RESPECT@@@ [ Legionista ]
Robie gre role-playing Pomoc w sprawie fabu³y
Pomys³y na misje, nazwy (miast, ludzi itp), lokacje mile widziane
chyrlok [ Konsul ]
No dobra mogê ci pomó¿ powiedz co chcesz nazwaæ a coœ wymyœle
Zgoda ?
RESPECT@@@ [ Legionista ]
Wymysla nazwy dla nowych stworzen Postaci, Lokacji, Artefaktów. Opis misji mile widziany
chyrlok [ Konsul ]
Miasta: Atwar, Logos, (to jest proste)
Artefakty: Topór w³adcy troli,
chyrlok [ Konsul ]
A tak ogólnie jak ty to robisz ?
RESPECT@@@ [ Legionista ]
Robimy z kumplem mamy jakis silnik graficzny jest ale jest Chcemy tylko uchwycic poczatek gry ok 10 misji potem ca³¹ fabu³e zamierzamy wys³ac do np cdproject-u CHcemy zrobic w taki Trailer
Chcesz nam pomóc w tworzenia gry której autorami beda internauci to pisz i podpowiadaj
chyrlok [ Konsul ]
Napisz mi zarys fabu³ to spróbuje skonstruowac misje.
Yorqus [ Centurion ]
Tak, CD Projekt z pewnoœci¹ zostanie wydawc¹ waszego produktu. O ile odbierze maila :)
chyrlok [ Konsul ]
Przynajmniej chopaki jak¹œ ambicje maj¹ nieprawda¿ Yorqus
RESPECT@@@ [ Legionista ]
potrzebne nam jest jakis 10 pierwszych misji watku g³ównego. Po ostatniej król wys³ucha twojej wiadomosci o planach z³a (wiadomosci dostajesz na poczatku gry- jestes na rybach nagle ktos krzyczy ty podbiegasz i widzisz lezacego czlowieka - to szpieg królestwa który mowi ci przed smiercia o planach zla) musisz dostac do do krola ale najpierw musisz miec cos w style powarzania, czyli musisz wykanac jakies ok 10-15 misji = misje dodatkowe aby miec szacunek wsrod mieszkanców królestwa
piokos [ Malpa w czerwonym ]
Czasowstrzymywacz.
czekers [ make love not war ]
mocno a la Gothic
Indoctrine [ Her Miserable Servant ]
Z tak¹ gramatyk¹ i interpunkcj¹, to ja to bardzo cienko widzê....
Poza tym, nazwy takich rzeczy to najmniej istotny element na tym etapie. Zróbcie ca³¹ fabu³ê, nazewnictwem mo¿ecie zaj¹æ siê potem.
RESPECT@@@ [ Legionista ]
Mozna tak pomyslec ale nasze plany odnosnie fabu³y sa bardzo rozbudowane (moga przypominac gothic-a ale po wizycie u krola fabu³a zmienia sie znaczaco)
chyrlok [ Konsul ]
Cos podobnego do Dungeon Siege hehe.
Ale spoko
1 misja :
Po drodze do swojej cha³pki spotykasz otoczoneg prze jakies stwory ch³opa i mu pomagasz ale on prsi cie jescze ¿ebyœ oczyœci³ jego dom z nieprzyjació³ i uratowa³ jego ¿one i dziecko ¿one uratowa³eœ ale dziecko zgine³o i on chce sie do ciebie przy³oczyæ
imiê ch³opa : Ralek
RESPECT@@@ [ Legionista ]
chyrlok dobre
RESPECT@@@ [ Legionista ]
Chcecie gre której twórcami beda sami gracze to pomó¿cie.
Loockas [ Chor��y ]
RESPECT@@@ --> Mo¿emy liczyæ na jakieœ screeny z obecnego stanu silnika? Bo chyba _macie_ jakieœ techniczne podstawy skoro zabieracie siê za fabu³ê?
