GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

THIEF - Garrett, moje drugie imię... - cz. 29

11.07.2002
00:53
[1]

mabrus [ Pretorianin ]

THIEF - Garrett, moje drugie imię... - cz. 29

THIEF - Dark Project, czy też późniejszy The Metal Age - to gra fenomenalna w swej formie, innowacyjnym potraktowania tematu, czy wreszcie w tym, co w elektronicznej rozrywce najważniejsze - radości grania.
Jej kosmiczna miodność niejednych doprowadziła do słodkiego uzależnienia, nie dziwi też ze ma na świecie grono oddanych fanów i sympatyków.

THIEF to gra nieśmiertelna, w ten czy inny sposób będzie żyła na zawsze w pamięci graczy.
Bardzo chciałbym, aby wątek ten skupiał wszystkich fanów tej gry, aby na tych łamach następował przepływ ważnych dla nas informacji, by to tutaj dzielimy się swoimi doświadczeniami, emocjami, problemami...

Zapraszam do dyskusji na wszystkie tematy dotyczące Thiefa ( 1 i 2 )
Witam i Ciebie - Czeladniku, Adepcie, Mistrzu Złodziejskiego Fachu....
Wstąp do naszej gildii...bądź jej wierny....



Oto lista łączy do poszczególnych, wcześniejszych części naszego wątku...

1.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=179563
wybrane tematy : uruchomienie FM's z DarkLoadera,
2.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=191349
wybrane tematy : silnik części trzeciej, Thief fan cd, o forum TTLG, o narzędziach do Dromeda
3.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=197629
wybrane tematy : spolszczenie T3, czego się spodziewamy po T3
4.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=199807
wybrane tematy : czego się spodziewamy po T3, T3 na konsoli?
5.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=202317
wybrane tematy : emocje czatowe, gildia zdjęciowa, "thief stop" -scena,
6.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=203744
wybrane tematy : "thief stop" -scena - cd, emocje tym razem ogólne, strony internetowe o T,
7.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=203744
wybrane tematy : Bafford's na czas,
8.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=214047
wybrane tematy : top 10,
9.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=217182
wybrane tematy : legacy, domysły nt fabuły T3,
10.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=221303
wybrane tematy : scene complexity error,
11.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=228889
wybrane tematy : abbys, T1 ver T2, tłumaczenie poradnika,
12.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=232983
wybrane tematy : tłumaczenie cd,
13.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=246972
wybrane tematy : screeny z naszych FM,
14.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=252653
wybrane tematy : poradnik Xyśa, misja Paweuka, UnrealED,
15.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=260390
wybrane tematy : UnrealED, Władca pierścieni, dziedziniec Bukarego,
16.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=270513
wybrane tematy : dziedziniec Bukarego-scr, ulica miasta Judith-scr,
17.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=283302
wybrane tematy : zamek mabrusa-scr, arx fatalis,
18.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=307740
wybrane tematy : Vk-fabuła misji,
19.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=343424
wybrane tematy : wywiad Komaga, konkurs na screena,
20.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=352232
wybrane tematy : misja erniego, Paweuek - nowa misja, calendra legacy,
21.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=371871
wybrane tematy : nowy mabrus :-P, posiadłość i młyn, misja Vk,
22.
https://www.gryonline.pl/s043.asp?ID=387384
wybrane tematy : edysk, błędne obiekty,
23
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=414924
wybrane tematy : miejsce 3GB-PiotrS, obiekty-cechy otwieranych drzwi, gildia The Master, Vk-film, błąd: too many vertices,
24
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=475623
gorączka THIEFGOLDA, porad Dromedowych słów kilka by Bukary, jak wyglada Bukary - sprawdź sam czyli gildia zdjęciowa powraca, Paweuek werbuje współpracowników do swojej nowej FM, wrażenia z gry w Calendra Legacy ręką Piotra i Timona spisane, Judith powraca !, skasowano z serwera MISTRZA -niech im ziemia lekką bedzie!, o błysku geniuszu frobbera - Bukary&Piotr&brzeszczot, wreszcie wspanialy kolaż kolegi mabrusa....
25
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=510952
Jubileusz! Świętujemy (bezalkoholowo, :) Wspominamy Thiefa: TDP betę. Forum The Master już jest i czekamy na resztę. VK publikuje screeen ze swojej nowej misji! I udaje że ma dostęp do nowych fotek z Thiefa III, :D
26
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=540737
nakładanie tekstur, sky, udźwiękowienie, The Master pod znakiem”?”, Bukary-misja na konkurs, Thievery blisko,
27
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=557253
Thievery UT- uruchomienie, ActorTagList, light_bright , nowe misje PL!
28
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=569882
Zespół – próba organizacji, tekstury, thievery- wrażenia,


Oto link do poprzedniej części:

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=569882

11.07.2002
00:54
[2]

mabrus [ Pretorianin ]

------------------------------------------------------------------------------------ TAWERNA W CIENIU - TABLICA OGŁOSZENIOWA ------------------------------------------------------------------------------------ Po kolei : 1. Podaje skróconą informacje o TFCD: Projekt Bukarego i PiotraS z wszech miar godny zainteresowania - kto nie zna niech czyta koniecznie... I niech na tym nie poprzestanie. Wersja 1.0 (ostateczna) THIEF FAN COMPACT DISCS (2 wolumeny, 4 CDs) jest już gotowa! Płytki są rozszerzone o takie smakołyki jak CL!!! Zamówienia proszę składać na adres PiotraS: [email protected] Dokładniejsze info w poprzednich wątkach. 2. Są nowe screeny. Chyba poprosimy PiotraS o aktualizację. :) Wszystkie screeny : https://www.free.of.pl/t/thiefage/fmpl.htm 3. Ciekawe miejsca: Strona PiotraS - czat, forum aktualizacja 28.06.02 https://www.free.of.pl/t/thiefage Oficjal razem z czatem, aktualizacja 01.07.02 https://www.thief.prv.pl/ Strona Vk - Thief oraz RTCW https://www.verlocker.yey.pl/ Projekt Xysia - dromed https://www.dromedpl.prv.pl/ Strona Buliego – ogólne info https://thiefii.republika.pl/ Oraz link który żyje - ale ledwo. :) https://www.thief3.com/ Projekt abbys https://www.abbys.prv.pl/ Strona o grze, ciekawe wpisy do księgi gości, same znajomki.  https://www.thief.3d.pl/ Jeżeli macie linki godne polecenia podajcie... 4. Powstają nowe FM pl Skryba mabrus

11.07.2002
00:58
smile
[3]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Bukary pozwolę sobie zapytać jeszcze raz: jak tam misja konkursowa, wysłana?

11.07.2002
01:04
smile
[4]

Bukary [ Generaďż˝ ]

mabrus ---> Powiem tak: misja nie zostala wyslana, ale za to do Komaga wysłany został list z adresem, skąd można misję ściągnąć... :)

11.07.2002
01:34
smile
[5]

mabrus [ Pretorianin ]

