GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

THIEF - Garrett, moje drugie imię... - cz. 30

16.07.2002
14:19
smile
[1]

Bukary [ Generaďż˝ ]

THIEF - Garrett, moje drugie imię... - cz. 30

Zakładam nowy wątek, panowie, poniewaz nie mogę się dostać na poprzedni (wyskakuje mi BŁĄD SERWERA)...
Proszę brzeszczota lub mabrusa o pełnienie obowiązków gospodarza...

16.07.2002
14:23
smile
[2]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ah, prosiłbym jeszcze o skopiowanie ostatnich 4-5 postów z poprzedniego watku, bo nie mogę ich odczytać (błąd serwera!)...

16.07.2002
14:25
[3]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

To straszne ! : ( - ale nie dzialaja w wyszukiwarce takze czesci wczesniejsze - jak u was... ?

16.07.2002
14:33
[4]

Timon [ Centurion ]

Nie wiem czy dotarł mój posta na poprtzedni wątek więc powtórzę go jeszcze raz Podam w układzie Komaga ( prawie ) kategoria A 1. Old Camrades odl debts 2. Thief2 Ctf kategoria B 1.Deceptive perception 2.The fireshadow`s barrow kategoria C 1. Old Camrades old debts 2. Thief2 Ctf - za wnętrze budynku 3. After the party - za rozlokowanie pomieszczeń kategoria D 1.Deceptive perception 2. Mind Master Kategoria E brak Kategoria F 1. Old Camrades old debts 2. After the party Kategoria G 1. Old Camrades old debts 2.Deceptive perception Uwagę o najgoprszej misji pominę

16.07.2002
14:39
smile
[5]

Vk [ Pretorianin ]

Heh, może było już za dużo postów w tamtym wątku :). Jeżeli Timon pokazał jak głosował, to ja również się "ujawnię": -Best Use of Space - old comrades old debts -Best Technical Effects, Use of Scripting - The fireshadow's borrow, old comrades old debts -Most Gorgeous Design/Architecture old comrades old debts -Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original The Keppers are thirsty (no co ;)) -Most Humorous/Funny The Keppers are thirsty -Best Story old comrades old debts -Most Enjoyable/Gameplay/Fun (hard to put a finger on it[e tam ja nie miałem takiego problemu ;)) old comrades old debts

16.07.2002
14:54
[6]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ja też pozwolę sobie powtórzyć mój post z poprzedniej części wątku: Oto moja ocena poszczególnych misji (oceniam w skali sześciostopniowej): 1) AFTER THE PARTY Misja bardzo dobra pod względem architektury i pewnych rozwiązań, by tak rzec, kombinacyjnych (różne sposoby zejścia na niższe piętro i różne sposoby unikania strażników). A) Best Use of Space> 4 B) Best Technical Effects, Use of Scripting>3 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 5 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 2 E) Most Humorous/Funny> 3 F) Best Story> 2 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 4 2) AKHENATEN’S TOMB Misja bardzo przeciętna, marna, kanciasta architektura, brak oryginalnych pomysłów, nie działające objectives. A) Best Use of Space> 3 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 1 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 2 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 2 E) Most Humorous/Funny> 2 F) Best Story> 2 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 2 3) BREAKING AND ENTERING Bardzo dobra misja, ciekawe wykorzystanie efektu teleportacji, gra się bardzo przyjemnie. A) Best Use of Space> 4 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 4 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 4 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 4 E) Most Humorous/Funny> 2 F) Best Story> 4 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 5 4) DECEPTIVE PERCEPTION Misja posiadająca znakomitą atmosferę. Ale, niestety, ten efekt został osiągnięty kosztem innych składników misji: architektura jest przeciętna (np. rzędy poukładanych skrzyń), scenariusz niezbyt zachwycający, brak wyzwania (mało elementów „złodziejskich”). Typowa misja do jednorazowego przejścia, bo za drugim razem już tak nie straszy. A) Best Use of Space> 3 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 5 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 3 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 4 E) Most Humorous/Funny> 4 F) Best Story> 4- G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 5 (a za drugim razem –3) 5) DEDICATED TO TTLG Misja fatalna. Nie gustuję w tego rodzaju poczuciu humoru. A) Best Use of Space> 1 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 3 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 1 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 2 E) Most Humorous/Funny> 4 F) Best Story> 1 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 1 6) EASTWATER BANK Bardzo, bardzo ciekawa misja. Gdyby nie fakt, że nie spełnia wymagań konkursowych (jest za duża), byłaby pewnie murowanym faworytem do zwycięstwa. Troszkę za dużo tutaj ukrytych, malusieńkich przycisków... A) Best Use of Space> dostałaby 5, ale jest za duża B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 3 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 3 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 3 E) Most Humorous/Funny> 3 F) Best Story> 3 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 4 (a może nawet 5) 7) THE FIRESHADOW’S BARROW Również bardzo ciekawa misja. Ogólne wrażenia troszkę psuje „bug” z nie do końca otwierającymi się drzwiami. Atmosfera jest dosyć dobra, ale świetny jest przede wszystkim scripting. Szkoda tylko, że architektura jest taka słaba. To troszkę również psuje atmosferę. A) Best Use of Space> 4 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 5 (może nawet 6) C) Most Gorgeous Design/Architecture> 3 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 4 E) Most Humorous/Funny> 2 F) Best Story> 4 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 4 8) FCB&T ANNEX Dosyć dobra misja, choć nie bardzo dobra. Zwykłe powtórzenie historii z OM, tylko na mniejszą skalę. Zadziwiła mnie jedynie kombinacja wytrychów w sejfach. Świetny pomysł! A) Best Use of Space> 4 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 4 (to za te sejfy) C) Most Gorgeous Design/Architecture> 4 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 1 E) Most Humorous/Funny> 2 F) Best Story> 1 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 3 (ewentualnie 4) 9) THE GOLDEN SKULL OF LORD FROBB Fatalna misja. Właściwie jedno pomieszczenie z dwoma hauntami. I nic więcej. A) Best Use of Space> 2 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 2 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 2 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 1 E) Most Humorous/Funny> 1 F) Best Story> 1 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 2 10) THE KEEPERS ARE THIRSTY Niezbyt dobra misja. Nużący labirynt (ciągle to samo) i mnóstwo przycisków (za dużo!). A) Best Use of Space> 4 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 2 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 2 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 2 E) Most Humorous/Funny> 3 F) Best Story> 2 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 3 11) MIND MASTER Bardzo oryginalna misja, opierająca się przede wszystkim na mozolnym ustawieniu linków i markerów. Szkoda tylko, że wkradł się do niej bug, doświadczany przez wielu z nas. A) Best Use of Space> 0 (trudno to ocenić w tej kategorii) B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 4 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 5 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 5 E) Most Humorous/Funny> 4 F) Best Story> 2 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 3 (gdyby nie błąd, to - 4) 12) NIGHT’S RECOURSE Nie lubię takich misji. Owszem, jest śmiesznie, ale nic poza tym. Za dużo wzięte z SS2. A) Best Use of Space> 3 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 4 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 3 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 3 E) Most Humorous/Funny> 4 F) Best Story> 2 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 3 (cały czas macha się laską – i na tym koniec) 13) OLD COMRADES, OLD DEBTS Bardzo dobra architektura i scripting. Ciekawa historia. Spore wyzwanie (jest trudno!) i troszkę strachu (zwłaszcza u kobiet)... :) A) Best Use of Space> 4 (ewentualnie 5) B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 4 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 5 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 4 E) Most Humorous/Funny> 1 F) Best Story> 5 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 4 14) POLICE STATION Słabiutka misja. Niczym mnie nie zachwyciła. A) Best Use of Space> 2 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 2 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 2 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 1 E) Most Humorous/Funny> 2 F) Best Story> 1 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 2 15) THIEF2 – CTF Średnia misja. Nic oryginalnego (poza ograniczeniami czasowymi). A) Best Use of Space> 4 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 4 (za ograniczenia czasowe) C) Most Gorgeous Design/Architecture> 4 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 3 E) Most Humorous/Funny> 2 F) Best Story> 2 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 3 (ewentualnie 4) 16) UNDERGROUND ESCAPE Średnia misja. Troszkę za słaba architektura. Atmosfera niezbyt przerażająca jak na misję w katakumbach. A mogło być nieźle... A) Best Use of Space> 4 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 3 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 3 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 2 E) Most Humorous/Funny> 1 F) Best Story> 4 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 3 (ewentualnie 4) Oto zatem moi faworyci (w alfabetycznej kolejności): AFTER THE PARTY BEAKING AND ENTERING DECEPTIVE PERCEPTION EASTWATER BANK THE FIRESHADOW’S BARROW MIND MASTER OLD COMRADES, OLD DEBTS W jakiej kolejności (od najlepszej do najgorszej) ustawilibyście te misje? Jak je oceniacie?

