GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

[MMO MuFreedom

23.01.2007
23:33
smile
[1]

chlor [ Junior ]

[MMO MuFreedom

[img][/img] [img][/img]

MU Continent of Legend - gra komputerowa typu MMORPG wydana 6 października 2003 roku, przez firmę Webzen. Umożliwia graczom z całego świata na egzystowanie w prehistorycznym świecie, opisanym w twórczości literackiej Jamesa Churchwarda.

_________________________________________________________________________________________

Przebieg gry

Gra polega na rozwijaniu umiejętności wybranej przez siebie postaci, poprzez pokonywanie kolejnych poziomów (leveli). Za każdy poziom gracz uzyskuje 5 punktów ( po quescie po 220 lvlu postac dostaje 6 punktów za lvl) do rozdysponowania pomiędzy cechy postaci: Siła (ang: Strenght), Zręczność (ang. Agility), Żywotność (ang. Vitality), Energia (ang. Energy), a także unikalna umiejętność Dowodzenie (ang. Command) dostępna tylko dla Dark Lord'a. Maksymalny poziom to 400 (na globalu). Istnieją także prywatne serwery , na których maksymalne lvle (poziomy) są różne. Po osiągnięciu maksymalnego poziomu można wykonać reset level , który w zależności od opcji serwera może resetować lub nie statystyki postaci. Po resecie levela postać gra od 1 poziomu, ale ze statystykami sprzed resetu. Należy pamiętać, iż istnieje maksymalna ilość statystyk (max.65535 - najlepiej mieć 65000), które możemy posiadać. Przekroczenie tej granicy wiąże się z błędami w grze, a nawet utratą postaci (teraz da się to naprawić poprzez opcję dostępną na paru prywatnych serwerach - resetuj statystyki(ang. reset stats)).

_________________________________________________________________________________________

Gracz ma do wyboru pięć postaci:

Rycerz (ang. Dark Knight) - charakteryzuje się umiejętnością walki wręcz, dużą odporność na ciosy, minimalna znajomość magii i medycyny, stosuje różne rodzaje broni - po osiągnięciu 150 poziomu i wykonaniu questa, postać przemienia się w Blade Knight. Po wykonaniu questa po 220 lvlu postać dostaje "combo" połączenie trzech skilli (tylko Blade Knight może mieć combo). ;]
Mag (ang. Dark Wizard) - doskonały do walki w dystansie, używający w walce różnorodnych rodzajów magii - po osiągnięciu 150 poziomu i wykonaniu questa, postać przemienia się w Soul Master.
Elf - unikający walki wręcz, walczy głównie w zespołach (ang. party), potrafi używać magii do leczenia ran, a także potrafi wzmacniać atak i obronę swoją, a także partnerów (tzn. Energy Elf) - - po osiągnięciu 150 poziomu i wykonaniu questa, postać przemienia się w Muse Elf.
Magiczny Gladiator - (ang. Magic Gladiator) - gdy gracz osiągnie jedną z postaci poziom 220, będzie mieć możliwość stworzenia Magicznego Gladiatora, który posiada część cech Wojownika i Maga. Za każdy poziom Magiczny Gladiator uzyskuje 7 punktów do rozdysponowania pomiędzy cechy postaci. Ponadto nie może on nosić hełmu, prawdopodobnie, po to aby zmniejszyć różnicę pomiędzy bardzo silną postacią jaką jest Magic Gladiator, a podstawowymi postaciami dostępnymi od 1 lvl.
Mroczny Władca - (ang. Dark Lord) - stosunkowo nowa postać, zawarta w nowszych wersjach gry. Uzyskuje 7 pkt. umiejętności na poziom. Oprócz nowych skillów posiada również unikatową możliwość jazdy na koniu przeznaczonym specjalnie dla tej postaci oraz korzystania z pomocy kruka, który okazuje się niezastąpionym towarzyszem w walce.
W grze większość swojego czasu gracz poświęca na szkolenie postaci w umiejętnościach odpowiednich dla jej charakteru, kupuje, bądź znajduje nowe rodzaje zbroi oraz oręża. Oprócz przedmiotów dostępnych dla wszystkich postaci, istnieją też takie, które mogą nosić jedynie przedstawiciele danej klasy.

_________________________________________________________________________________________

Miasta MU Online

Lorencia – miasto ludzi
Noria – miasto elfów
Davias – (w późniejszych wersjach Devias) zimowe miasto
Dungeon – podziemia
Lost Tower – zaginiona wieża
Atlans – podwodna kraina
Tarkan – kraina pustyń
Icarus – (znany też jako SkyCity) podniebne miasto
Arena/Stadium - mapa służąca gildiom do gry w "piłkę nożną", a także do rozgrywania Dueli organizowanych przez MM/GM, a na prywatnych serwerach często kolejne miejsce gdzie walczymy z potworami
Land Of Trials - wejście przez Loren, cenę ustala władca zamku
Kalima(1-7) - dostęp do tej mapy uzyskuje sie po wyrzuceniu (poza SafeZone) na ziemię Lost Map, ktora to tworzymy zbierając 5 Sign of Kundum o tym samym poziomie
Aida - leśna kraina
Crywolf Fortress - Las płaczących wilków
Epic of Loren/Castle Siege - miejsce gdzie co jakiś czas rozgrywa się walka o panowanie nad zamkiem, GM wygranej Guild ustala podatek oraz cenę wejścia do Land of Trials
Na prywatnych serwerach można również znaleźć takie mapy jak:

Place of Exile
A oto dość ogólny wykres ukazujący, z jakich miast możemy dostać się do wybranych lokacji.

