GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Dziewczyna - Problem

17.01.2007
09:56
smile
[1]

BROS [ Konsul ]

Dziewczyna - Problem

mam taki mały problemik ; spotykam sie z dziewczyną od ponad miecha i niewiem kiedy powinienem ją pocałować :* ; może wy macie jakieś doświadczenie , rady z życia , doradźcie mi coś!!

17.01.2007
09:57
[2]

Pshemeck [ Dum Spiro Spero ]

Nie wiesz kiedy masz ja pocalowac?A wiesz kiedy sie do niej odezwac?Czlowieku prowokacja marna :) Chciales zablysnac?Nie udalo sie :)

17.01.2007
09:58
[3]

michuprusimski [ Junior ]

podejdz do niej i poprostu ją pocałuj

17.01.2007
09:59
[4]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Miesiąc?! Geeez, ile masz lat? Ja swoją obecną pocałowałem na pierwszej randce. Nieśmiało, aczkolwiek tak właśnie było....



...miesiąc.....

17.01.2007
10:02
smile
[5]

~~~Mateuszer~~~ [ Konsul ]

Niech Ci da swoje zdjęcie,zawsze to bezstresowo możesz się wyżyć:)

Jeśli miesiąc zwlekałeś to widocznie Ci się do tego nie pali.Poczekaj na najbardziej odpowiedni moment np.zaręczyny?:>

17.01.2007
10:04
smile
[6]

xion [ Jigga ]

[plecy] xD

17.01.2007
10:05
[7]

mons [ Generaďż˝ ]

założę się, że autor ma 12 lat:)

17.01.2007
10:07
smile
[8]

tmk13 [ Konsul ]

podczas slubu ksiadz mowi "teraz mozesz pocalowac panne mloda". nie wczesniej.

17.01.2007
10:10
[9]

ILEK [ Plugawy Karzełek ]

Jak sie bedziesz do tego zabieral jak pies do jeza to w koncu ja pocalujesz...ale na jej haslo - Pocaluj mnie w dupe...

17.01.2007
10:10
smile
[10]

CHESTER80 [ get LOST ]

< tmk13

17.01.2007
10:14
[11]

BROS [ Konsul ]

to już wiem kiedy mam to uczynić ; bo zawsze myślałem że za szybko to wszystko podąża...

ps.mam 18 lat

17.01.2007
10:24
smile
[12]

mikhell [ Master of Puppets ]

BROS - a może nie ma sensu psuć tak dobrze zapowiadającej się przyjaźni?

17.01.2007
10:25
[13]

BROS [ Konsul ]

wole żeby to było coś więcej niż przyjaźń

ps. troche dziwią mnie wasze komentarze bo ledwo dziewczyne poznałem a wy myślicie że od razu zechce ze mną do łóżka iść.....

17.01.2007
10:39
[14]

mikhell [ Master of Puppets ]

BROS - masz 18 lat... spotykasz się z dziewczyną miesiąc... nie wiesz kiedy masz ją pocałować?

Jest kilka wyjść:
- albo wy po prostu od miesiąca do jednej szkoły chodzicie
- albo przez miesiąc spotkaliście się 2 razy
- albo jesteś dupa wołowa :P
- albo masz tak naprawdę 12 lat

Chcę coś wyjaśnić:
Ile razy spotkaliście się przez miesiąc?
Jak wyglądały te spotkania? Czasowo i co mniej więcej robiliście?

Więcej mi nie trzeba ;)

17.01.2007
10:43
smile
[15]

Sasanka [ Generaďż˝ ]

miesiac ???o rany... :D

17.01.2007
11:02
[16]

Lukis171 [ Poznańska Pyra ]

Bros ---> miesiąc?? Chodzisz z dziewczyną miesiąc?? Ty napewno ją znasz miesiąc...a o chodzeniu tu nie ma mowy...marne marne...

17.01.2007
11:06
[17]

Lukis171 [ Poznańska Pyra ]

Haha :D Ciekawe czemu tu jeszcze to nie padło :D

Rzuć w nią truskawką :) I ją pocałuj :D

17.01.2007
11:07
[18]

EG2006_43991898 [ Krasnoludki w klatce ]

najpierw żuć truskawką :P

17.01.2007
11:15
[19]

BROS [ Konsul ]

mikhell-->przez miesiąc tak z 20 razy sie spotykaliśmy ; spędzaliśmy ze sobą po kilka godzin a nawet dni a po co ja właściwie ci to pisze książke piszesz czy co...


