GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wasze rysunki :) czesc 2 !

15.01.2007
23:52
smile
[1]

Anduril [ Generaďż˝ ]

Wasze rysunki :) czesc 2 !

Witam !

Postanowilem zalozyc druga czesc gdyz tamten jest przepelniony . Wrzucajcie tutaj wszytko co ciekawe posiadacie .

Ja wlasnie sobie dzisiaj gdy siedzialem na gadulcu naskrobalem cos takiego (oczywiscie nie koniec) , gdy skoncze wrzuce calosc ...

do dziela ! :)

A w ogole to kocham żelki :)

lineczek do poprzedniego :

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5770604&N=1

15.01.2007
23:57
[2]

Anduril [ Generaďż˝ ]

i takie coś dla kolezanki jeszcze ...

jutro moze poprawie stepik dzisiaj nie ma ochoty .

16.01.2007
00:44
[3]

Coy2K [ Veteran ]

bluzka jest zbyt płaska

16.01.2007
00:46
smile
[4]

Klivert [ Konsul ]

piękne

16.01.2007
00:46
[5]

bles [ Konsul ]

duzy talent odwzorowania rzeczywistosci

16.01.2007
01:06
[6]

Anduril [ Generaďż˝ ]

Coy2K---> bluzka nie jest skonczona

16.01.2007
01:22
[7]

Marek z Lechem [ Okoolarnik ]

spidzik wczorajszy:

16.01.2007
19:30
[8]

Anduril [ Generaďż˝ ]

etam 2 ---->

wieczorem wrzuce moze skonczone ?


Marek z Lechem ----> nawet lecz nic specjalnego jak dla mnie :) czekam na lepsze ! bo wiem ze na ine cie stac :]

16.01.2007
19:33
[9]

Paul12 [ Buja ]

Marek z Lechem - Ile czasu Ci to zajęło?

16.01.2007
19:33
smile
[10]

misztel [ +0,10gr! ]

Aa.. ten turban mnie po prostu..

16.01.2007
19:35
smile
[11]

Igierr [ Gwynbleidd ]

rysunek z paintu->
Anduril->
zabiłeś mnie, ten z postu 8 jest jak zdjęcie, bardzo ładny.

16.01.2007
19:36
[12]

Snopek89 [ Konsul ]

Ja tam talentu nie mam, ale...

16.01.2007
19:38
[13]

Hitmanio [ Legend ]

snopek ==> Fajne ;) Cień czy tam podłoga - rozsmarowałeś palcem? Czy leciutko zarysowałeś ołówkiem?

16.01.2007
19:38
[14]

666Scarface. [ Pretorianin ]

Anduril-->ładna koleżanka;p

16.01.2007
19:38
[15]

Snopek89 [ Konsul ]

Ja nie rozcieram ołówka.

16.01.2007
19:42
[16]

Anduril [ Generaďż˝ ]

a wyglada jakbys rozcieral .... no ale kto tam wie , ale jak rozcierasz to staraj sie tego nie robic !

16.01.2007
19:45
[17]

Snopek89 [ Konsul ]

a wyglada jakbys rozcieral ....

Po pierwsze, to zdjęcie jest słabe. W rzeczywistości zupełnie inaczej to wygląda.
Po drugie, jestem kobietą :P

16.01.2007
19:47
smile
[18]

...NathaN... [ The Godfather ]

Heh, gdyby nie ten sweter to drugi rysunek wyglada dla mnie jak zdjęcie :]
Chciałbym tak umieć.

16.01.2007
19:47
smile
[19]

Anduril [ Generaďż˝ ]

a to przepraszam ... :) ale po nicku wnioskwalem cos innego .

ps : Obrazek ladny tylok og dopiescic :) !

16.01.2007
19:50
[20]

Snopek89 [ Konsul ]

a to przepraszam ... :) ale po nicku wnioskwalem cos innego .
A czy na avatarze widzisz męzczyzne? :P

16.01.2007
19:55
[21]

Swink [ Fantasy ]

ja jestem rysujący inaczej ;]

jakis bazgroł zrobiony na wyjątkowo nudnej lekcji ;]

(proszę sie zbyt głośno nie śmiać ;])

16.01.2007
19:57
smile
[22]

Hitmanio [ Legend ]

Snopek89 ==> Przepraszam, ale odznaczyłem opcję wyświetlania avatarów :D

16.01.2007
19:57
[23]

Marek z Lechem [ Okoolarnik ]

Paul12- nie pamietam dokladnie, sadzac z dat utworzenia plikow to jakies 45minut do godziny...

w sumie, jak na tak prosty obrazek to i tak dlugo... ;p

16.01.2007
20:01
[24]

dr. Acula [ Under cover of darkness ]

Marek z Lechem-> Fajnie ci wyszedł końcowy efekt :)
Anduril-> Nareszcie coś nowego, zapowiada się świetnie.

16.01.2007
20:12
smile
[25]

promyczek303 [ sunshine ]

Anduril masz talent

16.01.2007
22:32
[26]

Anduril [ Generaďż˝ ]

myslem ze skoncze ale jednak nie ... jutro skoncze . Zostala koszula do poprawy i pozniej dopieszczenie i poprawienie innych pierdol , ale jak narazie wyglda tak ---->

Dobranoc i do jutra .

16.01.2007
22:33
[27]

mirencjum [ operator kursora ]

Świetne!

16.01.2007
22:40
[28]

pcfanek [ Pretorianin ]

kurcze mam 3 pracki ktore sam narysowalem ale nie moge zrobic fotki tak aby byla widoczna i wyrazna...
moze mi ktos pomoc??
pozdro

16.01.2007
22:45
[29]

Zielona Żabka [ Let's rock! ]

Marek z Lechem --> wrzucaj więcej prac, jestem pełna podziwu:)

16.01.2007
22:46
smile
[30]

Łyczek [ Legend ]

Anduril ---> Coś niesamowitego ! Świetne rysunki, powiem, że dawno czegoś takiego nie widziałem !

