GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

GeForce 6200 256 MB

01.02.2007
11:37
[1]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

GeForce 6200 256 MB

Elo.
Właśnie kupiłem:


Wiem ze szyna 64 bity, ale ze 128 trudno było znależć a jak już znalazłem to taka cena, że ....
Opłacało się?
Kupiłem 6200 bo w Expercie mam poradnik jak odblokować następne 4 potoki co jest możliwe w każdej 6200. Dodatkowo można do niej wgrać bios od 6600 bez problemu.
Co wy na to ?
Dotego ma 256 MB.

01.02.2007
11:39
[2]

eJay [ Gladiator ]

Karta lipna i to strasznie. Te kolejne potoki nic nie dadza (mozliwe ze w ogole ich nie odblokujesz, zalezy od modelu) - architektura karty jest juz starsza, do tego 64-bitowa szyna pamięci...

BTW. Do czego ma sluzyc? Do gier czy do biura?

01.02.2007
11:40
smile
[3]

Hitman14 [ Bad N Fluenz ]

O ile się założysz, że każdy skrytykuje ten zakup?

Edit: O, zaczęło się.. ;)

01.02.2007
11:45
[4]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

Ale na pewno lepsza od FX 5500 ktyórą koledze sprzedałem dzisiaj za 140 zł :):)

01.02.2007
11:50
[5]

polak111 [ T42 ]

Zapewne tą kartę kupiłeś do grania ?

01.02.2007
12:00
[6]

matchaus [ sturmer ]

Toster.ziom ---> Używany "szajs" sprzedawać "koledze" za 140 PLN?
Jeszcze powiedz, że chciałeś się tym pochwalić...

Obecnie zrobiłeś przysłowiową zamianę "siekierki na kijek" - cała i prawda.

01.02.2007
12:08
[7]

Czesiek_Alcatraz [ Generał ]

Dotego ma 256 MB
A że się tak zapytam: co Ci ta ilość pamięci da?

Ale na pewno lepsza od FX 5500
Polemizowałbym.

01.02.2007
12:10
[8]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

moze od razu nie bedzie dużo lepsza ale te karty są bardzo podatne na podkręcanie ( mam kilku kolegów którzy je mają ) Dotego można wgrać bios od 6600

01.02.2007
12:10
[9]

polak111 [ T42 ]

Toster.ziom --> Człowieku ty następnym razem spytaj sie na Forum o kartę graficzną PRZEDjej zakupem, a nie po.

Już lepiej było kupić GF6600 za podobną cenę... tj. 200 zł wzwyż.


Co ty tak szalejesz z tym biosem i pamięcią ?!

01.02.2007
12:11
[10]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

no nie wiem gdzie bym ją za tyle kupił

01.02.2007
12:12
[11]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

no własnie - 200 a nie 20 zł wiecej

01.02.2007
12:13
[12]

eJay [ Gladiator ]

Toaster.ziom--->Podkręcanie, OC przy tej karcie naprawde nic nie da. O sry... w Quake 3 bedziesz miał 5 fpsów więcej...

01.02.2007
12:13
[13]

matchaus [ sturmer ]

Toster.ziom ---> Nie chcę cię załamywać, ale możesz już szykować nową sygnaturę:

Athlon 64 2800+ 512 DDR KINGSTON GeForce [email protected] :(


P.S. 256Mb na tej karcie to chwyt marketingowy znamy chociażby z "marketowych promocji" na sprzęt...

01.02.2007
12:14
[14]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

W quake1a nie gram, a nie kilka bo wg, tego artukułu 90 % ( przynajmniej oni tyle osiągnęli , wiem ze ja tyle nie bede mógł bo ma 64 bity

01.02.2007
12:15
[15]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

ale najgorsze jest to, pomijają tą karte ze mam 2 x 256 Ram i ani jednego wolnego slotu

01.02.2007
12:17
[16]

polak111 [ T42 ]

Przypominasz mi mojego kolegę co gada, że Celeron A 2.66 Ghz jest szybszy od Athlona 1700 Mhz i że ten procek starczy mu na 2 lata i że GF 6600 starczy mu na 4 lata bo to jest dobra karta graficzna. Przepłacił tyle kasy że szok... a ma takie gówno...
I gada że w karcie najważniejsza jest pamięć... OMG ... i najgorsze, że nie da sobie nić wytłumaczyć LOL

01.02.2007
12:17
smile
[17]

Czesiek_Alcatraz [ Generał ]

wg, tego artukułu 90 %

Aha, masz taki bajer jak "edytuj post".

