GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: Planowane zmiany w lidze

15.07.2002
09:33
[1]

Szymon [ Konsul ]

Forum CM: Planowane zmiany w lidze

Krótka statystyka zarejestrowanych bitew :

liczba walk: 259
w tym QB: 259
Meeting Eng.: 237 atak/obrona: 22

Trochę mała różnorodność. Dlatego chciałbym rozbudować ligę o elementy które pozwolą spopularyzować inne rozgrywki - atak oraz grę wg. scenariuszy
Na pewno podstawowym problemem scenariuszy oraz ataku jest obawa o brak równowagi. Dlatego proponuję stworzenei pojęcia gry lustrzanej czy podwójnej. Ma to polegać na tym że gracze rozgrywają równolegle 2 walki, zamieniając się stronami. W lidze będzie się to liczyć jako jedna walka, wynik dwóch rozgrywek zostanie uśredniony, można wykorzystać punkty do dokładnego wyznaczenia wyniku.
(Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie żeby po staremu obie walki zarejestrowac osobno)

Może ktoś ma jeszcze jakieś inne pomysły?

Druga nowość nad którą już pracuję to rejestrowanie walki w momencie jej rozpoczęcia a nie zakończenia. Po zakończeniu podawać się będzie tylko wynik. Pozwoli to na pilnowanie graczy którzy nie kończą walk. Poza tym w momencie rejestracji zapamięta się aktualną punktację i punkty w lidze będą wyznaczana na podstawie wyników w chwili rozpoczęcia walki a nie jej zakończenia.

proszę o opinie

15.07.2002
12:16
[2]

Pejotl [ Senator ]

Drugi - tak Pierwszy - nie (dlaczego usredniac? przeciez, jak piszesz, mozna rozegrac dwie walki rownoczesnie)

15.07.2002
13:08
smile
[3]

Tlaocetl [ Dowódca Aliantów-Gazala ]

jestem za

15.07.2002
13:12
[4]

oskarm [ Future Combat System ]

Popieram Pejotla

15.07.2002
14:24
[5]

mgk [ Generał - Pacyfista ]

A moze by tez ujednolicic formacje lub narodowosci Tzn premiowac zawodnikow walczacych jedna formacja. Lub na poczatku w QB ustalac rodzaj formacji

15.07.2002
14:39
[6]

mgk [ Generał - Pacyfista ]

Mozna by tez stworzyc baze scenariuszy do rozgrywek ligowych Lub tez uzywac scenariuszy lustrzanie i porownywac wyniki PS Mnie QB juz nudza szczegolnie ze zwykle zwycieza taktyka glebokich okopow do przedostatniej rundy

16.07.2002
09:04
[7]

Szymon [ Konsul ]

Uśrednianie nie będzie obowiązkowe, jak ktoś nie lubi może po staremu

17.07.2002
20:50
smile
[8]

JOY [ Generaďż˝ ]

co do tej 2 nowości to jakbym ją gdzieś czytał? Patrz wątek spoznialscy............. Co do 1 to jestem do tego sceptycznie nastawiony. Popieram Pejotla

25.07.2002
13:05
[9]

-=Dexter=- [ Konsul ]

A nie możnaby zorganizować czegoś na kształt turnieju? Podzielić graczy na grupy, ustalić wtedy jakieś ciekawe warunki rozgrywek (gra lustrzana, scenariusze, mapy itp.), trochę to sformalizować (limity czasowe na odesłanie pbem'a byłyby moim zdaniem niezłym usprawnieniem) myślę że w ciągu pół roku możnaby taki turniej zakończyć, jedyny problem jaki widzę to bezstronni sędziowie, bo przecież każdy będzie chciał grać ;)

25.07.2002
13:10
[10]

oskarm [ Future Combat System ]

Dexter---> w WB tura miała trwać 1 tydzień obecna trwa 1,5 miesiąca. Chyba wiezysz w cuda jeżeli sądzisz, że wszyscy gracze mogliby się powyrabiać z terminami.

25.07.2002
13:50
[11]

-=Dexter=- [ Konsul ]

oskarm --> zakładam sformalizowanie przesyłania pbem'ów właśnie w celu wyeliminowania opóźnień, myślę, że najlepszy będzie przykład (luźno teoretyczny oczywiście): cztery grupy po czterech graczy, grają każdy z każdym w grupie jednocześnie, co daje trzy rozgrywki na gracza do prowadzenia w tym samym czasie, pojedyncze rozgrywki wyglądają tak: termin do skończenia - powiedzmy 2 miesiące, gramy pbem, 30 tur co daje 90 plików pbem do przesłania, po 45 na łebka, w ciągu 60 dni, ustalamy że gracz musi wysłać jednego pbem'a dziennie więc zostaje jeszcze 15 dni, po siedem dla każdego na ewentualne opóźnienia i jeden na obalenie flaszki po wygraniu grupy ;) a jak ktoś przekroczy terminy na opóźnienia to przegrywa walkowerem i śmierć frajerom ;) w ten sposób po dwóch miesiącach mamy turę z głowy, trzy takie tury i można zakończyć całkiem spory turniej

25.07.2002
16:29
[12]

Szymon [ Konsul ]

Był już jeden turniej i chyba się nie skończył, umarł śmiercią naturalną w połowie drugiej rundy

25.07.2002
19:05
[13]

oskarm [ Future Combat System ]

Dexter---> odpowiedź Szymona wyjaśnia wszystko :-(

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.