16.01.2007
22:46
smile
[31]

Coy2K [ Veteran ]

MzL dawaj więcej robionych na piececie :)
masz swietny styl

16.01.2007
22:47
[32]

BBC BB [ Leg End ]

Anduril - nie myślałeś o zarabianiu rysując?

16.01.2007
22:58
[33]

AnnataR [ Mac addict ]

BBC BB ---> Rysowanie z fotografii nie jest dochodowym zajęciem.

16.01.2007
23:02
[34]

Coy2K [ Veteran ]

nuff said :)

16.01.2007
23:03
[35]

BBC BB [ Leg End ]

AnnataR - nie znam się na tym, ale skoro ma chłopak taki talent, myślę, że ktoś może to kupić nawet :)

16.01.2007
23:05
[36]

Coy2K [ Veteran ]

BBC BB rysowanie z głowy a rysowanie z fotografii to dwie zupelnie inne sprawy.

16.01.2007
23:08
[37]

Zielona Żabka [ Let's rock! ]

Na Allegro (i nie tylko) jest sporo ofert wykonania portretu z fotografii. Ludzie to kupują.

17.01.2007
21:31
[38]

Anduril [ Generaďż˝ ]

skonczylem... no i tak wyszedl.


Coy2k i inni ----> przytocze slowa jedengo kolesia ...

"jak juz mowilem kazdy ma swoj punkt widzenia i swoje podejscie... robi to co lubi i walczy z tym co sprawia mu trudnsci... chec bycia coraz lepszym...

ktos mi kiedyś powiedział że po co sie zażynać 40 godzin jak można psytryknięciem aparatu uzyskać pdobny... a poto wlasnie by nie robic podobnego w chwile pstryknieciem aparatu...

osobom ktore zrozumiec nie chca... pomuc zrozumiec sie nie da... pzdr... "

17.01.2007
21:40
[39]

matisf [ X ]

Anduril -> kurcze, jakos jakos nie przemawiaja do mnie twoje szkice, nie wiem czy to wina przeniesienia przez aparat do formy cyfrowej czy poprostu brak jakis emocji, brak Ciebie, faktycznie obrazki sa estetycznie lade, lecz wedle moich odczuc puste.

A jezeli chodzi o fotografie a rysunek, to miedzy nimi jest taka roznica ze aparat dostrzega kazdy szczego i w dobrych rekach moze oddawac potezne efekty, a rysunek nie potrzebuje byc tak dokladny jak zdjecie poniewaz jest sztuka sama w sobie, natomias powinien zawierac cos wyjatkowego zabranego zywcem od autora na co fotografia nie pozwala.

17.01.2007
21:48
[40]

Paul12 [ Buja ]

matisf:

"cos wyjatkowego zabranego zywcem od autora na co fotografia nie pozwala"

Mylisz się i to bardzo. O ile nie jest się zwykłym niedzielnym pstrykaczem, w fotografii można zakląć sporą cząstkę siebie...

17.01.2007
21:52
[41]

matisf [ X ]

Paul12 -> tak zgadzam sie, sposoby ujecia, naswietlenie, wszystko to definiuje operatora aperatu ale, nie mowie o tym, fotografia moze byc tylko i wylacznie odwzorowaniem sytuacji w danym czasie (pewnie ze kazdy z nas moze ujac dany momet inaczej i potym zostanie rozpoznany) ale rysunek moze stac sie zlepkiem wspomnien

17.01.2007
21:53
[42]

Jałokim [ mniej głupoty ]

Okoolarnik ----> [na DA z przyzwyczajenia często pisałem 'Marek z lechem', a tutaj z przzwyczajenia pisze 'Okoolarnik'... :drap: ] To TAKIE teraz rzeczy popełniasz cichcem :) Bałdzo - delikatnie pisząc - wyjebiste :)

17.01.2007
21:55
[43]

PatrykW [ Arbiter Elegantiae ]

Miałem zamieścić tu coś swojego, ale gdy pojawiłem się tutaj, i zobaczyłem szkice Andurila to poczułem się taki malutki.

PS:
Mam głupie wrażenie, że rysunek z posta 26 i 38 dzieli tylko lekkie przyciemnienie w programie graficznym. Pewnie się mylę...


Edit:
Malunek z posta 7 przypomina mi Constantine.

17.01.2007
22:02
[44]

Jałokim [ mniej głupoty ]

Patryk ---> nie widząc przebiegu pracy na żywo moge ci ze stuprocentową pewnoscia powiedzieć, ze miedzy rysunkiem z 26, a 38 jest nieco większa pilość czynności niz pare kliknieć myszką ;)

17.01.2007
22:06
[45]

Coy2K [ Veteran ]

a ja mam takie pytanie... co to jest ? bo napewno nie ruchy ołówkiem

oczywiscie pytam z czystej ciekawosci, po poście PatrykaW z tym oswietleniem podejrzałem cos takiego i zainteresowalo mnie to...

17.01.2007
22:06
smile
[46]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Turban wygląda przefajnie :)

Jednak ogólnie bardziej podoba mi się ten facio pod krawatem

17.01.2007
22:11
[47]

PatrykW [ Arbiter Elegantiae ]

Ja nie wątpię, że on tak sam :), ale wygląda to jak zwyczajne przyciemnienie. Nawet niektóre plamy się przyciemniły, tak całe, caluteńkie bez wyjątków... Po prostu świetnie to wygląda.