16.07.2002
14:56
[7]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Panowie, budując swoją misję cały czas dokumentowałem postępy prac. Oto kilka wizualnych ciekawostek: Pierwsza wersja ołtarza...

16.07.2002
14:56
[8]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

AFTER THE PARTY - no prosze, B - dla mnie to niespodzianka ze ja tak wysoko wyrozniles - taka typowa, zlodziejska ale tym niemniej ciekawa, takze pod wzgledem architektonicznym... BEAKING AND ENTERING - po przejsciu przez pierwszy portal - zaczyna sie fajny kawalek misji - ladne pomieszczenia, dobry klimat.. DECEPTIVE PERCEPTION - jak wyzej pisalem, aczkolwiek rzeczywiscie za drugim razem traci na wartosci - jak pisal Bukary -no ale to problem przewidalnosci pewnych elementow gry, ktore sa nam znane.. EASTWATER BANK - te przyciski -rzeczywiscie sa chyba malusienkie, Bukary jak wejsc do tego cholernego banku : ) ? Generalnie - najwieksze poki co wrazenie zrobily na mie 3 FM - BEAKING AND ENTERING , DECEPTIVE PERCEPTION , dobrze bawilem sie tez w FCB&T ANNEX i wbrew pozorom w THIEF2 – CTF (wlasnie przez to ograniczenie czasowe) Ogolnie pozytywne wrazenie - starcza mi wyobrazni aby uwierzyc ze wysmienity dromedysta laczac do kupy wszystkie nowinki, nasycajac to wszytko wysmienita fabula - jest w stanie stworzyc naprawde wspaniale rzeczy, malo tego tak mysle ze jest stworzyc nowa jakosc w T zupelnie odmienna od tego co mozemy spotkac w OM

16.07.2002
14:56
[9]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Drga wersja ołtarza...

16.07.2002
14:58
[10]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Teraz kilka wersji witrazy. Pierwsza wersja...

16.07.2002
14:58
[11]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Druga wersja...

16.07.2002
14:59
[12]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Trzecia wersja...

16.07.2002
14:59
[13]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Trzecia wersja...

16.07.2002
15:51
[14]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Tak na początku wygladał strych...

16.07.2002
15:52
[15]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Tak z kolei wygladało wnętrze kaplicy...

16.07.2002
15:55
[16]

Bukary [ Generaďż˝ ]

A oto kaplica inną porą roku (jesień, a nie zima)...

16.07.2002
15:55
[17]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Oto pierwotna wersja oświetlenia...

16.07.2002
15:56
[18]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Oto pierwotna wersja oświetlenia...

16.07.2002
15:57
[19]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Tutaj próbowałem spotlights... :)

16.07.2002
15:58
[20]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Z kolei na załączonym obrazku widać, jak zastanawiano się nad układem schodów w misji... :)

16.07.2002
16:00
[21]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Powyższe screeny dadzą wam jakieś pojęcie o tym, jak wiele było wersji tej misji (save'y zajmowały mi ok. 1,5 MB!), ilu wariantów próbowałem i ile mnie to kosztowało roboty... :)) Było jednak warto, bo - jak widzę - część z was głosuje na tę misję... Mam nadzieję, że nie robicie tego tylko z patriotycznego obowiązku... ;)

16.07.2002
16:02
smile
[22]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Pozwolę sobie jeszcze raz powtórzyć zagadki i zachęcić was do zabawy... GŁÓWNĄ NAGRODĄ JEST DWUTYGODNIOWY POBYT W HOTELU "KASPROWY" W ZAKOPANEM... ;) ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pora na pierwsze zagadki (dla uważnych obserwatorów i graczy) dotyczące mojej misji... :) 1) W pewnych miejscach brakuje w tej misji tekstur (tzn. widoczny jest jorge). Jakie to miejsca i ile ich jest? :) 2) Proszę wymienić WSZYSTKIE skutki wybuchu, które zauwazyć można w magazynie. 3) Proszę wymienić liczbę WSZYSTKICH zamków w misji i zaznaczyć, ile z nich można otworzyć za pomocą wytrychów. 4) Co się stało z Vilmorem? 5) Czym złodzieje z mojej misji różnią się od złodziei z misji oryginalnych? Proszę wymienić jak najwięcej różnic. 6) Czy wzór znajdujący się na witrażach można gdzieś jeszcze spotkać w misji? 7) Jakie nawiązanie filmowe zawiera ta misja? Proszę podać tytuł filmu. 8) Jak długo robotnicy kopali tunel i zakładali sekretne drzwi? 9) W "Old Comrades" znaleźć można odniesienia do misji oryginalnych. O jakie misje chodzi? Podpowiedź: chodzi o co najmniej dwie OMs. 10) Ile beczek i ile latarni znajduje się w tej misji? 11) Ile jest duchów w misji? (Uwaga: pytanie podchwytliwe). 12) Co nalezy zrobić (będąc na zewnątrz kaplicy), aby przestał padać śnieg? :) 13) Ile rodzajów pajęczyn wykorzystałem w misji? (I nie chodzi mi o to, ile jest w ogóle pajęczyn, tylko o to - ile jest ich RODZAJÓW). 14) Ile razy Garrett odzywa się w tej misji?