ps.te truskawki to sobie w gacie włóżcie i pomacajcie :D

17.01.2007
11:16
smile
[20]

Soulcatcher [ Admin ]

BROS ---> nie przejmuj się komentarzami, spora część z komentujących zna dziewczyny tylko z obrazków w internecie.

Nie ma obowiązku całowania dziewczyn. Możesz nie całować ją jeszcze przez całe lata. Wszystko zależy od tego jaki charakter ma wasza znajomość. Jeżeli to przyjaźń nawet przelotna ona nie spodziewa się zapewne tego pocałunku i całując ją na siłę możesz tylko wszystko zepsuć.

Kolejne pytanie o jaki pocałunek chodzi, jeżeli chcesz ją cmoknąć na "dzień dobry", "do widzenia" to możesz zrobić to w każdej chwili, tylko się nie przysysaj :) to am być muśnięcie.

Jeżeli chodzi o pocałowanie w usta, taki prawdziwy pocałunek, to zanim się na niego zdecydujesz, odpowiedz sobie jaki charakter ma i będzie miała ta znajomość.
Jeżeli to taka dziewczyna jak inne, to możesz to zrobić gdy będziecie sami, delikatnie, nic na siłę, bez obmacywania, np. w kinie, na spacerze, niech to będzie miłe dla każdego z was a nie krępujące czy wymuszone.

Jeżeli to ma być dziewczyna na dłużej, choć pewnie nie jesteś w stanie odpowiedzieć teraz na to pytanie to wcale nie powinieneś śpieszyć się z tym całowaniem. Niech to samo się jakoś rozegra, kiedyś do tego dojdziecie sami.

Jak nie możesz wytrzymać, to idź na sposób i np. powiedz jej jeżeli jesteście sami "Tak mi dzisiaj smutno, mogę prosić o całuska na pocieszenie" i dostaniesz go albo i nie, ale przynajmniej będziesz wiedział na czym stoisz.



17.01.2007
11:28
[21]

legrooch [ MPO Squad Member ]

BROS ==> To, że chodzicie razem po zakupy nie oznacza bycia razem :>

17.01.2007
11:29
[22]

Kompo [ alkopoligamista ]

A dotykasz ją?

17.01.2007
11:31
smile
[23]

BROS [ Konsul ]

Soulcatcher--->naprawde wielkie dzięki za wszystko ; takiej odpowiedzi oczekiwałem i masz racje co do tych którzy przynajmniej w tym wątku udzielali odpowiedzi dla nich ekscytujące jest jak zobaczą nagą kobiete w internecie i to wszystko a jak spotkają sie z jakąś dziewczyną to po prostu ich zatyka i niewiedzą co powiedzieć(wstyd)

co do pocałunku to przemyśle to co zasugerowałeś mi , jeszcze raz welkie dzięki!!!!

17.01.2007
12:06
[24]

mikhell [ Master of Puppets ]

BROS - Szef wziął cię w obronę :D

Co do moich pytań, to chciałem wiedzieć, bo ten miesiąc to mogło być "do sklepu po bułki"

Widać, że to prawdopodobnie twoja pierwsza znajomość z dziewczyną. Najlepiej cmoknąć dziewczynę na pożegnanie. TO NAPRAWDĘ NIC TAKIEGO - ONA SIĘ NIE OBRAZI
A co do późniejszych etapów to już sami będziecie wiedzieć do czego chcecie dążyć.

Skoro spotykacie się prawie każdego dnia, to chyba przełamałeś chociaż barierę dotyku? Weź ją za ręce, popatrz w oczy i wtedy może będzie łatwiej?

17.01.2007
12:17
smile
[25]

Xaar [ Uzależniony od Marysi ]

Tylko się nie zdziw, moja kiedy się pocałowaliśmy pierwszy raz (wsumie to pierwszy raz nas obojga) powiedziała ze słodkim uśmiechem "obrzydlistwo" ;)

17.01.2007
12:19
smile
[26]

kasztaneczuszek [ Legend ]

BROS --> Ja swój pierwszy pocałunek [ taki prawdziwy:) ] przeżyłem w kinie z dziewczyną którą znałem ponad tydzień... poprostu tak samo wyszło. Trzymałem ją za ręke, oglądalismy jakiś tam film i ona dała mi poprostu do zrozumienia że chce zebym ja pocałował. Chyba jakoś tak śmiesznie bo mnie uszczypneła żeby odwrócić moją uwage od filmu:) To by było na tyle.