Anduril --> Jesteś po jakiejś szkole plastycznej czy zapaleniec? A myślałem, do niedawna, że ładnie rysuje :) I ile lat praktyk masz za sobą? Chciałbym tak rysować i dobrze wiedzieć na ile miałbym się mniej więcej czasu przygotować. Myślę, że jestem w stanie tak rysować, ale na pewno wymaga to wielkiego samozaparcia no i czasu.

17.01.2007
22:13
[48]

matisf [ X ]

Coy2K -> albo kompresja, albo jakies poprafki cyfrowe, rysunki sa wykonane w 100% olowkiem, rysunek z postu 26 rozni sie od 38

17.01.2007
22:14
[49]

Anduril [ Generaďż˝ ]

coy2k ----> niewiem co chesz udowdnic ymi komentarzami ? poprotu zamazalem troche tla bo chacilem zeby ne bylo w niekotrych miejscah luk ... tyle

na fotce masz bez niczego , a sakner tez troche rozjasnia prace wiec chcialem uzyskac efekt taki jaki jes w orginale wiec tproche podciemnilem

17.01.2007
22:15
[50]

Coy2K [ Veteran ]

nic nie chce udowodnic, juz pisalem... nie musisz sie tak oburzac, to ze rysunki są Twoje nie wątpie, ale jesli sie do mnie zwracasz pisz moją ksywkę wielką literą. Dziekuje za uwage

ps. jeszcze jedno co do tego załączonego zdjecia... widzisz na czym polega Twoj problem ? rysując z fotek zaprogramowałeś się tak, że nie jestes w stanie zapelnic calej kartki... rysunek ucina sie tam gdzie ucinało zdjęcie. Bez wzoru byś mial spory problem zeby dokonczyc ten skrawek, a poziom zapewne odstawałby od reszty.

edit >>> kompleksow nie mam, ale z kazdym Twoim postem utwierdzam sie w przekonaniu ze jestes tylko rozwydrzonym smarkiem, ktoremu się we łbie poprzewracało od nadmiaru pochlebnych opinii

17.01.2007
22:16
[51]

Anduril [ Generaďż˝ ]

czlowieku masz jakies kompleksy ?

PatrykW----> samouk , jakie 5 lat ale pierwsze 3 to nic specjalnego

17.01.2007
22:27
[52]

Jałokim [ mniej głupoty ]

ja pierdziele.. jeszcze nigdy w życiu nie zmaltretowałem tak kartki ołówkiem jak to widać na tej ostatniej focie :D
Farbami - noł problem, ale ołówiek to trza sie namachać :D Nawet jesli to byłby drobnoziarnisty papier z drukarki :)
Anduril, jesteś sadystą :D

18.01.2007
17:28
[53]

matisf [ X ]

Coy2K -> mamy podobne wrazenia :)

18.01.2007
20:48
[54]

Anduril [ Generaďż˝ ]

rysuje z głowy ... takiego o pirata . Jak narazie szybki szkic , poznije porobie korekty... reeszta z czasem .

18.01.2007
20:50
smile
[55]

matisf [ X ]

:)
odrazu lepiej, ale nie zapeszam, czekam na efekt koncowy

18.01.2007
21:19
[56]

NewGravedigger [ spokooj grabarza ]

uu, czyżby włączyła się u Andurila urażona duma?

Zastanów się chłopie, czy masz tu komuś cos do udowodnienia.

18.01.2007
23:48
[57]

Anduril [ Generaďż˝ ]

NewGravedigger---> niokmu poprotu rysuje ....


Jak narazie tak pozniej poprawie co nieco ...

18.01.2007
23:53
[58]

Łyczek [ Legend ]

Anduril ---> Ja się w ogóle nie znam, ale mam pytanie: Jak robisz takie fajne czarne tło ? Jakim ołówkiem ?

18.01.2007
23:55
[59]

Anduril [ Generaďż˝ ]

7b albo grafitem progresso 8b

18.01.2007
23:57
smile
[60]

Loczek [ El Loco Boracho ]

Anduril: rewelacyjne jak na moje amatorskie oko :P

18.01.2007
23:57
smile
[61]

Deadwatch [ Pretorianin ]

Anduril-> Mam wrażenie, że powinieneś częściej być oczerniany :)
super ten pirat wyglada

19.01.2007
00:16
smile
[62]

Coy2K [ Veteran ]

oczerniany ? nikt go nie oczernił... prędzej sklaniałbym sie ku motywowaniu.... teraz juz widze konkrety, pirat naprawde dobrze sie prezentuje, czekam na kolejne rysunki "z głowy"

19.01.2007
02:27
[63]

Anduril [ Generaďż˝ ]

:) tak jest , a utro najprawdopodobniej skoncze .

Musze wam powidziec ze rysowanie z glowy jest prostrze (dla mnie)... moge robic co chce i gdzie chce i przedewszytkim szybsze

Coy2K----> mozesz na nie liczyc

Pozdrawiam i do jutra .

19.01.2007
03:48
[64]

blood [ Killing Is My Business ]

Damn, jak Ty go tak kolorujesz ? :( Zawsze chciałem umieć rysować, ale nigdy mi to nie wychodziło.

19.01.2007
04:30
[65]

thorgal5 [ Centurion ]

Anduril, widze ze sobie dobrze radzisz rysujac ze zdjecia. Rysujesz tez calkiem niezle z glowy. A czy rysowales z modelu zywego?
I jeszcze jedno, czy malowales kiedykolwiek farbami olejnymi?

Pozdr.

