GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pierwsze 3 z 3 milionow mieszkań od PIS'u

08.01.2007
13:05
smile
[1]

Scatterhead [ łapaj dzień ]

Pierwsze 3 z 3 milionow mieszkań od PIS'u



Ciekawe gdzie jest łazienka. Pachy w jeziorze będę myć?

08.01.2007
13:16
[2]

Lometari [ Junior ]

Odwalcie sie od PiS.
Jeszcze jeden taki watek, a zloze w odpowiedniej instytucji stosowny wniosek o zbadanie tego forum.

08.01.2007
13:19
smile
[3]

Drackula [ Bloody Rider ]

Jeszcze jeden taki watek, a zloze w odpowiedniej instytucji stosowny wniosek o zbadanie tego forum.---> oj podaj mi prosze namiary na ta instytucje bo mam kilka takich forum do zamkniecia a nie wiem gdzie sie zglosci.

08.01.2007
13:20
[4]

Scatterhead [ łapaj dzień ]

lometari -> znasz nick marcin36?

08.01.2007
13:20
[5]

kastore [ Troll Slayer ]

Lometari --> musiałbyś/musiałabyś na wiele instytucji , organizacji, gazet, tw, radia tak zgłaszać.

08.01.2007
13:21
[6]

Niedzielny Gość [ J.F. Sebastian ]

Leć chłopie, leć bo tu Kartofle są obrażane!!

08.01.2007
13:21
smile
[7]

Gordon2000 [ Centurion ]

Jestem ciekawy co to za instytucja...
----->Lometari jesteś z PISu?

08.01.2007
13:22
[8]

Krassus [ Centurion ]

heheh, dobre Scatterhead :)

a Tobie Lomentari proponuje zglosic ta sprawe do nastepujacych instytucji jako probe rewolucji i zamachu stanu: ABW, CBA, prokuratury, NIK, oraz do Rzecznika Praw Dziecka (to chyba najbardziej odpowiednia instytucja, moze Ci pomoga.....)

08.01.2007
13:22
smile
[9]

dolomith [ Generał ]

Scatterhead --> hahahah, to chyba jakas specjalna konstrukcja ??!! Bo az rok budowali...

08.01.2007
13:27
smile
[10]

stealth1947 [ Miejsce na Twoją reklame ]

Mialy byc 3 miliony mieszkan a sa mieszkania za 3mln zl.

08.01.2007
13:28
[11]

kastore [ Troll Slayer ]

ot , przejęzyczenie

08.01.2007
13:30
smile
[12]

kamyk_samuraj [ Generał ]

KRP Rozdzial 1 Art. 14.

Rzeczpospolita Polska zapewnia wolność prasy i innych środków społecznego przekazu.

KRP Rozdzial 2 Art. 54.

1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.
2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane. Ustawa może wprowadzić obowiązek uprzedniego uzyskania koncesji na prowadzenie stacji radiowej lub telewizyjnej.


Lometari -> Zmienili konstytucje?

Niedzielny Gość -> albo skrot myslowy...

08.01.2007
13:30
[13]

Vader [ Legend ]

Dodatkowej nutki ironii dostarcza fakt, że to są rury betonowe do kanalizacji miejskiej:-)

08.01.2007
13:31
[14]

Niedzielny Gość [ J.F. Sebastian ]

kastore --> to nadużycie semantyczne...

08.01.2007
13:53
[15]

halski88 [ Pan Prezes ]


[2]
Lometari - to wolny kraj (jeszcze) i będę się smiał z tej partii politycznej, z której będę chciał.

08.01.2007
13:56
[16]

sajes [ Hala Madryt !! ]

hehe Ja też nie moge się doczekać swojego mieszkanka;]

08.01.2007
14:06
[17]

Attyla [ Flagellum Dei ]

Dobre! zawsze można zmienić miejsce zamieszkania i nie trzeba płacić podatku od nieruchomości:D Coś jak nowoczesny wóz
Drzymały. Ciekaw jestem, czy będą o tym w szkołach uczyli:)

08.01.2007
14:10
smile
[18]

kasztaneczuszek [ Legend ]

hehehe :) kurcze... pomysłowe :P

08.01.2007
14:13
[19]

Bramkarz [ brak abonamentu ]

Przesłyszeliście się.
PiS przecież nigdy nie obiecywał 3 mln mieszkań!


spoiler start


Im chodziło o mieszkania po 3 mln zł


spoiler stop

08.01.2007
14:22
smile
[20]

Herr Flick [ Wyjątek Krytyczny ]

"Rollin,rollin,rollin..."

08.01.2007
14:27
[21]

mikmac [ Senator ]

widac, ze gowno ciagnie do szamba, toz to rury kanalizacji miejskiej.
Widac gdzie PiS zaczal poszukawania :)

08.01.2007
14:44
[22]

Molpi [ Mocny w literkach ]

Lometari -->> a moze jestes 2 bratem prezydenta ? xD

08.01.2007
15:17
smile
[23]

mrEdDi [ Sygnatariusz ]

nie no zajebioza xd

08.01.2007
23:29
[24]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Herr Flick ---> taaaaa. Keep rollin, rollin, rollin...yeah :D

08.01.2007
23:35
[25]

Him [ Transilvanian Hunger ]

Lometari-->nic nie możesz zrobić,a wiesz dlaczego ?Jedno słowo-demokracja i możesz miliony wniosków pisać,ha,ha,ha

08.01.2007
23:44
smile
[26]

Gregor Eisenhorn [ Ordo Xenos ]

---> Lometari

Składaj, składaj! Od tego oni są, od tego są oni, od tego są!

08.01.2007
23:45
smile
[27]

KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]

niektórzy userzy tego forum mnie zaginają :) [2]



Szkoda ze to JoeMonster a nie real :)
Ale powiem tak - jak ma sie robotę, w której trzeba dłuugo siedzieć a ma sie dość daleko do domu, to takie rozwiązanie jest ciekawą alternatywą :)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.