GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Call of duty 4

10.01.2007
18:32
smile
[1]

Krecik1218 [ Legionista ]

Call of duty 4

Słyszałem ,że COD 4 będzie się dziać w terażniejszości.
Czy to dobry kierunek?

10.01.2007
18:33
[2]

Obscure [ ExcalibuR ]

jak dlamnie nie

10.01.2007
18:35
[3]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

Jak dla mnie tak, juz dosc tej II WŚ i Normandii, czwarta część znowu o tym samym? :|

10.01.2007
18:37
[4]

Krecik1218 [ Legionista ]

Czemu nie?
Został im jeszcze pacyfik i front włoski.No i wiele bitew.
A terażniejszości nierobili więc może wyjść jedynie dobra gra a nie hit.

10.01.2007
18:38
smile
[5]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Bedzie partyzantka w lasach janowskich. Porytowe wzgorze, te sprawy. A potem ubezpieczanie Waltera! Wiem z pierwszej reki!

10.01.2007
18:40
[6]

squallu [ saikano ]

mogliby tez zrobic misję: szturm na Wiejską.
a tak na powaznie to pod marka Call of Duty IMO powinny byc tylko gry z II WŚ ewentualnie I WŚ.
na współczesność mogliby stworzyc jakas inna markę

10.01.2007
18:42
[7]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

LOL ale argumentacja...

A przed Call of Duty 1 też nie zrobili żadnej gry w II WŚ, i co wyszło? Hit lepszy od COD2 i COD3.

Jeśli chodzi o Pacyfik to już MoH to wykorzystał, odpada. A front włoski? To może jeszcze front hiszpański, czeski albo skandynawski? Boże, rzeczywiście arcy ciekawe.

To że nie robili jeszcze gry w tym czasie, to nie znaczy ze nie bedzie dobra... w ogóle kto powiedział, że CoD zawsze musi być o II WŚ?

Aha, pan squallu tak powiedział... ale głupota...

10.01.2007
18:48
smile
[8]

juli4 [ Centurion ]

A skąd on wziął CoD4??Dopiero wyszła trójka...

10.01.2007
18:49
[9]

Herr Flick [ Wyjątek Krytyczny ]

Call of Duty IV - Saddam's Revange. :)

Ciekawe,w sumie ciekawie mogłoby to wyglądać.Faktycznie II WŚ już się trochę przejadła i nie mam nic przeciwko innym klimatom.Mogłaby powstać gra spod tego tytułu w realiach Wietnamu,wojny w zatoce albo czegoś w tym stylu.
Pod warunkiem oczywiście,że nie przesadzą z tą nowością.

juli4 ---> https://www.gry-online.pl/s016.asp?id=6857

10.01.2007
18:54
[10]

Szyszkłak [ Blessed Devil ]

Ja bym chetnie pogral w COD: Vietnam :P od czasow Vietconga (1) nic godnego uwagi nie widzialem ..
Edit:
o widze ze Herr Flick ma podobne mysli :P:)

10.01.2007
19:08
smile
[11]

Leon86 [ Konsul ]

Jeśli będzie trzymać poziom poprzedniczek, to chętnie zobaczę akcję w naszych czasach:) II wojna światowa powolutku zaczyna mnie nużyć. Ile można ciągle wybijać niemców.

10.01.2007
19:28
smile
[12]

Różany krzyż [ Konsul ]

Wystarczy więc wyobrazić sobie Armed Assault z rozgrywką z COD i mamy nową część :)

10.01.2007
19:31
[13]

mefisto2006 [ Pretorianin ]

oby nie miał tyle błedów co armed assault . Moim zdaniem jedną cześc moga zrobic w terazniejszości żeby tylko nie było tak jak z battlefieldem że na początku był 1942 a teraz 2142

10.01.2007
19:32
[14]

HENIO55 [ Konsul ]

ta. tylko peweni wymagania holerne a premiera niewiadomo kiedy :DD

10.01.2007
19:33
[15]

szaszłyka? [ Bez Stopnia ]

Jak dla mnie to nie!

10.01.2007
19:36
smile
[16]

KuczerSky [ Pretorianin ]

Było by super .
Dobra gra ta nasza szara europejska rzeczywistość ;)

Choć może to nowy kierunek ma szanse na sukces ; )

10.01.2007
19:58
[17]

HENIO55 [ Konsul ]

a niech dowala jeszcze fajnego multiplayer to gra bedzie rzadzic :D

10.01.2007
20:16
[18]

Różany krzyż [ Konsul ]

Też druga sprawa że czytając tego newsa na GOLu to poczułem się jakbym czytał gazete z przed 10 lat przez amatora.

10.01.2007
20:19
[19]

ffff [ Backside ]

Brzmii jak kiepski dowcip wydumany na 1 kwietnia.

W sumie nic mnie to nie obchodzi - olali PC'y, olali to, że CoD był naprawdę świetnym o lubianym shooterem online, to niech sie bawią w swoje skrypciki, super efekty i realistycznie kampanie, które przechodzi się w 3 dni ;p. Będzie mnóstwo innych, ciekawszych gier.


Za idiotyczną uważam też argumentacje przedmówców "bo cod w klimatach IIWŚ mi się przejadł". Jakby było mało innych gier czy całych serii o najnowszych wojnach na Bliskim Wschodzie i walki z terroryzmem...
A istotnie pozostały setki ciekawych wątków IIWŚ nieomówione, a warte upamiętnienia.

10.01.2007
21:31
smile
[20]

Krecik1218 [ Legionista ]

Zkąd ja wziełem cod 4?
Z strony call of duty.Polskiej.

10.01.2007
21:40
[21]

[email protected] [ Pretorianin ]

Call of Duty 4 może być fajne, ale szkoda, że ma ponoć nie być w realiach II wojny światowej :(

10.01.2007
21:41
[22]

Jogurt [ Saladin ]

Ja bym prosił o akcję w Piątnicy w CoD IV. Miło by było popatrzeć na wirutalne tereny, które można oglądać na co dzien. :)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.