GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

SPIDER MAN 2--->Pytanie.

07.02.2007
19:51
[1]

Brzytwa44 [ Chor��y ]

SPIDER MAN 2--->Pytanie.

Nie wiem czy to mądre ale...mam problem z pumą.Jestem na budowie i mam resztkę życia.Strzela we mnie czymś tam.Co mam zrobić by to przejsć?
Ew.Ma ktoś kody do tego?

07.02.2007
20:12
[2]

Pr0Gh0sT [ Konsul ]

Po kilku potyczkach na dachach sąsiadujących budynków, Twój wróg wykona potężny skok w kierunku hotelu po drugiej stronie ulicy (#45).

Gdy i Ty dostaniesz się na budynek hotelowy, Puma oderwie jedną z liter szyldu i będzie próbował Cię nią trafić. Po uniknięciu zagrożenia (pajęczy zmysł, najpierw wciśnij klawisz odpowiadający za ruch w lewo, później skok - #46), odbędzie się kolejna faza pojedynku, rozgrywana podobnie jak poprzednio.

Upokorzony przeciwnik zacznie wycofywać się, skacząc pomiędzy budynkami. Podążaj za nim (kieruj się ruchem strzałki), aż dotrzesz na mały plac. Tutaj Puma po raz kolejny spróbuje Cię zaatakować. Jak zwykle unikaj jego ciosów i kontratakuj, gdy przeciwnik będzie zamroczony (#47). W Twoim kierunku może polecieć kilka przedmiotów, ale ich ominięcie nie powinno Ci sprawić żadnych kłopotów. Gdy Puma będzie miał już dość, podejmie ostatnią próbę ucieczki. Po krótkim przerywniku filmowym, akcja przeniesie się na wznoszony w pocie czoła przez robotników wieżowiec.

Do środka dostaniesz się przez otwarte drzwi (#48), utworzone w fasadzie budynku. Puma będzie wyraźnie unikał bezpośredniej walki, atakując Cię z bezpiecznej odległości za pomocą noży (#49). Gdy tylko zbliżysz się do przeciwnika na wyciągnięcie ręki, ten ucieknie wyżej. Pościg zakończy się w klatce (#50), która jednocześnie będzie areną ostatecznej potyczki.

Walka odbywa się w podobny sposób, co dotychczas. Gdy Puma ruszy w Twoim kierunku, wykonujesz uniki (standardowo klawisz „Spacja”) i czekasz, aż przeciwnik zostaje zamroczony. Wtedy możesz go przez chwilę bezkarnie okładać pięściami. W trakcie potyczki, Twój oponent może jeszcze wykonać kilka niebezpiecznych skoków, odbijając się od siatki. Unikniesz ich, odskakując w odpowiednim momencie. Gdy energia życiowa Pumy spadnie do zera (patrz wskaźnik w lewym, górnym rogu ekranu), pojedynek się zakończy.
Wracaj do miejsca, w którym zostawiłeś Mary Jane, posługując się kierunkiem wskazywanym przez strzałkę. Po krótkim locie, misja zostanie zakończona.

O to Ci chodziło?

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.