Zadanie przejścia TG zostało zakończone niepomyślnie. Poniosłem śmierć, upadając na głowę :) z jednej z półek w katakumbach. No cóż... Pozostała jednak ochota, aby podzielić się na świeżo wrażeniami po grze do której zasiadłem po kilkuletniej przerwie. Należy zaznaczyć, że golda znałem jedynie z dema, jest więc nieco świeżości w aktualnym pogrywaniu. Grając "na jedno życie" można dodać nieco adrenaliny do znanej gry. Wymusza to na nas nieco inną taktykę, kilogramy cierpliwości i dobre planowanie zakupów (ogłoszenie drobne: kupię każdą ilość napojów uzdrawiających mogą być "czerwone bule"). Przy braku strzał z mchem, zastanowimy się dziesięć razy, zanim kogoś podejdziemy z pałką. 0. TRENING Ale schody............................................................................................................................ Do prawdy, do dzisiaj wnerwia mnie zeskok z pierwszej liny na podwyższenie. Wyobrażam sobie minę starego wyjadacza FPP, jak ujmuje po raz pierwszy w swe pewne dłonie łuk i przystawia się do najmniejszej tarczy. Moja mina zapewne też była ciekawa. Później takiego ochotnika dobija "obsługa" scyzoryka. Bo tak na dobrą sprawę, do tego sprowadza się posiadanie miecza. Czy ktoś był w stanie obronić się przed atakiem strażnika-wariata? Zupa buraczana...................................................................................................................... Hmmm... Oczy się otwierają równie szeroko co gęba....................................................................................... Na dobrą sprawę też: hmmm... 1. LORD BAFFORD’S MANOR Ale schody............................................................................................................................ Jedyne trudne miejsce, to pomieszczenia piętra na którym jest sala tronowa. Zupa buraczana...................................................................................................................... Oprócz strażników, którzy po znokautowaniu wpadają do połowy w ścianę, to nie rzuciło mi się na oczy nic- ale to przecie stara bajka... Acha, jeszcze jedno. Jeżeli się dobrze przyjrzymy górnym częściom budynków, to nie raz zauważymy brakującą teksturę lub niepotrzebnie wstawionego brusha. Po co ja się czepiam? ;) Oczy się otwierają równie szeroko co gęba....................................................................................... Zaintrygował mnie fakt, że biegamy po mieście na około posiadłości lorda a nie możemy się dostać na ulice widziane z wąskich okien tego budynku. Mnie się pokręciło, czy ktoś kręci - sam już nie wiem? Intrygujące doprawdy. 2. BREAK FROM CRAGSCLEFT PRISON Ale schody............................................................................................................................ Tutaj są tylko schody. Najtrudniej jest przy stróżówkach, gdzie trzeba otworzyć cele. Wypracowałem tu pewien sposób. Wywabiałem gostka na zewnątrz. Gdy był poza stróżówką, że tak pięknie określę, zabierałem mu klucz i baran już nie wchodzi do środka. Przyrząd do sprowadzania wizji sennych w rękę, pyk... i droga wolna. Czy to nie jest wspaniałe? Już w tej misji, konieczność skakania po wąskich występach może niedoświadczonego "badacza" przyprawić o zawrót głowy a mag przy wejściu do koszar, może solidnie zdenerwować. Zupa buraczana...................................................................................................................... To topienie się w wodzie wszelkiego ciała ziemskiego, to burak czy zamierzone działanie elementów wywrotowych? Po raz pierwszy właśnie w tej misji doświadczyłem błędu gry, którego można zasmakować przy wychylaniu się zza winkla. Po prostu, czasami naszemu milusińskiemu "wydaje się" że spada i... leci na ścianę. Tracimy tarcze lub życie. Wychylać się, czy nie wychylać??? Oczy się otwierają równie szeroko co gęba....................................................................................... Ta misja jest dobrze przemyślana. Pamiętam, gdy grałem pierwszy raz, opadła mi szczęka po pojawieniu się nowych celów misji. Kto słyszał coś takiego? Przyzwyczajony do gnania na przód do "kolejnego poziomu" ,nie mogłem się nadziwić przebiegłości autora, który kazał mi wracać z powrotem. W dodatku musiałem kogoś taszczyć. 3. DAWN IN THE BONEHOARD Ale schody............................................................................................................................. Tia.... Chwila nieuwagi i lot koszący w dół, zakończony głośnym trzaskiem. (Jak ONI na ten trzask wpadli?). Co jak co, ale przejście w dół, po drugi kamień (po serce) bez straty życia za pierwszym razem, graniczy z cudem. Zupa buraczana...................................................................................................................... ??? :) Oczy się otwierają równie szeroko co gęba...................................................................................... Zapomniałem jak się wychodzi z komnaty serca! Ile ja się naskakałem żeby wyjść jak wlazłem! Czy w miejscu gdzie zapala się pochodnie w Thief TDP był "płonący"? Ogólnie misja bardzo dobra. 4. ASSASINS Ale schody............................................................................................................................. Tutaj zarezerwowany jest medal dla tego, kto dotarł do domu Ramireza śledząc zabójców - za pierwszym podejściem! Zupa buraczana...................................................................................................................... Na jednym z korytarzy posiadłości Ramireza wyraźnie brakuje krawędzi. :) Tekstury nieba i ścian na zewnątrz posiadłośći – miodzio. :) W sklepie o mało co nie dostałem zawału, gdy beczka do której podszedłem zaczęła się obracać. Nie mogłem wejść przez jedno okno, do którego prowadzi drabina (w kanałach). Grrrrr... Oczy się otwierają równie szeroko co gęba............................. Jak zeskoczyć z zewnętrznego muru - tego na który prowadzi drabina (na prawo od głównego wejścia na posesje) tak aby sobie nie wybić zębów??? :) Zabójcy wybierają różne trasy! Na dodatek zatrzymują się i sprawdzają czy ktoś ich nie śledzi! Tego już za wiele.Co za pomysłowe bestie! :) Znakomity pomysł na misję! Cdn.

11.07.2002
01:39
smile
[6]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Bukary No to jak z tym konkursem??? Gdzie mamy nabijać te punkty na Twoją misje? :) Pytam bo jestem w 100% (choć w ciemno :)) przekonany że ta misja to debeściak!!!

11.07.2002
07:35
[7]

Timon [ Centurion ]

Bukary "M-DoesPatrol" dodałem i nie chodził. Po sprawdzeniu w innych misjach, że robię dobrze po prostu zrobiłem szczura do początku i ruszył. Nie wiem dlaczego ale mam niekiedy problemy z patrolami albo wszystko idzie dobrze albo klient stoi przy TrolPt do którego na AiWatchObj. Niekiedy, tak jak w przypadku szczura wcale nie rusza i trzeba wyciąć wszystkie TrolPt i budować od początku. Dlaczego, co zrobić aby.... itd

11.07.2002
08:09
[8]

Timon [ Centurion ]

Spojrzyjcie na zrzuty w podanym linku. Jeżeli to prawda, że T3 ma być na 'Xboxa to trochę się boję o tę grę. Nie mam najlepszego zdania o konsolach i grach zrobionych na nie. Jedno co jest pocieszające to przepiękne refleksy na podłodze- wszystko się odbija w parkiecie.

11.07.2002
11:01
[9]

Bukary [ Generaďż˝ ]

mabrus ---> Nie sadzę, aby to był "debeściak"... :) Uważajcie więc na kogo głosujecie, bo możecie głosować na któregoś z moich przeciwników ;)) Timon ---> Czy ty przy każdym patrolu dodajesz AIWatchObject link? AIWatchObject links są jedną z najtrudniejszych rzeczy w DromEdzie i trzeba z tym chyba uważac, bo straznicy obradzeni takimi łączami dzwinie sie czasem zachowują... Ja po prostu ustawiam TrolPts, łaczę je ze soba za pomocą AIPath, a nastęnie ustawiam straznika w poblizu pierwszego TroloPt, czasem dla pewności łączac go z tym punktem AIPath link.

11.07.2002
11:33
[10]

Timon [ Centurion ]

Bukary Nie, nie dodaje Ai WatchObj do każdego patrolu , ale czasami mi się to zdarza. Twoja uwaga, że jest to trudne zagadnienie trochę mnie pocieszyło - to znaczy , że nie jest ze mną tak źle. Cała moja uwaga o patrolach ( nie działających ) dotyczyła właśnie patroli z AiWatchObj, za wyjątkiem szczura - on niemiał nic. Ale może on był za daleko od Trolpt. Wiesz może jaki jest maksymalny zasięg Trolpt aby AI ruszył na patrol ? Czy ktoś jest zainteresowany oznaczeniami punktów Mesh Joint w AltLinkLocation- przydatnych w linku contains z polem data Alternate ?

11.07.2002
12:02
[11]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Timon ---> Pewnie, że jesteśmy zainteresowani...

11.07.2002
12:53
[12]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Timon ---> Postaram się odpowiedzieć na część twoich pytań na forum publicznym, bo innym też moze się to przydać... A) Jak wydłużyć czas pojawiania się na ekranie tekstu z frobable plaque? Otóż trzeba zrobić konwersację, której aktor "dotyka" (frobs) plaque 2,3 razy w okreslonym odstępie czasu. Konwersacja ta powinna być uruchamiana przez dotknięcie plaque... Oczywiście są inne sposoby (S&R), ale ten z konwersacją jest najprostszy... B) Gdzie znaleźć opis behaviors? Chyba nigdzie tego nie znajdziesz. Musisz zobaczyć, jakie właściwości wchodzą w skład poszczególnych Meta-Proprietes... A opis pojedynczych właściwości znajdziesz tutaj: https://www.geocities.com/nameless_voice/ Albo po prostu otwórz TFCDs. W dziale Principles&Compilations znajdziesz to samo...

11.07.2002
13:02
[13]

Timon [ Centurion ]

Lista Mesh joint wypróbowana na MaleNoble4 - młody facet z orderami. Mam nadzieję, że szkielety postaci są jednakowe dla wszystkich AI. Miał być jeszcze rysunek, ale mam dwie lewe myszki do rysowania. 1 - brak 2- obok pięty, 3 -pięta 4- obok kolana 5- kolano 6- biodro, bliżej "siedzenia" 7- biodro, środek, ale wewnątrz ciała 8- biodro, inaczej mówiąc oryginalny "belt" 9 - prawy bark, góra 10- prawy bark , dół - "pod pachą", 11- lewy bark, góra 12 - nadgarstek 13 - lewy bark, dół -"pod pachą" 14 - palce prawej ręki 15 - przedramie , środek

11.07.2002
15:12
[14]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

Mabrus mam ostatnią aktualizację z 10-07-2002, a nie z 01-07-2002 r.

