GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Media Markt i Saturn - jednak nici z Media-Saturn?

06.01.2007
23:21
smile
[1]

Paradox [ Loon ABO mode ]

Media Markt i Saturn - jednak nici z Media-Saturn?

Jakiś czas temu głośno było o połączeniu Media Markt i Saturn w jedną sieć zajmującą się dystrybucją elektroniki w Polsce, a tymczasem wygląda na to, że do fuzji chyba jednak nie doszło.
Najpierw dość... aluzyjne reklamy saturna ( ), a teraz pod adresem znalazłem strona, która ewidentnie atakuje w MM.

Do tego jest to o tyle dziwne, bo z tego co pamietam korespondowalem przez ten adres z pracownikami sieci MM i Saturn. Więc może orientujecie się czemu do fuzji nie doszło i czemu stosunki nagle stały się tak oziębłe?

06.01.2007
23:23
[2]

Marcio [ Bleeee ]

jaka fuzja ? skąd wogóle o tym słyszałeś ?
Saturn i MM mają jednego właściciela więc tymbardziej nie widze sensu fuzji

06.01.2007
23:26
smile
[3]

Paradox [ Loon ABO mode ]

Obiło mi się o uszy, może to tylko jedna z tych internetowych plotek :).

Aj, chyba pochrzanilem nazwe domeny. Pisalem z a nie pl :)

06.01.2007
23:28
[4]

eMMeS [ WIELKIE ZAGŁĘBIE LUBIN ]

Paradox - a na reklamie MM koleś zgniata coś co kupił w reklamówce Saturna - standardowy chwyt. Tak samo jak z tepsą i tymi czerwonymi telefonami.

06.01.2007
23:28
[5]

fu-gee-la [ WOLF Regrav. ]

ktos wie, gdzie moge obejrzec reklame MM z reklamowka Saturna?

06.01.2007
23:29
[6]

Marcio [ Bleeee ]

Ta reklama to nie jest wcale atakowanie, tylko sprytny chwyt marketingowy bo jak pisałem mają wspólnego właściciela, a że w polsce coraz więcej ludzi zaczyna nie lubić MM, to są 2 wersje tej reklamy, pierwsza oczernia MM i zaprasza do saturna a druga oczernia saturna i zaprasza do MM - więc właściciele tego i tak nic nie tracą :-)
Ja bym drugiej wersji nie widział gdybym tego nie zobaczył na innym forum - i bym tylko myślał, że to jest udana reklama saturna ;)

06.01.2007
23:31
[7]

Mondragorn [ Lunar Dragon ]

fu-gee-la -> Tutaj:

06.01.2007
23:33
smile
[8]

Paradox [ Loon ABO mode ]

Hm... juz rozumiem. Wiecie co - to bardzo przyda mi sie do mojej prezentacji maturalnej, dzięki za informacje :)!

06.01.2007
23:33
smile
[9]

fu-gee-la [ WOLF Regrav. ]

swoja droga, Marcio slusznie zauwazyl w tej akcji chwyt marketingowy (przyjmujac, ze obie sieci faktycznie maja jednego wlasciciela). nakrecajac ludzi przeciwko jednej sieci, druga na tym znacznie korzysta i odwrotnie, znajda sie zwolennicy obydwu, tym bardziej dumni z zakupow w jednej z nich.

Mondragorn: dziekuje.

06.01.2007
23:44
[10]

Pawelinho [ Pretorianin ]

o LOL Saturn zrobił taką samą reklamę atakując MM xD

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.