19.01.2007
10:09
[66]

ddza [ WasabiHubert ]

Oj dawno mnie tu nie było... widze, że wstyd pokazywać swoje rysunki w porównaniu do Anduril...


no ale jeden dam :)

19.01.2007
12:40
[67]

Jałokim [ mniej głupoty ]

Ddza ---> jak robisz zdjęcie pracy to postaraj się ustawić aparat możliwie prostopadle do kartki, bo przy takim skośnym ustawieniu strasznei zakłamują się proporcje.
Mimo tego łatwo po twoim rysunku stwierdzić że masz małe kłopoty z perspektywą, ale i tak gratuluje, bo jest tu masa skomplikowanych skrótów, z których wyszło się całkiem sporo. Jedynie perspektywa jest skopana. Bardzo ładny jest zabieg powiększenia przednich kończyn konia. Dzieki temu wydobywaja się nieco na pierwszy plan. Za to głowa znowu schodzi jakby na ostatni przez swoją wielkość w stosunku do reszty. Korpus i tylne kończyny zdecydowanie za duże. O jeźdźcu nie powiem nic, bo w jego przypadku ciężko cos wywnioskować po tej focie.
Cienie robisz szalenie nieśmiałe. Dobrze by było to poćwiczyc na jakiejś martwej naturze oświetlonej maksimum dwoma źródłami ostrego światła. Najlepiej by oświetlały jedna stronę przedmiotów, tak by pogłębić ich cienie. Albo poćwicz troche ze zdjęć, najlepiej z takich z jakich Anduril rysuje, czyli postaci i portretów. Na nich zawsze swiatło jest dość ostre.
No, jeszcze sprawa ołówka. To wyglada na HB, a radziłbym ci uzywać miększych. Minimum 2B. Im większa cyfra przed lierą B, tym ołówek ma miększy grafit,a tym samym ciemniejsze kreski stawia. HB, lub twardszych uzywaj ewentualnie do dalszych planów rysunku. np. W twoim przypadku dobrze byś wydobył przednia część konia robiąc przednie kończyny i łeb jakimś 6B, przód korpusu 4B i tak schodzić do coraz twardszych na dalszych planach. Oczywisćie to wszystko da sie zrobić jednym ołówkiem o ile ma się już dobrą wprawe.

19.01.2007
13:11
[68]

ddza [ WasabiHubert ]

Co do foto to wiem, że nie najlepiej zrobione bo rysunek dałem koleżance i ja poprosiłem żeby zrobiła zdjęcie. Co do cieni są mało wyraziste z racji, że koń jest biały no i przez jakość zdjęcia. Co do proporcji zauważ, że rysunek jest zrobiony trochę od lewej strony konia więc to może troszkę wyjaśniać np lewa przednia noga jest mniejsza, wrażenie powiększonego korpusu. Nie rozumiem o co Ci chodzi z perspektywą bo nie znam się aż tak na rysowaniu. A co do jeźdźca to nigdy nie umiałem rysować ludzi :). Szkoda, że foto słabe ale poproszę koleżanki o jeszcze jedno lepsze.


Acha co do głowy to myślę, że proporcje są dobre...

19.01.2007
13:19
[69]

ddza [ WasabiHubert ]

W sumie przyjrzałem się i zmieniam zdanie... głowa jednak troszkę za mała, ale lepiej to wygląda z pionu :)

19.01.2007
13:25
[70]

ddza [ WasabiHubert ]

Anduril --- nie myślałeś o tym żeby sprzedawać swoje rysunki?

19.01.2007
13:33
smile
[71]

<_Goral_> [ Pretorianin ]

Anduril--> wlasnie, ddza dobrze mowi :] sam bym chetnie widzial u siebie w pokoju rysunek np takiego pirata...cudo :)

19.01.2007
13:36
smile
[72]

Sonny Silooy [ Elegant Gypsy ]

Prawdziwa sztuka nie jest na sprzedaż

Extra rysuneczki

19.01.2007
13:45
smile
[73]

<_Goral_> [ Pretorianin ]

Sonny---> hehe no coz...czyli chyba jestem skazany na nie posiadanie takich sztuk bo przenigdy nie zrobilbym sam czegos nawet w polowie tak pieknego :)

19.01.2007
18:52
[74]

Anduril [ Generaďż˝ ]

ufffff.... troszke machania jest...



19.01.2007
18:57
[75]

Sonny Silooy [ Elegant Gypsy ]

<_Goral_>---> ale może jesteś wybitnie uzdolniony w innej dziedzinie.

Ja nie umiem rysować. Za bardzo nie znam się na rysunku i malarstwie, choć zawsze podobały mi się obrazy impresjonistów. Umiem za to grać na gitarze. Czy gram kiepsko czy rewelacyjnie??? Ciężko mi to samemu ocenić. Gram tylko u siebie w pokoju... W każdym razie sprawia mi to przyjemność, robie stale postępy, no i czuje , że jestem w tym dobry... I chyba o to w tym wszystkim chodzi... Doceniam tutaj talent Andurila. To naprawde jest ładne.

19.01.2007
19:21
[76]

NewGravedigger [ spokooj grabarza ]

tło za ciemne, lewa strona twarzy za jasna.

19.01.2007
19:30
smile
[77]

<_Goral_> [ Pretorianin ]

Sonny--> no moze, na razie nie wykrylem u siebie nic takiego wybitnego :) ale zmierzam do tego ze skoro napisales "prawdziwa sztuka nie jest na sprzedaz" to skad mam ją wziac w takim razie ? hehe :)

btw oo gitarka to tez fajna sprawa... jakies ognisko czy inne spotkanie w grupie i jak zabrzmi gitara to od razu klimat sie robi :P

19.01.2007
19:35
[78]

thorgal5 [ Centurion ]

Anduril, odpowiedz na moje pytania jezeli mozesz. Kilka postow powyzej.