11.07.2002
23:05
smile
[15]

mabrus [ Pretorianin ]

Witajcie. --> SNIPER Wiem, masz rację. Pomyliłem dwie daty. Przez nieuwagę. Wiesz 1.00- człowiek zaspany.

11.07.2002
23:19
smile
[16]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

--> mabrus Wiem co to jest zmęczenie :-) Mnie się też czasem zdarzy takie coś. Teraz to nawet już możesz napisać że ostatnia aktualizacja: 11-07-2002 ;-)

12.07.2002
04:18
smile
[17]

mabrus [ Pretorianin ]

Tak się składa, że to mój ostatni post w tym miesiącu... Mogę tylko życzyć Wam dobrej zabawy. :) Wyjdę z cienia w sierpniu. (chyba że mnie co zezre) Bywajcie.

12.07.2002
12:48
[18]

Bukary [ Generaďż˝ ]

mabrus ---> Nie zapomnij zagłosować na misje konkursowe! :)

12.07.2002
12:54
[19]

Timon [ Centurion ]

Bukary , a dotarła na czas informacja do Komaga ?

12.07.2002
15:03
[20]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Timon ---> Tak, Komag ma misję i jest to, jak mi napisał, najnowsza jej wersja... Oby! Bo przedostatnia miała fatalny błąd... :(

12.07.2002
15:08
[21]

Timon [ Centurion ]

Bukary Jeszcze kilka moich postów pod rząd i mnie stąd wyrzucą ale muszę zadać Ci kilka pytań. Zgodnie z Twoją sugestią zajrzałem do behawiorów i plików Nameless_voice na TFCD i trochę mi się rozjaśniło ,ale tylko trochę. 1/ Czy możesz mi/nam powiedzieć co robią skrypty NotyfiRegion i Quaffheal - z behawiorów o podobnychg nazwach. Wstawiłem je do Ai i nie zauważyłem różnicy. 2/ co znaczy Threat response i Suspicious - w Ai Response- czym to się je 3/ w wielu behawiorach i conversacjach, aiwatchObj występuje w script message - skąd wziąść informacje na temat tych "messadży" 4/ w jednym behawiorze tj m-Free-Spider znalazłem w argumencie do GoTo @AlarmMarker- czy to jest "bezosobowy/bezprzedmiotowy" wskażnik na źródło dźwięku/hałasu ? Jeżeli tak to czy istnieją inne podobne odnośniki - inny - * już znam.

12.07.2002
15:10
[22]

Timon [ Centurion ]

Errata w pkt. 3 nie powinno być " w" przed script - to wprowadza w błąd

12.07.2002
22:47
[23]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Witam wszystkich po wakacyjnej przerwie ! Zaraz nadrobie zaleglosc w lekturze ostatnich postow ale poki co prosze z laski swojej mnie oswiecic.... Bukary -czy Twoja misja jest juz dostepna, czy mozna ja juz sciagnac, jesli nie to kiedy planujesz premiere ?

12.07.2002
23:56
[24]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

troszke poweszylem, tu i owdzie... i napotkalem na takiego "niuwsa": "Inquisition" - gra, w ktorej wcielamy sie w zlodzieja, ktorego zadaniem jest odnalezienie ukrytego skarbu templariuszy.... za informacja "Encyklopedii Gier -Online" : "Inquisition to przygodowa gra akcji osadzona w realiach XIV-wiecznej Francji. Były to niezwykle burzliwe czasy, gdzie sen z powiek spędzały ludziom dwie straszliwe choroby: czarna ospa i Święta Inkwizycja. Gracz staje się młodym złodziejem o imieniu Matthew odsiadującym wyrok w więzieniu Chatelet. Poznaje tu Jacka, rycerza sławnego zakonu Templariuszy, który wkrótce, na skutek potwornych tortur umiera. Jednak tuż przed śmiercią Jack wyjawia naszemu bohaterowi sekret legendarnego skarbu Templariuszy. Od tego momentu Matthew opuszcza zrezygnowanie, odzyskuje wiarę w swoje siły, postanawia uciec z więzienia i odnaleźć skarb. Jednak droga do skarbu pełna jest niebezpieczeństw. Przed nami starcia z licznymi przeciwnikami, strażą miejską i szpiclami Wielkiego Inkwizytora oraz labirynty usiane śmiertelnymi pułapkami. Akcja rozgrywa się w kilkunastu rozległych lokacjach, m.in. w paryskim więzieniu Chatelet, zamożnym dworku i opactwu zbudowanemu na gruzach starej warowni Templariuszy. Rozgrywka stanowi połączenie przeróżnych łamigłówek, rozmów z napotkanymi postaciami, cichego przekradania się pod osłoną cienia oraz dynamicznej akcji, potyczek i walki. Inquisition zaopatrzona została w dobrej jakości trójwymiarową grafikę z widokiem z perspektywy trzeciej osoby. Gra odznacza się charakterystycznym, mrocznym klimatem uzyskanym dzięki sugestywnej muzyce, dialogom stylizowanym na mowę z tamtej epoki oraz efektownej grafice, gdzie wszystkie elementy otoczenia zaprojektowano zgodnie z duchem epoki." a oto kilka obrazkow...

12.07.2002
23:57
[25]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

.........

12.07.2002
23:58
[26]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

.........

12.07.2002
23:58
[27]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

.........

12.07.2002
23:59
[28]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

..........

13.07.2002
00:02
[29]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot ---> Misja jest już u Komaga. Komag powinien lada godzina ogłosić wszystkie adresy, skąd można misje konkursowe ściągnąć...

13.07.2002
00:06
smile
[30]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

B - to swietnie, masz treme : ) - ale tak na serio - moglbys ta pozna pora uchylic rabeczka tajemnicy i zarysowac kontekst fabularny przygod naszego dzielnego zlodzieja...?

13.07.2002
00:08
[31]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Nie mogę :( Autorzy misji powinni być anonimowi... Ale ci z was, którzy przyglądają się moim "dokonanion" na forum i uważnie czytają posty, nie powinni mieć problemów z rozpoznaniem mojej FM. :)

13.07.2002
00:10
[32]

Bukary [ Generaďż˝ ]

A co do tremy... Miałem ją zanim przesłałem misję do Erniego, a potem beta-testerów (m.in. PiotraS)... Teraz strach już minął... :)

13.07.2002
00:11
smile
[33]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

No coz - pozostaje cierpliwie czekac...

13.07.2002
00:23
[34]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

pogrywalem troszke w Thievery - i choc nie bawilem sie zle to jednak musze przyznac ze gra "solo" w fabularne wersje Thiefa sprawily mi wiecej satyskakcji... Byc moze jestem za stary ; ) i brak mi szczegolnie potrzebnego w tym wypadku refleksu...

13.07.2002
08:38
[35]

PiotrS [ Centurion ]

Prace konkursowe już na stronie KoMaGa https://www.keepofmetalandgold.com Za chwile postaram się gdzieś je umieścić w PL.

13.07.2002
10:44
[36]

PiotrS [ Centurion ]

Wszystkie misje konkursowe znajdują się na dwóch kontach na https://www.edysk.pl [nick - thiefage2, hasło - thiefage2] oraz [nick - thiefage3, hasło - thiefage3] Jestem po pobieżnym przejściu 6 misji, jak na razie misja Bukarego jest bezkonkurencyjna :)

13.07.2002
11:07
[37]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

PiotrS - Witaj Piotrze, jak tam po czy przed urlopem -przynosisz dobre wiesci - a wiec dzisiejsz noc mam chyba z glowy... : )

13.07.2002
12:04
smile
[38]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Panowie - bede wdzieczny za pomoc : po wgraniu jakiejkolwiek Fm czy misji T 1,2 - obraz gry pojawia mi sie cos jakby w trybie awaryjnym (nie wiem czy to dobrze powiedziane) z napisem "The requested screen mode could not be set" a zaraz potem wywala mnie na pulpit... co jest bo nie wiem za bardzo nie wiem co robic... AMD 1GH, 512 DDR, GF 2 (jedne z najnowszych sterownikow/detonatory), DirectX 8,1 PL... Czy T preferuje jakies stare sterowniki ? -ale to chyba nie powinno miec wiekszego znaczenia ?! Bede wdzieczny za pomoc i porade...

13.07.2002
12:18
[39]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot ---> A w jakiej rozdzielczośc grasz i jaką masz rozdzielczość ekranu?? Spróbuj i tu, i tu dać 800x600 lub 1024x768...

13.07.2002
13:02
[40]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - dzieki - problem jak mniemam lezal w sterowniku monitora - teraz odpukac jest w porzadku przy roznych konfiguracjach rozdzielczosci zarowno gry jak i ekranu...

13.07.2002
13:43
[41]

tadek [ Legionista ]

Bukary -> szkoda ze w twojej misji sa podziekowania dla niektorych z bywalcow tego forum, popsules mi przez to satysfakcje z odgadniecia ktora jest twoja :)) na temat samej misji wypowiem sie jak przejde pozostale...

