GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Ciekawy test na spostrzegawczość.

27.01.2007
23:05
smile
[1]

BossManPL [ Konsul ]

Ciekawy test na spostrzegawczość.


Zróbcie sobie i pochwalcie sie wynikiem. Ja miałem tylko 2pkt :(

27.01.2007
23:07
[2]

matisf [ X ]

taa, bujac to las a nie nas

27.01.2007
23:07
smile
[3]

Buczo. [ Scuderia Ferrari ]

Świnia :)
Uff... uff... puls 160 :P

27.01.2007
23:08
[4]

SebNET [ Nigga 4 Life ]

nie ruszaja mnie juz te numery ;)

27.01.2007
23:08
smile
[5]

BBC BB [ Leg End ]

3 pkt, rekord :)

27.01.2007
23:08
smile
[6]

Darek Of Radlin [ Pretorianin ]

Nie wiem bo zawsze przy 3 zadaniu mnie wykierowalo na poczatek

27.01.2007
23:08
[7]

Marcio [ Bleeee ]

bez wchodzenia na tą strone wiem, że po chwili wyskoczy mi wrzeszcząca morda.

27.01.2007
23:09
[8]

Maxblack [ MT ]

12!


spoiler start

kurw... trzymam w lewej ręce gorącą herbate... a prawą odpowiadam...

spoiler stop

27.01.2007
23:09
[9]

mycha921 [ Potępiony ]

3 punkty

27.01.2007
23:10
smile
[10]

Darek Of Radlin [ Pretorianin ]

No patrzcie. 7 raz to samo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27.01.2007
23:12
[11]

henio36 [ Centurion ]

Czy ta strona zawiera jakieś straszne informacje bo ja mam 11lat???

27.01.2007
23:12
[12]

Khelben [ PointGuard ]

Pfff... i to miało kogokolwiek wystraszyć?

27.01.2007
23:12
[13]

Stachu_PL [ Generał ]

fuckkk prawie zgon

27.01.2007
23:13
[14]

BossManPL [ Konsul ]

henio36 - Czy ta strona zawiera jakieś straszne informacje bo ja mam 11lat???


---> zero pornografi ani zboczeń.

27.01.2007
23:14
[15]

coolerek89 [ Mówcie mi cool ]

Ku**a , chłopie przegiąłeś.


spoiler start

Mogłem przeczytać poprzednie komentarze najpierw, bo sie przestraszyłem :)
spoiler stop

27.01.2007
23:15
smile
[16]

Darek Of Radlin [ Pretorianin ]

Ludzie zawsze kiedy wyskakuje ta mo*$a to mnie wywala na sam poczatek testu!!!!! Mnie to wk#&wia!!!!!!

27.01.2007
23:17
smile
[17]

wacek666 [ ]

juz naciskalem start ale w odpowiedniej chwili sie zorientowalem ze to nie jest zaden test.

27.01.2007
23:17
[18]

craym [ Senator ]

jakos mnie nie ruszylo

27.01.2007
23:22
smile
[19]

kasztaneczuszek [ Legend ]

AAAAA :D lol :D

27.01.2007
23:24
smile
[20]

Harrvan [ Senator ]

HOLY DAMN !!

umarlem

27.01.2007
23:35
smile
[21]

inssaane [ Centurion ]

Nacięłam się... I o mało nie umarłam... O ja głupia... ;/

27.01.2007
23:37
smile
[22]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

r00x :D

27.01.2007
23:39
smile
[23]

emii [ Generał ]

kurde wystraszyłam się :(

27.01.2007
23:41
smile
[24]

Cangoor_K [ Pretorianin ]

Niech zgadnę? znowu screamer? ... Boże - ileż można ? :P

Osoby chore na serce lub z włączonymi głośnikami - nie polecam !!!

27.01.2007
23:41
smile
[25]

Deton [ Konsul ]

OMG! OMG! Shit! O KUR!

27.01.2007
23:43
smile
[26]

cin3k7 [ Wypomnij mi moj ranking ]

Widziałem lepszych gostków.

27.01.2007
23:47
[27]

MaN_of_WaR [ People Know Me ]

jestem zbytr pijany zeby sie przestraszyc :D

27.01.2007
23:49
[28]

squallu [ saikano ]

eh juz myslame ze minely czasy tego typu zagran. IMO te stronki i filmiki sa juz nudne

27.01.2007
23:51
smile
[29]

axel1 [ The Nameless One ]

Man_Of_War --> pwn3d :PP

27.01.2007
23:55
smile
[30]

matisek14 [ Pretorianin ]

Boszzz... puls 200... sole trzeźwiące prosze!!!

spoiler start
Kurwa dlaczego nie przeczytałem komentarzy!!!
spoiler stop

28.01.2007
00:18
[31]

cienki bolo [ Konsul ]

A to ten przygłup pokazuje się, bo tak ma być. A ja myślałem, że on pojawia się tuż przed tym punktem i trzeba nacisnąć mysz w czasie, gdy pojawi się już kropka, a nie pojawi się jeszcze przygłup. I już myślałem, że coś źle robię, bo nie przechodzę dalej, serio dałem się nabrać. Ale fajne, fajne.

[Edit]Miałem wyłączone głośniki. Może by mnie ruszyło z dźwiękiem. Szkoda, że tak spaliłem, naprawdę fajne.

28.01.2007
00:19
smile
[32]

Artrosa [ Pretorianin ]

Dobre..o mało mi serduszko nie wyskoczyło uffffffff ale już złapało swój rytm...