19.01.2007
19:37
[79]

Anduril [ Generaďż˝ ]

NewGravedigger-- dla mnie tlo jest ok takie jakie chcialem . Twraz troszke przeciemnie

thorgal5--->nie malowalem zywego modelu ani farbkami

19.01.2007
19:51
[80]

szymon_majewski [ Senator ]

Nie mam takiej wprawy jak ludzie z tego watku ale oto moj 1 wyk. starannie rysunek. >>>

19.01.2007
20:42
[81]

kayler01 [ Konsul ]

Anduril <Moim zdaniem znakomite masz talent :D

19.01.2007
22:25
[82]

Anduril [ Generaďż˝ ]

i...koniec. Tak o to wyszedl .

19.01.2007
22:30
smile
[83]

Molpi [ Bunny is funny ]

Rispekt 4U za ten rysynek

19.01.2007
22:39
[84]

Obscure [ ExcalibuR ]

Anduril zazdroszcze Ci takiego talentu czasami chce cos narysowac to nie potrafie:]

19.01.2007
23:54
smile
[85]

<_Goral_> [ Pretorianin ]

Anduril---> zaje*****... Kupilbym go od Ciebie :D :>

20.01.2007
00:29
[86]

gromusek [ Street View ]

o zesz kurde chlopie masz zaje... talneta ;] Ta pierwsza pania z checia bym powiesil na scianie. Jesli chcesz zarobic pare groszy wstawiaj to w jakies ramy i na allegro ! Jesli bedziesz cos sprzedawal to daj znac z checia policytuje ! naprawde big respect !

20.01.2007
00:38
[87]

Coy2K [ Veteran ]

co prawda rysunek nie jest tak realistyczny jak te rysowane ze zdjec ale tez calkiem niezle :)

20.01.2007
01:03
[88]

qweks [ Ignis Lentus ]

Kiedyś kopiowałem, bo rysować nigdy nie umiałem ale ja się nie umywam do tego. Wspaniałe prace, jeśli znajdę coś swojego to wrzucę.

20.01.2007
09:47
[89]

ddza [ WasabiHubert ]

Anduril wystawiaj na licytacje na allegro już masz trzech chętnych :) nie koniecznie w ramie...

20.01.2007
09:53
[90]

Pshemeck [ Dum Spiro Spero ]

Anduril nie bede oryginalny-RESPECT :) Swietny rysunek,widac masz talent i znacznych rozmiarow :)

20.01.2007
10:00
smile
[91]

-=chudy=- [ ]

Nie ujmując Andurilowi talentu, jak na razie ten wątek polega tylko na tym, że on dodaje swoje rysunki a wszyscy krzyczą jakie fajne (pewnie ze fajne, ale chyba nie o to chodzi tutaj?)
Czekam na prace gregola, Jałokima i MzL :) Gdyby nie brak skanera sam może coś bym wrzucił...

Anduril --> jestes na digarcie?

20.01.2007
10:03
[92]

pajkul [ Generaďż˝ ]

Cwiczenie czyni mistrza. Wymiatasz.

20.01.2007
10:03
smile
[93]

Igierr [ Gwynbleidd ]

Anduril->
poprostu świetnie rysujesz!

20.01.2007
10:35
[94]

Mycha321 [ Legionista ]

xD

20.01.2007
10:42
smile
[95]

Łyczek [ Legend ]

Anduril ---> Ty możesz na tym zarabiać :) Kapitalne prace... Pirat świetny !

20.01.2007
10:44
smile
[96]

QrczakJR [ capo di tutti capo ]

ile bys chcial $$ za pirata ?

20.01.2007
14:24
smile
[97]

<_Goral_> [ Pretorianin ]

ehehe :> Qrczak...ja i ddza bylismy pierwsi :D:D

20.01.2007
14:25
[98]

ddza [ WasabiHubert ]

niech wystawi na allegro na licytacje :D:D

20.01.2007
22:20
[99]

a09876 [ Chor��y ]

Niestety ja nie mam talentu

22.01.2007
08:09
[100]

Jałokim [ mniej głupoty ]

Ddza ---> z perspektywą chodzi o to że im cos masz dalej, tym mniejsze sie to wydaje. Idąc tą myślą dobrze by było narysować głowę wiekszą niz to jest w naturze. Wielkości poszczególnych części ciała każdego stworzenia i każdego obiektu na rysunku łatwo jest badać w trakcie rysowania mierząc i porównując je ze sobą. Nie wiem jak to jest u koni, ale w przypadku ludzi np 8 wysokości głowy jest równe wysokości całego człowieka; odległość od końca serdecznego palca u lewej ręki do serdecznego palca u prawej ręki jest równa wysokości czlowieka; otwarta dłoń, od nadgarstka, do końca palca serdecznego jest równa wyskości twarzy (od brody, do końca czoła). Mozna wiele tych zależnosci wymieniać. Oczywisćie są teoretyczne, bo każdy człowiek ma indywidualne proporcje, ale w przyblizeniu moznba sie do tego zastosować. Jeśli masz możliwosć zmierzenia tych zależności u konia, to możesz to zrobić stając jakieś 7 metrów od niego. Najlepiej żeby koń stał bokiem do ciebie. Weź do ręki jakiś drucik, ołówek, słomkę, w miare prosty patyk, cokolwiek. Chwyć go w pięść, wyprostuj rękę (to jest konieczne), przymknij jedno oko i ustaw koniec ołówka tak, by stykał się np ze stawem łokciowym konia (przy czym ”stykał” nie należy rozumieć dosłownie). Potem kciukiem ustal odległość od stawu łokciowego do skokowego, wówczas odcinek miedzy końcem ołówka, a kciukiem, czyli odsłonieta częśc np. ołówka bedzie odzwierciedleniem długości przedramienia konia. Można ją porównać do długosci np. Głowy lub jakiegokolwiek innego istotnego wymiaru. Takie zależnosci można też sprawidzić na fotografii, ale musi to być zdjęcie statyczne i schematyczne, czyli koń w bezruchu pokazany w całości z boku.
Znając zależności wymiarów poszczególnych czesci ciała możesz je przekłamać na swoją korzyść przy takich rysunkach jak ten. Zwiększając rozmiar głowy i przednich kończyn wydobędziesz je bardziej na pierwszy plan. Spójrz na swój awatar, zwróć uwagę na nogi koszykarza. Ta co jest z tyłu jest WYRAŹNIE mniejsza od tej z przodu. To typowy zabieg wykarykatuzenia perspektywy w komiksach zastosowany w celu uzyskania wiekszej dynamiki rysunku.
Co do cieniowania – zdaje sobie sprawe z tego że to fotografia, a ta nigdy nei odda w pełni naturalnej gamy odcieni jakie znajdują sie oryginalnie na kartce, ale musisz wiedzieć żę mimo tych zakłamań jakie tworzy fotografia, to da sie odczytać pewne rzeczy. Nie zaprzeczyłeś/aś że użyto ołówka HB, wiec prawdopodobnie miałem racje. To że koń jest biały nie ma żadnego znaczenia, nie chodzi mi jedynie o głębokość cienia, a o zróżnicowane przejscie miezy światłem a cieniem. Ty stosujesz jedynei zakreskowanie. Gęstość kresek decyduje o głębokości cienia, a miększe ołówki dadzą ci dodatkową możliwość jej regulacji.