13.07.2002
14:21
smile
[42]

Judith [ Gladiator ]

Brzeszczot - miałęm ten sam problem! NIestety Thief 1 i 2 preferują stare sterowniki - jak pamiętam jeszce na W9x-6.18 jeszce chodzi dobrze. na nowszych włącza się tryb software....:/

13.07.2002
15:23
[43]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Kurcze, za późno sobie uświadomiłem, że te podziękowania od razu naprowadzą was na właściwy ślad i misja poszła juz do Komaga... :( Dobra, panowie, grałem już w prawie wszystkie misje (oprócz dwóch, w tym swojej)... :)

13.07.2002
19:10
[44]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Aby uniknąć sytuacji, kiedy pewne głosy zostaną unieważnione, umieszczam poniżej PORADNIK: Jak głosować na misje z konkursu Komaga? WYMAGANIA: > Musicie zagrać we WSZYSTKIE misje (16), które biorą udział w konkursie. NIE musicie jednak ich wszystkich ukończyć (co nie znaczy, że nie powinniście się starać). Aby zagrać we wszystkie misje, musicie ściągnąć sobie jednak custom scripts GayleSavera (najlepiej z DromEd Central), gdyż dwie misje konkursowe wykorzystują te skrypty. Gdy już ściągniecie te skrypty, to po prostu umieśćcie dwa pliki („script.osm” oraz „darkhooks.dll”) w katalogu THIEFA. [I tutaj prośba do Piotra: czy można by umieścić te skrypty na edysku?] > Swoje głosy oddajecie w następujących kategoriach: A) Best Use of Space (najlepsze wykorzystanie przestrzeni) B) Best Technical Effects, Use of Scripting, etc. (najlepsze efekty techniczne, wykorzystanie scriptingu itp.) C) Most Gorgeous Design/Architecture (najwspanialsza architektura) D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original (najbardziej unikalny, nowatorski, oryginalny pomysł) E) Most Humorous/Funny (najzabawniejsza) F) Best Story (najlepszy scenariusz) G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun (najprzyjemniejsza rozgrywka, dobra zabawa) > W każdej z tych kategorii wybieracie JEDNĄ najlepszą misję ORAZ JEDNĄ misję, która zajmuje w danej kategorii drugie miejsce, np. (posłużę się misjami z poprzedniego konkursu): A) Best Use of Space – 1) The Ties That Bind, 2) The Hightown Museum > Nie musicie głosować we wszystkich kategoriach, ale jeśli już głosujecie, to dlaczegóż mielibyście któreś z nich pomijać... > Aby zagłosować, należy wysłać do Komaga e-mail, w którym wskażecie najlepsze waszym zdaniem misje w poszczególnych kategoriach. List do Komaga mógłby wyglądać następująco (znowu posłużę się misjami z poprzednich konkursów): ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hello! Here are my votes: A) Best Use of Space - 1) The Ties That Bind, 2) The Hightown Museum B) Best Technical Effects, Use of Scripting, etc. – 1) The Turtle On Its Back, 2) The Wickermann C) Most Gorgeous Design/Architecture - 1) The Hightown Museum, 2) Allchemic’s Allusions D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original – 1) Alchemic’s Allusions, 2) The Wickermann E) Most Humorous/Funny – 1) The Ties That Bind, 2) Alchemic’s Allusions F) Best Story – 1) The Ties That Bind, 2) Escape From Blackstone Crypt G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun – 1) The Hightown Museum, 2) The Turtle On Its Back Bukary ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Starajcie się, aby list był BARDZO przejrzysty. Bo inaczej wszystko się Komagowi pomiesza.... :) Ach, i wykażcie się większą inwencją przy pisaniu listów, bo nie chciałbym, żeby do Komaga przyszło kilka jednakowych listów z Polski... :) > UWAGA: na misję „Eastwater Bank ” NIE WOLNO głosować w kategoriach: A) Best Use of Space, C) Most Gorgeous Design/Architecture, ponieważ misja ta nie spełnia wymagań konkursowych (jest za duża) i sam nie wiem, dlaczego Komag ją do konkursu dopuścił. (A może i dobrze, bo przecież szkoda czyjejś pracy). > GŁOSY ODDAJEMY DO 12 SIERPNIA! GRAJCIE I GŁOSUJCIE NA NAJLEPSZE MISJE! :) Chętnie bym usłyszał na forum wasze opinie (i podzielił się swoimi) o poszczególnych misjach. Piszcie więc!

13.07.2002
21:33
smile
[45]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Zainstalowalem ( w desperacji) najnowsze sterowniki - Detonator XP 29.42 Windows 9x/Me - i tu o dziwo wydaje sie ze klopoty z wypadaniem do sytemu i wchodzeniem gry w tryb software skonczyly sie jak nozem ucial. Gram juz dluzszy czas i jest w porzadku -malo tego obraz, kolory jak i tekstury wydaja mi sie ladniejsze... ale moze tylko mi sie tak wydaje ?

13.07.2002
21:34
[46]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

grunt ze jest stabilnie....!

13.07.2002
22:19
smile
[47]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

--> Bukary Jeżeli chcesz to moge te skrypty wrzucic do mojego downloadu i każdy bedzie je mógł sobie ściągnąc tak samo misje konkursowe wgram - moge nawet zrobic pakiet misji konkursowych w jednym pliku :-) Skontaktuj się ze mna na Gadu-Gadu: 1432377.

14.07.2002
01:57
smile
[48]

PabloZ [ Legionista ]

brzeszczot -----> Nie sądzę aby Ci się wydawało, tak pewnie jest :-). Dobre drajwy to podstawa. Pamiętam jak przesiadłem się z windowsa2000 na xp...... Thiefek tak wypiękniał, ach miodzio :-).

14.07.2002
22:28
[49]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Co taka cisza? Gracie w misje, czy co?

14.07.2002
22:34
smile
[50]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

B - trafiles w sedno - wczoraj i dzis młóciłem w te konkursowe FM (Twoja, zostawiam sobie na deser) Cos tak mysle ze ten "deser" bedzie bardziej sycący i pożywniejszy niz dania głowne....

14.07.2002
22:48
[51]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot i inni ---> piszcie, piszczie, co sądzicie na temat poszczególnych misji...

14.07.2002
23:05
[52]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Jutro, pojutrze skrobne cos na ten temat - musze jednak powiedziec ze skupie sie raczej na tzw "gejmpleju" i ogolnych wrazeniach i odczuciach - nie siedze w Dromedzie, wiec pod tym katem trudno zebym dokonywal jakich arbitralnych ocen

14.07.2002
23:10
smile
[53]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Wychodze z zalozenia ze jesli FM jest frapujaca (fabula), klimatyczna (doznania graficzne i dzwiekowe), nielatwa, pozbawiona bledow, ciekawa pod wzgledem architektury, wnoszaca jakies nowe elementy -to sila rzeczy jej techniczne (DromED) wykonanie musialo nastapic w stopniu conajmniej dobrym.... No ale jak mowie -glowy nie dam - w tych sprawach jestem laikiem...

14.07.2002
23:28
smile
[54]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

Z moich informacji wynika, a potwierdził je Bukary :-) - wynika ze ukończyłem jego misję jako pierwszy przynajmniej w Polsce. Wrażenia z misji opiszę w kolejnym poście.

14.07.2002
23:34
[55]

tadek [ Legionista ]

SNIPER -> a co to za roznica "pierwszy w polsce" czy ostatni, odczucia z misji beda takie same, nie bardzo rozumiem dlaczego to tak podkresliles. no chyba, ze to dla ciebie jakas nobilitacja i lepiej sie czujesz :)

14.07.2002
23:44
smile
[56]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

--> tadek Nie jesli mnie zle zrozumiales. Poprostu duzo osob nie może ukończyc tej misji z powodu jakiegos buga ktory mial niby tam byc. Wyrazam w ten sposob ze da sie to zrobic. Czyli ukonczenie misji jest mozliwe !!!

14.07.2002
23:48
[57]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

SNIPER - skrobniesz cos wiecej ?

14.07.2002
23:56
smile
[58]

Tokaj [ Pretorianin ]

Bukary ---> już wiem, która misja jest Twoja ;) - ja jakoś nie mogłem zostawić jej sobie na deser ;) SNIPER --> bug chyba jednak jest, przynajmniej u mnie coś tej ściany na końcu nie można... chyba, że jest jakiś sposób?

15.07.2002
00:07
[59]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

--> Tokaj Czemu uciekles jak do ciebie na GG powiedzialem czesc ?? --> brzeszczot Powiedz mi co mam napisac to napisze :-) Jak chcesz to mozemy na GG pogadac - 1432377

15.07.2002
00:15
[60]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

SNIPER - chodzi mi o ocene prezentowanych w konkursie misji, Twoje wrazenia z gry w misje Bukarego jak i inne... Jestem, mysle podobnie jak inni, ciekaw Twojego zdania... Pora pozna a ja jutro pierwszy dzien do pracy po urlopie - zatem pozostaje mi sie pozegnac... Czolem Panowie !