01.02.2007
12:18
[18]

eJay [ Gladiator ]

Toster.ziom--->Zrozum człowieku, ze kupiłeś beznadziejnego kastrata, ktory nie pociagnie żadnej nowej gry. Ilość pamięci to chwyt marketingowy, i tak tego nie wykorzystasz (to nie RAM!). Dwa - takty karty, architektura sa juz archaiczne, seria 6xxx to juz przeszlosc.

Zapewne informacja, ze GF 6100 (czyli numerek nizej), montuja do płyt głównych, w formie zintegrowanych kart graficznych nie zmieni twojego pogladu, ze kupiles ultrawypasną grafike...

01.02.2007
12:18
[19]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

po odblkowaniu 4 potoków, zmianie taktowania Gpu i pamięci oraz wgraniu biosu od 6600

01.02.2007
12:20
[20]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

Przecież ja nie twierdze ze kupiłem wypasioną grafę, ani ze chce grac w najnowsze gry.A wolałem wybrać wersję z 256 mb za identyczne pieniądze co z 128

01.02.2007
12:22
[21]

master53 [ Hans Kloss ]

I tak w najnowsze gry nie zagrasz. Ja od pewnego czasu już odczuwam, że mój GF 6800 się starzeje. To nie to co kiedyś, gdy najnowsze gry hulały na High. Teraz już najnowsze gry zaczynają przycinać, więc nie wiem jak zamierzasz grać w najnowsze gry nawet z biosem od GF 6600 który już sam zdziadział.

01.02.2007
12:23
[22]

eJay [ Gladiator ]

Toster.ziom--->Niepotrzebnie zmieniales grafike, te 256 jak wspomnialem to ściema. Przy tej architekturze karty 128 MB jest optymalne, ba udowodniono, ze 256MB w niektorych (rzadkich) przypadkach wypada gorzej od 128. Do tego ta 64-bitowa szyna... nic tylko sie powiesic, bo FX5500 mial 128-bitową szynę. Wiec wydajnosc bedzie albo porownywalna, albo jeszcze gorsza... I ty chcesz wgrac bios od 6600? Przygotuj gasnice i lewą gwarancję udowadniajaca, ze nie zmieniales specyfikacji karty...

01.02.2007
12:23
[23]

polak111 [ T42 ]

Nie wierze, że za takie same pieniądze ;)



Edytuj posty!!!

01.02.2007
12:23
[24]

matchaus [ sturmer ]

Toster.ziom ---> Może podzielisz się z nami "tym artykułem"?

A co do pamięci, to jak cię już zdążyłem poznać - pewnie sprzedasz "koledze" po "okazyjnej cenie"...
(fajnie traktujesz kolegów - nie dziw się później jak ciebie też ktoś "puści w kanał").

Pamięć to duperelka - czy nie zastanowiło cię dlaczego model ze 128 Mb RAM i 256 kosztuje tyle samo? :)
Natomiast szyna pamięci to kamień młyński, który ściąga kartę na samo dno rankingów...


Masz dwa linki - zobacz gdzie znajduje się karta jaką pragniesz uzyskać.
(i co potrafi)



01.02.2007
12:23
[25]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

QRVA czytajSprzedales i kupiles karte miedzy 11.27 a 12.11?łopie poprzednie texty przeciez mówie ( pisze _ ze nie mam zamiaru grac w najnowsze gry !!!!!!!!!!!

