AMDD [ Dwory Unia ]
Americas Army 2.6.0 problem
Mam niesamowity problem z tą grą. Niegdyś bez problemów mogłem sobie w nią grywać w rozdzielczosci przystosowanej do monitora LCD czyli 1280xiles tam i wszystkie ustawienia detali oscylowały w granicach medium. Klatki były w granicach >20 fps. od pewnego czasu poprostu nie da da sie grać ;/ 16fps to jest max. Przeinstolowałem system, podkręcałem grafike... no nic kompletnie nie wiem co jest grane
Windows xp SP2
Celeron 2.2
płyta jakas MSI
512mb DDR 266mhz
radeon 9550 250/200 potem podkręciłem do 340/282
Sound blaster Live
DVD-RW
CD-RW
dysk 40gb Samsunga 7200 obrotów
sterowniki do grafiki jakies najnowsze omega driver
directx 9.0c
framework 2.0
ustawienie pamięci wirutalnej na stałe 1280 w min i max nic nie dało
AMDD [ Dwory Unia ]
ma ktos pomysł ?
Icm [ Konsul ]
20FPS to strasznie mało :P
Zmniejsz rozdziałke.
BTW: Teraz się chyba gra na 2.8.
Tr4iToR [ Legionista ]
hmm nic nie chce mowic ale ta gra idize na silniku unreal 3.0 . wiec sie nie dziw zainwestuj w nowa grafe
Maxblack [ MT ]
Americas Army 3.0 będzie na silniku UE 3. 2.8 chodzi na tym samym silniku co 2.4.
AMDD [ Dwory Unia ]
aaa zapomniałem dodac... teraz 16 fps jest na minimalnej rozdzielczosci i minimalnych detalach
a 16 klatek to MAX! jakby cały czas tyle było to nie byłby to problem
problem polega na tym ze kiedys było ok... teraz nie wiedzieć czemu osiągi komputera w tej grze tak spadły
danielo [ Pretorianin ]
Bo wymagania kolosalnie wzroslu z kazda nowa poprawka Ale ten twoj radeon to jest troszesczke gorszy od 9700 i da rade go zmodowac na 9700 czy ja cos myle moze z 9500?? bo na 9700 chodzilo przywoicie
AMDD [ Dwory Unia ]
nie rozumiecie mnie. Chodzi o to, ze ja nie zmieniałem wersji gry! gram Ciągle na tej samej. A wydajnosc spadła!
AMDD [ Dwory Unia ]
up