GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Tworzenie map Quake ]|[ Arena - cz. 6

08.07.2002
20:58
smile
[1]

Requiem [ has aides ]

Tworzenie map Quake ]|[ Arena - cz. 6

Wszystko, co się tyczy tworzenia map do gry Quake ]|[ Arena w programach Q3Radiant i GTK Radiant

---
1. Linki do programów:

* Q3Radiant 202

https://www.planetmirror.com/pub/bluesnews/idstuff/qeradiant/Q3Radiant/Q3Radiant202Setup.zip
- Q3Radiant 202, full version, mirror 1

ftp://3darchives.in-span.net/pub/idgames/idstuff/qeradiant/Q3Radiant/Q3Radiant202Setup.zip
- Q3Radiant 202, full version, mirror 2

ftp://archives.3dgamers.com/pub/idgames/idstuff/qeradiant/Q3Radiant/Q3Radiant202Setup.zip
- Q3Radiant 202, full version, mirror 3


* GTK Radiant 1.2.1

https://www.planetmirror.com/pub/bluesnews/idstuff/qeradiant/GtkRadiant/GtkRadiantSetup-1.2.1-Full.exe
- GTKRadiant 1.2.1, full version, mirror 1

ftp://3darchives.in-span.net/pub/idgames/idstuff/qeradiant/GtkRadiant/GtkRadiantSetup-1.2.1-Full.exe
- GTKRadiant 1.2.1, full version, mirror 2

ftp://archives.3dgamers.com/pub/idgames/idstuff/qeradiant/GtkRadiant/GtkRadiantSetup-1.2.1-Full.exe
- GTKRadiant 1.2.1, full version, mirror 3



2. Tutoriale:

* Polskie

https://q3arena.gry.wp.pl/?id=26

* Zagraniczne
https://quake3.qeradiant.com/tutorials.shtml
https://www.3dgaming.de/3dtutorials/q3radiant/index.shtml


3. Poprzednie wątki:

cz. 1 - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=294148
cz. 2 - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=309589
cz. 3 - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=325222
cz. 4 - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=436282
cz. 5 - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=580008

08.07.2002
21:00
[2]

Valencis [ Transmuter ]

Już się znalazłem. A może Ty też chcesz jego mapę? Z jego modemem, będzie miał problemy z mailem do Ciebie, a bez tego, dyskusja trochę bezpodmiotowa.

08.07.2002
21:01
smile
[3]

Requiem [ has aides ]

ok, ślij:)) chętnie obejrze:)

08.07.2002
21:03
[4]

Regis [ ]

Kurde, dawajcie NA MAXA screenow, bo jak nie moge z wami o robieniu map pogadac, to chce chociaz popatrzec ! :)

08.07.2002
21:05
[5]

Valencis [ Transmuter ]

W oryginale brakuje plików .ARENA i .AAS, a może Maciak celowo je usunął, bo plik .BSP ma znaczny rozmiar.

08.07.2002
21:10
smile
[6]

Valencis [ Transmuter ]

OK, zanim zaczniemy sypać obelgami () dwa "ładniejsze" obrazki z mapy Maciaka. :) 1/2

08.07.2002
21:12
[7]

Requiem [ has aides ]

ok, daj znac jak wyslesz:)

08.07.2002
21:14
[8]

Valencis [ Transmuter ]

2/2 Ta estetyka kojarzy mi się z Psycho Circus, a nie Quake. :)

08.07.2002
21:17
[9]

Regis [ ]

WIECEJ ! WIECEJ ! :)

08.07.2002
21:22
smile
[10]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem --> Mapa już wysłana. No to zaczynam wykładać, co mi się podoba, a co nie. Mam nadzieję, że Maciak to przeczyta. Przygotowałem sobie 8 obrazków, czyli to będzie "ośmiopost". :)))

08.07.2002
21:25
[11]

Valencis [ Transmuter ]

1/8 Logo Maciaka, starannie ukryte. Do zobaczenia tylko dla noclipowców.

08.07.2002
21:25
[12]

Requiem [ has aides ]

ok, mam - ide obadac;)

08.07.2002
21:28
[13]

Valencis [ Transmuter ]

2/8 Tutaj jedno najpoważniejsze uniedogodnienie - czyli, jak się domyślam, całkowity brak świateł (jedyne źródła światła to niebo i lampy, które daja światło samo z siebie). No i pady też są starannie ukryte w ciemności, bo nie mają standartowej tekstury.

08.07.2002
21:31
[14]

Valencis [ Transmuter ]

3/8 Kolejna rzecz, która nie za bardzo mi się podoba. Spectator widzi całą strukturę poziomu, która nie powinna nigdy być widoczna. Requiem --> Zrób sobie .AAS.

08.07.2002
21:38
[15]

Valencis [ Transmuter ]

4/8 Fontanna, piękna, aczkolwiek niepraktyczna. Nie dawałbym takich formacji, w których trudno szybko się poruszać. A tak, wpisałem sobie 8 botów i widzę, że jest trochę mało pozycji startowych.