16.07.2002
16:05
smile
[23]

Timon [ Centurion ]

Jaki partriotyczny obowiązek, tu są sami zlodzieje.... Zmiany wyszły misji tylko na zdrowie, tak nawiasem mówiąc skąd ty bierzesz te wszystkie pomysły ? Niby polonista a w praktyce architekt.

16.07.2002
17:03
smile
[24]

Vk [ Pretorianin ]

Bukary jaki patriotyczny obowiązek, przecież ta misja jest cOOl! A poza tym, jak Ty to robisz, że co wymyślisz to konstruujesz? jak ja sobie coś wymarzę, to wychodzi zupełnie co inego :) A teraz postaram się odpowiedzieć na niektóre pytania: 2.) Skutkiem wybuchu w piwnicy był BUG, co spowodowała burzę pytań na forum i ogólne zamieszanie jak i wielkie zastroskanie starszego inżyniera dromedowego który ów bOOm wymyślił. 3.) jest 10 zamków i jeden otwiera się wytrychem zgadłem? ale raczej nie :) 5.)No bo mają inny model - ubranko i blizny pod oczami jak i chyba bardziej wściekły wzrok. I ciągle powtarzają - you shouldn't let me see you, a w OM mówią must have been rats :). 7.)Jest taki film Old Debts? 8.)Kopali stąd aż do wieczora :). 9.)W misji The Party również robi się bOOm. 11.) 5? No mam nadzieję że chociaż jedna odpowiedź jest dobra :).

16.07.2002
19:51
smile
[25]

Vk [ Pretorianin ]

Gdzie są wszyscy?

16.07.2002
20:38
smile
[26]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> Przykro mi, ale odpowiedziałeś poprawnie tylko na jedno pytanie... :)

16.07.2002
20:46
[27]

Vk [ Pretorianin ]

Oł maj gasz na które?? :) czy wygrałem wycieczkę to cragsclew prison w jedną strone? :)

16.07.2002
22:20
smile
[28]

Vk [ Pretorianin ]

Mam takie pytanie. Jak w dromedzie usunąć niepotrzebne objectives i jak "odseparować" misję od pliku .gam z którego misja wcale nie musi korzystać?

16.07.2002
23:03
[29]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> Powiedzmy, że pytanie o złodziejach masz zaliczone... ;) Co do gamesys: kiedy masz załadowaną tę misję, wpisz w konsoli: "set_gamesys dark.gam", a następnie zachowaj misję. I misja będzie się ładowała na oryginalnym systemie gry.

17.07.2002
09:37
smile
[30]

Timon [ Centurion ]

Bukary pytanie 1 ???? szukałem, szukałe i nic pytanie 4 utopił się, leży w wodzie pytanie 11 3 / 4 duchy w budynku - jeden zmienia postać dlatego 3 lub 4 w zależności jak liczyć, 1/2 przed kaplicą , jak wyżej 1 za zbiornikiem z wodą, chyba duch Vilmora pytanie 12 zamknąć drzwi, te od wejścia do podziemi pytanie 13 chyba 2 , całą i porwaną.

17.07.2002
11:25
smile
[31]

Vk [ Pretorianin ]

Mam strasznie debilny problem. Otóż zrobiłem sobie parę oddzielnych plików .mis w których konstruowałem sobie domki, wieże i schody. Teraz żeby to wszystko to mieć w jedności muszę zamienić tamte misje w multibrushe. Czy jest jakiś sposób, żeby zamiast zaznaczać po jednym obiekcie do multibrusha wrzucić od razu całą misję??

17.07.2002
11:31
smile
[32]

Vk [ Pretorianin ]

Tak poza tym, czy moglibyście powiedzieć co sądzicie o tej teksturce? Mam taki pomysł stworzenie zimowej misji, ale wpierw zabieram się od stworzenia potrzebnych rzeczy.

17.07.2002
11:42
smile
[33]

Vk [ Pretorianin ]

to jeszcze raz ja i znowu mam pytanie. Otóż, czy można dodać nowe tekstury nie na brushes, a na obiekty? Mam teksturke na drzwi, oraz na sejf i list. Poza tym jak te tekstury "umieścić" w grze? Do tej pory dodawałem tylko teksturki w menu...

17.07.2002
11:50
smile
[34]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Vk -teksturka, swietna -jak malowanie !

17.07.2002
12:16
[35]

Vk [ Pretorianin ]

Dzięki Brzeszczot, jeszcze gdybym wiedział jak ją "wpleść" do thiefa i jak zrobić, żeby nie straciła swoich walorów, to by było super.

17.07.2002
12:35
smile
[36]

Vk [ Pretorianin ]

Dobra spytam się inaczej. Czy kiedy uznam że już mam dość materiałów do tworzenia misji, to czy byłby ktoś chętny żeby mi pomóc w ich użyciu? Chodzi mi o muzykę na podkład w niektórych miejscach i teksturki.

17.07.2002
12:55
smile
[37]

Timon [ Centurion ]

Vk Tekstura jest wspaniała, masz więcej takich ?

17.07.2002
12:58
[38]

Timon [ Centurion ]

Vk Co znaczy, że masz teksturę na list ? Chodzi Ci o papier, który widać po kliknięciu papirusu ? Jeżeli tak to mogę pomóc.

17.07.2002
13:22
[39]

Vk [ Pretorianin ]

Tak właśnie o to mi chodzi, że mam teksturkę na papier. Chociaż ta teksturka ma dosyć znaczące znaczenie w misji i chyba ją jeszcze zmienię, ale pomoc baaaaaaaaardzo mile widziana

17.07.2002
14:59
smile
[40]

Vk [ Pretorianin ]

Jak dodać custom texture na drzwi??

17.07.2002
16:11
[41]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Timon---> Jorge jest w misji... musisz dobrze poszukać... :) Tak, Vilmor się utopił i... co dalej? :) Co do duchów, to nie masz racji. Powtarzam: ile jest duchów w misji? :) Pytanie 12 - BIIIIIIIIIIIPPP... wrong answer! :) Pytanie 13 - brawo, brawo... :)

17.07.2002
17:55
smile
[42]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Kolejne pytania związane z moją misją: 15) Właściwości jednej z tekstur zostały w mojej misji znacząco zmienione. Która to tekstura (wystarczy napisać, jak wygląda) i na czym polegają zmiany? Podpowiem tylko, że te zmiany utrudniają Garretowi życie. :) 16) Dlaczego ściana w celi Garretta tak łatwo się rozwaliła?

