musio3 [ Pretorianin ]
casual mmorpg i inne, inne niż te popularne
EVE Online:
- dlatego że można uczyć się skilli nie będąc on-line
- dlatego że nawet najmniejszy statek może okazać się przydatny.
- ekonomia, myślenie
Ewidentnie dla casual players.
Jakie mmorpg będzie posiadało (lub już posiada) cechy inne niż te typowe?
Typowe w moim rozumieniu to:
- grindowanie do maks. poziomu aby być pełnowartościowym graczem
- częsta i długotrwała rozgrywka aby przejść jakiś quest/instance oraz aby mieć kumpli, gildię itd.
- możliwość rozwoju tylko jedną drogą czyli tylko i wyłącznie walką
- niekończąca się historia, czyli nie ma END Bossa itd.
Kolejnym przykładem byłaby Ultima Online ale chyba to już dla mnie przeszłość.
Zamierzam kupić jakieś mmorpg i chciałbym usłyszeć wasze propozycje i poznać waszą wiedzę.