17.01.2007
12:20
smile
[27]

monixxx [ Konsul ]

A ja taki mały offtop- O co chodzi z tym rzucaniem truskawką bo często się to powtarza ( też w innych wątkach) a zupełnie tego nie kumam?

A co do pocałunku- nie przejmuj się, samo wszystko wyjdzie. Jakby jej się do tego śpieszyło to by cię sama pocałowała ( i to zrobiłaby to w taki sposób, że jeszcze byłbyś święcie przekonany, że to ty wyszedłeś z inicjatywą). Przynajmniej ja bym tak zrobiła ;)

17.01.2007
17:09
smile
[28]

BROS [ Konsul ]

monixxx--->no ja też niekumam o co chodzi z tymi truskawkami ; za 1h jade do niej i zobacze co da sie zrobić , w sumie wypadałoby pocałować no nie :D

17.01.2007
17:24
smile
[29]

Gorillaz 2-D [ Przydupas Yoghurta ]

BROS ---> nie przejmuj się komentarzami, spora część z komentujących zna dziewczyny tylko z obrazków w internecie.

Soul pojechał !!!

17.01.2007
17:28
smile
[30]

Fett [ Avatar ]

i ma racje :P Odezwała sie rzesza forumowych ruchaczy klepiacych konie po 3 razy dziennie przed monitorem przed filmikami znanych gwiazd porno:D

Monix, BROS - kiedys kilka lat temu Kompo zarzucił fajnym tekstem, ktory smieszyl przez jakis czas. Po jakims czasie zrobil sie on nudny. Zawsze jednak znajdzie sie ktos kogo jeden i ten sam dowicp powtarzany po 5 razy dziennie bedzie smieszyl nawet po kilku latach :|

17.01.2007
17:31
smile
[31]

Drackula [ Bloody Rider ]

Fett----> a feee, nie niszcz klimatu, przeciez oni juz nawet dziewczyny w kinie caluja :)

17.01.2007
17:34
smile
[32]

Fett [ Avatar ]

Drackula - To ze ogladaja przy tym film, to nie znaczy ze sa w kinie :P 'ciup ciup ciup'

17.01.2007
17:49
[33]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Wiekszosc zdaje sie przeoczyla zdanie w ktorym bylo napisane "spotykam sie", nie "chodze", nie "jestem z". To musi wyjsc samo z siebie, naturalnie. Z tych porad mozna wywnioskowac, ze Bros powinien zrobic tak: podejsc, chwycic dziewke za karczycho i na chama calowac. A ja juz widze odpowiedz, jebzz - kluska w twarz i odpowiedz "Kocham Cie... jak brata". I to by bylo na tyzle z waszej znajomosci. Nic na sile.

17.01.2007
17:57
[34]

Qri$ [ Konsul ]

BROS - Zastosuj tzw. test dotyku ;) Jeśli będziecie sami, albo przynajmniej w sporej odległości od innych (w restauracji, pubie czy na ławeczce w parku) to dotknij jej włosów i popatrz, jak zareaguje. Jeśli będzie jej z tym "w porządku", zacznie się śmiać, zalotnie patrzeć itp. z resztą, sam zobaczysz czy jest ok :) no to jedziesz!
Fett - Mnie śmieszą teksty po kilku latach, nawet codziennie powtarzane, ale ja jestem trochę dziwny :)

17.01.2007
18:18
[35]

Psycho16 [ Pretorianin ]

niektore rady mnie rozwalaja...
jak dla mnie miesiac znajomosci to troche malo , zeby sie pocalowac porzadnie ;)
Dla mnie znajomosc z dziewczyna to troche wiekszy kawalek czasu , zeby sie pocalowac , no i zalezy to od jej charakteru z jedna mozesz po paru h ... a z inna jak ktos wspomnial nawet po dluugim czasie sie nie pocalowac...