Lorencia-->Noria
Lorencia-->Dungeon 1,2,3
Lorencia-->Davias
Davias-->Lost Tower 1,2,3,4,5,6,7
Lost Tower 7-->Icarus
Noria-->Atlans
Atlans-->Tarkan
Pozostałe mapy są dostępne tylko po użyciu specjalnej komendy move/warp, lub nie zostały oficjalnie wprowadzone przez firmę WebZen, dlatego ich umiejscowienie nie jest jeszcze konkretnie znane, ich dotychczasowe położenie jest ustalane przez administratorów serwerów prywatnych.

Oprócz wyżej wymienionych map istnieją jeszcze 3 dodatkowe lokacje, które są swego rodzaju "konkursami" rozgrywanymi co jakiś czas. Do tych map należą Blood Castle, Chaos Castle, i Devil Square.

_________________________________________________________________________________________


Przebieg eventów

Blood Castle
Po użyciu Invisible Cloak zostajemy przeniesieni do miejsca, w którym dany event się rozgrywa. Po ukończeniu odliczania mamy 15 minut na przejście przez most, dojście do bramy oraz jej zniszczenie. Aby móc zniszczyć bramę musimy zabić dana ilość stworów, ilość stworów do zabicia jest uzależniona od ilości graczy w BC, moc tych potworów zależna jest od poziomu eventu, a poziom eventu od poziomu naszej postaci. Po zniszczeniu bramy musimy zniszczyć kryształową statuę oraz wrócić do punktu wyjścia z przedmiotem, który nam z niej wypadł gdzie oddajemy Przegranemu Aniołowi. Odbieramy nagrodę, odliczanie się kończy, a potwory znikają.

Devil Square
Jak w powyższym evencie, aby wejść używamy zaproszenia (Devil Invitation). Poziomy są dopasowane do naszego bohatera. Mamy 20 minut, na to żeby wytrwać do końca. Event polega na zabijaniu stworów bez określonego sensu. Po ukończeniu czasu na to przeznaczonego potwory znikają, a nasze postacie teleportuje do zwykłej krainy.

Chaos Castle
Jak we wszystkich dostępnych eventach w tej grze, po użyciu zaproszenia teleportuje nas do miejsca, w którym rozgrywa się event. Wchodząc do Chaos Castle potwory oraz ludzi widzimy tak samo, jedyne co możemy zauważyć to klasy postaci, ponieważ np. Dark Knight oraz Dark Lord posiadają miecze, a Elf kusze. W przeciwieństwie do wyżej wymienionych eventów w tym walczymy nie tylko z potworami ale także z innymi graczami. Oprócz samej walki musimy uważać, na zapadającą się pod nami podłogę. Mamy określony czas na zabicie konkretnej ilości potworów. Po określonym czasie dostajemy nagrodę.

Castle Siege
Głównym celem jest tutaj zdobycie zamku w Valley of Loren. Członkowie gildii panującej nad zamkiem maja dostęp do krainy "Battle Map" (aka Dare Devil, Land of Trials ) i mogą tam polować, gracze nie będący w tej gildii nie maja wstępu do DD (GM gildii władającej zamkiem może ustalić podatek od pojedynczego wejścia do DD dla graczy spoza gildii/sojuszu - w ten sposób gildia może zarabiać zeny - ta opcja jeszcze nie działa do końca). Jako ze nie działają (jeszcze) guild alliance/hostility (pakty) w CS zawsze jest 1 gildia broniąca (defending team) i 1 gildia atakująca (invading team), jeśli jednak do jednego CS zarejestruje się więcej gildii atakujących to wspomagają one główną gildię atakującą (Invading Team) i tak samo z przeciwnej strony (Defending Team). Maxymalnie może zarejestrować się do 4 gildii wspomagających. Główne gildie będą oznaczone jako "Maintain", zaś wspomagające jako "Assist". Nazwa sojuszu jest brana od głównej gildii.

_________________________________________________________________________________________


Jeśli ktoś chce po grać na fajnym Polskim prywatnym serwerze w tą gre na bardzo przyjemnej wersji
to zapraszam tutaj [url=][/url] .Serwer stoi już ponad 2 miesiące więc mamy/macie gwarancje długoterminowej gry! Serwer jest bardzo stabilny i chodzi 24/7.Spoko gracze,mila atmosfera da sie grać! :) Aha no i serwer nie świeci pustkami jak na Polski dobry priv,gra w szczytach po 100-110 online przeciętnie po 80 więc jest z kim po grać,po gadać,po trenować,po handlować,po bawić sie poprostu! :)

Strona PL serwera: [url=][/url]

Download:
[url=]>>KLIENT<<[/url]


[url=]>>Niezbędny patch do gry Mirror2<<[/url]

Krótka instrukcja:

Instalujemy wpierw wyżej wymienionego KLIENTA,po tym sciagamy w/w patch i wszystkie pliki z patcha kopiujemy na KLIENTA teraz odpalamy grę launcherem "Mu FREEDOM START".

[img][/img]


Pozdrawiam i chetnych zapraszam do gry :)

PS: Udpate do zyciorysu serwera@ -napisze tak serwer stoi juz 1,5 roku teraz jest II edycja,ktora ma ponad 8 miesiecy,kto szuka dobrego serwera na dlugie wieczorne dni to trafil w dziesiatke.A jesli ktos chce scigac sie o miejsca w rankingu tzw.wyscig szczurow to zle trafil,ale i tak POLECAM

23.01.2007
23:40
smile
[2]

DEFEDos [ Pretorianin ]

NĘDZA wątek o MU już był więc po co kolejny??? :/

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.