Wujek Nolster [ Centurion ]
Film, ktory warto posiadac.
Wlasnie planuje zakupy kilku filmow i chcialbym sie dowiedziec jakie tytuly mozecie ogladac po kilka razy i ktore chcielibyscie miec w swojej kolekcji ?
soze [ sick off it all ]
witaj...... "przekret"...."wsciekle psy"..."prawdziwy romans".."dzien proby"...."up & smoke tour"-jesli lubisz hh... and moore...:)...napisz jakie gatunki preferujesz bedzie latwiej cos polecic. poz.
Antharis [ Inbred Dunedain ]
Jakby ktoś chciał mi zrobić prezent: :)))) 1. Blade Runner 2. Obcy - wszystkie części
Morbus [ - TRAKER - ]
ogldalem wczoraj wyscig szczurow i byl super :))))
James_007 [ Face of Destiny ]
Dungeons & Dragons, LotR iw iele innych których tytułów mi sie nie chciało wypisywać ;)
Antharis [ Inbred Dunedain ]
James_007 ---> Rozumiem, że jesteś prawdziwym fanem AD&D, tak jak ja. Obejrzałem ten film... Ale gdyby nie moja 'miłość' do klimatu AD&D, to żal by mi było nawet na płytkę...
^quqoch^ [ Paweł Romanowicz ]
Lista Schindlera (jak się to pisze??), Szeregowiec Ryan, First Blood, Ta historia o Kolbe.
AŚKA [ Centurion ]
no to tak: - Lord of the Rings - Client - Morderstwo Doskonałe no i oczywiście wszystkie Krzyki!! Pozdrowionka Asia
sajlentbob [ Konsul ]
Clerks żondzi
abu [ Senator ]
Wladca pierscieni, Face of & Hollow Man & Opętanie (fajne filmy naukowo-fantastyczne [jak dla mnie :P] - uwielbiam takie), Spider man. Resident Evil, Ewolucja i Idle hand :))
abu [ Senator ]
Aha, jeszcze (moze lubisz): - Mumia - Mumia 2 - Scorpion King
No_name151 [ Chor��y ]
Dla mnie epokowym filmem jest "Leon zawodowiec" nie wiem czemu ale ten film mogłbym oglądać 10 razy i by mi sięnie znudził
Lechiander [ Wardancer ]
Walka o ogień; wszystko Monty Pythona, klasyka fantastyki; Lot na kukułczym gniazdem; dobre filmy o Indianach Ameryki Płn. (czyli nie jakieś tam westerny typu :o złych Indianach i boskich kałbojach oraz śliczny Winnetou z Jugosławii); ... Więcej nie pamiętam...
AnnataR [ Salon des Refusés ]
No to moze teraz i ja coś dorzuce:) Zagadka Kaspara Hausera, reż. W.Herzog Wielki Błękit, reż. L.Besson Obywatel Kane, reż. O.Welles Siódma pieczęć, reż. I.Bergman Gwiezdne Wojny: Imperium Kontratakuje, reż. I.Kershner Leon Zawodowiec, reż. L.Besson Requiem for a Dream, reż. D.Aronofsky Porachunki, reż. G.Ritchie W pogoni za Amy, reż. K.Smith
The Dragon [ Eternal ]
zadlo, upadek, negocjator, 7 wspanialych, deszczowa piosenka, wszystkie fimy z brucem lee, zapach kobiety, ehhh i jeszcze jakies 50 innych :)
James_007 [ Face of Destiny ]
Antharis--->wiem ;) a co do filmów to dalej: Moulin Rouge, Monsters Inc.(dla dziecie), Duna (:/), Pamietnik Bridget Jones, Tomb Raider, Shrek, Gladiator, Przyczajony Tygrys Ukryty Smok niektóre z tych filmów sa na silke, ale....
Vein [ Sannin ]
hmmm czy mi se wyaje czy nikt nie wymienił MATRIX-a ?
Faolan [ BOHEMA ]
"Szeregowiec Ryan" "Czas Apokalipsy" "Platoon" "Black Hawk Down" "PI" "Mad Max" "Arizona Dream" "Full Metal Jacket" "Mechaniczna Pomarańcza" and many more...
AnnataR [ Salon des Refusés ]
Matrix jest świetny, ale za pierwszym razem. Zaskakuje Cię wtedy na każdym kroku. Teraz (po obejtrzeniu go z 5 razy) nie mogę się patrzeć na Keanu R., Laurenca F., i panią Carrie A.M.
Mr_Baggins [ Senator ]
Ojciec Chrzestny cz. I i II Szeregowiec Ryan Władca Pierścieni Gwiezdne Wojny (tylko dla fanów :)) Pulp Fiction Kruk cz. I i tylko I !!! Helikopter w ogniu
vcarter [ Koszykarz ]
Ja tam Matrixa ogladalem przynajmniej 50 razy ;-) Z innych filmow to warto miec Terminatora 2 i Pulp Fiction !