Taikun44 [ Emissary Of Death ]
Loockas >> wpisz w google Tibie i zobaczysz silnik
RESPECT@@@ [ Legionista ]
o screen-y no spoko ale jeszcze nie na tym etapie silnik nie jest jeszcze do konca gotowy a jak juz napisalem to ma byc tak jakby demo. Potem spróbujemy to pokazac swiatu. Kumpele sie programowaniem zajmuja a ja fabu³e mam opracowac. Jesli demo sie uda wyslemy je wraz z Fabu³¹ do kogos kto moze to zmienic w pe³na produkcje. Przyda³aby sie nazwa samego swiata gry. Z góry dzieki. Ps: Mo¿e kiedyœ wyjdzie Dziex za zainteresowanie I prosze o dalsza pomoc
chyrlok [ Konsul ]
Mo¿e nazwa œwiata Alakmar, Kaot
RESPECT@@@ [ Legionista ]
ciekawe nazwy masz oby tak dalej
chyrlok [ Konsul ]
A moze ty dasz propozycjê nazwy œwiata ?
Loockas [ Chor��y ]
Taikun44 --> Tego siê te¿ w³aœnie spodziewa³em ;)
RESPECT@@@ [ Legionista ]
Myslelismy nad Grifond-em
czekers [ make love not war ]
Tylko czy to ma byc bardziej klasyczny? (Lasey, góry, rycerze w srebrnych zbrojach, zamki z cegie³, fajne laski... ee ksiê¿niczki), czy bardziej a la gothci (Górnicza dolina), lub Elder scrolls (du¿e grzyby jak w Morrowindzie, okr¹g³a stolica imperium like Oblivion...)? To jest znacz¹ce, bo fabu³a buduje klimat... Mi kiedyœ siê marzy³o zrobiæ RPG albo Przygodówke w œwiecie Half Life 1 i 2...
Taikun44 [ Emissary Of Death ]
Sry za to co powiem ale ... jeœli ktoœ robi grê na któr¹ nie ma jakiegokolwiek pomys³u powinien zaj¹æ siê raczej czymœ innym ... wiecie w Anglii podobno potrzebuj¹ murarzy i dekarzy !
RESPECT@@@ [ Legionista ]
wY NIE MYSLELISCIE CHYBA ZE TO BEDZIE GRAFIKA JAK OBLIWION MY JAKO AMATORZY TAKIEGO CZEGOS NIE STWORZYMY W CHWILI OBECNEJ
YogiYogi [ Konsul ]
Zacznijcie scenariusz klasycznie:
Jak zwykle kazdego ranka w dniu roboczym, wpakowales sie do miejskiego autobusu. Po krotkim namysle podszedles do kierowcy "A co tam" - pomyslales - "Dzisiaj kupie ten bilet jeszcze trafi sie jakas kontrola...".
"Ulgowy prosze" krzyknales w kierunku plecow barczystego kierowcy. Bez reakcji.
"Halo! Bilecik ulgowy !" - powtorzyles dodajac w duchu soczyste "Palancie!".
Po chwili zrozumiales ze ten dzien nie bedzie udany - i bynajmniej nie dlatego ze kierowca warczac cos pod nosem odwrocil leniwie glowe w Twoja strone. Bynajmniej nie dlatego ze wlasnie skojarzyles brak porfela.
I byc moze nie dlatego, ze kolor twarzy kierowcy byl zbyt mocno zielonkawy, nawet jak na poniedzialkowego kaca-giganta.
Za to na pewno duze wrazenie zrobily na Tobie dolne kly kierowcy, wychodzace daleko ponad gorna szczeke, i rozkladajace sie malowniczo wzdluz nosa.
"Grhhhhh ?" - basowo warknal kierowca-ork.
Nie miales niestety zbyt duzo czasu na analize tego, byc moze zlozonego zdania, bo ktos przyjaznie klepnal Cie w ramie.