22.01.2007
08:10
smile
[101]

Jałokim [ mniej głupoty ]

oj...
nudzi mi sie w robocie...

22.01.2007
08:36
[102]

Mrożon [ Pretorianin ]

zy wy wszyscy jesteście po szkołach artystycznych? xD O ja pierniczę... jak i gdzie można sie tak nauczyć pięknie rysować...?-

22.01.2007
09:21
[103]

goldenSo [ Ciasteczkowy LorD ]

chyba nigdzie

22.01.2007
09:24
[104]

pikolo [ - Blue Sky - ]

Andurli-> jestes na jakis studiach malarskich czy co?
snopek89-> zawsze myslalem ze jestes facetem ;) a z tym avatarem to myslalem ze to Towoja dziewczyna :P powinno byc snopka89 :)

22.01.2007
09:57
smile
[105]

mooris [ Konsul ]

Anduril---> kolejny ukłon w twoją stronę... mam do Ciebie takie pytanie. Czy robisz to tylko dla przyjemności czy np. realizujesz też jakieś zamówienia. Jak to wygląda???

22.01.2007
12:13
smile
[106]

Herman_ [ Konsul ]

Mnie dobija brak skanera i aparatu cyfrowego :D A komórką nie zrobię bo po rostu nię bedzie nic widać...Ehhh muszę sobie sprawić skaner :D

22.01.2007
20:22
[107]

Anduril [ Generaďż˝ ]

Mrożon ---> ja naprzyklad jestem samoukiem ... do wszystkiego wole sam dojsc

pikolo---> nie

mooris---> przyjemnosc , ale zazwyczaj rysuje dla kogos :)


Niebawem wrzuce cos nowego bo mialem do narysowania jeden portrecik dla kolezanki ;) chyba juz wszystkie obrysowalem :P

22.01.2007
22:39
smile
[108]

rethar [ Staszek Szybki !est ]

hej, tak mnie wzięło i postanowiłem sobie porysować w ramach relaxu pomiędzy egzaminami
wybrałem sobie pierwszą tapetę od góry...
...jako wzór. Naszkicowałem dziś sylwetkę i strzały...Mam jednak wątpliwości czy wykraczać poza szkic.. Jakich technik użyć, jakich narzędzi?? Zależy mi na jako takim oddaniu oślepiającego światła słonecznego. Za wszelkie rady będę wdzięczny.

23.01.2007
01:33
[109]

Marek z Lechem [ Okoolarnik ]

Giant zombie attack!


tusz i fotoszopa

Rethar- uzywaj tego co masz pod reka
i pokaz co tam narysowales...

23.01.2007
01:58
[110]

Coy2K [ Veteran ]

niepowtarzalne :) psychodelą mi zajeżdżają Twoje prace :)

24.01.2007
10:50
[111]

Jałokim [ mniej głupoty ]

Rethar ---> tak jak pisze Marek z Lechem, wykonaj to tym co ci sie napatoczy i podpasi. Szkopuł ze źródłem slinego światła tkwi w tym by uzyskać ostry kontrast między kolorami (szarościami – zależnie od tego czego uzyjesz) jakie tworzą obiekty a tymi tworzonymi przez światło. Gdyby słońce było niżej można by pokusić sie o rozmycie konturu postaci który zostałby 'zżarty' przez słońce. Jednak w tym wypadku kontur jest sliny, bo słońce go nie tyka i do tego znajduje sie za chmurami, przez co jest nieco tłumione.
Najważniejsze żebyś słońce potraktował jasnymi kolorami (jasną szarościa, lub zostawił biel w jego centralnej części), a resztę twardo zacieniował uzywając ciemnych kolorów, lub głębokich szarosci.
Nie chciało mi się zakładać konta na tej witrynie tylko po to by zobaczyć tą tapetę, więc konkretnych rad ci nie udziele po samej miniaturce. W sumie to i tak musisz do wszystkiego dojść sam, nikt ci nie powie co i jak masz robić żeby było dobrze.
Wrzuć rysunek jak skończysz :)

24.01.2007
19:47
[112]

Quistis [ Legionista ]

Fajny wątek.

No to coś starego.
Cieniowanie z kosmosu nieprawdaż? :D

24.01.2007
19:48
[113]

Quistis [ Legionista ]

Coś starego raz jeszcze.

24.01.2007
19:48
[114]

Quistis [ Legionista ]

No i może nowego coś.

24.01.2007
19:49
[115]

Quistis [ Legionista ]

I jeszcze raz.