01.02.2007
12:29
[26]

mikmac [ Senator ]

kupiles wolniejsza karte od tej co miales.
Nic z nia nie zrobisz - moze podnieszesz zegary o 10-15% co da ci przyrost..moze 5%.

01.02.2007
12:30
[27]

Immortal_Daemon [ Konsul ]

nie wiem czy uda Ci sie podkrecic jak masz w niej 64-bitowa szyne
nie oplaca sie kupowac 6600 bo to samo co nie podkrecone 6200 a 6200 oczywiscie tansze:)
sam mam 6200 z odblokowanymi potokami i zmienionym biosem na 6600 i nawet dobrze sobie radzi
odblokowanie potokow daje jakies 40 % przyrstu wydajnosci a to juz jest cos
np Prey smigal u mnie na ultra detalach tylko bez AA w 1024x768 i klatki nie spadaly nigdy ponizej 25

Edit:
mialem kiedys troche GF 5500 to bys sporo gorszy niz moj obecy podkrecony 6200(i w 6200 jest juz pixel shader 3.0;])

01.02.2007
12:39
[28]

matchaus [ sturmer ]

Immortal_Daemon ---> Otóż to! On nie powinien nić robić mając 64-o bitową szynę!
Flashowanie biosu z 6600 dotyczy modelu z tą samą szyną pamięci.
Może co najwyżej zrobić to o czym pisał eJay :)

01.02.2007
12:43
smile
[29]

misztel [ +0,10gr! ]

Dobra, ludzie, dajcie mu spokój. Ma super kartą którą podkręci o 90% i niech się cieszy.

01.02.2007
12:44
[30]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

Na tym forum są takie ciołki co nawet czytać nie potrafią. Przecież pisze ze ONI podkręcili 128 bitową! Ja tak nie twierdze!Arykuł w gazecie KS EXPERT 3/2005, pasi?

01.02.2007
12:45
smile
[31]

eJay [ Gladiator ]

Jak podkręci o 90% zostanie mistrzem. Oczywiscie mowa o karcie z 64-bitowa szyną pamięci:)

BTW. Tak dochodze do wniosku... Mowicie, ze taki z niego kolega, ktory opchnal FX'a za 140 zł... a tymczasem to jest prawdziwa przyjaźń. Dał koledze kartę lepszą!

toster.ziom----->Ale ty chcesz wgrac BIOS karty ze 128-bit pamiecia na karte z 64-bitową pamiecia. I nie pisz, ze to nie prawda, bo w 1 poscie widac co innego:)

01.02.2007
12:51
[32]

matchaus [ sturmer ]

Toster.ziom ---> Umiesz czytać? To przeczytaj twój post numer [8].

Więc można flashować, czy już nie można? :)

"Ciołki"? Ciołkiem to w tym wątku można nazwać tylko jednego "gościa".
Ale nikt tego do tej pory nie zrobił.
Wiesz dlaczego? Bo umiemy się zachować.


P.S. Jasne! Już pędzę do kiosku zamówić prasę sprzed dwóch lat i czytam.

01.02.2007
12:54
smile
[33]

Immortal_Daemon [ Konsul ]

wielkosc szyny ma duze znaczenie:)
Pamietam jak kiedy mialem GeForce 2 MX ze 128 bitowa szyna a kumpel mial z 64 bitowa
to ja mialem w 3dmarku 2001 2600 pkt a on tylko 1800 pkt :)

edit:
wiec lepiej chyba zaopatrzyc sie w karte majaca 128 MB pamieci ale i 128 bitowa szyne
troche nie trafiles z ta transakcja:)

01.02.2007
12:57
[34]

Czesiek_Alcatraz [ Generał ]

Na tym forum są takie ciołki co nawet czytać nie potrafią

Ba, są też takie ciołki, które nie potrafią edytować postów i spamują pisząc 2 w ciągu minuty.