17.07.2002
17:57
[43]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> Za pomocą Thief Media Edit znajdź nazwę tekstury drzwi, na które chcesz nałożyć swoja teksturę. A następnie w ten sam sposób nazwij swoja teksturę i umieść ją w katalogu obj>txt lub obj>txt16. Ot i wszystko. Zobacz, jak to jest zrobione w mojej misji...

17.07.2002
18:34
[44]

Vk [ Pretorianin ]

heh Bukary właśnie od Twoja misja dała mi bodzieć do stworzenia tych tekstur :). A teraz idę się pobawić tym programikiem.

17.07.2002
18:38
[45]

Timon [ Centurion ]

Bukary 1. Może byś tak opublikował wersję polską. Wtedy może byłoby więcej prawidłowych odpowiedzi. 2. u mnie Thief Edit nie pokazuje obiektów, jak go skonfigurować ?

17.07.2002
18:53
[46]

Vk [ Pretorianin ]

No wreszcie Wam przedstawię coś ładnego - drzwi. Tylko nie wiem dlaczego one mają takie fiolotowe coś na sobie. Stało się to wtedy kiedy zamieniłem ich rozszerzenie na .gif i zminiejszyłem paletę do 256 kolorów, Bukary, co zrobić żeby te drzwi wyglądały tak "ostro" jak TwojE?

17.07.2002
18:53
[47]

Vk [ Pretorianin ]

Ups zampomniałem o drzwiach

17.07.2002
20:02
[48]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - moze to co Timon mowi nie jest takie zle - jesli chodzi o polska wersje, hę ?

17.07.2002
20:05
[49]

Timon [ Centurion ]

Bukary pytanie 7 "7) Jakie nawiązanie filmowe zawiera ta misja? Proszę podać tytuł filmu. " Szuakałem wszelkich odniesień, rozważałem kryminały, horrory itp. A tu taki numer, pamiętam jak pierwszy raz przeczytałem tę tabliczkę to o mało nie spadłem z krzesła, a potem o niej zapomniałem. Teraz ponownie ją znalazłem, Odpowiedź : Shrek. pytanie 6 "6) Czy wzór znajdujący się na witrażach można gdzieś jeszcze spotkać w misji? " tak ,bardzo blisko. Na ścianie wzór z czaszkami ma taki sam układ linii jak witraż. Pytanie wyjaśniające Czy Thief Edit i Thief Media Edit to to samo ?

17.07.2002
21:47
[50]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Timon ---> Chodziło mi o ThiefEdit. Brawo za pytanie 6 i 7! :) Pytałeś, jak to jest możliwe, że polonista tworzy misje z ciekawą architekturą. Juliusz Słowacki powiedziałby zapewne, że duch prawdziwie polski par excellance tworzy wspaniałą architekturę: Gdyś architektem... a jest jakaś bryła, Z której lud sobie mieć kolumnę marzy, To myśli zaraz, że będzie świeciła W nocy... jak miesiąc z płomieniem na twarzy, I chce, ażeby niebiosa ubodła I gwiazdy wszystkie mu do kraju wiodła, W północy niemi ogirlandowana, Jakby cudowny wid świętego Jana. I w tym właśnie miejscu zbiegają się polonistyka, architektura i "dromedowanie"... :)

17.07.2002
22:19
smile
[51]

Vk [ Pretorianin ]

Czy można by nałożyć nową teksturkę na sejf??

17.07.2002
23:28
smile
[52]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Timon i brzeszczot ---> Polska wersja misji? A po co? Przecież i tak już wszyscy w nią graliście... I jest mało prawdopodobne, aby ktoś jeszcze po nią sięgnął... --------------------------------- Teraz z nieco innej beczki. Coraz częściej w postach na TTLG pojawia się misja OCOD. :) Wreszcie... Pewne osoby z tego forum domyśliły się, że jestem autorem OCOD. Dostałem od nich bardzo przyjemne listy. :) Wśród plusów tej misji wskazywane są zwłaszcza: a) architektura, b) tzw. replayability (co może zaowocować głosami w kategorii "gameplay"). Szczególnie mnie uradowało przychylne nastawienie najsłynniejszego bodajże gracza w THIEFA, tj. Lythy (pamiętacie legendarny "Lytha style"?)... Skąd niektórzy wiedzieli, że jestem autorem OCOD?... Otóż: a) pewne elementy (markery, obiekty) w DromEdzie noszą polskie nazwy (i - co ciekawe - jeśli się je "przepuści" przez Google, to, jak napisała mi Lytha, zostanie się odesłanym do słownika rosyjskiego), b) pytałem kiedyś na forum, jak nazwać szefa złodziei, c) w Editor's Guild szukałem m.in. rozwiązania problemu ze śniegiem padającym "przez" drzwi (i chociaż rozwiązania nie znalazłem, to jednak pewnie osoby uważnie przeczytały moje posty na TTLG)... Gdyby tylko wszyscy ci, którym podoba się ta misja, mieli jeszcze zamiar głosować... Niestety, sporo osób, które grają, nie głosuje... W poprzednim konkursie na misje głosowało TYLKO ok. 30 osób! Jak widzicie, każdy głos jest tutaj na wagę złota. --------------------------------- I znowu z nieco innej beczki... Obecnie jestem BARDZO zajęty (i jest to bardzo męczące zajęcie) i tak będzie jeszcze co najmniej do października. [Mabrusa ucieszy może wiadomośc, że planuję (za rok, dwa) przeprowadzkę do Krakowa. Obecnie przeglądam różne oferty mieszkaniowe... Gdybyś o czymś ciekawym słyszał, mabrus, to daj znać!] Oznacza to, że nie tykam się już DromEda. Ale NIE oznacza to, że już nigdy więcej go nie dotknę. :) Cały czas po głowie chodzi mi THE CARTOGRAPHER'S NOTE, najbardziej przerażająca i mroczna misja, w jaką kiedykolwiek zagracie. ;) Scenariusz w zarysach jest, oczywiście, gotowy. Architekturę (zwłaszcza straszliwy port) również mam już w głowie. Będzie to głównie "miejska" misja (specjalnie dałem cudzysłów, bo nie będzie to NORMALNE miasto), choć akcja koncentrować się będzie wokół dwóch dużych budowli i... hmmm... dziwnego miejsca na... oceanie (tyle mogę zdradzić). Nie wiem, czy wam to dopowiada, ale misja ta - jeśli powstanie - będzie straszyć w stylu Howarda P. Lovecrafta. Ach, i chyba zrezygnuję ze śniegu. Tym razem czeka was wilgotna, parna, letnia noc i mroźny, jesienny poranek. (Ale tu może nastąpić zmiana planów, bo - jak wiecie - jestem fanatykiem śniegu)... Mam nadzieję, że do października niezastąpiony E r n i e powróci z krainy cienia i przyłaczy się do tego projektu, zapewniając mu niesamowitą oprawę graficzną. Oczywiście, wszelka pomoc jest mile widziana, jako że misja ta będzie dosyć "skomplikowana" i "drobiazgowa" pod względem wizualnym (jak OCOD). Czy ktoś miałby ewentualnie - w odległej przyszłości - ochotę wspomóc tę misję, wykonując pewne zadania graficzne (nowe tekstury, skiny, filmiki), programistyczne (analiza OMs i FMs, przygotowywanie i testowanie pewnych efektów), dźwiękowe (wyszukiwanie i przystosowywanie do formatu Thiefa pewnych dźwięków), architektoniczne (tworzenie multibrushes wedle okreslonych wskazówek) lub "modelarskie" (custom objects)? Wiem, wiem, ewentualne powstanie tej misji to jeszcze bardzo odległa (i mglista) przyszłość, ale pytam na wszelki wypadek już teraz, bo: a) chciałbym wiedzieć na czym stoję i odpowiednio zaplanować swój czas, b) chciałbym zachęcić was do zdobywania nowych umiejętności, które na pewno wykorzystacie z pożytkiem we własnych projektach (bo mój może przecież nigdy nie powstać). --------------------------------- I znowu z innej beczki... CZY NIKT Z WAS NIE JEST ZAINTERESOWANY PRZEJĘCIEM THE MASTER GUILD????? DLACZEGO? Zobaczcie wcześniejszy post Erniego... --------------------------------- A na koniec prawdziwa (przynajmniej dla mnie) sensacja! LYTHA (która już przecież od 1999 roku jest stałym gościem Editor's Guild) wreszcie pracuje nad własną misją!

