdy mógł bez problemu z niej skorzystać. Jak dla mnie to jest najważniejsze, reszta to tylko dodatki, które można wprowadzić w miarę zapotrzebowania.
oski 34 [ Konsul ]
sklep musi być wypasiony . skórzane fotele, najlepsze kompy i duży komfort
uiouio1 [ Konsul ]
nie ma tego na allegro jest to zbanowane, ale calkowicie legalne i dopuszczone do obrotu internetowego w polsce
Olek12 [ Pomocnik ]
jak dla mnie to profesionalna obsługa + fachowe porady + łatwe szukanie towaru + szybka dostawa
mirencjum [ operator kursora ]
Szczegółowy opis towaru, wolę prosty funkcjonalny sklep. Dużo bajerów zapala u mnie lampkę ostrzegawczą, że chce się odwrócić uwagę od czegoś ważnego. Rabaty są zawsze mile widziane w każdym sklepie.
uiouio1 [ Konsul ]
a nie przeszkadzaloby Wam ze sklep jest zrobiony na darmowym systemie ? ale nei na oscommerce :P nie wygladalby jak kolejny klon
Dym14 [ _X_X_X_ ]
Powiem jedno. Nic mnie nie denerwuje tak jak serwis czy pomoc techniczna gdzie nie ma podanego numeru gg, skype czy telefonu. Nie kupuję w sklepach w których podany jest tylko adres email. Po drugie dobrym pomysłem byłoby pokrywanie kosztów transportu dla klientów kupujących na ponad 100zł (a nie jak jakieś chore psychicznie sklepy-500zł). Niskie ceny + szybka przesyłka (standard więc nawet nie warto wspominać) i zawsze kupuję u was:)
wysia [ Generaďż˝ ]
"Po drugie dobrym pomysłem byłoby pokrywanie kosztów transportu dla klientów kupujących na ponad 100zł (a nie jak jakieś chore psychicznie sklepy-500zł)."
Dlaczego nie 'na ponad 10 zl'?
Powaznie traktuje sie powaznych klientow.
Dym14 [ _X_X_X_ ]
Dlaczego ta ironia?
Coy2K [ Veteran ]
Dym14 wiesz w ogole ile $ bierze Poczta Polska ( ewentualnie firmy kurierskie ) za przesyłki ? sklep niechętnie pokrywa koszty przesyłki za niewielką wartość przesyłki bo to im sie po prostu nie oplaca
kamyk_samuraj [ Generaďż˝ ]
Dla mnie sklep sklep internetowy powinien:
- miec przejrzysta i wygodna w uzytkowaniu witryne
- miec szeroki asortyment produktow z mozliwoscia porownywania ofert.
Pod tymi dwoma wzgledami (porownujac sklep ze sprzetem komputerowym) Komputronik bije wiekszosc sklepow na glowe
Ponadto:
- z checia widzialbym mozliwosc natychmiastowego dowiedzenia sie o stan transakcji od konsultanta sprzedawcy (no i w razie klopotow uzyskania pomocy) vide Helion
- aktualnosc ofert (tak stracilem zaufanie do ProLine - najpierw czekalem na towar 2 tyg. a pozniej przeczytalem, ze transakcja zostala anulowana przez kupujacego [czyli mnie] - wiec musze poczekac kolejne 2 tyg. bo wszystkie egzemplarze z dostawy sa juz zamowione - podziekowalem)
- w miare uprejma obsluga klienta (dobre mam doswiadczenie z obsluga esc.pl)
- szybkosc przesylki (choc ma IMO drugorzedna role - wole poczekac troche dluzej a nie chodzic wkur**ony na obsluge - vide ProLine)
- atrakcyjne ceny (tak samo jak punkt wyzej)
Formy platnosci? Preferuje wplaty na konto/mTransfer. No i pobranie - wielu ludzi woli placic, gdy juz widza towar. Reszty nie uzywam - ale powinno byc jak najwiecej sposobow uiszczenia oplaty - w koncu nie jestem jedynym robiacym zakupy przez internet.
Dym - przesylka priorytetowa przez Poczte Polska - bodajze 8 zl
^quqoch^ [ Patryk ]
Od lat korzystam z merlina i jestem bardzo zadowolony, amazon moglby sie uczyc od Polakow.
wornock [ Generaďż˝ ]
Niskie ceny
Dym14 [ _X_X_X_ ]
Coy2K-->zależy od różnych czynników (masa, karajowe, zagraniczne itd) ale myślę że tak 8-20zł. Ja zamawiałem to płaciłem 11zł, 8,50zł 16zł. Ale w czym rzecz? Czy nie miło by Ci było gdyby sklep pokrył koszty dostawy?
hohner111 [ TransAm ]
sklep komputerowy:
- przejrzysta strona internetowa z dobrym posortowaniem sprzętu
- ceny na poziomie cen allegro +/- 10%
- wysyłka WYBRANYM kurierem, odbior w siedzibie, wysyłka pocztą
- brak robienia sztucznych problemow z gwarancją...(sirius ekhu ekhu)
- praca od 8 do 22 a co ! ;P
- mozliwy stały kontakt telefoniczny/mailowy i informacje na temat przesyłki
- takie rzeczy tylko w Erze ;P
Coy2K [ Veteran ]
Dym14 > nawet 8zł to dużo... te 100zł ktore placisz za towar przeciez nie idą w całości na zarobek dla sklepu