08.07.2002
21:40
smile
[16]

Requiem [ has aides ]

hej, valencis - ja na jakies 30 mins spadam, bo znajomy zalozy server q3 na mojej mapce (req24) to zagram przez chwile - mozesz sie dolaczyc - ip: 213.76.232.161

08.07.2002
21:40
[17]

Valencis [ Transmuter ]

5/8 Po co wstawiam tu te obrazki? Ponieważ zarówno na tym tarasie z lewej, jak i za kolumnami z prawej, jest za mało wolnej przestrzeni.

08.07.2002
21:45
[18]

Requiem [ has aides ]

(jeszcze nie dziala serv) hyh obejrzalem mapke - pomysl fajny... ale z wykonaniem troche gorzej - tak jak napisal Valencis - za malo swiatla i wolnych przestrzeni:(

08.07.2002
21:49
[19]

Valencis [ Transmuter ]

Faktycznie, jeszcze nie działa, sprawdzałem. :/ 6/8 Bardzo dużo duplikujących się powierzchni,, zaznaczyłem tutaj (to te, w białych kółkach) dwie. Teraz zauważyłem jeszcze więcej, szczególnie na głównej arenie.

08.07.2002
21:52
[20]

Valencis [ Transmuter ]

7/8 Beczki - ciekawe, ale robione chyba z wyłączoną opcją 'snap to grid' (dopasowywanie krawędzi do siatki), bo wyszły takie ze szczelinami.

08.07.2002
21:55
[21]

Valencis [ Transmuter ]

8/8 Ta biała krótka pionowa linia, na tym większym rysunku (na mniejszym zaznaczyłem, gdzie to jest), co ona ma oznaczać? U Ciebie też taka jest, Requiem?

08.07.2002
21:56
[22]

Requiem [ has aides ]

ano, tez taka mam nie wiem co to:)

08.07.2002
21:57
[23]

Requiem [ has aides ]

wogole mnie dziwi dlaczego cały pliczek bsp zajmuje az 4 mb... mapka jest mniejwiecej wielkosci takiej, jak moaj pierwsza, a tam bylo okolo 2 mb

08.07.2002
22:05
[24]

Valencis [ Transmuter ]

Tłumaczę sobie to w ten sposób, że ten level jest cały zatopiony w wielkiej bryle nieba, a to daje dużo zewnętrznych powierchni, na których układa się światło, co musiało zostać zapisane w pliku .BSP. Pewnie długo się to musiało kompilować. Przyznam się, że sam zrobiłem taki level (deathmatch z niego żaden, więc nie publikuję), którego jedynym źródłem światła są opary śmietrci - kompilacja trwała ponad 9 godzin. :)

08.07.2002
22:10
[25]

Requiem [ has aides ]

blah raczej dzisaj nie pogramy - cos sie zwalilo :(

08.07.2002
22:22
[26]

Regis [ ]

To jak nie gracie, to dajcie screeny ! :) Ja chce screenow :)

08.07.2002
22:24
[27]

Valencis [ Transmuter ]

No to się przynajmniej nie wyda, że ja w ogóle grać nie umiem. :))) Żeby było bardziej kolorowo, obrazki z mojego wspomnianego "zamglonego" levelu: 1/3

08.07.2002
22:25
[28]

Valencis [ Transmuter ]

2/2

08.07.2002
22:26
[29]

Valencis [ Transmuter ]

Znowu źle wpisałem numer... 3/3

08.07.2002
22:30
smile
[30]

Valencis [ Transmuter ]

W zaistniałej sytuacji chyba spędzę resztę wieczoru nad rzeczą, która uwiodła mnie nie mniej od Quake'a, czyli BG. :>

08.07.2002
22:32
smile
[31]

Requiem [ has aides ]

whoa.... Valencis... mam prosbe - wyślij mi ją:)))) lubie takie eksperymentalne mapy - a ze screenow widze, ze mapa robi wrazenie!

08.07.2002
22:49
smile
[32]

Requiem [ has aides ]

...o ile duzo nie zajmuje:))

08.07.2002
23:22
smile
[33]

Maciak [ Pretorianin ]

WIELKIE dzieki za recenzje mej mapki :-)))) niestety jusch jej nie naprawie bo jusch dość dawno niekcący ją usunęłem (plik "map")a z resztą ja ją zrobiłem z nudów, ale te wasze (reqiema narazie) są po prostu miodne, tyle co ja naściągałem sie mapek z zagranicznych serverów to.... co w 3-cią mozna było pograć, a co 5-ta miała wporzo klimat :-( . Valencis mozesz mi pszysłać pare swoich ???? :-)))))

08.07.2002
23:23
[34]

Maciak [ Pretorianin ]

ps zaden U czy UT nie dorównuje kilmatem i grywalnością quakom :-PPP

08.07.2002
23:33
[35]