Ale przejdzmy do sedna :P - ktos wspomnial o malym pocalunku w policzek - dla mnie to najlepszy sposob... jak kiedys gdzies sie z nia wybierzesz i odprowadzisz do domu ;) pod drzwi to pocaluj delkiatnie ale nie badz przy tym spiety ;) to tylko taka moja rada...

Soulcatcher wspomnial , zeby sie nie spieszyc jezeli dziewczyna ktora Ci sie spodobala , ma byc ta na dluzej ( u mnie takie cos w slowniku nie figuruje :P ) to radze Ci sie nie spieszyc... najlepszym sposobem bedzie , jak sie bedziesz z nia blizej przyjaznil ....

17.01.2007
18:33
[36]

siwCa [ Legend ]

E tam, rozumiem, że nie trzeba się śłimaczyć od razu, ale głupi buziak 'cześć czołem' to nic nienormalnego. Z reguły po jednym dniu znajomości się tak witam/żegnam z dziewczynami :)

17.01.2007
21:56
smile
[37]

Bekam_xD [ Pretorianin ]

poprosu! zarączkę i buzi buzi:p

17.01.2007
22:03
[38]

Coy2K [ Veteran ]

a pomyślałeś może że ona nie chce byś ją pocałował ? jeśli by jej na tym zależało wówczas "pomagała" by Ci żeby ten proces przyspieszyc

17.01.2007
22:20
[39]

Obscure [ ExcalibuR ]

Ja też tak naprawde nie wiem jak pocałowac dziewczyne :D Może cmoknac w usta to umiem :) Ale pocałunki na dłusza chwile to dlamnie wyzwanie jak sie tego nauczyc ? Wiem ze kazdy to potrafi ale nie wiem czy całujac dziewczyne wyjdzie to dobrze :]

17.01.2007
22:21
[40]

Coy2K [ Veteran ]

to wychodzi samo z siebie, zupelnie jak z tańcem... to sie czuje :)

17.01.2007
22:36
smile
[41]

thekid2 [ iLove ]

Coy2K

A co jeśli ona myśli w ten sam sposób i czeka na znak od niego ? ;]

Ja też tak kiedyś miałem i skończyło się tak, że swój pierwszy pocałunek zdobyłem nietrzeźwy - wiem że to nie żaden powód do chwalenia się (wręcz odwrotnie) ale od tamtej pory życie jest piękniejsze ^^ :)

BROS ---> Najlepiej zabierz ją do kina - tam jest najłatwiej ;P Tylko nie na komedie :)

18.01.2007
01:22
[42]

Klivert [ Konsul ]

obejrzyjcie film HITCH
jak odprowadzasz dziewczynę do domu i się bawi kluczami to znaczy że chce żebyś ją pocałował

18.01.2007
01:28
smile
[43]

ewelina_m [ secret ]

ja na drugiej randce już całowałam, ale w inne miejsce...

18.01.2007
01:29
[44]

Klivert [ Konsul ]

pozazdrościć tam jeszcze nie zaglądałem

18.01.2007
01:30
[45]

ewelina_m [ secret ]

:D

18.01.2007
01:31
[46]

Qri$ [ Konsul ]

ewelina_m -> Pocałowałaś klamkę jego drzwi? ;)

18.01.2007
01:35
[47]

ewelina_m [ secret ]

Qri$ ---> zależy kto jak rozumie słowo "klamkę" :D

18.01.2007
01:47
[48]

Scatterhead [ łapaj dzień ]

Coy2k -> albo wrecz przeciwnie - sie tego nie czuje

18.01.2007
01:52
[49]

Coy2K [ Veteran ]

Scatterhead wolałem o drugiej stronie medalu nie wspominac zeby chlopaka nie peszyć ;)

ewelina_m > tylko calowalas ? facet chyba nie byl zadowolony :P

thekid2 >>> uwierz mi... ona moze czekać na jego ruch, ale jesli widzi, ze facet jest niesmialy to moze mu wysylac pewne sygnały zachęcające... nie mowie tu o tym ze to ona ma pierwsza go pocalowac, ale czekanie na zrobienie tego kroku przez faceta w niczym nie koliduje w niewielkiej zachęcie ze strony płci przeciwnej :)

18.01.2007
02:24
smile
[50]

QrKo [ Legend ]

ja na drugiej randce już całowałam, ale w inne miejsce...
Skad ten pospiech?

18.01.2007
16:38
smile
[51]

BROS [ Konsul ]