"Co jest ?" - to pytanie zawislo w polobrocie, bo naprawde moze odebrac mowe, kiedy widzisz przed soba kopie Conana Barbarzyncy.
"Conntroler Barbileter" - przedstawil sie osilek i radosnie scisnal trzymany w reku poltorametrowy miecz. To naprawde nie bedzie udany dzien...
a dalej to juz poleci - nie trzeba sie zbytnio wysilac :)
chyrlok [ Konsul ]
To jest naprawde super pomys³ trudny do zrealizowania zawsze chcia³em robiæ fabu³e do gier.
Mo¿e du¿a wyspa targana buntami i wojn¹ domow¹ i tu nagle inwazja si³ z³a i teraz ty (ch³op) musi zjednoczyæ królestwo by stawiæ opór najeŸcom.
RESPECT@@@ [ Legionista ]
Taikun44 my, czyli twórcy mamy po 16 lat ale mamy jakis plan. A gra ma byc osadzona w póŸnym sredniowieczu z paroma dziesiatkami ó¿nych stworków i innych istot
Na pewno bed¹ elfy krasnoludzy bandyci no i oczywiscie zlo ale nie wiemy jaka rasa njbardziej do tego pasuje (na pewno Nie orki)
chyrlok [ Konsul ]
Moze rasa podobna którom mam w avatarze :)
RESPECT@@@ [ Legionista ]
i oczywiscie ludzie. Myslelimy takze o nieumar³ych
RESPECT@@@ [ Legionista ]
chyrlok Jaka to rasa??
Taikun44 [ Emissary Of Death ]
*zieeef, Taikun wychodzi, wciska ignoruj w¹tek i zapala papierosa*
pfff
Loockas [ Chor��y ]
RESPECT@@@ --> Nikt tego od was nie oczekuje i nikt tu nie wspomina³ o grafice. Problem le¿y w tym, ¿e zabieracie siê za tworzenie gry bez dok³adnego planu pracy i pomys³u na fabu³ê. Jeœli tworzycie w³asny autorski silnik to sami dobrze wiecie co on potrafi i jakie s¹ jego ograniczenia. Poniek¹d od tego te¿ zale¿y rozmach fabu³y.
chyrlok [ Konsul ]
To jest obcy ale mówie cos podobnego np. skrócona g³owa d³u¿szy ogon inny kolor coœ w tym stylu
zobacz w¹tka o nr 30
RESPECT@@@ [ Legionista ]
Nie wiem ja sie za bardzo na tym nie znam ja fabu³e ogólna wymysli³em i teraz potrzebne sa questy (jak gra nie wypali to sama fabu³e wyslemy)
chyrlok [ Konsul ]
Uprzedz mnie jak coœ zrobicie
RESPECT@@@ [ Legionista ]
chyrlok spox masz gg??
RESPECT@@@ [ Legionista ]
Kontakt w sprawie fabu³e na [email protected] lub gg: 6290170
chyrlok [ Konsul ]
Napisze do ciebie
RESPECT@@@ [ Legionista ]
Spox Moze pomozesz tworzyc jakies lokacje kumpel mi napisal zeby mape prowizorke zrobi³
czekers [ make love not war ]
nie mówie ¿e to ma byc oblivion... Ka¿da gra ma w³asny klimat...nawet tibia (niestety). Najlepiej by by³o gdyby wasza te¿ mia³a swój, w³asny klimat.. A propo fabu³y: nie chce siê narzucaæ, ale ciekawe by by³o coœ takiego: spotykasz wieœniaka atakowanego przez durze szczury. Ratujesz go. Gdy on zaprasza cie do domu, ¿eby przedstawiæ swojego wybawce ¿onie i dzieciom. Zamyka siê w domu z tob¹ sam na sam. Chce ciê zasztyletowaæ, niedajesz mu siê, uciekasz z domu, chcesz