Żadna ze mnie konkurencja dla panów w tym wątku. he he

24.01.2007
20:42
smile
[116]

Anduril [ Generaďż˝ ]

Quistis ---> fajna krecha , czekam na wiecej :)

A to obrazek na szybko dla koleznaki ... postac wzieta z obrazu

26.01.2007
01:08
[117]

Anduril [ Generaďż˝ ]

taki szybki rysuneczk , niechcialem bawic sie w fotorealiz zabardzo ;)

26.01.2007
01:20
smile
[118]

Harrvan [ Legend ]

Anduril

Nie chcialbys narysowac paru rzeczy ? Zyskow nie przewidujemy narazie ale jesli cos to udzial bedziesz mial

26.01.2007
01:25
[119]

Anduril [ Generaďż˝ ]

Co bym mial narysowac ?

26.01.2007
02:32
[120]

thorgal5 [ Centurion ]

Anduril--> Opanowales swietnie technike rysowania oczu. A to w rysowaniu twarzy 70% sukcesu.
I tylko to ratuje ten rysunek powyzej. Dzieci jest niezwykle trudno rysowac, z racji tego ze nie maja jeszcze tak ostrych rysow. Twoja maniera do zbytniego zaczerniania twarzy i glebokich cieni powoduje ze twarz tego dziecka wyglada staro.
No ale oczy tak jak napisalem, uratowaly portret. Swiatlo w nich odbite, zalzawienie ktore poteguje ten efekt wyszedl znakomicie. Niewinnosc dziecka tez jest w nich wyrazna.

26.01.2007
02:41
[121]

thorgal5 [ Centurion ]

Marek z Lechem--> Twoje prace trafiaja w moja chora wyobraznie. Dawaj ich jak najwiecej!

Za jakis czas wrzuce cos swojego.
Pozdr.

26.01.2007
02:42
smile
[122]

Łyczek [ Legend ]

Anduril ---> Podjąłbyś się narysowania tego obrazka ? Tylko bez tego napisu i z fajnym tłem ?:)

26.01.2007
08:55
[123]

Jałokim [ mniej głupoty ]

Łyczek ---> jest coś takiego jak fotoszop ;) A jak ci się chce to nawet w pejncie mozesz zwyczajnie tło zamalować i juz masz czysty rysun ;)

Anduril ---> sadzisz jak z maszingana :) w szybkim tępie sie rozwiniesz z takim zapałem :)

26.01.2007
08:56
smile
[124]

Łyczek [ Legend ]

Jałokim ---> Ale mi chodzi o to czy Anduril potrafiłby narysować taką postać :) A nie o tło itd.

[Edit] Jeśli ktoś ma talent to może i proste :) W takim razie czekam na rysunek na GOLu od Ciebie taki :)

26.01.2007
08:58
[125]

Jałokim [ mniej głupoty ]

nie zdajesz sobie sprawy z tego jak to jest banalnie proste :)

26.01.2007
09:16
[126]

Jałokim [ mniej głupoty ]

Łyczek ---> nie mam czasu na pierdoły ;) Jak chcesz obadac moje rysuny to zajrzyj do linka przy moim niku

26.01.2007
09:34
[127]

Gregov [ Wolny Strzelec ]

A o to mój rysunek - dziś mam go oddać :P Chociaż troche niestarannie robiony to myśle, że zalicze go na 3- :P :)
Pozdrawiam :)

26.01.2007
09:42
smile
[128]

Andre770 [ Koniokwiciur ]

Quistis ---> fajne. Zdecydowanie najlepszy!

26.01.2007
09:54
smile
[129]

Deton [ Konsul ]

Wg mnie rysunek Quistis'a najlepszy, j.w.

26.01.2007
09:56
[130]

Jałokim [ mniej głupoty ]

jezus maria... znalazłem na kompie skany portretów jakie robiłem za pieniądze.. bozesz ty moj...! jak ja mogłem ludziom takie gówno wciskać...!?! :|
:D:D:D

wybrałem 'NAJLEPSZY' spośród nich
mozę dla kogos kto się nie zna jest ciekawy, ale ja nie moge na to patrzeć ;P A teraz po takiej przerwie kilkuletniej bez ołówka jaką se zafundowałem to pewnie jest JESZCZE GORZEJ :)

29.01.2007
21:58
smile
[131]

rethar [ Staszek Szybki !est ]


31.01.2007
17:04
[132]

Quistis [ Legionista ]

Inspirujący ten wątek.

Gregov ---> a co to jest takiego? :)

I coś ode mnie

31.01.2007
19:54
[133]

shadzahar [ Generaďż˝ ]

Quistis - widać na pierwszy rzut oka(przynajmniej mojego), że rysunek Gregova przedstawia wtyczkę.

16.02.2007
23:42
[134]

Anduril [ Generaďż˝ ]

Widze ze nikt nic nie daje wiec ja cos od siebie zapodam . Dzisiaj rysowane , odpoczywajac po walentynkach ;)

16.02.2007
23:48
smile
[135]

Apach [ Konsul ]

Andruil-> Namaluj coś jeszcze od siebie w stylu tego pirata. Proszę...

16.02.2007
23:50
[136]

Anduril [ Generaďż˝ ]

Apach--> narazie mam zabardzo napiety grafik :/ ale gdy znajde czas to cos mazne w tym stylu

16.02.2007
23:56
smile
[137]

Kozi89 [ Senator ]

Anduril ---> To jest GENIALNE!!! Farbami też umiesz??