akurat przed chwilką przyjechałem do domu od mojej "gwiazdeczki" no i musze sie pochwalić że udało sie hehe , byłem u niej calutki dzień i nawet spaliśmy ale oddzielnie bo jej matka dałą mi do zrozumienia że jeszcze przyjdzie na to czas , ale było odjechanie do ok. 4:00 rano gadaliśmy ze sobą na wszystkie chyba dostępne tematy itp...

teraz mam zamiar ją do mnie zaprosić...

ps. proszę o wypowiadanie się tylko userów dojrzałych na takie tematy a nie koleś ledwo od ziemi nie odróśł a już będzie mi wskazówki dawał ; jak chcesz przeżyć pierwszą miłość to podejdź do pierwszej lepszej na ulicy i "rzuć ją truskawką" tak jak wy to gadacie(chociaż niewiem o co chodzi z tą truskawką)

18.01.2007
16:42
smile
[52]

Igierr [ Warrior ]

chciałbym mieć takie problemy
dziewczyny nie mam:/

18.01.2007
17:02
[53]

mikhell [ Master of Puppets ]

Igierr - z nieba ci raczej nie spadnie ;)

BROS - no widzisz ;) Choć na przyszłość wg mnie lepiej samemu pomyśleć nad tego typu "problemem". Szczególnie że podobnych "kroków" przed tobą wiele...

18.01.2007
17:06
smile
[54]

Drackula [ Bloody Rider ]

ja na drugiej randce już całowałam, ale w inne miejsce...
Skad ten pospiech?


Bo jeszcze by sie przyjzal i uciekl :)

18.01.2007
17:08
smile
[55]

Orlando [ Friends Will Be Friends ]

<--- Drackula

18.01.2007
17:11
[56]

hopkins [ Zaczarowany ]

Rozumiem, ze w usta juz ja calowales?

18.01.2007
17:44
smile
[57]

Peter24 [ Pretorianin ]

Przeczytałem cały wątek i doszedłem do wniosku, że wasze porady sa bardzo różne....

Ale to chyba zalezy od wieku wiec tak wlasciwie to nie wiem kogo sluchac (bo tez mam taki problem xD) a na forum sa ludzie w roznym wieku wiec.... jestem lekko zdezorientowany :D

18.01.2007
17:52
smile
[58]

Loon [ jaki by tu stopien? ]

Ja się zgadzam z Soulem w 100%. Chyba pierwszy raz w zyciu :).
Pocaluj ja w odpowiednim momencie, niektórzy tutaj pewnie całują podczas pierwszej randki, ale uwazajcie, bo niektóre takie panny już niejedną rzecz trzymały w ustach wiele razy ;).

18.01.2007
18:09
smile
[59]

artux [ Pretorianin ]

BROS--> jesteśmy w tym samym wieku. Od tego nie zależy czas lecz sytuacja i wasze stosunki między wami. Powinieneś się troche podpytać czy ona coś do ciebie czuje jeśli tak to napewno pragnie twojego pocałunku:), natomiast jeżeli uważa cię tylko za swojego przyjaciela to raczej nie rób tego na siłe bo może cię poprostu znienawidzieć. Ja swoją dziewczynę pocałowałem dopiero na 2 spotkaniu ale to był tylko buziak dopiero może po jakiś 3 tyg normalnie się już całowaliśmy. Oceń sytuacje między wami i dopiero zadecyduj.

18.01.2007
18:50
smile
[60]

GrupaOperacyjna [ Chor��y ]



mam dla ciebie filmik instruktażowy który opisuje co powinieneś zrobić krok po kroku. ten kolo co sie w nim pyta o rade zapewne bardzo cie przypomina bo po twoich wypowiedziach wnioskuje ze jesteś tak samo niedorobiony jak on. Pozdrawiam, milej nauki ^^

18.01.2007
19:50
smile
[61]

MR.MANIAK [ Senator ]

GrupaOperacyjna---> po twoim poście, wnoszę, że masz 11 lat

18.01.2007
19:54
smile
[62]

Fifura [ RHCP ]

Jeśli nie chcesz być natrętny to tak na drugim spotkaniu :P sądze że drugie spotkanie to było już daaaawno temu :P

19.01.2007
11:50
smile
[63]

GrupaOperacyjna [ Chor��y ]

Bros-jakie ty masz problemy z pocałowaniem dziewczyny hmm niemam pojecia hyba że ci z pyska smierdzi jak apaczowi z plecaka