01.02.2007
13:16
[35]

kabum [ Konsul ]

patrzcie co znalazłem GF 6800 uzwana ale o niebo lepsz od tego 6200(jakis nie wypał wolałbym juz oddac kase na cele charetatywne niz to badziewie kupic)

01.02.2007
13:18
[36]

eJay [ Gladiator ]

kabum--->Zauwaz, że cena minimalna nie zostala osiagnieta. Watpie, aby sprzedawca chcial za nia mniej niz 300 zł.

01.02.2007
13:22
[37]

kabum [ Konsul ]

no dobra fakt ale sa inne, bez ceny minimalnej np

01.02.2007
13:24
[38]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

W tej cenie owszem mogłeś kupic lepszą karte, ale... każda grafa do 200zł to szmelc nie nadajacy sie do grania... przykro mi.

01.02.2007
13:34
smile
[39]

matchaus [ sturmer ]

MaZZeo ---> Dobre podsumowanie dyskusji.

05.02.2007
14:55
[40]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

Elo.
I wiecie co wam powiem?
Nie mieliście racji, bo w 3d marku 01 uzyskuje 12 tys pkt, a przy fx 550 tylko 7 tys, iwec chyba jest równica?
Dotego ma pasywne chłodzenie.... jaka teraz cisza w porównaniu do tamtego odrzutowca:)

05.02.2007
14:56
[41]

polak111 [ T42 ]

3d mark do 3d mark, ale jak bedzie w grach to nie wiadomo :P

05.02.2007
14:57
[42]

eJay [ Gladiator ]

W 3d Marku 01 to ja na swoim podkreconym Radeonie 9550 mam prawie 13 tysiecy. Zmierz wydajnosc 3d markiem 03 lub 05. Wtedy pogadamy.

05.02.2007
15:00
[43]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

zaraz G3 włącze przy FX 5500 miałem 10 fps a przy tym - dowiem się za kilkanaście minut

05.02.2007
15:20
[44]

mycha921 [ Potępiony ]

Chyba Ci już sie spaliła,co ?

05.02.2007
15:38
[45]

yasiu [ Generał ]

nie, g3 jeszcze sie nie skonczyl wczytywac

05.02.2007
15:40
[46]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

Chciałem troche pograć - 20 fps w walce przyt biegu 27-30 fps
HAHA

05.02.2007
15:41
[47]

yasiu [ Generał ]

prove it

sorki... moglem edytorwwac poprzedni... w kazdej razie ja majac 7900gs, a643000+ i 1gb ramu nawet sie nie zabieram za g3, dzis kupie jeszcze gb i sprobuje... tylko po co skoro na kilkukrotnie slabszym sprzecie chodzi tak wysmienicie??? wychodzi na to, ze roznice dla g3 robi tylko grafika - nie ram jak mowia ludzie, tylko karta graficzna... i to prev-gen hue hue

edit -> ejay, dzieki za przetlumaczenie pierwszych slow tego posta na jezyk zrozumialy dla tosterów :P

05.02.2007
15:41
[48]

polak111 [ T42 ]

WTF ?!?!?!

27 - 30 FPS ?! Na min. detalach ?

Mi się tnie na średnich ;/

05.02.2007
15:42
[49]

eJay [ Gladiator ]

Daj screena zrobionego Frapsem. Taki wynik jest ciezki do uzyskania nawet na kartach 6800GT, a co dopiero na marnym 6200.

05.02.2007
15:48
[50]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

Zaraz zrobie, a wynik oczywiście na minimum detali.
Mam zamiar sobie jeszcze 512 dorzucić wtedy będzie lepiej bo teraz jedzie na wirtualnej az mi dysk trzeszczy :)

05.02.2007
15:59
[51]

yasiu [ Generał ]

i???

fotoszope trza jeszcze zainstalowac do malego retuszu?

05.02.2007
16:41
[52]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

Jasna cholera napsztykałem się screenshotów a tu dupa wyszły bez fps!
A zaznaczyłem opcje zeby je dodawalo do zdjęć
Zamiesazcze je za kilka godzin bo teraz musze robic cos innego.
Gra wyjeb***** POLECAM
wogóle się nie tnie tylko co jakies 2 minuty na 5 sekund i później bez problemu

05.02.2007
22:58
[53]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

a w #d mArku 03 mam 3400 na normalnych ustawieniach

05.02.2007
23:05
[54]

Czesiek_Alcatraz [ Generał ]


Zamiesazcze je za kilka godzin bo teraz musze robic cos innego.