15.07.2002
00:45
smile
[61]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

Sprawdzilem i sciana wysadza sie za kazdym razem wiec to nie byl przypadek. Jesli ktos jeszcze przeszedl lub nie udalo mu sie ukonczyc misji z powodu tego buga ze sciana niech napisze o tym na forum !!!

15.07.2002
00:55
[62]

Vk [ Pretorianin ]

Cześć wszystkim. Właśnie wróciłem ze słonecznej italii. Sorki że nie dostaliście żadnej kartki :). Trochę mnie tylko nie było, a tu nowe twarze. Chociaż ze Sniperem to się znam, ale czy Ty mnie pamiętasz? No dobra, to na tyle, teraz idę czytać coście płodzili w czas mojej nieobecności :)

15.07.2002
01:49
[63]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

--> Vk Coś kojarze ale słabo przypomnij mi jak mozesz :-) A teraz sobie poczytaj i pograj w misje konkursowe. Mozesz tez do GG zajrzec - masz tam info. Sprawdz tez czy nie masz buga w misji Bukarego ;-) Tym milym akcentem kończe mój dzisiejszy dzień na forum. Idę dalej grać !!!

15.07.2002
11:06
[64]

Vk [ Pretorianin ]

Sniper, a co to był za konkurs? :) POlski opowiednik konkursu komaga?

15.07.2002
11:16
[65]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Vk -chodzi o oficjalny konkurs na mala FM KOMAGA - wsrod 17 misji jest i polska autorstwa Bukarego... Zerknij na strony KOMAGa

15.07.2002
12:14
smile
[66]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

--> Vk To wszystko przez ten wyjazd - nie wiedziales o konkursie :-) -->brzeszczot Jest 16 misji - przynajmniej tyle mam na liscie Teraz moje wrazenia z misji Bukarego: -- Misja krotka ale to przez regulamin ;-) -- Jest bug ze schodami ale to prawdopodobnie przez dromeda -- Drugi bug ktorego u mnie nie ma a u innych jest to ten z niewysadzalna sciana -- Poza tym kilka drobnych bledow jest ale to w kazdej fanmisji jest i takie bledy sa w takiej malej misji w sumie zrozumiale, aczkolwiek gdyby ich nie bylo to moglibysmy sie w niektorych miejscach latwiej sie poruszac -- Bukary zadbal tez o to abysmy mieli caly czas straznika na plecach - czyli misja nie jest nudna :-) -- Jeden z kluczy jest za dobrze schowany -- Architektura i clip na wstepie jest ok -- Efektowne BOOM !!! przy wysadzaniu sciany ;-) -- Fabula tez ok -- Ocena po ukonczeniu wszystkich misji konkursowych - te jednak tez nie sa kiepskie (przynajmniej niektore) To chyba tyle co mi wpadlo do glowy aby wam opisac moje wrazenia z misji - oczywiscie jest jeszcze troche roznych szczegolow ale nie bede rozkladal misji na czynniki pierwsze :-)

15.07.2002
12:14
[67]

Timon [ Centurion ]

Czy komuś udalo się uruchomić MindMastera - u mnie woła pliku *.gam a nie ma go w Zip ?

15.07.2002
12:25
[68]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Timon - mi sie urochomilo -to chyba rodzaj jakies gry w trzy karty... ; )

15.07.2002
12:27
[69]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

--> Timon Mnie dziala bez zarzutu. Mam mindmaster.gam w zipie. Ta misja jednak to nic ciekawego - takie jest moje zdanie

15.07.2002
12:31
[70]

Vk [ Pretorianin ]

No panowie przecież ja wiem co to jest konkurs komaga :). Bez przesady że przez ten wyjazd jestem aż tak "zaspany". Tylko zdziwiłem się że na stronie snipera było tylko FM w newsach i myślałem że to misje z jakiegoś polskiego konkursu, ale okazuje się że to te z konkursu komagowego. Poza tym, zaraz idę zapykać w misję Bukarego, no i oczywiście zagłosować na nią we wszystkich możliwych kategoriach :)

15.07.2002
12:39
[71]

Timon [ Centurion ]

Mnie też już się udało uruchomić - podstawiając w Dromedzie zwykły Dark.gam

15.07.2002
12:40
[72]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

--> Vk Zagraj a potem powiedz jak bylo Co myslicie o Underground Escape ? Gra sie przyjemnie ale czy to nie jest za tradycyjna misja ? Chyba ze to konkurs na utrzymanie linii z oryginalu - wtedy ma duze szanse na wygrana ;-)

15.07.2002
12:50
[73]

Tokaj [ Pretorianin ]

SNIPER --> napisałeś - efektowne BOOM ? - może tu jest problem z tą ścianą. Może to wina sterów - ja mam XP i nowe sterowniki... Napisz też w jakiej grasz rozdzielczości. Ja sprawdzę jak wrócę z pracy. Będę ok. 22 i napiszę czy coś się u mnie zmieniło. A przy okazji - który to klucz jest za dobrze schowany ;)) bo nie zauważyłem ;) Jak sprawdzę inne misje to też pokuszę się o krótkie refleksje.

15.07.2002
12:52
[74]

Tokaj [ Pretorianin ]

właśnie sobie przypomniałem, że przy pierwszym uruchomieniu nie miałem intra, stąd przypuszczenie, że to może wina ustawień - intro pojawiło się przy drugim uruchomieniu.

15.07.2002
13:06
[75]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Mam goraca prosbe - poradzcie jakie dobrac sterowniki do karty graficznej przy takim konfigu W98SE i GF2... Naprawde - cholera mnie wezmie - przy nowszych sterach wszystko sie sypie po jakims czasie... Znacie jakies optimum... ? Moze to kwestia DirectX - mam 8,1 moze 8.0 bylby lepszy... Pomerzecie ? : )

15.07.2002
13:07
[76]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Jak jest u Was - gra ktos komfortowo na W98SE ?

15.07.2002
13:19
[77]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

--> brzeszczot Ja mam Win 98 SE i Directa 8.1 u mnie all dziala ok. Ale podobno 8.0 jest gorszy od 8.1 --> Tokaj Ze wzgledu na slabego kompa gram w rozdzielczosci 640x480 - slabo troche ale niedlugo zmieniam kompa do Thiefa III. Mam oryginalna gre w wersji 1.18 z najnowszymi zterami do mojego 8 MB ATI i mi wszystko dzila jak nalezy. Moze detonatory ci pomoga ? Ja jednak dalbym jakies starsze w koncu to juz 2,5 roku ma ta gra :-)

15.07.2002
13:21
[78]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

Pomylilem sie. Czytalem ze Dx 8.1 jest gorszy od 8.0

15.07.2002
13:37
[79]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

wprost Hamletowskie rozdarcie - jak pogodzic na jednym sprzecie - gre w najnowsze produkcje i starenkiego Thiefa ?

15.07.2002
13:56
[80]

Timon [ Centurion ]

Polecam wszystkim : "The Fireshadow's Barrow" - moim zdaniem, narazei kandydat na nagrodę w kategorii B) Best Technical Effects, Use of Scripting, etc. Brzeszczot ja man W98SE i Dx 8.0 - wszystko chodzi jak złoto, nielicząc że czasami nie chodzi wcale ( np. Calendra ) :)

15.07.2002
14:23
[81]

PiotrS [ Centurion ]

Brzeszczot --> mam W98SE, Dx8.1 i kartę GF2 [sterownik 29.42_win9x] Wszystko jest w porządku oprócz tekstur w T1/G, dużo lepiej wyglądał pod stara kartą ATI. Timon --> w przypadku Mind Master zmieniłem nazwę dark.gam na mindmaster.gam No, przestańcie Panowie mówić o jakiś bugach w misji Bukarego, chcecie go mieć na sumieniu, już tak ma stan przedzawałowy i to w tak młodym wieku ;) Ponadto, sprawa błędów należy do betatesterów a jednym z nich w tej misji był niejaki PiotrS :) do bani z nim. A i tak mamy najlepszą misje, jaka do tej pory powstała w PL, która ma szanse wygrać ten konkurs.

15.07.2002
15:12
[82]

Vk [ Pretorianin ]

Kurczę albo mi się wydaje albo wątek nabrał szybkości :). Wyszedłem po zdjęcia tylko z wakacji, a tu tyle postów. Brzeszczot ja mam GF2 winfast 64 meg + cel 700 mhz i DX 8.1 i wcale nie najnowsze sterowniki i mi chodzi wszystko. A teraz z innej beczki, głosował już ktoś na misje z konkursu komaga??