19.01.2007
23:22
[64]

BROS [ Konsul ]

GrupaOperacyjna--->wiem kim jesteś nie martw sie ; moje problemy nie są twoimi problemami i spadówa dzieciaku z mojego życia już ci raz to powiedziałem ; ukończ 18 lat żeby zwracać mi uwagę , pogadamy i na przyszłość czytaj moje poprzednie posty bo chyba sie w szczególności ciebie tyczą ; niewiem dlaczego to robisz i nawet niechcę wiedzieć...

ps.wiem jacy ludzie mogą być zazdrości i niemili w stosunku do innych do póki nieprzeżyją tego uczucia ale to ich sie raczej nietyczy

19.01.2007
23:31
smile
[65]

Barthez x [ Generaďż˝ ]

Soulcatcher --> popieram Cię w 100%! :)

Jeśli chodzi o pocałunek w usta to moim zdaniem to nie powinno być planowane itp. Niech to będzie spontaniczne i odruchowe. Poczekajcie na moment, kiedy będziecie zupełnie sami, kiedy będziecie blisko siebie i w ogóle te sprawy :) To najlepsze wyjście moim zdaniem. Trzeba tylko odpowiednio wyczuć sytuację. Oczywiście fajne by były buziaki na dzień dobry i do widzenia ;)

19.01.2007
23:32
smile
[66]

BROS [ Konsul ]

podłośc ludzka niema granic ; chodziło mi o głębszy pocałunek bo oczywiście te drobniejsze występowały co każde nasze spotkanie , tylko jak zawsze jedna osoba niezrozumiała -->Gr.Oper.


Barthez x-->takie buziaki na dzień dobry i do widzenia oczywiście miały miejsce ;)

20.01.2007
01:16
smile
[67]

BROS [ Konsul ]

GrupaOperacyjna-->te filmiki i te twoje wypowiedzi to twoja szkoła nadała albo może twoi koledzy co??!!Serdecznie zapraszam na poniedziałek niezapomnij wziąść ochraniaczy na zęby ; a twoje komentarze nie będe komentował bo szkoda pisania i mojego zdrowia ale niemyśl że ja to tak zostawie...

20.01.2007
03:14
[68]

Scatterhead [ łapaj dzień ]

Zastanów się czy naprawdę chcesz z nią być... to pierwsza sprawa... bo jeżeli masz wątpliwości to sobie daruj. Szkoda dziewczyny.

Jeżeli szukasz sobie lalki do ruchania, albo kogoś żeby o kimś zapomnieć, lub żeby poszpanować przed innymi to czytaj powyżej.

Jeżeli jest inaczej to wszystko się ułoży :)

20.01.2007
03:53
[69]

Coy2K [ Veteran ]

BROS śmiem wątpić czy poznałeś znaczenie słów "prawdziwa miłość" :)

20.01.2007
13:09
smile
[70]

GrupaOperacyjna [ Chor��y ]

BROS---> .... Nie sap tyle bo monitor oplujesz.

Uno- Jestem starszy od ciebie jakbyś nie wiedział to mam 19 lat wiec spokojnie. Nie obchodzą mnie twoje problemy. Dzieciakiem to dla mnie jesteś ty, pewnie masz 15 lat a na forum to możesz udawać starszego.
Duo - Nie wiem skąd tego typu wypowiedzi bo piszesz jakbyś mnie znał. Chętnie bym cie nauczył jak powinieneś się odzywać do starszych jeżeli jesteś z Warszawy to możemy się spotkać np na ulicy Sztaszica. W poniedziałek specjalnie dla ciebie znajdę czas.

Koniec tematu jak sie dowiem kim jesteś to lepiej zebyś mnie ne spotkał..... Pozdrawiam.

20.01.2007
13:16
smile
[71]

Golem6 [ Gorilla The Sixth ]

Skoro mamy taki wątek.
Wczoraj (można nawet powiedzieć, że dzisiaj) byłem na imprezie i zacząłem tańczyć z jakąś laską. Spodobało się nam obojgu, więc po chwili już sobie "skakaliśmy do gardeł". Dopiero po 10 min zapytała mnie o imię :]

Krótko mówiąc, to całe całowanie to wcale nie jakiś wielki rytułał, tylko odrobina przyjemności.

20.01.2007
13:19
smile
[72]