So-pel [ Pretorianin ]
hmmm, trudna sprawa. nie wiem jakie filmy lubisz, ale postaram się coś zaproponować (na razie filmy zagraniczne): 1. taksówkarz (klasyka, świetny robert de niro) 2. czas apokalipsy (j.w., no i marlon brando!!!) 3. fight club (życiowe role brada pitta i edwarda nortona, jeden z najlepszych filmów ostatnich lat) 4. gladiator (przereklamowany, ale znakomity) 5. lord of the rings (rewelacja, szczególnie jeżeli jesteś fanem książki) 6. blade runner (najlepszy film s-f, jeden z niewielu w których aktorzy i fabuła nie są dodatkiem do efektów spec.) 7. brooklyn boogie (prawdziwy obraz nowego jorku, świetni aktorzy) 8. pi (niepokojący klimat, doskonały scenariusz) 9. łowca jeleni (chyba najlepszy film o wojnie w wietnamie, wspaniała rola roberta de niro) 10. american beauty (oskary w pełni zasłużone) 11. dzika banda, pat garret i billy the kid, dajcie mi głowę alfredo garcii (zmierzch dzikiego zachodu, najlepsze wg mnie filmy sama peckinpaha, reżysera na którym w dużej mierze wzoruje się quentin tarantino)
Superstar [ Konsul ]
w sklepach sprzedaja cala kolekcje filmow Kubricka w zestawie wiec napewno warto to kupic
Arczens [ Legend ]
Mulholland Drive jeszcze nie widzidziałem w sklepie ale jak będzie na pewno sam też kupie
Superstar [ Konsul ]
Joanna D'arc - bardzo dobry film
KrysS [ Centurion ]
A "Milczenia owiec" nikt nie wymieni ok 2 mozna sobie darowac ale jedynke ???? "Lśnienie" " 2001 Odysea kosmiczna" "Cube" "Lot nad kukułczym gniazdem" "Imię róży" "Forteipan" "Blues Brothers" "Szczęki" "Pluton" "Trainspotting" "Delicatessen" "Miasto zaginionych dzieci" "Szósty zmysł" "Siedem" "Ścigany" "Nieustraszeni pogromcy wampirów" "Easy Rider" "Skazani na Shawshank" i wiele wiele innych i tych juz wymienionych wyzej przez innych i tych nie wymienionych przez brak czasu :)
ciemek [ Senator ]
moje perełki: 1. Ostatni Mohikanin 2. Matrix. 3. Braveheart. 4. Enola Gay. 5. Star Wars - wszystkie części. Na 1.,3.,4. ryczałem jak głupi :)))
Fantazyoosh [ sałatka z pora ]
a LEON to co???? chyba jedyny film który mnie na serio wzruszył:) Wersja reżyserska rulez!
rotfl [ Konsul ]
Polecam Connan: The Barbarian (po polsku: Conan: Barbarzynca:) - jesli nie przeszkadza Ci ze w tym filmie jest malo dialogow, tylko prawie nieustanna rzeznia - dla mnie ten film to hardcore... ;) 10-15 lat temu ludzie sie nim tak podniecali, jak 2,3 lata temu Matrixem.
boYek [ Konsul ]
Co bym chcial miec w kolekcji (dvd)?... Wszystko Luca Bessona (rezyseria i kamera, np Nikita, BigBlue, Leon, 5thElement JoannOfArc... jego filmy sie oglada zeby ogladac, mozna i 100x, strasznie czas sciaga, no i kazdy besson to muzyka E Serry:). + StarshipTroopers + BladeRunner (i J Mnemonic) + Alien'y + StarWars'y + MadMax'y + GhostInTheShell + Akira + MononokeHime + EndOfEvangelion
Dwalin [ Reggae ]
Kubuś Puchatek i Pinokio wymiataja !!!
PODmanka [ Pretorianin ]
wszystkie wersje Nikity
MOD [ Generaďż˝ ]
Dla fanow Star Wars - Gwiezdne Wojny ("Mroczne Widmo" mozna sobie darowac) Leon Zawodowiec Southpark Wladca Pierscieni
tmk13 [ Pretorianin ]
te filmy ogladalem po kilka razy(nawet pod rzad!) i nadal mi sie nie znudzily: Porachunki(Lock, stock & two smokin' barrels) Przękret(Snatch) Boondock Saints
prondek [ Pretorianin ]
popieram goraco tmk13 te filmy rox
Dziadzia [ Pretorianin ]
1. Pulp Fiction 2. Las Vegas Parano 3. Human Traffic 4. Trainspotting 5. K-Pax 6. Oczy Szeroko Zamknięte i wiele innych...