wróciæ do swojej wioski, ale okazuje siê ¿e ta zosta³a spalona, a podpaleni szaleñcy rzucaj¹ siê na ciebie z motykami. Zabijasz ich. (Tu sie koñczu tutorial). Tu dzieje siê coœ dziwnego - myœlisz. Idziesz do znajomego czarodzieja. Nie ma go w jego wierzy/domu/czy czymœ. Zostawia tylko list ¿e wzywa go coœ wa¿nego, jest teraz (Tu wpisz nazwe krainy w której mieœci sie stolica i gdzie mieszka król). Wyruszasz w droge, po drodze znajdujesz poobijan¹ kobiete która prosi cie o pomoc, jest bardzo poraniona [Tu przed graczem staje wybór, uratowaæ j¹ (to mo¿e byæ podstêp), czy pomoæ jej. Gdy gracz jej pomaga, ona okazuje sie dobra. Jest z jego wioski, przyjecha³a do kogos z rodziny, ale zobaczy³a pal¹ce sie domy i ludzi motykami lec¹cych na ni¹. Razem idziecie szukaæ czarnoksiê¿nika... Troche siê rozpisa³em, ale mi to siê bardzo podoba. Gracz przeciwko ca³emu królestwu, poszukuje towarzyszów... Oczywiœcie za wszystkim stoj¹ Ÿli czarnoksiê¿ncy którzy przywo³ali stwory rzyj¹ce na ziemi przed wiekami. Itd... Potem okazuje siê np. ¿e król spiskuje razem z "przedwiecznymi". Oczywiœcie okazuje siê ¿e prawdziwy król zamieszkuje pustkowia, bo przedwieczni wyssali mu pamiêæ... Mo¿e za bardzo pogmatwane, ale mi siê bardzo podoba...
czekers [ make love not war ]
Aha, no i jescze oczywiœcie bandyci korzystaj¹ z zamieszania i pl¹druj¹ wioski... i ciebie czasami... Mo¿na jescze zrobiæ taki trik, ¿e g³ówny bohater bêdzie ¿o³nierzem w gwardi króla... i gdy dociera np. do zamku okazuje siê ¿e gwardia ju¿ nie istnieje...
RESPECT@@@ [ Legionista ]
czekers DOBRE
Taal [ Centurion ]
Tak siê w³asnie zastanawia³em, w którym poœcie pojawi siê informacja o realiach œwiata planowanej gry (43 minuty do pierwszych szcz¹tkowych informacji), ale skoro ju¿ siê pojawi³a, to dodam od siebie jakieœ tanie zadanko:
Gdzieœ w pó³ godziny po uratowaniu œwiata i na dwa dni przed ratowaniem królewien, wybra³eœ siê na ryby. W³aœnie pl¹sasz sobie radoœnie brukowan¹ drog¹ ci¹gn¹c¹ siê z niewiadomych przyczyn przez nikomu niedostêpne bagna, w swojej pe³nej zbroi p³ytowej siêgaj¹cej dalece ponad Twoj¹ g³owê, gdy dostrzegasz w oddali ludzk¹ sylwetkê. Gdy podchodzisz bli¿ej zrozpaczona kobieta rzuca Ci siê na szyjê z radosnym okrzykiem "Och, jesteœ poszukiwaczem przygód, prawda?". Gdy wyjaœni³eœ jej ju¿ sprawê swej aktualnej profesji, ona uradowana spyta³a, czy nie zechcia³byœ jej pomóc. "Nici z po³owu, znów bêdê zagryza³ chlebem" - pomyœla³eœ, jednak jak na bohatera przysta³o zgodzi³eœ siê uratowaæ przys³owiow¹ dziewkê w opa³ach (poza tym dodatkowe Skill Point'sy zawsze siê przydadz¹). Po krótkiej, uroczej pogawêdce dowiadujesz siê, ¿e pobliska posiad³oœæ zosta³a zagrabiona przez