Poprosić kolegę żeby ci wmontował te fps'y w screeny?

05.02.2007
23:08
[55]

hohner111 [ TransAm ]

[53]Toster.ziom [ Centurion ]

a w #d mArku 03 mam 3400 na normalnych ustawieniach



no popatrz a ja mam 9300 i mi G3 tak skacze ze sie grac nie da...

05.02.2007
23:08
smile
[56]

Hitman14 [ Bad N Fluenz ]

Czy nie pora wrzucić rzekome screeny?

05.02.2007
23:15
[57]

Narmo [ Naczelny Maruda ]

Zaraz się okaże, że ten G3 jest łudząco podobny do G2 ;)
Mój brat miał taką kartę. Pozbył się jej po miesiącu i kupił Radeona 9550 ze 128 bitową szyną pamięci. Różnica była spora chociaż Radek ma 2 razy mniej pamięci. A wszystko chodzi płynniej.

06.02.2007
08:34
[58]

eJay [ Gladiator ]

toster.ziom--->Ty chyba grasz w G2, a nie w G3.

06.02.2007
10:12
[59]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

w G3 chicaż na min, detali wygląda ja jedynka :)
Za cholere nie mogę zrobić screena na którym klatki widać.
Jaką opcję trzeba zaznaczyć?

06.02.2007
10:12
[60]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

już wiem

06.02.2007
12:48
[61]

Hitman14 [ Bad N Fluenz ]

No to dawaj screena, skoro wiesz. Ciekawość mnie zżera.

06.02.2007
13:00
smile
[62]

Stranger [Gry-OnLine] [ Metallicar ]

pomogę ;>

06.02.2007
13:14
smile
[63]

Czesiek_Alcatraz [ Generał ]

Stranger, o kurde, kupuję GF6200 ;)

06.02.2007
13:36
[64]

maniek_ [ arladion ]

Mam pytanie co kupić:

GALAXY GEFORCE 7300GT 128MB DDR3 1.4ns

czy

PALIT X800 GTO 256 MB 256Bit X800GTO

czy

ASUS RADEON 9800 XT 256MB TVD VIVO 256 BIT 730 Mhz

400zł to dla mnie nie przekraczalna granica, chcę grać w DoD:S i HL2. Może spróbować w FEAR...

06.02.2007
13:38
[65]

hohner111 [ TransAm ]

- galaxy z zalmanem i @ :)

06.02.2007
13:40
[66]

maniek_ [ arladion ]

W tej klasie cenowej radeony zdecydowanie odpadają? Bo ja mam złe wspomnienia z Nvidią ( z czasów tnt2 jeszcze :P )

06.02.2007
13:42
[67]

hohner111 [ TransAm ]

jak ja to kocham "tnt mi nie dzialala wiec nie wezme gf8800gtx bo to nvidia" :D

tak, radeony odpadają chyba ze ustrzelisz uzywanego X850XT

06.02.2007
22:30
[68]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

a oto screen

06.02.2007
22:32
smile
[69]

Stranger [Gry-OnLine] [ Metallicar ]

Czy to przypadkiem nie Gothic 1? :O

06.02.2007
22:33
smile
[70]

wysia [ Generał ]

Stranger --> Nie. W jedynkie kiedys probowalem grac. Mimo, ze gra czerstwa jak przedwczorajsza bulka, to byla zdecydowanie ladniejsza niz ten smutny skrin.