28.01.2007
00:21
[33]

Bobuch [ Mniejsze Zło ]

Było!
Jeszcze nigdy się na takie rzeczy nie nabrałem :D

28.01.2007
00:23
smile
[34]

Coolfon [ Zaleś ]

WIEDZIAŁEM!

28.01.2007
00:26
smile
[35]

dr. Acula [ Generał ]

słabe

28.01.2007
00:42
smile
[36]

[email protected] [ Konsul ]

trochę się przestraszyłem
ale wiedziałem że coś nagle wyskoczy

28.01.2007
00:52
[37]

Rasta' [ Pretorianin ]

Ja takimi stronkami strasze młodszą siostrę :D

28.01.2007
01:01
smile
[38]

Arxel [ Legend ]

Domyśliłem się... ;] A tak w ogóle to przed chwilą wyłączyłem głośniki :P

28.01.2007
01:43
smile
[39]

xircom [ Generał ]

O Jezu Chryste, Wielki Panie Nas Wszytkich z Maryji Zawsze Dziewicy i św Józefa z Nazaretu, oblubieńca Maryji, ojca Jezusa, który to zstąpił z Niebios aby Nas zbawić! Ależ się przestraszyłem!

28.01.2007
02:09
smile
[40]

^KoKoT^ [ Generał ]

xircom ---> wiesz ile razy złamałeś 2 przykazanie dekalogu?

28.01.2007
02:17
smile
[41]

l3miq [ Centurion ]

Fajne nawet. "o k**wa!" ;-). My first coment.

28.01.2007
02:17
[42]

k2o [ !TlEnEk PoTaSu! ]

ku**a ale sie przestraszylem!

28.01.2007
02:31
[43]

^KoKoT^ [ Generał ]

Jak juz przy tym jestesmy, to podajcie jeszcze kilka takich linkow jesli macie. :)

28.01.2007
02:58
[44]

Scatterhead [ łapaj dzień ]

znowu ktoś mi pojedzie, ale powiem że było było było :/
Co prawda troszkę się przestraszyłem, bo miałem naprawdę wielką nadzieję, że to nie jest znowu kolejny straszak i się zawiodłem, więc dlatego mówię że BYYYYŁOOOOOOO
kliknąłem w niego chyba ze 3 razy

28.01.2007
08:46
[45]

junior42 [ Konsul ]

Heh już się przyzwyczaiłem do takich niespodzianek, choć puls się trochę zwiększył :P

28.01.2007
15:47
smile
[46]

zelka [ Strider ]

Eee tam, średnio straszne. Tylko trochę podskoczyłam na krześle i powiedziałam: o Jezu Chryste.

28.01.2007
15:50
[47]

Kozi89 [ Generał ]

Specjalnie wyłączyłem głośniki. ;)

28.01.2007
15:54
[48]

misztel [ +0,10gr! ]

- Znajdzcie 3 roznice a bedziecie dobrzy! Nie ma potworów!

28.01.2007
15:54
[49]

Aluminiowiec [ Centurion ]

Super sprawa:) miałem słuchawki na uszach:) polecam:)
chwila emocji:)

28.01.2007
15:56
[50]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

misztel - nie... w ogole...

28.01.2007
15:58
[51]

misztel [ +0,10gr! ]

To była ironia ;-)

28.01.2007
15:58
[52]

szarzasty [ rammsteinick ]

misztel- za łatwa ta twoja zagadka była. ja znalazłem różnice po 1 min.

28.01.2007
16:15
smile
[53]

Andre770 [ Koniokwiciur ]

Kolejny...

28.01.2007
16:17
smile
[54]

cronotrigger [ sloth ]

zdjąłem słuchawki
wygodnie usiadłem w fotelu
i z uśmiechem na ustach rozwiązałem 3 zagadkę :)

28.01.2007
16:18
smile
[55]

cin3k7 [ Wypomnij mi moj ranking ]

misztel>> nie znalazłem ani jednej różnicy!:D

28.01.2007
16:24
[56]

Prof. Lupin [ Konsul ]

Ja pierdziu, czekam na tą kropkę i umarłem, 250/180 ale myszke wcisnałem od razu!!!

28.01.2007
16:24
smile
[57]

Derrvin [ Pretorianin ]

Hehe, a ja miałem wyłączone głośniki i nie chwyciło mnie tak mocno. :D

28.01.2007
16:26
smile
[58]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

BossManPL>> Dlaczego mi to zrobiłeś? Do końca dnia będę się trząsł.

28.01.2007
16:29
[59]

Bukol88 [ Pretorianin ]

heheheh ja miałem tylko sluchawki jeszcze nie na uszach wiec nie udało się

28.01.2007
16:30
smile
[60]

eLJot [ Listonosz ]

Dobry patent z tymi dwoma pierwszymi pytaniami - uśpiły moją czujność!

edit: literówki - jeszcze się trzęsę :D

28.01.2007
21:02
[61]

Adam50000 [ Konsul ]

Prawie dostałem zwału. Nie wiedziałem co to jest, a głosniki były prawie na maxa.

28.01.2007
21:05
[62]

los_hobbitos [ Konsul ]

Jezu, dobrze, że miałem cicho załączone głośniki:). A i tak się wystraszyłem:P

28.01.2007
21:09
smile
[63]

Adamek19 [ Pretorianin ]

nie nabralem sie

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.