GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem z laptopem

07.01.2007
22:10
[1]

Kuper^^ [ Konsul ]

Problem z laptopem

Moj qmple kupil sobie laptopa ACER'a . Jak wlaczyl partition magica to zczail ze ma ukryta partycje i ja usunal .wtedy mu poszedl widnwos siewalic i teraz nie moze go zaisntalwoac . obraz ma na dvd ale jak ianstaluje to mu go pozniej nie wykrwya , oddal go do sklepu gdzie kupil , ale nie umiueli go naprawic . co mozna z takim fantem zrobic ?

07.01.2007
22:12
[2]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

-_- No chyba nie chcesz powiedzieć że przez głupie skasowanie partycji (nawet jeśli z niej się bootował instalator systemu) nie można zainstalować Windowsa. Jeśli nie ma oryginalnej płytki może przecież zainstalować chociażby z "wersji zapasowej" i wpisać org serial, który ma napisany na naklejce

07.01.2007
22:14
[3]

Kuper^^ [ Konsul ]

no wiec tak . wpadl do mnie i zainstalowalismy z tej plytk iwindwosa, zainstalowal sie jakos przez acera programi kdo przywracania ale jak sie resetnal komp to pisalo ze nie znanazlo systemu operacyjnego .

a jak instaluje priackiego windowsa to mu polowa rzecy nie dziala bo nie masterownikow

07.01.2007
22:16
[4]

LooreNz [ Creators ]

zróbcie mu prawdziwy format, wraz z kasacją wszystkich partycji. Postawcie na nowo partycje i zainstalujcie na nowo windowsa. Powinno pomóc

07.01.2007
22:17
[5]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

Olać programy do przywracania systemu ;) Sformatujcie cały dysk i zainstalujcie Wina na nowo, ale nie przez jakieś Acerowskie programy :) z tego co pamiętam na tych ich recoverach słaba konfiguracja była jeśli chodzi o soft ... lepiej samemu ściągnąć sterowniki i poinstalować na własną rękę.

Kupper >> podaj model tego Acera, bo widzę razem z przyjacielem nie posiedliście jeszcze podstawowej wiedzy na temat internetu oraz złotej zasady każdego posiadacza komputera na świecie "google znajdzie wszystko" :) jeśli nie łapiesz to chodzi o to że wszystkie stery do Acera można znaleźć w necie ... i nie jest to jakaś sztuczka magiczna ;)

Olek12 >> pewnie mają przejściówkę na twardy dysk i mogą sobie na to pozwolić ... a jak ! :P

07.01.2007
22:17
smile
[6]

Olek12 [ Pomocnik ]

spróbuj sformatować z drugiego kompa

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.