06.02.2007
22:34
[71]

Super Kotlet [ Schabowy ]

O kuczwa 0_o Ale to brzydkie...
No ale G3 jest, widać...zrob screena w mieście, przy walce, wtedy zobaczymy FPS...a nie na pustym terenie ;P

06.02.2007
22:34
[72]

polak111 [ T42 ]

Ja już miałem lepszą grafikę na Athlon 1700 Mhz Socket A, Radeon GeCube Extreme 9550 128/128, 1024 Ram (4x256) dual 400 i chodziło płynnie

06.02.2007
22:37
[73]

Dunkan Mlodszy [ Franek Kimono ]

polak111---> w 320x240?

06.02.2007
22:39
[74]

polak111 [ T42 ]

-.- 800x600 na min wszystko, prócz post-processing (czy jakos tak)

06.02.2007
22:41
[75]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

innych nie mam a nie chce mi się teraz włączać . może jutro

06.02.2007
22:43
[76]

Aceofbase [ El Mariachi ]

hmm, troche przywodzi na myls tego eksperymentatora, ktory to postanowil sobie odpalic G3 na swym strasznym GF 2 MX, co zreszta mu sie udalo, po duzych cieciach w teksturach, przeroznych plikach ini itepe (filmik gdzies na youtube jest )

edit:o tu -->

06.02.2007
22:44
smile
[77]

Super Kotlet [ Schabowy ]

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5985661&N=1

06.02.2007
22:48
[78]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

zaraz filmik wrzuce gdzieś na serwer ( 5 MB )

06.02.2007
22:49
[79]

Super Kotlet [ Schabowy ]

Jak niewiesz gdzie to np. tu ---->

06.02.2007
23:01
[80]

Dunkan Mlodszy [ Franek Kimono ]

heh z tym odpalaniem gothica na 3 na 2 mx przypominaja mi sie czas kiedy zapalency grali w q3 na pentium 100...

06.02.2007
23:04
smile
[81]

Czesiek_Alcatraz [ Generał ]

Ja na swoim 486DX2 66MHz odpalałem gierki z wymaganiami minimalnymi Pentium 100. 3 FPSy były, no ale działało ;]

06.02.2007
23:07
[82]

Narmo [ Naczelny Maruda ]

Mój brat grał w GTA 3 na Celeronie 333 MHz, 64 MB RAMu i Rivie 128 (4MB) :P

06.02.2007
23:07
smile
[83]

Super Kotlet [ Schabowy ]

Mój brat grał w GTA 3 na Celeronie 333 MHz, 64 MB RAMu i Rivie 128 (4MB) :P

Oj, kłóciłbym się... ;D

06.02.2007
23:10
smile
[84]

wysia [ Generał ]

Taaa, pamietam granie pierwszy raz w DeusEx na starym kompie chyba z tnt2 lub riva (nie pamietam juz za cholere). Przy ladowaniu planszy, saveowaniu lub loadowaniu szedlem zrobic sobie kawe, trwalo to dobrze ponad 5 minut, a wszystkie postacie w grze zwykle byly jednolicie biale, bo tekstury z jakiegos powodu nie chcialy sie pojawiac.

06.02.2007
23:15
[85]

Narmo [ Naczelny Maruda ]

Super Kotlet --> Nie znasz jego możliwości :)
Co z tego, że w zakręt musiał wchodzić z 5 minutowym wyprzedzeniem? Jego to nie zrażało :)

wysia --> Włączone było "Hardware Texture & Lightning" :)

06.02.2007
23:16
[86]

Danger [ Konsul ]

Super Kotlet----->> Mogę to potwierdzić, sam widziałem jak w to grał na tym sprzęcie:)

06.02.2007
23:58
[87]

polak111 [ T42 ]

Pamiętam jak odpaliłem demo Tony Hawk Pro Skater 2 na Celeronie 366Mhz @ 377Mhz :D 32 Mb RAM i na Rivie TNT lub TNT2 (nie pamiętam już :P). To był dopiero pokaz slajdów :D Co 5 sekund ruch Tony'ego na desce, hahaha, ale jazda :D. Kupiłem 128Mb RAM i chodziło już płynnie :P

07.02.2007
09:20
[88]

Super Kotlet [ Schabowy ]

Heh bo ja u siebie grałem kiedyś w GTA 3 ale na Celeronie 533Mhz, 256 ramu i karcie graficznej Nvidia Vanta 16mb (czy jakoś tak) i chodziło to potwornie a była to wina karty graficznej która nieobsługiwała T&L ;P

07.02.2007
11:30
[89]

maniek_ [ arladion ]

Zapytam się to u karty (ponownie), bo nie chcę zakładać nowego waku.