17.07.2002
23:56
[53]

Timon [ Centurion ]

Bukary 1. na ThiefForum i GOL wchodzi trochę wiącej osób niż "Brzeszczot i ja", więc polska wersja tekstów byłaby mile widziana i cząsto ściągana. Ponadto mam nadzieję, że wreszcie powstaną misje nie tylko z PL w rodowodzie ale i w treści. 2. co to jest "Lytha style" ? 3. Moja uwaga o polonistyce i architekturze nie była podszyta ironią ale uznaniem. 4. Na pomoc przy nowej misji piszę się "obuma remcoma"

18.07.2002
00:03
[54]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Sniper nie mże się dostać na forum i pyta, jak znaleźć całe złoto w misji THE FIRESHADOWS BARROW na poziomie EXPERT... Pomóżcie! Timon ---> "Lytha style" to bardzo słynny sposób grania w Thiefa (nikt cię nie może zobaczyć, wszystkie rzeczy zostawiasz tak, jak były, tj. np. zamykasz za sobą drzwi itp.). Wymyśliła to Lytha kilka lat temu... Ja wcale nie sądziłem, że twoje pytanie jest ironiczne, Timon. Moja odpowiedź również nie była ironiczna...

18.07.2002
00:13
smile
[55]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - przyjedz do wroclawia - ponoc sa calkiem atrakcyjne oferty tzw TBSów ; ) Skoro jestes takim "maniakiem" sniegu to proponuje kompromis w owej zakladanej misji - czyz ocean (linia brzegowa) nie moze byc skuta lodem.. ? garrett wskakuje do przerebli i tak pod woda doplywa do owego tajemniczego "cóś" na oceanie -oczywiscie pod woda moze go zaatakowac jakies monstrum (pamietasz Half -Life ?) -no ale od czego jest podwodna kusza, najnowszy wynalazek mechanikow ? : )

18.07.2002
00:46
[56]

Tokaj [ Pretorianin ]

Bukary --> Lovecraft, miejsce na oceanie - przypomina mi to "Dagona" .Eh, klimat horroru z Providence..

18.07.2002
07:52
[57]

Timon [ Centurion ]

Bukary Ocean. Latarnia ?

18.07.2002
10:45
smile
[58]

Vk [ Pretorianin ]

Oto coś co już niedługo może stać się całkiem nową FM. Na screenie widać strażnicę...

18.07.2002
11:22
smile
[59]

master_thief [ Chor��y ]

witam po powrocie z wakacji, ktore byly super tylko ze za krotkie o 8 dni:(( / powod moze dosc blachy ale 1 kolega zlapal jakas chorobe, a 2 zgubil 1000zl /sic!/-jak pech to pech. co do forrum widze tu spory ruch, jeszcze do tego konkurs komaga-trzeba nadrobic zaleglosci.ciekawe czy na thievery podobnie ruszylo?

18.07.2002
11:47
smile
[60]

Timon [ Centurion ]

Wrócę jeszcze do twojhego postu Bukary, czy "Tym razem czeka was wilgotna, parna, letnia noc i mroźny, jesienny poranek. " oznacza nie jedną misję ala kampanię ?

18.07.2002
12:26
[61]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Timon ---> Nie, nie kampania, tylko 2 w 1... :) Jedna długa misja + krótkie zakończenie. Ach, i nie zgadłęś z tą latarnią. :) Vk ---> Nieźle to wyglada. Tylko - błagam! - dobrze to oteksturuj... :)

18.07.2002
13:31
[62]

Timon [ Centurion ]

Bukary czyli coś na kształt T7C, ( mniam mniam, takie coś to lubię ) Jeżeli można to zgaduję dalej co to jest ta tajemnicza "rzecz" na oceanie : 1/ wrak statku lub "niewrak" 2/ pływająca lub tajna wyspa 3/ uryta w klifie jaskinia 4/ wieloryb :)

18.07.2002
14:02
smile
[63]

Vk [ Pretorianin ]

5/ A może zatopione miasto?

18.07.2002
14:02
smile
[64]

Timon [ Centurion ]

Pytania z serii JAK 1/ jak zmienić szybkość poruszania się w Oknie 3D ( tryb edycji ), gdzieś to kiedyś znalazłem ale uznałem za nie ważne i teraz cierpię. 2/ w jakiej FM ( tylko te mnie interesują ) jest sługa niosący tacę i jakieś rzeczy na niej. Nie mogę nic na tacy położyć ponieważ wszystko mi spada na podłogę. Samego klienta z tacą już umiem zrobić.

18.07.2002
14:08
smile
[65]

Vk [ Pretorianin ]

I ja też mam pytanie :). Czym różnią się poszczególne wersje dromeda. Ja używam wersji 1.18, ale wiem że jest 1.37.

18.07.2002
14:52
[66]

Timon [ Centurion ]

Próba odpowiedzi nr 3 1.37 - thief 1 1.18 - thief 2

18.07.2002
21:12
[67]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Timon i Vk ---> Blisko jesteście z tym klifem, statkiem i miastem... :)

18.07.2002
21:30
[68]

Vk [ Pretorianin ]

No to użyję swojej wyobraźni. Otóż Garrett w mieście pewnej jesiennej nocy zakradł się do jakiegoś opuszczonego domu i wykradł notkę cartografa, o jakiejś wyspie. No to dawaj, wziął łódź, popłynął w morze, robnął w klif i... i.... no i co dalej? No i dzięki H2O.gam nad którym pracowałeś mógł pływać w wodzie jak ryba i odkrył podwodne miasto. Jeżeli coś się niezgadza to mnie naprowadź na ścieżkę prawdy Bukary :)

18.07.2002
22:51
smile
[69]

Timon [ Centurion ]

Bukary a może ... To statek rozbił się na klifie i opadł na zatopione miasto. Wiózł on tytułowego kartografa i jego mapy. Cel odszukać mapę i truchło kartografa ( czego to ludzie nie kolekcjonują ). A jak z moimi pytaniam ?