15.07.2002
16:56
[83]

Vk [ Pretorianin ]

Czy może mi ktoś powiedzieć jak nazywa się misja Bukarego? Bo mi się nie chce tych 16 przeglądać za tą jedną :). A tak serio, to po prostu chcę wpierw zagrać w jego misję, a potem w pozostałem 15

15.07.2002
17:01
[84]

Vk [ Pretorianin ]

Dobra już nie musicie mi mówić tytułu, już znalazłem tą misję

15.07.2002
17:03
[85]

Bukary [ Generaďż˝ ]

PROSZĘ WSZYSTKICH, KTÓRZY NATKNĘLI SIĘ NA TEN PRZEDZIWNY BUG W MOJEJ MISJI O ZGŁOSZENIE SIĘ NA TYM FORYM I OPISANIE DOKŁADENI SYTUACJI! DZIĘKUJĘ!

15.07.2002
17:34
smile
[86]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

Zawsze wiedzialem ze ATI jest lepsze :-) Gram i gram ale wciaz nie przeszedlem wszystkich misji. Czy ktos wie jakie sa objectivy w misji Akhenaten's Perception ? Ukradlrm 4 talizmany i 950 zlota a w misji nic nie jest napisane co trzeba zrobic.

15.07.2002
17:41
[87]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Panowie, Moja misję przed wysłaniem na konkurs przechodziły następujące osoby: A) POLACY (Ernie, PiotrS, Timon) B) IRLANDCZYK (SilentSleep) C) AMERYKANIE (Nightwalker, Hit Deity, Silent_Warrior) Żadna z tych osób nie wskazywała na problem z wybuchem. Były, oczywiście, inne problemy, ale zostały (przynajmniej w większości) rozwiązane. Dlatego bardzo dziwny jest ten "bug" ze ścianą. Prosze wszystkie osoby, które mają ten problem o wypowiedzenie się na forum (sprzęt, konfiguracja kompa i Thiefa, okoliczności wybuchu, jakie objectivy są wypełnione, czy graliście po raz drugi i było to samo itp.). Czekam! Pełen smutku, Bukary

15.07.2002
17:48
[88]

Vk [ Pretorianin ]

Bulary, mi się Twoja misja baaardzo podobała, bo jest krótka, acz treściwa :). Również podobał mi się ten nieszczęsny wybouch, który u mnie przebiegł dobrze. Zaraz idę zobaczyć jaką masz konkurencję w konkursie.

15.07.2002
19:00
[89]

Vk [ Pretorianin ]

Oddał ktoś już głosy na misje??

15.07.2002
19:05
smile
[90]

ernie [ Chor��y ]

STRONA THE MASTER - DARK SOCIETY, do przejęcia. A więc życie znowu mi zrobiło psikusa, i całkowicie zmusiło do zmiany wszelkich planów, jakie wcześniej miałem. Dlatego nie mogłem się już zajmować stroną itp. the master, choć wszystko było na jak najlepszej drodze. Mógłbym tu smucić o tym jeszcze długo, ale teraz po coś innego tu jestem. Konto, na TU jeszcze istnieje, ale wypadałoby w końcu coś z tym zrobić. Dzisiaj miałem wysłać list z prośbą o skasowanie...ale.. to jest miejsce gdzie moglibyście umieszczać swoje prace.. nie ma limitu przestrzeni, do tego działa php, jak potrzeba to tez mysql i cgi. No i nie musicie robić nowej strony, jeżeli nie chcecie Jeżeli ktoś się na to pisze, to proszę bardzo, strona jest jego. Dostanie konto FTP, maila [email protected] itp. Ja tylko pomogę odpalić stronę, i to na tym się niestety skończy, nie będę nawet mógł pomagać ani służyć radą, zresztą wszystko jest tam nardzo dokładnie opisane (tylko, że po angielsku). Ktoś się zdecyduje, niech pisze tutaj. Pozdrawiam. Jako dowód że nie kłamię, podaję ten link:

15.07.2002
20:22
smile
[91]

Tokaj [ Pretorianin ]

Uwaga! Uwaga! - ogłaszam wszem i wobec, że w misji Bukarego NIE ma buga - wszyscy którzy mają problem ze ścianą (jak ja ostatniej nocy) proszeni są o : przeinstalowanie wszystkich możliwych sterowników, directX- ów, spaczowanie gry do 1.18 i ponowną próbę. Tym razem będzie piękne BOOM! i wszystko dobrze się skończy. Tako było u mnie dokładnie 10 minut temu ( przed w/w operacjami ściana mi jednak nie wybuchła) - nie wiem co dokładnie pomogło bo ja zrobiłem to hurtem ;) Tym samym odwołuje moje bezecne zarzuty i obiecuję poprawę, a ciebie Bukary proszę o wybaczenie i zadanie mi pokuty ;)) A testerzy nie są bo bani ;) (PiotrzeS). SNIPER - daj znać wszystkim, którzy do ciebie pisali o tym niby bugu, może nie wszyscy wiedzą o tym forum Bukary - sorry za Twój stan przedzawałowy ;) misja jest miodzio :)

15.07.2002
20:42
smile
[92]

PabloZ [ Legionista ]

Bukary-----> No więc ja mam problem z Twoją misją. Teraz mam sejwa w miejscu drewnianych schodów w basemant. Po przełączeniu przełącznika wybucha proch. Odrzuca mnie i robi się dziura w ścianie do drugiej celi. I to w zasadzie tyle. Udało mi się doprowadzić do drugiego wybuchu rzucając w beczki z prochem kawałkiem rozwalonej ściany, ale to nie robi żadnego otworu do wyjścia. Słyszę przez ścianę pająka i co też dziwne, kiedy rzucę kawałkiem muru w pewne miejsce ściany, ten czasem przelatuje na drugą stronę. Aha pojawia mi się jakiś dziwny, duży kawałek muru koło schodów (po pierwszym wybuchu), jak przełączę przełącznik ponownie w dół to znika z podłogi a pojawia się uczepiony u sufitu, dziwne. No to tyle chyba tych „dziwactw” J. Mam Thiefa w wersji 1,07 a komp to pentium III 450, riva tnt2 64mb, sbLive, 320 ramu, drajwy z serii 21.83 (stare ale jare). Ustawiona w grze to: pełna grafika w rozdzielczości 1024/768 bez obsługi EAX. Jeszcze co do misji, to przechodziłem ją tylko raz, wszystkie objectivy są zaliczone oprócz ostatniego. Jak będę miał chwilkę czasu to spróbuję przejść ją jeszcze raz od początku, może tym razem będzie oki.

15.07.2002
20:44
[93]

Bukary [ Generaďż˝ ]

UWAGA! UWAGA! UWAGA! Moja misja działa poprawnie jedynie wtedy, gdy zainstalowany jest PATCH do T2. Aby ją ukończyć, musicie więc mieć wersję 1.17 gry! Dzieje się tak, gdyż końcowy efekt wykorzystuje TrapTimedRelays, a one nie działają bez patcha. ZAINSTALUJCIE WIĘC PATCHA, A WSZYSTKO BĘDZIE DZIAŁAĆ. MIŁEGO GRANIA! :)

15.07.2002
21:10
smile
[94]

PabloZ [ Legionista ]

Już wszystko wiadomo z misją Bukarego. WYMAGA THIEFA W WERSJI 1.18 :-)!!!!! Pozdrawiam

15.07.2002
21:12
smile
[95]

PabloZ [ Legionista ]

Chyba się spóźniłem :P

15.07.2002
21:15
[96]

Vk [ Pretorianin ]

Bukary, właśnie oddałem głos na Twoją misję, a tak właściwie to kilka głosów :P

15.07.2002
21:33
smile
[97]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> Zapoznałeś się z regulaminem głosowania (patrz wyżej)? Bo inaczej twój głos może być nieważny...

15.07.2002
21:43
[98]

tadek [ Legionista ]

Jak widac czesc ludzi gra jeszcze w T2 w wersji bez patcha, troche mnie to martwi bo Bukary moze stracic przez to sporo glosow. To jest dosyc denerwujace jak po przejsciu calej misji utykamy na samym koncu (nie mam na mysli tylko Thiefa). Szkoda, ze nie zostalo to wykryte wczesniej i nie zostala umieszczona informacja o tym, ze gra wymaga update'u do wersji 1.18. Pozostaje miec nadzieje, ze wiekszosc fanow na swiecie ma najnowsza wersje, lub doceni caly kunszt fabularno-techniczy Bukarego. i tym optymistycznym akcentem... :))

15.07.2002
22:46
smile
[99]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

Ponawiam moje pytanie: czy ktoś okończył już misję Akhenaten's Tomb i czy ktos wie jakie sa objectivy w tej misji ? Ukradlem 4 talizmany i 950 zlota a w misji nic nie jest napisane co trzeba zrobic. Proszę o informaje w waszych postach.