Czym się różni:

GeForce 7300GT Galaxy 128MB HDTV & DVI (AGPx8) Zalman


od

GeForce 7300GT Point of View 256MB HDTV & DVI (AGPx8)


Czy ilość potoków (4) to nie trochę za mało (jak chcę grać w góra HL2, FEAR)?
Wogóle się na tym nie znam, moja wiedza zatrzymała się na GF 256 :P

Ta druga karta ma dużo niższe zegary, ale więcej pamięci. Co wybrać, co lepsze?

07.02.2007
11:34
[90]

eJay [ Gladiator ]

Wybierz pierwszą kartę z chłodzeniem Zalmana. Przy tej architekturze ilosc pamieci jest sprawa trzeciorzedna.

07.02.2007
14:41
[91]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

Elo.
Oto filmik:



Jutro zrobie lepszy

07.02.2007
14:47
[92]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

no i jak?
Już ktoś obejrzał?

07.02.2007
14:53
[93]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

No i tak wszyscy chcieli filmik a teraz nikt nie ogląda??

07.02.2007
14:55
[94]

hohner111 [ TransAm ]

wszyscy odrazu muszą sie rzucać na filmik? nie kazdy siedzi na forum 24h na dobe...

obejzalem: grafika LOL plynnosc LOL, 5-10fps...nie wiem serio czym tu sie podniecać :/

07.02.2007
14:58
[95]

Narmo [ Naczelny Maruda ]

Poza tym samo ściąganie trochę zajmuje.

Edit. Na tym filmiku nie widać, ile FPSów jest. Ale skacze strasznie.

07.02.2007
15:00
[96]

mikmac [ Senator ]

haha a czemu w miescie nie popatrzyles inaczej niz pod nogi? ROTFL - wyglada zalosnie, haczy na kazdym "zdarzeniu" graficznym...
i ty sie cieszysz gra? Widziales jak ta gra powinna wygladac?

07.02.2007
15:02
smile
[97]

Stranger [Gry-OnLine] [ Metallicar ]

Końcówka z tym patrzeniem pod nogi wymiata :D Pozostałe sceny wyglądają tak paskudnie, że nic tylko wymiotować.

07.02.2007
15:03
[98]

Toster.ziom [ Pretorianin ]

ale ty jesteś mądry.
Mi nie chodzi o to że gra chodzi wyje**** tylko że chodzi tak a nie gorzej na TAKIM sprzęcie.
Ciekawe ile ty wyciągniesz na takim sprzęcie

07.02.2007
15:04
[99]

hohner111 [ TransAm ]

gorzej sie da? nie no stary to nie jest gra tylko pokaz slajdów :/ bez textur prawie :/

07.02.2007
15:13
[100]

Czesiek_Alcatraz [ Generał ]

Mi nie chodzi o to że gra chodzi wyje**** tylko że chodzi tak a nie gorzej na TAKIM sprzęcie.
Taaak? A jeszcze parę postów wyżej się podniecałeś:

Chciałem troche pograć - 20 fps w walce przyt biegu 27-30 fps HAHA

Co do filmiku: żal.

07.02.2007
15:45
[101]

fj_1 [ Centurion ]

Czesiek_Alcatraz ->

Mi poszłoby szybciej... Toster.ziom to maniak, tyle powiem.

07.02.2007
15:59
smile
[102]

eJay [ Gladiator ]

ROTFL:D Gra wyglada jak Gothic 1 na tym filmie - zero tekstur, roslinnosci, niska rozdziałka, zero detali. Do tego pewnie jeszcze Fraps muli:)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.