GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

AutoCad - problem z markowaniem

08.01.2007
16:31
smile
[1]

dolomith [ Generaďż˝ ]

AutoCad - problem z markowaniem

W koncu zmienilem wersje AutoCad'a i pojawil mi sie maly problem a mianowicie czy moglby mi ktos powiedziec gdzie wylaczyc owe pomcnicze znaczki ktore powstaja podczas, na przyklad, zaznaczania fragmentu na rysunku. Szukalem w helpie ale bez sukcesu :( Zalaczam rysunek abyscie wiedzieli o co mi chodzi. Jak robie zblizenie to znikaja, ale podczas rysowania jest to dosc uciazliwe...

08.01.2007
16:49
[2]

merol666 [ Centurion ]

nie miałem nigdy takiego problemu. spróbuj może opcji" widok-->przerysuj albo widok--->regen

08.01.2007
16:58
[3]

mos_def [ Generaďż˝ ]

To moze byc bardziej problem karty graficznej albo monitora.
Pracujesz na LCD ? u mnie czasem pozostaja w pewnych zblizeniach kreski od suwania kursora, na CRT tego nie było.

Zakładam ze wersje Cada masz oryginalna ?

08.01.2007
16:58
smile
[4]

dolomith [ Generaďż˝ ]

To jest przy rysowaniu, zazaczaniu etc. jak klikne "Esc" badz przyblize obraz - znikaja. Takie krzyzyki pomocnicze. Naszukalem sie i nie znalazlem gdzie to cholerstwo wylaczyc... :(

mos_def --> nie no takim laikiem to nie jestem zeby nie odroznic gdzie tkwi przyczyna jak wspomnialem to sa znaczki pomocnicze.

08.01.2007
17:05
[5]

dolomith [ Generaďż˝ ]

Na zalaczonym obrazku jest ich tyle bo specjalnie tyle narobilem zeby mozna bylo sie przyjrzec :)

mos_def --> Tak wersja Cada jest oryginalna.

08.01.2007
17:09
[6]

mos_def [ Generaďż˝ ]

Cholera to mi dales teraz do myslenia.
Sadzilem ze o Cadzie wiem wszystko :)
hmm to jest 2007 ?

08.01.2007
17:12
[7]

dolomith [ Generaďż˝ ]

mos_def --> ja tez tak sadzilem, hihihi. Nie, to jest wersja 2006.

08.01.2007
17:19
[8]

mos_def [ Generaďż˝ ]

No jak 2006 to niemozliwe zeby byla to standardowo wlaczona opcja. Musiales to jakos uruchomic sam.
W kazdym razie nadal dziwne bo nigdy sie z tym nie spotkalem a na 2006 pracuje od 2005r ;)
Probowales to jakos zlokalizowac ? wylaczajac po kolei Obiekt i Sledzenie.

08.01.2007
17:30
[9]

mos_def [ Generaďż˝ ]

Jakby co moge ci podesłac swoj profil.
Jesli nadal bedzie zle to ewidentnie wina kompa a nie programu.

08.01.2007
17:48
[10]

dolomith [ Generaďż˝ ]

Tak patrzylem wszystko zarówno obiekt jak i sledzenie i inne... bez skutku. W standardowych ustawieniu tego nie bylo. Jakis czas temu siadl kumpel na moim kompie i cos tam zmienial w swoim rysunku i wlaczyl przypadkiem, a sam nie wie jak. I od tego czasu probuje sie tego pozbyc... :(

08.01.2007
20:09
[11]

mos_def [ Generaďż˝ ]

No mowie, daj maila to wysle ci swoj profil, powinno załatwic sprawe.
Wgrasz sobie i powinno byc ok.

09.01.2007
08:28
[12]

dolomith [ Generaďż˝ ]

Up^ - bo wciaz chcialbym sie dowiedziec...

mos_def --> [email protected]

09.01.2007
11:29
[13]

dolomith [ Generaďż˝ ]

maly up, anoz moze ktos w robocie siedzi i sie nudzi....

09.01.2007
15:10
[14]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Ja to AutCada ostatniego jakiego dotykałem to R14 wiec niewiele pomoge, ale tak dla informacji, może kogoś to zainteresuje. Przesiadłem sie na , swego rodzaju polski odpowednik AutoCada. Sie to nazywa IntelliCad i jest o wiele tańsze o Auto Cada. Ja wykorzystuje tylko rysowanie 2D, więc nie wiem jak sie to sprawdza w trzech wymiarach. Polecam, bo to naprawde identyczne do AutoCada a zaoszczędzić mozna sporo.

09.01.2007
17:15
smile
[15]

dolomith [ Generaďż˝ ]

mos_def --> to jak podeslesz ??

23.01.2007
22:43
[16]

mos_def [ Generaďż˝ ]

sorry jakos watek uciekl mi sprzed oczu, juz wysyłam

23.01.2007
22:55
[17]

Misio-Jedi [ Legend ]

Te znaczki mozna wylaczyc niestety nie pamietam jak bo na AutoCADzie nie pacuje od dwoch lat. Tez mi sie kiedys wlaczyly ale znalazlem sposob zeby je wylaczyc.

23.01.2007
23:24
[18]

maniek_ [ arladion ]

To jest screen z 2004 ale szukaj w analogicznym miejscu

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.