18.07.2002
23:13
smile
[70]

Vk [ Pretorianin ]

O Timonie wielki, Twoja przepowiednia zdaje się być trafna i logiczna wręcz

18.07.2002
23:27
[71]

Timon [ Centurion ]

tylko miejsca brak w tym logicznym wywodzie na wieloryba...........

19.07.2002
00:18
smile
[72]

ernie [ Chor��y ]

kartograf, co....chyba muszę go opatentować ;)) no no Bukary będę miał z Tobą do pogadania :)

19.07.2002
00:20
[73]

ernie [ Chor��y ]

a jestem tu po to aby oznajmić, że jutro wysyłam list do gamespy z prośbą o kasację konta....

19.07.2002
09:50
[74]

Vk [ Pretorianin ]

Kurdę Ernie kiepski dowcip jak na powrót. Ernie, no bez jaj, nie musisz kasować konta, na pewno znalazł by się ktoś chętny do prowadzenia strony. MIelibyśmy stronkę z prawdziwego zdarzenia, na której moglibyśmy opisywać swoje nowe dromedowe poczynania... No panowie niech któryś podniesie nogę że chce tą stronę, przecież to by było świetne miejsce gdzie można by było zareklamować nasz kraj, a nie tylko siedzieć na GOL-u i chwalić się w tym kręgu, moglibyśmy wyjść i pokazać się ludzią że mamy własną stronę. Może ta strona mogła by się stać stroną jakiegoś Polish project?

19.07.2002
10:27
smile
[75]

PabloZ [ Legionista ]

ernie----> Vk ma rację, nie pozbywaj się tego konta, tam żeczywiście można by zrobić jakąś stronę o polskiej scenie Thiefa, żeby ludożerka na świecie wiedziała, że Polacy to nie tylko złodzieje samochodów ale, pion najlepszego złodziejstwa pod słońcem!!! :-).

19.07.2002
11:13
[76]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

Co do tego pionu to sie zgodze. Właśnie dzisiaj w nocy mi ktoś lusterko w samochodzie ukradł :/

19.07.2002
11:34
[77]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Timon ---> Sprawdź na TFCDs, Principles & Compilations>Tutorials>Command Help (by Zail). Wydaje mi się (bo sam nigdy nie próbowałem), że - aby zmienić prędkość kamery w DromEdzie - w "dromed.cfg" powinienes umieścić linię "speed_fac" [+jakiś numer]. Sprawdź to i napisz nam, czy zadziałało... Co do fabuły THE CARTOGRAPHER'S NOTE, to wszyscy się mylicie :) NIECH KTOŚ, DO CHOLERY, PRZEJMIE STRONĘ THE MASTER!!!! :((

19.07.2002
11:53
[78]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Timon ---> Służący z tacą jest chyba w misji ASSASINS...

19.07.2002
13:53
[79]

Timon [ Centurion ]

W kwestii strony Mistrz VK ty chyba masz jakieś pojęcie o prowadzeniu strony, więc ją weź. Bukary może tymczasowo PiotrS by ją przejął nim się znajdzie chętny. Taca + służący w Assasins służący jest ale taca leży obok niego na stole, wplecione są jakieś scripty do Joe-go ( to imie sługi ) ale to ta sama sytuacja jak w przypadku ducha w Powrocie do Katedry. Prędkośś sprawdzę i dam znać Naprawdę bierzcie tę stronę od Erniego, bo drugi raz taka sytuacja się nie przytrafi.

19.07.2002
16:51
smile
[80]

Vk [ Pretorianin ]

Co mi z tego, że mam chęci, jak u mnie z angielskim cienko? :\ Czytać umiem, pisać już gorzej. A Ty Timonie, może Ty byś wziął Gildię w swoje ręce? Albo może razem byśmy coś zdziałali?

19.07.2002
17:49
[81]

Timon [ Centurion ]

Vk z anielskim u mie chyba jeszcze gorzej niż u Ciebie a o stronach interentowych wiem tyle że .. się je czyta

19.07.2002
17:53
[82]

PiotrS [ Centurion ]

Na mnie nie liczcie, sam mam kłopoty z TTA. A do tego najwyższy czas rozpocząć naukę; zrzut obok.

19.07.2002
18:08
[83]

Vk [ Pretorianin ]

Ooooo przecież to Thievery i UnrealED! No no, będziemy mieli polskiego mappera do tego moda :)

19.07.2002
19:36
[84]

PiotrS [ Centurion ]

Zapraszam na Thievery UT, polski serwer 217.96.2.13:7777 juz od godziny 22.00 [19.07.02]

19.07.2002
19:47
[85]

Bukary [ Generaďż˝ ]

DO WSZYSTKICH, KTÓRZY MAJĄ PROBLEM ZE ZNALEZIENIEM CAŁEGO ZŁOTA NA EXPERT W "FIRESHADOW'S BARROW"... Weźcie miecz i walnijcie nim w dwie złote urny (te w kształcie odwróconych kielichów)...

19.07.2002
20:01
smile
[86]

ernie [ Chor��y ]

Strona, jest na serwerze gamespy (TU), to jest cholerna odpowiedzialnosc. Bardzo sie ciesze Vk, ze sie odwazyles tego podjac ale chce aby tu na tym forum, ktos jeszcze obiecal jemu pomoc, przynajmniej jezykową !!

19.07.2002
20:12
[87]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

Widze że probem jak był tak jest i nie jest błahy. U mnie z angielskim jest całkiem ok i wypisać też sie umiem ale czy podołałbym w prowadzeniu oficjalnej strony i tej drugiej ?

19.07.2002
20:37
[88]

ernie [ Chor��y ]

mysle, ze przy tej drugiej byloby mniej roboty. Sam też bym sobie nie poradził bez Bukarego, który mnie często sprostowywał. Sam mi dzisiaj powiedział, że jeżeli tylko będzie miał czas - pomoże.

19.07.2002
21:48
smile
[89]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

Kto jest chetny na grę w Thievery dziś od 22:00 ? Zapraszm im nas więcej tym lepiej !!!

20.07.2002
11:35
smile
[90]

Paweuek [ Centurion ]

Yooooo meeeeen! Wróciłem z wczasów brązowy i wesoły. Widzę, że nie próżnowaliście. Mam głupie pytanko: czy FM'ki z c3 będą na TFCD's? Jest tego sporo a ja zbytnio nie mam czasu tego ściągać...

