GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czy wkurzają was reklamy na tej stronie?

20.01.2007
13:49
smile
[1]

Michalek3922 [ Kibic Lecha Poznan ]

Czy wkurzają was reklamy na tej stronie?

Mnie bardzo wkurzają

A was??

20.01.2007
13:49
[2]

Fett [ Avatar ]

jakie reklamy ? Nie widze ani jednej

20.01.2007
13:49
[3]

ereyty [ Bragiel ]

Ujdą.

20.01.2007
13:50
[4]

I.G.I [ |PL|-->I.G.I<-- ]

Fett --> Właśnie... Jakie Reklamy?

20.01.2007
13:50
[5]

Michalek3922 [ Kibic Lecha Poznan ]

jak wchodzisz w wątki to ci sie pojawiaja czasami

20.01.2007
13:51
smile
[6]

Child of Bodom [ Woo Hoo! ]

Ja tez zadnej nie widze.

20.01.2007
13:51
smile
[7]

Paradox [ Loon ABO mode ]

Nie widzę żadnej reklamy!

20.01.2007
13:52
[8]

Narmo [ Naczelny Maruda ]

Wykup abonament i wyłącz w profilu pokazywanie reklam.

20.01.2007
13:52
smile
[9]

cin3k7 [ Wypomnij mi moj ranking ]

Nie ma nigdzie czegoś takiego!

20.01.2007
13:52
[10]

Leon86 [ Konsul ]

Mi tam raz na jakiś czas się pojawi reklama, i nie przeszkadza mi to

20.01.2007
13:52
smile
[11]

Flet [ Fletomen ]

Są sposoby na sposoby :) Ja nie widzialem juz dawno zadnych reklam.

20.01.2007
13:53
[12]

I.G.I [ |PL|-->I.G.I<-- ]

Ja Nie Mam Abonamentu i Nie Mam Reklam :p Wszystko Kwestia Przeglądarki :) OPERA RLZ! :p

20.01.2007
13:53
[13]

Avarang [ Konsul ]

Są sposoby na sposoby :)

Taak. Tylko cena jest taka, że nie widać "+5 GOLI" :P

20.01.2007
13:55
smile
[14]

jamkgh [ YA RLY ]

Avarang,

Na +5goli tez jest sposob.

20.01.2007
13:56
[15]

noname89 [ Bez Imienia ]

Ja nie pamiętam kiedy ostatni raz mi się wyświetliła jakaś reklama:)

20.01.2007
13:56
smile
[16]

Babiczka [ Generaďż˝ ]

ja tam nie widze reklam a +5 co tydzien :D

btw opera rox :D

20.01.2007
13:57
[17]

Barthez x [ Generaďż˝ ]

I tak nie jest tak źle. Mogło być gorzej ;)

20.01.2007
14:02
[18]

mannan [ Max Payne is the best ]

JA tu nie widzę żadnych reklam

20.01.2007
14:06
[19]

arturszyma [ Pretorianin ]

Dobra nie szpanujcie, że macie abonament ejjj.

20.01.2007
14:07
smile
[20]

dr. Acula [ Generaďż˝ ]

Nie widziałem ani jednej.

20.01.2007
14:08
[21]

ProteZ [ Żinerall ]

Żadko wyskakują i dla tego mogą być :D

20.01.2007
14:11
smile
[22]

jackhammer777 [ Dark Lord ]

Fajerfoks! Zero reklam! +5 Goli - dziala, wyswietla sie banerek!

WHOAAAA!!!!

20.01.2007
14:16
[23]

(/)PL_KaMiL17 [ Konsul ]

idzie sie przyzwyczaić przecież , nie ma co przeżywać, czy tak ciężko wcisnąć ten cholerny "X" ?!

20.01.2007
14:20
[24]

Pietras(ATOMIC) [ Pretorianin ]

o czym ty mowisz???

20.01.2007
14:24
[25]

jamkgh [ YA RLY ]

(/)[email protected]

Uwierz mi, codzienne szukanie i klepanie w ten 'X' potrafi cholernie zirytowac, nie mowiac juz o dzwiekowych reklamach czy kolorowym/jaskrawym syfie ktore potrafi zaslonic cala strone.

I jeszcze cos: Wejscie na onet/gol/wp/ign, dowolna strone przeladowana flashem&bannerami&js w tle potrafi znaczaco spowolnic mojego staruszka.

20.01.2007
14:25
[26]

junior42 [ Konsul ]

Heh mi nie przeszkadzają reklamy. W sumie to w ogóle ich nie zauważam xD

20.01.2007
14:26
[27]

Swink [ Fantasy ]

I.G.I --> skąd ja to znam ;]

spoiler start
OPERA! ;]
spoiler stop

20.01.2007
14:27
[28]

cycu2003 [ Legend ]

W IE jest ich od cholery, ale w Operze praktycznie tylko +5 goli :)

20.01.2007
14:29
smile
[29]

Golem6 [ Gorilla The Sixth ]

Są dwa wyjścia.
1. Kup abonament
2. Zainstaluj FireFoxa albo Operę (lepiej FF).

20.01.2007
22:19
[30]

a09876 [ Chor��y ]

Nie widze reklam

20.01.2007
22:19
smile
[31]

Michalek3922 [ Kibic Lecha Poznan ]

zainstalowalem Opere i jest super

20.01.2007
22:20
[32]

Kubcys [ AMG ]

ja tam nie mam reklam ;p

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.