15.07.2002
23:35
[100]

Tokaj [ Pretorianin ]

SNIPER --> w czym problem? zbierasz talizmany i po misji, miernej zresztą.. Aha, są tam jeszcze jakieś dwa przełączniki, które można użyć.

16.07.2002
00:09
[101]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

--> Tokaj Zebrałem 4 talizmany i jak sadze całą kasę - 950 złota, a misja sie nie skończyła wcale. Może nie powinienem niszczyć mumii ?? Powiedzcie mi jeszcze jak dostac sie na ktorekolwiek inne piętro w misji Eastwater Bank. Z tego co wiem nie tylko ja mam ten problem. Próbowałem juz dosłownie wszystkiego. Chciałem nawet wyskoczyć pz balkonu lecz nie udało mi sie :-) Czy tą misje trzeba podstępem ? Np wywabić strażnika zza bramy potem tam wejsc i przeczekac w jakims kacie az sie sraznicy uspokoja ? Czekam na podowiedź. To na poniedziałek moj ostatni post. Do jutra zatem !!!

16.07.2002
07:41
[102]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Zapraszam do nowego watku..

16.07.2002
07:44
[103]

Timon [ Centurion ]

Sniper w pliku z celami misji jest jeszcze : fiction_5: "The Keepers say they hid one of their artifacts in the tomb complex years / ago. They would be grateful to get it back. Retrieve it." text_5: "Retrieve the Keeper artifact." pierwsze 5 dotyczy talizmanów i kasy -700 Przyłączam się do prośby o podpowiedz dotyczącej Eastwater Bank.

16.07.2002
09:38
[104]

Vk [ Pretorianin ]

Gdzie jest ten nowy wątek? Jak wpisałem w szuakrce to jest tylko do 29 części. Poza tym Bukary, zapozonałem się z regulaminem głosowani na stronie Komaga i moje głosy zostały już wysłane.

16.07.2002
09:58
smile
[105]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

nie moge stworzyc z roboty nowego watku - wywal mnie..

16.07.2002
09:59
[106]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

wywala mnie, cos cholera...

16.07.2002
10:37
[107]

-=SNIPER=- [ Chor��y ]

--> brzeszczot Poczekamy zatem aż wrócisz do domu :-) Chociaż ten wątek mógłby się jeszcze trochę pociągnąć ;-) --> Timon To znaczy że w tej misji chodzi nie tylko o 4 talizmany i kasę ? Bo jeśli tylko to czemu po zabraniu tego misja nie kończy się ?

16.07.2002
10:53
[108]

Timon [ Centurion ]

Sniper W pliku z celami misji jest 6 zadań ( liczone są do 0 ) Jakie są na jaki poziomie nie wiem - misja powaliła mnie swoim bogactwem i wyszedłem z niej :)

16.07.2002
11:00
smile
[109]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Pora na pierwsze zagadki (dla uważnych obserwatorów i graczy) dotyczące mojej misji... :) 1) W pewnych miejscach brakuje w tej misji tekstur (tzn. widoczny jest jorge). Jakie to miejsca i ile ich jest? :) 2) Proszę wymienić WSZYSTKIE skutki wybuchu, które zauwazyć można w magazynie. 3) Proszę wymienić liczbę WSZYSTKICH zamków w misji i zaznaczyć, ile z nich można otworzyć za pomocą wytrychów. 4) Co się stało z Vilmorem? 5) Czym złodzieje z mojej misji różnią się od złodziei z misji oryginalnych? Proszę wymienić jak najwięcej różnic. 6) Czy wzór znajdujący się na witrażach można gdzieś jeszcze spotkać w misji? 7) Jakie nawiązanie filmowe zawiera ta misja? Proszę podać tytuł filmu. 8) Jak długo robotnicy kopali tunel i zakładali sekretne drzwi? 9) W "Old Comrades" znaleźć można odniesienia do misji oryginalnych. O jakie misje chodzi? Podpowiedź: chodzi o co najmniej dwie OMs. 10) Ile beczek i ile latarni znajduje się w tej misji? 11) Ile jest duchów w misji? (Uwaga: pytanie podchwytliwe). 12) Co nalezy zrobić (będąc na zewnątrz kaplicy), aby przestał padać śnieg? :) 13) Ile rodzajów pajęczyn wykorzystałem w misji? (I nie chodzi mi o to, ile jest w ogóle pajęczyn, tylko o to - ile jest ich RODZAJÓW). 14) Ile razy Garrett odzywa się w tej misji?

16.07.2002
11:13
smile
[110]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Wiesz Bukary - gralem w praktycznie wszystkie misje - oprocz Twojej - wiesz co do ktorej FM mialbym podejrzenia ze jest Twojego autorstwa, nooo gdybym nie wiedzial jaka jest wlasciwa ?

16.07.2002
11:29
[111]

Vk [ Pretorianin ]

Heh Buakry skoro chcesz być taki dokładniutki, to ja zadam Ci pytanie, a tak właściwie dam zadanie! :) Znajdź w swojej misji prześwitujące miejsce w schodach :). No to czekam na screen :)

16.07.2002
12:07
[112]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> Ten schodek znajduje się niedaleko wejścia na strych... :)

16.07.2002
12:12
[113]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Wiadomość dla wszystkich, którzy mają problemy z misją "Akhenaten's Tomb". Musicie: A) Zebrać 700 kosztowności. B) Ukraść 4 talizmany. C) Znaleźć medalion Keepersów (znajduje się we wnęce w ścianie na najniższym poziomie). Jeśli misja się wtedy nie skończy, to jest to po prostu błąd.

16.07.2002
12:13
[114]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot --> O która misję byś mnie podejrzewał? :)

16.07.2002
12:13
[115]

tadek [ Legionista ]

prosze jakiego newsa mozna zobaczyc na https://www.keepofmetalandgold.com/ July 14, 2002 4 screens of Judith's upcoming T2 FM 16 screens (2 new) of Bukary's upcoming Polish Project 8 screens of Sharga's upcoming Blue Moon Added in Friends section a new link to a highly recommended (by bukary) Polish Thief site - if you speak Polish, check out Thiefage :)) sprawa Polish Project powrocila ;)

16.07.2002
12:21
smile
[116]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Oto co napisał do mnie na forum deadman: ----------------- Old Comrades, Old Debts is yours isn't it? I don't actually remember playing any FM of yours, but I saw those screens of the sample scene you started a bit ago and because the architecture is very lovely (a credit to it's author no doubt!) I thought it had to be either you or Saturnine.. But as I didn't see him in the list of contributors, the only obvious choice (first choice that comes to mind) would be you. Either way, great mission deadman. ----------------- Hmmm... Być postawionym w jednym rzędzie z Saturninem... to miłe, bardzo miłe... ;)

16.07.2002
12:23
[117]

Bukary [ Generaďż˝ ]

tadek ---> Jak widać, ta misja JUŻ przyczyniła się do popularyzacji polskiej sceny THIEFA, polskich autorów i polskich witryn. I o to chodzi! :)

16.07.2002
12:25
[118]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

No coz - ze wzgledu na mroczny, horrorowaty klimat, niecodzienne srodki wyrazu tejze atmosfery grozy - bazujace na interaktywnosci otoczenia (klania sie Half -Life) stawialbym (bez obrazy : ) ) na Deceptive Perception.. Myslalem jeszcze (ale mniej) o tej (nazwy nie pomne) ktora sie dzieje w we wspolczesnym domu... ale wydawala mi sie mimo wszystko jakas zbyt ze tak powiem ...prostolinijna zeby nie rzecz prymitywna - choc szkielety robily wrazenie... Musze sie zastrzec jeszcze ze nie gralem w "The Fireshadow's Barrow" (jak najlatwiej zainstalowac te skrypty ?) Powiedz B - a Ty sam do jakies misji sam bys sie przyznal, ktora zrobila na Tobie najwieksze wrazenie - jak oceniasz poziom prac konkursowych ?