20.07.2002
11:45
smile
[91]

Vk [ Pretorianin ]

Wiem co o tym pewnie myślicie, że ja się podjąłem poprowadzenia The Master, ale uważam że skoro nikt tego się nie chciał podjąć, to taka stronka nie może się zmarnować. Jeżeli nikt z Was nie chce prowadzić tej stronki, to może ktoś by mi pomógł w angielskim? (Tłumaczenie i pisanie) bo chciałbym żeby stronka miała taki poziom jak miała, a nie jakąś połamaną angielszczyzne

20.07.2002
14:57
smile
[92]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> Ja - w chwilach wolnych od pracy - mogę ci pomóc (tłumaczenia, dodawanie newsów, pomoc merytoryczna itp.). Mam nadzieję, że inni też czasem coś zrobią. W końcu to ma być nasza WSPÓLNA strona. Mam jednak pewne warunki/propozycje: 1) Strona (jeśli chodzi o układ graficzny) pozostanie bez zmian. 2) Będziesz się NAPRAWDĘ starał, żeby wszystko było w jak najlepszym porządku. 3) Jako "moderator", będziesz UPRZEJMY i MIŁY dla wszystkich. Dla wszystkich też - w miarę potrzeb - znajdziesz czas. 4) Będziesz w miarę szybkim tempie dokonywał aktualizacji, gdy zajdzie taka potrzeba. 5) W najbliższym czasie dodasz strony, które prezentowały będą dokonania/projekty członków Gildii i dokonasz zmian, które przedstawiam poniżej. 6) Rezrwuję sobie prawo do otrzymania hasła, za pomoca którego będę mógł dokonywać zmian nie tylko w swoich newsach, ale również w newsach innych członków Gildii. I uwaga: nie dokonam żadnej zmiany bez uprzedniego skontaktowania się z autorem newsa. Chodzi mi tylko o zmiany dotyczące formy językowej. Krotko mówiąc, będę poprawiał wszelkiego rodzaju błędy. A oto zmiany, które powinienes wprowadzić. Ich dokonanie będzie swego rodzaju testem, który sprawdzi, czy poradzisz sobie z pracą przy stronie. 1) W dziale MEMBERS, obok nicków innych członków, POD nickem Erniego umieść również i swój. Jako że będziesz "administratorem" witryny, to obok swojego nicka, w nawiasie wpisz: "administrator". I ważna sprawa: MUSISZ CHYBA ZMIENIĆ NICKA w Gildii, albowiem w środowisku Thiefa jest już bardzo znana osoba (GayleSaver), która uzywa skrótu VK. Gildia będzie się znajdowała na ważnym, międzynarodwym serwerze i twój nick może wprowadzać wielu ludzi w błąd. 2) Oczywiście, twój nick powinien być odnośnikiem do osobnej strony, na której znajdować się będzie twoje dossier, ułożone według określonego wzoru - graficznego i treściowego (zobacz strony z dossier innych członków). 3) Zgodnie z deklaracją znajdująca się w dziale INFO prześlesz do wszystkich członków Gildii listy z ich hasłem do silnika newsów. Wcześniej, rzecz jasna, ten silnik uruchomisz. 4) Dokonasz aktualizacji działu FILES, tj. umieścisz tam misję "OCOD", z komantarzem i screenem, które ci przeslę. Komentarz i screen maja być wplecione w układ tej strony tak, jak pozostałe znajdujące się na niej informacje. 5) Dokonasz aktualizacji działu PROJECTS i a) tam gdzie, jest napisane "Komag's contest mission... still to come", umieścisz określona informację (napiszę ci to po angielsku) z odnośnikiem do OSOBNEJ strony, która poświęcona będzie misji "OCOD" (układ tej strony i jej zwartość uzgodnimy później), b) zapytasz pozostałych członków Gildii, czy nie chcieliby mieć osobnych stron (z odnośnikiem z działu PROJECTS), które poświęcone byłyby ich projektom związnym z DromEdem, i uzgodnisz z nimi zawartośc tych stron. 6) W dziale FRIENDS umieścisz odnośnik (baner) strony PiotraS (ThiefAge). WSZYSTKIE TE ZMIANY MUSZĄ BYĆ ZGODNE Z UKŁADEM GRAFICZNYM WITRYNY. Jeśli dokonasz tych zmian, to spokojnie możesz się brać za prowadzenie Gildii, a ja postaram ci się ze wszech miar pomóc. Czy zgadzasz się na to wszystko i w jakim okresie czasu masz zamiar dokonać tych zmian?

20.07.2002
15:56
smile
[93]

Vk [ Pretorianin ]

Zgadzam się na wszystko, dokonałbym nawet bardzo szybko tych zmian gdyby tylko stronka była w html, a ona niestety jest w PHP. I tu od razu pytanie do ludu, czy mogłby mnie ktoś nauczyć PHP, bo wiem o nim tylko tyle że..... jest :|

20.07.2002
16:40
[94]

tadek [ Legionista ]

Vk -> ja ci moge pomoc, znam dobrze PHP, wiec jak masz jakies problemy - wal smialo :))

20.07.2002
16:58
[95]

Vk [ Pretorianin ]

Tadek, wolałbym jednak walić do Ciebie na GG niż na forum :)

20.07.2002
17:03
[96]

tadek [ Legionista ]

GG niestety nie posiadam, ale za to mam ICQ - 38612480

20.07.2002
17:16
[97]

Vk [ Pretorianin ]

A ja nie mam ICQ za to mam GG 3143302 ;) A może po prostu na maila - [email protected]

20.07.2002
18:11
smile
[98]

Vk [ Pretorianin ]

No i stało się teraz człowiek o dwoch lewych rękach (czyli ja) jest odpowiedzialny za stronke The Master. Jedyna z tego pociecha, że stronka nie zostanie usunięta. Pierwszą rzeczą jaką chce zrobić jest zadanie Wam pytania - czy chcielibyście mieć tam osobne stronki swoich projektów? Na stronie projects, pod xywką każdego byłby link do podstrony jego projektu, a tam zamieszczałbym nadesłane do mnie screeny i informacje odnośnie fabuły i postępu w pracach.