szczerbaty [ Pretorianin ]

Nie wiem jak wy to robicie, ale zawsze jak wchodze na GOLa to mam zacny ubaw... ja dotad myslalem ze inteligentni ludzie zawsze potrafia sobie dowalic ale slownie, a nie typu : "ustawka, obije ci ryj, arghh!!" no coz, ale widze ze czasy i tendencje sie zmieniaja :D

20.01.2007
13:23
[73]

Sonny Silooy [ Elegant Gypsy ]

Golem---> ale to zależy od dziewczyny.

Niektóre są normalne i nic to dla nich nie znaczy. Ot, taka przyjemność...

Ja miałem kiedyś sytuację, że pop przelizaniu się ona myślała, że teraz ju ż jesteśmy razem i bardzo ją kocham.( kilka razy si z nią wcześniej spotkałem, ale traktowałem ją tylko jak koleżankę, chyba nie czytałaa moich aluzji). Ja natomiast nie miałem nic takiego na celu. Poprostu tak wyszło.
Musiałem to szybko odkręcić. Głupio się normalnie czułem, bo ona się strasznie napaliła , że coś z tego będzie zaczęła płakać...

20.01.2007
13:26
smile
[74]

Golem6 [ Gorilla The Sixth ]

Sonny Silooy ---> Też prawda. Wszystko zależy od obiektu.

I taka mała rada dla niewyżytych samców.
Jak któryś chce sobie troche pozażywać z życia, to niech ubierze się jak człowiek, postawi włosy na żel, wypsika się ładnie, idzie do jakiegoś klubu i ma troche odwagi. Efekt gwarantowany :]

Od razu mówię, że ja wcale nie jestem jakimś dyskotekowym boy'em, ale wczoraj mialem impreze organizowaną przez kumpli i jakoś tak samo wyszło.

20.01.2007
13:29
[75]

GrupaOperacyjna [ Chor��y ]

Sonny Silooy --> Ja byłem w takiej sytuacji kilka razy dla mnie to była tylko chwilowa przyjemność a dla tej panny to było coś więcej i potem musiałem szybko wszystko odkręcać... Ale co zrobic :P ^^

20.01.2007
14:18
[76]

szymon_majewski [ Największy fan KISS ]

Zacznij od:

1. Spotkania z partnerem na imprezach wyjsciach spacerach itp. w wiekszej grupie znajomych
2. Spotkania z partnerem na imprezach itp. "sam na sam"
3. Chodzene za reke
4. Pocalunek w policzek na powitanie
5. Chodzenie w objeciach
6. Pocalunki w usta
7. Dlugie namietne pocalunki w usta
8. Pieszczoty i objecia w ubraniu
9. Pieszczoty i objecia w bieliznie
10. Pieszczoty i objecia nago
11. Pieszczoty czesci intymnych
12. Inicjacja seksualna

20.01.2007
14:30
[77]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Sonny Silooy -> "Niektóre są normalne i nic to dla nich nie znaczy. Ot, taka przyjemność... " Hehehe, no ja bym nie chcial miec takiej "normalnej" dziewczyny, ktora wczesniej wpychla jezyk do gardla co drugiemu facetowi poznanemu na jakiejs imprezce, tak dla przyjemnosci. Nie mowiac juz o tym, ze balbym sie ja gdziekolwiek sama puscic. Dla mnie to zwykle szmaty sa :)

20.01.2007
22:04
smile
[78]

BROS [ Konsul ]

heh sprawa zamknięta już ; jak pisałem w poprzednich postach , zachęcam do czytania poprzednich postów ale dzięki za fatyge

21.01.2007
17:19
smile
[79]

3v8n983 [ Legionista ]

ten wątek bardziej pasuje do tematu uczucia.

21.01.2007
21:25
smile
[80]

BROS [ Konsul ]

3v8n983-->no a jest taki wątek o uczuciach na tym forum ?bo ja niewidziałem...

21.01.2007
21:31
smile
[81]

Gorillaz 2-D [ Przydupas Yoghurta ]

BROS --------> Widzę, że dobrze Ci idzie... Teraz tylko zaproś ją do kina i porządnie się wyliżcie !!!

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.