orki. "Orki" - pomyœla³eœ - "Samo z³o". Niewiele myœl¹c wparowa³eœ do chatki ze swym cudowny, kapi¹cym magi¹ mieczem +8 (+12 po zainstalowaniu dodatku) i zmasakrowa³eœ ca³e towarzystwo. Ostatni¹ rzecz¹ jak¹ widzia³eœ by³a zadowolona twarz kobiety, bowiem niewiele póŸniej ktoœ trzsn¹³ Ciê czymœ twardym w czerep. Kilka godzin póŸniej budzisz siê nagi, skrêpowany w zakolu jakiejœ rzeki. Jak pokazuje dalsza czêœæ fabu³y zabi³eœ niewinne orki na ich prawowitym terenie, babsko zrobi³o sobie z Ciebie narzêdzie do podreperowania bud¿etu, a w ³eb obarwa³eœ od jej wspólnika. Teraz niestety jesteœ bez pieniêdzy i w³aœciwie czegokolwiek, zmuszony do ¿ycia wœród tych, którymi niegdyœ pogardza³eœ. Szczêœciem oni nie znaj¹ Ciê a¿ tak dobrze, wiêc po¿yjesz z 10 minut d³u¿ej. (œmieræ Heroic Fantasy)
Co do nazwy œwiata:
U¿yjcie generatora. Myœlicie, ¿e sk¹d twórcy biora tak niedorzeczne nazwy? Przecie¿ ich nie wymyslaj¹. Mo¿e b¹dŸcie oryginalni i nadajcie mu nazwê, która coœ znaczy, a nie przypomina orkowego be³kotu. (niestety wszystkie moje propozycje na nazwy zosta³y bestialsko zagrabione przez wydawców D&D, WH i cRPG'ów jakieœ 10 lat temu - wybaczcie)
Kenny!! [ Konsul ]
Mo¿e coœ a'la GTA SA?Tylko ¿e g³ówny bohater to punk...Ka¿dy ziom inny na ulicy,prawdziwe samochody...Rejestracje do samochodów o innych numerach...JAK ¯YCIE!!Brak kodów.A tytu³ "¯ycie widziane oczyma punka" albo po prostu "punk"
Bêdzie chodzi³ I zabija³...wiêcej samochodów...mo¿na wejœæ do ka¿dej chaty...niszczyæ meble...I oczywiœcie nie godzina to minuta tylko godzina to godzina!!Miasta: Loco baroco,El Woodstoock.Pierwsza misja mo¿e byæ:Masz dojechaæ na Woodstock,wybawiæ siê za wsze czasy i zabiæ Woodstoockowiczów.Co??.Jakby wiêcej info to napisz.
A
L
E
T
O
T
Y
L
K
O
M
A
R
Z
E
N
I
A
!
!
!
!
czekers [ make love not war ]
RESPECT@@@ <-- ciesze siê ¿e mog³em pomóc, napisz na maila jak bêdziesz chcia³ wiecej pomocy...
chyrlok [ Konsul ]
Hahaah ale sie uœmia³em taal a jak myœlisz jak zaczynali twórcy neverwinter nights
Taal [ Centurion ]
Ja tam nie wiem jak zaczynali. (chocia¿ opcja z generatorem wydaje mi siê nadzwyczaj prawdopodobna) Ale jak dla mnie, jeœli ju¿ ktoœ siê zabiera za now¹ grê i nie robi tego dla przemna¿ania "piniêdzorów", to powiniem zrobiæ grê inn¹ ni¿ wszystkie. Tzn. tak¹, w któr¹ nieliczni zagraj¹ z przyjemnoœci¹, a nie tak¹, w któr¹ miliony* zagraj¹ od niechcenia. Nie wiem jak Was (graczy), ale mnie trochê nu¿y perspektywa ratowania œwiata (niezale¿nie, czy jego nazwa pochodzi z generatora, czy nie). Có¿, s¹ to jednak moje osobiste przemyœlenia i pewnie wiêkszoœæ jednak woli ratowaæ œwiat ni¿ broniæ w³asnego ty³ka przed kieszonkowcami itp.
chyrlok -> czy¿bym wyczuwa³ ironiê?