20.07.2002
20:19
smile
[99]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Zapraszam do nowego watku... Z racji malutkiej awarii w tym watku uklad tytulowych postow jest niecodzienny - zabraklo tych tytulowych i inf - organizacyjnych -te zaleglosc nadrabiam THIEF - Dark Project, czy też późniejszy The Metal Age - to gra fenomenalna w swej formie, innowacyjnym potraktowania tematu, czy wreszcie w tym, co w elektronicznej rozrywce najważniejsze - radości grania. Jej kosmiczna miodność niejednych doprowadziła do słodkiego uzależnienia, nie dziwi też ze ma na świecie grono oddanych fanów i sympatyków. THIEF to gra nieśmiertelna, w ten czy inny sposób będzie żyła na zawsze w pamięci graczy. Bardzo chciałbym, aby wątek ten skupiał wszystkich fanów gry, aby na tych łamach następował przepływ ważnych dla nas informacji, by to tutaj dzielono się swoimi doświadczeniami, emocjami, problemami... Zapraszam do dyskusji na wszystkie tematy dotyczące Thiefa ( 1 i 2 ) Witam i Ciebie - Czeladniku, Adepcie, Mistrzu Złodziejskiego Fachu.... Wstąp do naszej gildii...bądź jej wierny.... Oto lista łączy do poszczególnych, wcześniejszych części naszego wątku... 1. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=179563 wybrane tematy : uruchomienie FM's z DarkLoadera, 2. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=191349 wybrane tematy : silnik części trzeciej, Thief fan cd, o forum TTLG, o narzędziach do Dromeda 3. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=197629 wybrane tematy : spolszczenie T3, czego się spodziewamy po T3 4. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=199807 wybrane tematy : czego się spodziewamy po T3, T3 na konsoli? 5. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=202317 wybrane tematy : emocje czatowe, gildia zdjęciowa, "thief stop" -scena, 6. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=203744 wybrane tematy : "thief stop" -scena - cd, emocje tym razem ogólne, strony internetowe o T, 7. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=203744 wybrane tematy : Bafford's na czas, 8. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=214047 wybrane tematy : top 10, 9. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=217182 wybrane tematy : legacy, domysły nt fabuły T3, 10. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=221303 wybrane tematy : scene complexity error, 11. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=228889 wybrane tematy : abbys, T1 ver T2, tłumaczenie poradnika, 12. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=232983 wybrane tematy : tłumaczenie cd, 13. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=246972 wybrane tematy : screeny z naszych FM, 14. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=252653 wybrane tematy : poradnik Xyśa, misja Paweuka, UnrealED, 15. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=260390 wybrane tematy : UnrealED, Władca pierścieni, dziedziniec Bukarego, 16. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=270513 wybrane tematy : dziedziniec Bukarego-scr, ulica miasta Judith-scr, 17. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=283302 wybrane tematy : zamek mabrusa-scr, arx fatalis, 18. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=307740 wybrane tematy : Vk-fabuła misji, 19. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=343424 wybrane tematy : wywiad Komaga, konkurs na screena, 20. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=352232 wybrane tematy : misja erniego, Paweuek - nowa misja, calendra legacy, 21. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=371871 wybrane tematy : nowy mabrus :-P, posiadłość i młyn, misja Vk, 22. https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=387384 wybrane tematy : edysk, błędne obiekty, 23 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=414924 wybrane tematy : miejsce 3GB-PiotrS, obiekty-cechy otwieranych drzwi, gildia The Master, Vk-film, błąd: too many vertices, 24 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=475623 gorączka THIEFGOLDA, porad Dromedowych słów kilka by Bukary, jak wyglada Bukary - sprawdź sam czyli gildia zdjęciowa powraca, Paweuek werbuje współpracowników do swojej nowej FM, wrażenia z gry w Calendra Legacy ręką Piotra i Timona spisane, Judith powraca !, skasowano z serwera MISTRZA -niech im ziemia lekką bedzie!, o błysku geniuszu frobbera - Bukary&Piotr&brzeszczot, wreszcie wspanialy kolaż kolegi mabrusa.... 25 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=510952 Jubileusz! Świętujemy (bezalkoholowo, :) Wspominamy Thiefa: TDP betę. Forum The Master już jest i czekamy na resztę. VK publikuje screeen ze swojej nowej misji! I udaje że ma dostęp do nowych fotek z Thiefa III, :D 26 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=540737 nakładanie tekstur, sky, udźwiękowienie, The Master pod znakiem”?”, Bukary-misja na konkurs, Thievery blisko, 27 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=557253 Thievery UT- uruchomienie, ActorTagList, light_bright , nowe misje PL! 28 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=569882 Zespół – próba organizacji, tekstury, thievery- wrażenia, 29 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=590258 misja Bukarego: "Old Comrads, old Debts" startuje w konkursie KOMAGa, troszke o niej samej, kilka porad dromedowych, mabrusowe spojrzenie na TG 30 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=601878 oceniamy poziom misji konkursowych, rozmawiamy o misji Bukarego - najnowszej i ...przyszlej, oddam strone["The Master"] w dobre rece, wskazuje na to Vk zdecydowal sie przejac wspomniana strone... : )

20.07.2002
20:25
[100]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

TAWERNA W CIENIU - TABLICA OGŁOSZENIOWA ------------------------------------------------------------------------------------ Po kolei : 1. Podaje skróconą informacje o TFCD: Projekt Bukarego i PiotraS z wszech miar godny zainteresowania - kto nie zna niech czyta koniecznie... I niech na tym nie poprzestanie. Wersja 1.0 (ostateczna) THIEF FAN COMPACT DISCS (2 wolumeny, 4 CDs) jest już gotowa! Płytki są rozszerzone o takie smakołyki jak CL!!! Zamówienia proszę składać na adres PiotraS: [email protected] Dokładniejsze info w poprzednich wątkach. 2. Są nowe screeny. Chyba poprosimy PiotraS o aktualizację. :) Wszystkie screeny : https://www.free.of.pl/t/thiefage/fmpl.htm 3. Ciekawe miejsca: Strona PiotraS - czat, forum aktualizacja 28.06.02 https://www.free.of.pl/t/thiefage Oficjal razem z czatem, aktualizacja 01.07.02 https://www.thief.prv.pl/ Strona Vk - Thief oraz RTCW https://www.verlocker.yey.pl/ Projekt Xysia - dromed https://www.dromedpl.prv.pl/ Strona Buliego – ogólne info https://thiefii.republika.pl/ Oraz link który żyje - ale ledwo. :) https://www.thief3.com/ Projekt abbys https://www.abbys.prv.pl/ Strona o grze, ciekawe wpisy do księgi gości, same znajomki.  https://www.thief.3d.pl/ Jeżeli macie linki godne polecenia podajcie... 4. Powstają nowe FM pl 4.konkursowe misje KOMAGa "Small FM Contest Part 3!!!" a wsrod nich misja Bukarego - "Old Comrades, Old Debts" https://www.keepofmetalandgold.com/smfm3.htm lub powtarzajac za infem ze stron PiotraS [https://republika.pl/thiefage/]: "Lokalnie do ściągnięcia z 2 miejsc https://www.edysk.pl [nick - thiefage2, hasło - thiefage2] oraz [nick - thiefage3, hasło - thiefage3]." 5.Waza sie losy strony "The Master" Skryba mabrus&brzeszczot

20.07.2002
20:27
[101]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

teraz juz naprawde zaprszam do nowe watku : )

20.07.2002
20:30
[102]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

ach -wlasciwy link do poprzedniej czesci watku to :

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.