17.02.2007
00:02
[138]

ser pleśniowy [ Generaďż˝ ]

moje rysunki? moje komiksy znajdziecie na mojej stronie wizytowce i na gramsajcie
https://ja.gry-online.pl/ser%20ple%9Cniowy
https://ja.gry-online.pl/ser%20ple%B6niowy

17.02.2007
00:27
[139]

Marek z Lechem [ Okoolarnik ]

krdszrk

wiecej tu: [w tym kobita z painta z "uczymy sie rysowac" w kolorze]

17.02.2007
01:06
[140]

Jogurt [ Saladin ]

Marek z Lechem - rysujesz rapitografem?
Anduril - czym robiłeś te smolistoczarne tło?

17.02.2007
01:13
[141]

Marek z Lechem [ Okoolarnik ]

nie
zazwyczaj olowkiem automtycznym, albo piórkiem
to ostatnie tutaj to akurat w szopie na bazie rysunku olowkiem automatycznym

17.02.2007
01:14
[142]

Jogurt [ Saladin ]

Mógłbym poprosić o tego Pana w garniturze a'la Constantine, tylko w wersji ołówkowej? Jest genialny w swej prostocie i tajemniczości, rewelacyjna kreska komiksowa.

17.02.2007
01:22
[143]

Marek z Lechem [ Okoolarnik ]

eee... tamto to bylo od poczatku do konca w szopie robione
jak bede mial chwile to czemunie, ale na pewno nie dzis...

17.02.2007
01:42
[144]

Anduril [ Generaďż˝ ]

Kozi89---> farbami jakos mnie nie ciegie malowac jeszcze

Jogurt---> graffit progresso 8B i troszke poprwka w paincie by uzyskac to co jest na kartce

17.02.2007
18:51
[145]

nutkaaa [ Panna B. ]

jak zwykle głowa jak nie głowa ;)

17.02.2007
19:54
[146]

4400 [ Pretorianin ]

nutkaa ---> głowa okej, ale jak na mój gust to mogłyby byc dłuższe włosy. Wtedy by to fajnie wygladało, ale i tak jest dobre :)

17.02.2007
19:56
[147]

nutkaaa [ Panna B. ]

4400 -> nie moja wina, że modelka miała krótkie włosy :)

17.02.2007
20:05
smile
[148]

4400 [ Pretorianin ]

nutkaaa ---> ups myślałem, że tak z głowy rysowałas :) Nie bede się przyczepiał(;p) bo sam lepiej nie narysuje :P ;)

17.02.2007
21:00
[149]

Snopek89 [ Konsul ]

znalazłam jakis.
aż wstyd to pokazywać.
tylko podrzeć, spalic i schować się do szafy.

20.02.2007
04:00
[150]

thorgal5 [ Centurion ]

Wrzucam rysunek na podstawie... Wiekszosc z was wie czego. Juz niedlugo do premiery filmu!
A tak na marginesie, watek "Uczymy sie rysowac" cos "umiera" , ale dzeki autorow tego tematu zainteresowalem sie programem Paint, w ktorym wczesniej nic nie robilem.
Pozdrawiam

20.02.2007
08:07
smile
[151]

mautrix [ Subarashii ]

Anduril ---> świetne rysunki. Tego pirata byłbym skłonny kupić bo jest niesamowity. Wielki talent pozazdrościć.

Marek z Lechem - twoje rysunki też są świetne ;]

22.02.2007
18:19
[152]

Anduril [ Generaďż˝ ]

Najnowszy , dla zabicia dzisiejszej nudy... Kristin K .

thorgal5---> Jak na painta niezle :) !!!

22.02.2007
18:27
[153]

ddza [ WasabiHubert ]

Anduril ---> to jak nie masz zamiaru sprzedać jakiejś swojej pracy?? albo zrobić jakiś rys za kase??

btw kolejny piękny rys :)

22.02.2007
18:36
[154]

Anduril [ Generaďż˝ ]

ddza---> ktorys cie interesuje z wystawionych czy bardziej wolalbys abym narysowal ?

a tu podczas pracy :

24.02.2007
09:26
[155]

ddza [ WasabiHubert ]

Podobał mi się ten czarny mężczyzna w turbanie i pirat. Ale jakbyś narysował coś innego to fajnie by było :) powiedz ile sobie życzysz za taki rys :D

05.03.2007
15:46
[156]

thorgal5 [ Centurion ]

Moje rysowanie w Paincie - ciag dalszy. Tego pana zapewne znacie...

Anduril--> dzieki.

04.04.2007
21:38
[157]

Anduril [ Generaďż˝ ]

uffff dawno nic nie rysowalem wiec mnie dzisiaj jakos naszlo i powstal taki speedzik , jakies 2 i pól godziny --->


Jesli ktos ma ochote kupic albo aby mu cos narysowac niech pisze na gg 1556109 albo mail :)
A4-10 A3- 30 A1-50 i wzyz :)

04.04.2007
22:45
smile
[158]

puszczyk [ Generał brygady ]

Fajne rysunki. Nie orientuję się w stawkach, ale ceny też wydają się bardzo przystępne :)

05.04.2007
02:27
[159]

Jałokim [ mniej głupoty ]

Anduril ---> normalnie jak tania dziwka ;) Weź ty nie odwalaj takiej maniany coby za A1 brać 50... Toż na takim formacie to trza sie namachać. Juć 70 uznałbym za lekkie niedocenianie samego siebie, ale jeszcze by uszło. Reszta cen jest w miare, ale jak na twoje możliwości to i tak są za małe

05.04.2007
02:54
[160]

Coy2K [ Veteran ]

powinieneś liczyć stawkę godzinową np. 20zł/h pracy oczywiście jesli chętnych Ci nie brakuje, bo mimo wszystko to pracochłonne zajęcie

07.04.2007
21:31
[161]

Anduril [ Generaďż˝ ]

Aj sorki tam nie mialo byc A1 tylko A2 ;)

a to dzisiejszy ...


pozdorwko i wesolych ...

Coy2K-->niewiem czy ktokolwiek by na ot poszedl ;)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.