16.07.2002
12:32
[119]

tadek [ Legionista ]

no wlasnie, przylaczam sie do propozycji kolegi brzeszczota :) wiekszosc juz przeszla misje konkursowe i ma wyrobione o nich zdanie. ciekawe co ty moglbys o nich powiedziec, jako autor konkurencyjnej misji. przypadla ci jakas do gustu, lub zaskocczyla? :)

16.07.2002
13:13
smile
[120]

Timon [ Centurion ]

Bukary - stajesz się wzorcem, patrz link poniższy

16.07.2002
13:17
smile
[121]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Oto moja ocena poszczególnych misji (oceniam w skali sześciostopniowej): 1) AFTER THE PARTY Misja bardzo dobra pod względem architektury i pewnych rozwiązań, by tak rzec, kombinacyjnych (różne sposoby zejścia na niższe piętro i różne sposoby unikania strażników). A) Best Use of Space> 4 B) Best Technical Effects, Use of Scripting>3 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 5 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 2 E) Most Humorous/Funny> 3 F) Best Story> 2 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 4 2) AKHENATEN’S TOMB Misja bardzo przeciętna, marna, kanciasta architektura, brak oryginalnych pomysłów, nie działające objectives. A) Best Use of Space> 3 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 1 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 2 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 2 E) Most Humorous/Funny> 2 F) Best Story> 2 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 2 3) BREAKING AND ENTERING Bardzo dobra misja, ciekawe wykorzystanie efektu teleportacji, gra się bardzo przyjemnie. A) Best Use of Space> 4 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 4 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 4 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 4 E) Most Humorous/Funny> 2 F) Best Story> 4 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 5 4) DECEPTIVE PERCEPTION Misja posiadająca znakomitą atmosferę. Ale, niestety, ten efekt został osiągnięty kosztem innych składników misji: architektura jest przeciętna (np. rzędy poukładanych skrzyń), scenariusz niezbyt zachwycający, brak wyzwania (mało elementów „złodziejskich”). Typowa misja do jednorazowego przejścia, bo za drugim razem już tak nie straszy. A) Best Use of Space> 3 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 5 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 3 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 4 E) Most Humorous/Funny> 4 F) Best Story> 4- G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 5 (a za drugim razem –3) 5) DEDICATED TO TTLG Misja fatalna. Nie gustuję w tego rodzaju poczuciu humoru. A) Best Use of Space> 1 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 3 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 1 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 2 E) Most Humorous/Funny> 4 F) Best Story> 1 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 1 6) EASTWATER BANK Bardzo, bardzo ciekawa misja. Gdyby nie fakt, że nie spełnia wymagań konkursowych (jest za duża), byłaby pewnie murowanym faworytem do zwycięstwa. Troszkę za dużo tutaj ukrytych, malusieńkich przycisków... A) Best Use of Space> dostałaby 5, ale jest za duża B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 3 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 3 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 3 E) Most Humorous/Funny> 3 F) Best Story> 3 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 4 (a może nawet 5) 7) THE FIRESHADOW’S BARROW Również bardzo ciekawa misja. Ogólne wrażenia troszkę psuje „bug” z nie do końca otwierającymi się drzwiami. Atmosfera jest dosyć dobra, ale świetny jest przede wszystkim scripting. Szkoda tylko, że architektura jest taka słaba. To troszkę również psuje atmosferę. A) Best Use of Space> 4 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 5 (może nawet 6) C) Most Gorgeous Design/Architecture> 3 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 4 E) Most Humorous/Funny> 2 F) Best Story> 4 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 4 8) FCB&T ANNEX Dosyć dobra misja, choć nie bardzo dobra. Zwykłe powtórzenie historii z OM, tylko na mniejszą skalę. Zadziwiła mnie jedynie kombinacja wytrychów w sejfach. Świetny pomysł! A) Best Use of Space> 4 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 4 (to za te sejfy) C) Most Gorgeous Design/Architecture> 4 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 1 E) Most Humorous/Funny> 2 F) Best Story> 1 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 3 (ewentualnie 4) 9) THE GOLDEN SKULL OF LORD FROBB Fatalna misja. Właściwie jedno pomieszczenie z dwoma hauntami. I nic więcej. A) Best Use of Space> 2 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 2 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 2 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 1 E) Most Humorous/Funny> 1 F) Best Story> 1 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 2 10) THE KEEPERS ARE THIRSTY Niezbyt dobra misja. Nużący labirynt (ciągle to samo) i mnóstwo przycisków (za dużo!). A) Best Use of Space> 4 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 2 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 2 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 2 E) Most Humorous/Funny> 3 F) Best Story> 2 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 3 11) MIND MASTER Bardzo oryginalna misja, opierająca się przede wszystkim na mozolnym ustawieniu linków i markerów. Szkoda tylko, że wkradł się do niej bug, doświadczany przez wielu z nas. A) Best Use of Space> 0 (trudno to ocenić w tej kategorii) B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 4 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 5 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 5 E) Most Humorous/Funny> 4 F) Best Story> 2 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 3 (gdyby nie błąd, to - 4) 12) NIGHT’S RECOURSE Nie lubię takich misji. Owszem, jest śmiesznie, ale nic poza tym. Za dużo wzięte z SS2. A) Best Use of Space> 3 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 4 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 3 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 3 E) Most Humorous/Funny> 4 F) Best Story> 2 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 3 (cały czas macha się laską – i na tym koniec) 13) OLD COMRADES, OLD DEBTS Bardzo dobra architektura i scripting. Ciekawa historia. Spore wyzwanie (jest trudno!) i troszkę strachu (zwłaszcza u kobiet)... :) A) Best Use of Space> 4 (ewentualnie 5) B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 4 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 5 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 4 E) Most Humorous/Funny> 1 F) Best Story> 5 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 4 14) POLICE STATION Słabiutka misja. Niczym mnie nie zachwyciła. A) Best Use of Space> 2 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 2 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 2 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 1 E) Most Humorous/Funny> 2 F) Best Story> 1 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 2 15) THIEF2 – CTF Średnia misja. Nic oryginalnego (poza ograniczeniami czasowymi). A) Best Use of Space> 4 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 4 (za ograniczenia czasowe) C) Most Gorgeous Design/Architecture> 4 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 3 E) Most Humorous/Funny> 2 F) Best Story> 2 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 3 (ewentualnie 4) 16) UNDERGROUND ESCAPE Średnia misja. Troszkę za słaba architektura. Atmosfera niezbyt przerażająca jak na misję w katakumbach. A mogło być nieźle... A) Best Use of Space> 4 B) Best Technical Effects, Use of Scripting> 3 C) Most Gorgeous Design/Architecture> 3 D) Most Unique/Novel Idea/Unusual/Original> 2 E) Most Humorous/Funny> 1 F) Best Story> 4 G) Most Enjoyable/Gameplay/Fun> 3 (ewentualnie 4) Oto zatem moi faworyci (w alfabetycznej kolejności): AFTER THE PARTY BEAKING AND ENTERING DECEPTIVE PERCEPTION EASTWATER BANK THE FIRESHADOW’S BARROW MIND MASTER OLD COMRADES, OLD DEBTS W jakiej kolejności (od najlepszej do najgorszej) ustawilibyście te misje? Jak je oceniacie?

16.07.2002
14:00
[122]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

AFTER THE PARTY - no prosze, B - dla mnie to niespodzianka ze ja tak wysoko wyrozniles - taka typowa, zlodziejska ale tym niemniej ciekawa, takze pod wzgledem architektonicznym... BEAKING AND ENTERING - po przejsciu przez pierwszy portal - zaczyna sie fajny kawalek misji - ladne pomieszczenia, dobry klimat.. DECEPTIVE PERCEPTION - jak wyzej pisalem, aczkolwiek rzeczywiscie za drugim razem traci na wartosci - jak pisal Bukary -no ale to problem przewidalnosci pewnych elementow gry, ktore sa nam znane.. EASTWATER BANK - te przyciski -rzeczywiscie sa chyba malusienkie, Bukary jak wejsc do tego cholernego banku : ) ? Generalnie - najwieksze poki co wrazenie zrobily na mie 3 FM - BEAKING AND ENTERING , DECEPTIVE PERCEPTION , dobrze bawilem sie tez w FCB&T ANNEX i wbrew pozorom w THIEF2 – CTF (wlasnie przez to ograniczenie czasowe) Ogolnie pozytywne wrazenie - starcza mi wyobrazni aby uwierzyc ze wysmienity dromedysta laczac do kupy wszystkie nowinki, nasycajac to wszytko wysmienita fabula - jest w stanie stworzyc naprawde wspaniale rzeczy, malo tego tak mysle ze jest stworzyc nowa jakosc w T zupelnie odmienna od tego co mozemy spotkac w OM

16.07.2002
14:07
[123]

Timon [ Centurion ]

Podam w układzie Komaga ( prawie ) kategoria A 1. Old Camrades odl debts 2. Thief2 Ctf kategoria B 1.Deceptive perception 2.The fireshadow`s barrow kategoria C 1. Old Camrades old debts 2. Thief2 Ctf - za wnętrze budynku 3. After the party - za rozlokowanie pomieszczeń kategoria D 1.Deceptive perception 2. Mind Master Kategoria E brak Kategoria F 1. Old Camrades old debts 2. After the party Kategoria G 1. Old Camrades old debts 2.Deceptive perception Najgorsza misja to bezkonkurencyjnie THE GOLDEN SKULL OF LORD FROBB, na uwagę zasługuje jedynie cierpliwość klienta- wszystkie brushe mają każdą ściankę osobno oteksturowaną.

16.07.2002
15:37
smile
[124]

Bukary [ Generaďż˝ ]

CHOLERA! Nie mogę wejść do kolejnej (30) części watku!!!!! Wyskakuje mi błąd serwera!!!!!!! :((((((((((((((((((

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.