GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Opłaca się?

15.01.2007
15:34
[1]

stefan99 [ Pretorianin ]

Opłaca się?

Witam.

Mam pytanie. Chcialbym skorzystac z oferty Ery, ktora znajduje sie tu:

Chcialbym kupic SE K750i. I tu pojawia sie pytanie: oplaca sie? Czy lepiej wybrac najnizszy abonament? Wolalbym kupic bez umowy i miec telefon na karte, w POPie.

Dzieki za wszystkie rady!


edit.

A i jeszcze jedno. Czy w cenie podobnej do ceny K750i znajde w tej ofercie jakis lepszy telefon?

15.01.2007
15:41
[2]

Aniek [ Mr Devil ]

Jeśli chcesz sam telefon, to zakup go np. na Allegro. Będzie bez simlocka.

15.01.2007
15:42
[3]

stefan99 [ Pretorianin ]

Z tego co czytalem to wystarczy przyjsc do salonu Ery i za darmo simlocka sciagna.

Co do Allegro to wole doplacic te 100-150 zł i miec telefon na pewno nowy, sprawny i na gwarancji.

15.01.2007
19:25
[4]

stefan99 [ Pretorianin ]

up

15.01.2007
19:30
[5]

(/)PL_KaMiL17 [ Konsul ]

Ni huja, nie bierz na abonament gościu, jak już chcesz mieć tego sonika to odrzałuj tą kase na niego i sobie kup na karte jak masz brać od tych oszustów na abonament... Takie moje zdanie : Pozdrawiam ;)

15.01.2007
19:32
[6]

stefan99 [ Pretorianin ]

Oszustów? Czemu tak sądzisz?

15.01.2007
19:33
[7]

(/)PL_KaMiL17 [ Konsul ]

bo miałem telefon na abonament u nich i nabijali mi jakieś śmieszne gówna na bilingu - przykład : przesyłanie danych do ukrainy , kurwa jaki przesył danych ja nie moge, i za takie coś musiałem dodatkowo bulić po zeta za każdy taki wybryk, gdy poszedłem do nich i im to pokazałem to stwierdzili że nie mogą nic z tym zrobić czaisz? To sie nazywa oszustwo stary

15.01.2007
19:35
[8]

stefan99 [ Pretorianin ]

No byc moze. Ja nie chce abonamentu z tego wzgledu, ze nie chce sie wiazac z jednym operatorem na 2-3 lata. Szczegolnie, ze niedlugo na polski rynek ma wejsc czwarty operator wiec ceny pewnie mocno pojda w dol...

15.01.2007
19:38
[9]

(/)PL_KaMiL17 [ Konsul ]

Jaki operator ma wejść?

15.01.2007
19:40
smile
[10]

stefan99 [ Pretorianin ]

P4.



15.01.2007
19:41
smile
[11]

MatiRonaLDo75 [ LO GANGSTA ]

P4 pierwsze slyszę!!?

15.01.2007
19:42
[12]

(/)PL_KaMiL17 [ Konsul ]

no ja też, żadnej reklamy dotąd nie widziałem, no cóż zobaczymy... A ta sieć ma jaki swój odpowiednik za granicą czy to będzie polska firma?

15.01.2007
19:44
[13]

BBC BB [ Leg End ]

Nie widzieliście? W Gdańsku jest sporo billboardów tego i reklam na przystankach.

15.01.2007
19:48
[14]

(/)PL_KaMiL17 [ Konsul ]

Nie mieszkam w Gdańsku więc nie widziałem niestety

15.01.2007
19:50
smile
[15]

DeLordeyan [ The Edge ]

Odnośnie telefonu - lepszego w tej cenie nie znajdziesz.

15.01.2007
19:56
smile
[16]

xanat0s [ Wind of Change ]

Przeczytałem fragment Czy w cenie podobnej do ceny K750i znajde w tej ofercie jakis lepszy telefon? i już chciałem pisać, ale jak widzę DeLordeyan mnie uprzedził. Ale jak wiadomo, co dwie rady to nie jedna, więc...

Nie, w tej cenie nic lepszego nie znajdziesz.

15.01.2007
21:35
[17]

stefan99 [ Pretorianin ]

up

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.