Anek [ Generaďż˝ ]
nolster, my man, powiekszasz dvdteke?:))) wiele dorych filmow juz tu wymieniono. ja, z mniej znanych, a interesujacych, polecam happiness z lara flynn boyle - naprawde cholernie smutny, ale prawdziwy. oprocz tego... klasyke kina HK, ale to juz chyba masz - no wiesz, wczesne produkcje z chow yun fatem, jetem li i jackie chanem. a w ogole, to sam bedziesz wiedzial najlepiej co kupowac, nie?:) anek przelotem miedzy lednymi wakacjami a drugimi (soze - czy ja ci odpowiedzialam na ostatniego maila????)
ADAMEK [ Pretorianin ]
1.TAŃCZĄC W CIEMNOŚCIACH-FILM NA KTÓRYM KAŻDY ZAPŁACZE 2.SZEREGOWIEC RAYAN-HANKS W ŻYCIOWEJ ROLI 3.WIELKI SZU-KLIMAT 4.COŚ-NAJLEPSZE S-F(RAZEM Z OBCYM 1 I 2) POZDRAWIAM ADAMEK
soze [ sick off it all ]
yo yo yo...ANEK:))))))))-------->jaktam moskity?....pozdrow meza....baw sie dobrze...u mnie gitarka jak wrucisz to pogadamy..:)))))))...tak odpowiedzialas..........thx sorry za offf ale anek wpadla...Whot a girl:))))
ADAMEK [ Pretorianin ]
ZAPOMNIAŁEM O: 5.PLUTON-DEFOE I BERENGER MISTRZOSTWO,NO I TA MUZA-ADAGIO NA SMYCZKI -SAMUELA BARBERA ADAMEK
massca [ ]
human traffic GO! prawdziwy romans swingers wsciekle psy pulp fiction Porachunki (Lock, stock & two smokin' barrels) Przękret (Snatch) Thursday Boogie Nights American Beauty Clerks Mallrats
Bili [ Generaďż˝ ]
1. Indiana Jones - cala trylogia ;) 2. Star Wars - stara trylogia 3.Lord of the Ringz ;) 4.Platoon - nie spodziewalem sie ze ktos poda ten tytul ;) 5.Szeregowiec Ryan 6.Oczywiscie wszystkie filmy Monty Pythona - geniusze 7.Ścigany i moze Świadek ;) 8. CKY - Landspeed, CKY2k, CKY 3 - za to ze jest pozbawiony wszelkich wartosci ;))) i ze jest genialny Teraz Polska ;) : -Miś -Rejs -Poszukiwany Poszukiwana -Nie ma róży bez ognia ;)
Bili [ Generaďż˝ ]
Aha, no i oczywiscie Blade Runner
draco666 [ Konsul ]
1.Przekret 2.Imie rozy 3.Mis 4.Blade runner 5.Lord of the rings :)))
Bialy [ Pretorianin ]
A ja polecam: Oczy szeroko zamknięte - muzyka - to jest TO! black cat - white cat - za całokształ - najlepsza komedia jaką kiedykolwiek oglądałam The Rock - hmmmmmm, powtarzam się.. ale..... muzyka - to jest TO
Deser [ neurodeser ]
AnnataR, So-pel - chyba Was bardzo lubię :))))) od siebie dodam wszystko Woody Allena :)
SlipKnoT [ Konsul ]
R E S I D E N T E V I L
LORD 6SIC6 [ Legionista ]
hmm niezly byl hause on hunted hill :)
Wujek Nolster [ Centurion ]
Wszystko zanotowalem, dzisiaj zaczynam poszukiwania na amazon.com ;-) btw. z serii lock, stock &... jest kilka filmow, widzial ktos moze? Dla mnie najbardziej rzadzi hardkorowy hongkong - hard boiled, killer itp :) Dzieki za dobre rady, w konca zawsze w cenie ;))))
Artuus [ Kapitänleutnant ]
Das Boot
Anek [ Generaďż˝ ]
nol, jeszcze cos: violent cop z beatem takeshim. normalnie hc. mamy to z majkelem na dvd r1, jak chcesz, moge ci jakos podrzucic...
sid86 [ Konsul ]
Tja te filmy to klasyka :) Ja osobiśice polecam "Polowanie na Czerwony Październik" "The Rock" "Stygmata" "Szósty Zmysł" oraz "Braterstwo Wilków", jest tego jeszcze troche ale jakoś mi narazie do głowy nic nie przychodzi :P
dev15 [ Konsul ]
a ja goraco polecam helikoptera w ogniu (wg najlepszy film), yamakasi, szeregowca ryana, blade 1 i 2, mumie, piekielna glebie, dracula2000, kolekcjoner kosci, house on haunted hill (czy jakos tak), szybcy i wsciekli, stygmata, i oczywiscie indiane jonesa (wszystkie 3 czesci). pewno jeszcze kilka filmow ale tylko se sobie przypomnialem :)