GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

kozaki!!??

20.01.2007
18:12
[1]

yasiu [ Generaďż˝ ]

kozaki!!??

Za co, ja się pytam? Za co zmuszony jestem patrzyć na lachony bezkrytycznie wdziewajace na nogi kozaki? nie mogą chodzić w tramkach? kaloszach? chodakach? dlaczego akurat kozaki? do takich butow trza miec chyba jakies nogi, a to co widac odwiedzajac dowolny klub np. we wroclawiu przechodzi wszelkie pojecie i w zaden sposob nie miesci sie w ramach nawet szeroko pojetej estetyki... kozaki????

20.01.2007
18:13
smile
[2]

szarzasty [ rammsteinick ]

mnie najbardziej dziwi CZEMU NIE TATARY?!

20.01.2007
18:13
smile
[3]

jamkgh [ YA RLY ]

wlasnie mi sie przypomnialo:

20.01.2007
18:14
smile
[4]

marszym [ Naczelnik ]

yasiu nie unos sie tak, fakt faktem u wiekszosci pan kozkai nie wygladaja ladnie, a to forum chyba nie jest najlepszym miejscem do wyzalenia sie na ten temat paniom bo choc tu zagladaj to jest tu ich niewiele ;)

20.01.2007
18:16
[5]

yasiu [ Generaďż˝ ]

szarzasty - wiesz, nie wiem jak sie nazywa to kudlate obuwie ktore rowniez jest modne... moze to sa wlasnie tatary?

jamkfg - ZA CO??? zrobilem ci cos??? :)))

20.01.2007
18:17
[6]

Adamek19 [ Pretorianin ]

ale masz problemy ... @[email protected]

20.01.2007
18:17
smile
[7]

szarzasty [ rammsteinick ]

kudlate obuwie ktore rowniez jest modne

kudłate obuwie?!?!

20.01.2007
18:18
[8]

yasiu [ Generaďż˝ ]

marszym - ja sie nie zale... mi sie po prostu w glowie nie miesci jak mozna byc bezkrytycznym wobec wlasnego wygladu i tego czegos co nazywa sie 'moda'... i czy ja gdzies napisalem ze zale sie paniom??? nie, to byl glos rozpaczy... :)

edit -> szarzasty - no takie cus zywcem zdjete z odnoza jakiegos kudlatego zwierzaka z dorobiona podeszwa....

adamek -> szczesliwi ludzie takie wlasnie miewaja problemy :) jakies przeca trzeba miec hehe

kamel -> moze i sa, ale na odpowiednich nogach... mnie przeraza to, ze dziewczyny ktore kompletnie nie maja ku temu warunkow, tez je nosza... a to z sexy ma tyle wspolnego co liga mistrzow z wykrecaniem skarpetek :P

20.01.2007
18:21
smile
[9]

Kam-El [ Generation X ]

kozaczki są sexy :D ...



Adamek19 ---. przestań wszędzie wklejać ten obrazek bo to jest nudne juz ... ja rozumiem ze Ci się podoba i chcesz sie tym pochwalić ale bez przesady ... najlepiej zrobisz jak na tapete se go pierdolniesz (o ile juz tak nie zrobiłes) ....

edit
kurcze jamkgh mnie uprzedził :D ...

20.01.2007
18:29
smile
[10]

Herr Flick [ Wyjątek Krytyczny ]

Skoro nie podobają Ci się sexy kozaczki,to może lepsze będą drapieżne sandałki?


Są i futrzaki : --->

20.01.2007
18:32
[11]

The LasT Child [ GoorkA ]

NIech sobie noszą byle tylko nie były białe. Bo to tandeta, bezguście i całe zło tego świata...

20.01.2007
18:33
[12]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Nom prawda, tez mnie czasem przeraza to jak inni bezkrytycznie postrzegaja swoje cialo/figure ukazujac takie czesci ciala, ktore nigdy nie powinny ujrzec swiatla dziennego. Ale kozaczki i tak lepsze od krociutkich koszulek ktore ubieraja (hmmm jak by to ujac, zeby nikogo nie urazic) tluste jak swinie babska :) I zamiast plaskiego apetycznego brzuszka jestem zmuszony ogladac wielka falde zwisajaca z przodu i dwie po bokach :) Jak dla mnie takie cos jest obrzydliwe, nie zdiwie sie jak kiedys walne pawia na taki widok.

20.01.2007
18:33
smile
[13]

szarzasty [ rammsteinick ]

TATARY TATARY!!!!! Herr Flick właśnie odkrył tatary!!!!

20.01.2007
18:36
[14]

The LasT Child [ GoorkA ]

a zaraz za białymi kozakami w kategorii kiczu są futrzaki

20.01.2007
18:44
smile
[15]

Bekam_xD [ Pretorianin ]

Ale masz problemy. Żeby w życiu tylko takie były

20.01.2007
20:32
[16]

yasiu [ Generaďż˝ ]

bekam - patrz moj poprzedni post... zreszta, niewiele wniosles do rozmowy...

a w kwestii uzupelnienia... malo ze kozaki - ze spodniami, nie wazne jakimi i na czym wiszacymi wpuszczonymi w nie to juz imo kompletna porazka

i jeszcze jedno - zeby byla jasnosc, to nie problem... tylko znak czasow... zanik wlasnego ja i slepe podazanie za trendami wyznaczonymi przec cholera wie kogo... niby nie szata zdobi czlowieka, ale wdzianko na ktorego widok mozg sie lasuje dziala nienajlepiej :/

20.01.2007
20:39
[17]

emii [ Generaďż˝ ]

Jeżeli kozaki są gustowne, zadbane to wszystko jest ok, ale mnie luzują panienki, które noszą białe(i nie tylko) kozaczki z poobdźieranymi czubkami i bardzo często flekami zdartymi do granic mozliwości i wydaje im się, że wyglądają świetnie.

20.01.2007
20:46
smile
[18]

Volk [ Generaďż˝ ]

Raz widzialem kolo dworca w Gdansku takiego tlusciocha z krotka koszulka i wylewajaca sie z kazdej strony opona. Obrzydlistwo.

20.01.2007
20:51
smile
[19]

sasquath_ [ Konsul ]

jak nie chcecie tlusciocha urazic to piszcie "obwodowo uposledzony"

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.