*brakowa³o mi lepszego s³owa.
DiabloManiak [ Karczemny Dymek ]
chyrlok nie zaczynali od zupelnego braku fabulybo taka "wielka fabule" jak oni maja to mozna wymyslic siedzac na klopie, nie maja silnika (no dobrze maja silnik "prawie") - wiec nie wiadomo jakie sa ograniczenia silnika, nie maja realiow, nie maja swiata (ani pomyslu na niego i map), nie maja nawet pomyslu na glupie questy, przedmioty (coz artefakty sa zwiazane ze swiatem), ogolnie to oni nic porzadnego nie maja...
A przepraszam maja kawalek bzdurnej 8 albo 9 rzedowej fantasy ktora szumnie nazywaja fabula (od takich cudow jak krol podejmujacy byle chlystka - no coz te setki urzednikow sa chyba po to aby zajmowac tylko moc procesora co nie ;-), kazdy kto probuje zabic oczywiscie zostawia ciezko rannego (ktory bankowo nie umrze przy 1 slowie tylko bedzie mogl snoc 30 minutowa opowiesc i dopiero wtedy umrze dzielnie(a bohater zamiast go ratowac oczywiscie slucha ;>) aby mogl zdradzic wszystkim w okolicy plany - no jak ze by inaczej , w koncu zlo musi byc dobre i musi stworzyc komplikacje sobie ;) )
RESPECT@@@ - wyslij mi ta wasza "fabule", dawno nie czytalem historyjki fantasy totalnie bez sensu tylko zeby sie posmiac...
YogiYogi i najwiekszy boss tej gry to bedzie tesciowa na koncu ;>
RESPECT@@@ [ Legionista ]
Ziomki bez klutni jutro pokarze wstepny zarys fabu³y. Mam ju¿ fajna wizje i tu naleza sie podziekowania dla chyrlok-a który znaczaco mi pomóg³ Pomózcie wszyscy Od fabu³y do storzenia ca³ego swiata dluga droga. Obmyslajcie quest, lokacje artefakty itp Dla chyrlok-a To bedzie kontynent z wybrzezem i paroma wyspami. Wielkie dzieki dzia³ajcie. Licze na was
RESPECT@@@ [ Legionista ]
chyrlok dzieki tobie mamy juz duzo i Powiedz temu Diablomaniakowi ze jutro bedzie juz pierwsza mapa a to dopiero poczatek. Pozdro
RESPECT@@@ [ Legionista ]
DiabloManiak zebys sie nie zdziwil Smugler mi napisa³ ze to jest "niezle ale rob co chcesz ja sie nie mieszam" I moim zdaniem fabuly takiej dawno nnei bylo i rob se co chcesz. Ale dla mnie nie liczy sie to czy wypali czy nie dlamnie liczy sie to ze probowa³em.
Marcio [ Bleeee ]
zgaduje, ¿e wszystko co macie to rpgmaker i jakiœ œci¹gniêty z sieci kurs jego obs³ugi bo nie wierze ¿eby przy tym co piszesz mog³o powstaæ coœ powa¿niejszego.
Zenedon_oi! [ Genera� ]
Obstawiam, ¿e twórca tego monumentalnego dzie³a ma coœ ko³o 14 lat:).
Tal_Rascha [ Ilythiiri ]
gdy ja zaczynalem swa przygode z RPGami (Warhammer) to bylo to jakies 9 lat temu gdy mialem 11 lat ;p
czekers [ make love not war ]
to jak z t¹ fabu³¹? Macie ju¿ jakieœ wstêêêêêpne projekty?
RESPECT@@@ [ Legionista ]
Mamy juz du¿¹ czesc g³ownej fabu³y ale potrzebne jest jeszcze duzo questów pobocznych
Tal_Rascha [ Ilythiiri ]
nie ma to jak robic paragrafowki...