Regis [ ]

Maciak --> Jasne ze nie dorownuje, bo poco rownac w dol, jak mozna takiego Kwaka wyprzedzic o dwie dlugosci :) Ale tak na serio: Uwazam ze na pewno Q3 ma lepsza grafe i ciekawsze scenerie "gotyckie", ale IMHO nic nie przebije U:T w grywalnosci i jakosci poziomow "kosmicznych" . Ale gusta sa rozne. Niezaleznie od wszystkiego z checia bym porobil mapy do kwaka i wogole w niego pogral :)

08.07.2002
23:47
smile
[36]

Maciak [ Pretorianin ]

Regis--> oo tu masz racje GUSTA są rózne !! rozumiem ze ut moze sie podobać, pewnie jak bym dłuzej w niego grał to ... moze(słyszałem ze jest yakis nowY mod do ut przerabjający go na mą ulubioną gierce thief'a :-)))), ale mam kumpla który wciąż nagaduje na quaka 3 ze jest cieńki i nudny ( takie tam) a cały czas gra w ut chwaląć go podniebiosa ( i to mnie niesamowicie i nieziemsko wqrw**), wiec nabyłem uprzedzeń :-))))

09.07.2002
00:25
[37]

Requiem [ has aides ]

ej panowie! nie chcemy tu zadnych walk ut vs q3, prawda Valencis? :) ten temat tylko na mapki:)

09.07.2002
00:36
smile
[38]

Maciak [ Pretorianin ]

no tak :-P jusch nie bede :-P

09.07.2002
00:39
smile
[39]

Requiem [ has aides ]

trzymam za... słowo

09.07.2002
00:40
[40]

Valencis [ Transmuter ]

No tak, jakkolwiek o UT wiem tylko tyle, że kiedyś przeszedłem sesję dla pojedynczego gracza. :) Maciak --> Z mojego dorobku artystycznego bynajmniej nie wynika bym był doświadczonym maperem. :) Ale wyślę Ci to i owo. Requiem --> Wrażenie robi tylko czas kompilacji, ale sam oceń.

09.07.2002
00:46
[41]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem --> Duża? 300 kilo. :)

09.07.2002
01:11
[42]

Requiem [ has aides ]

ok:) poprosze o kopie:))

09.07.2002
01:14
[43]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem, Maciak --> Sprawdźcie skrzynki.

09.07.2002
01:45
[44]

Requiem [ has aides ]

huh, ale tam czerwono - ale extra to wyglada, powaznie:))

09.07.2002
09:40
[45]

Regis [ ]

Zarzuccie screenami ! :) Nie lubie jak wszyscy o czyms mowia, a ja nie wiem o czym :) A co do ewentualnych dyskusji na temt: "O wyzszosci UT nad Qwakiem, czy na odwrot" , to juz nie bede :) To bylo tylko wyjasnienie co sie komu podoba (szczegolnie w kwestii wizualnej, co taze jest spokrewnione z robieniem mapek) :) Ale mniejsza z tym ! Dajcie screeny :)

09.07.2002
09:56
[46]

maciek_ssi [ pro evolutioned ]

Macie jakieś swoje mapy ? Ślijcie na skrzynkę [email protected]. Mogą być w formacie *.map.

09.07.2002
12:11
[47]

Requiem [ has aides ]

Regis: screeny juz były:)) popatrz wyzej - te 3 czerwone co amiescil valencis:) ciek_ssi: mówisz powaznie, czy jaja se robisz?

09.07.2002
12:17
smile
[48]

maciek_ssi [ pro evolutioned ]

Requiem: powaga !! .Kiedyś bawiłem sie radiantem nie tylko do q3 ale tez do wolfa i mohaa

09.07.2002
18:41
smile
[49]

Requiem [ has aides ]

ok, sorry:) ale ostatnio wiekszosc "nowych" na forum sobie jaja robi:) a moje mapki znajdziesz na requiem.and.pl -- tymczasem zaczalem kolejna mapke:) narazie robie z jednakowej tekstury - bo rozmieszczam pomieszczenia:) potem dodam tekstury i detale. Tymczasem... screen ->

09.07.2002
18:59
smile
[50]

Valencis [ Transmuter ]

To mi przypomina moją ostatnia produkcję we wczesnym stadium (teraz wygląda tak: rysunek). Ja osobiście, jeśli robię projekt, to na papierze, a planszę robie już z uwzględnieniem pewnej ilości detali.

09.07.2002
22:46
[51]

Requiem [ has aides ]

heh, rzeczywiscie:))

09.07.2002
23:07
smile
[52]

Requiem [ has aides ]

hmm a moze zrobimy cos w stylu tej mapki 24-godzinnej, ALE, zeby to bylo jak najwyzsza mapka, z zachowaniem ładu i grywalnosci (cos w stylu wyyysokiej wiezy) najlepiej na fulla wysokosci w radiancie:) co Ty na to? :)

09.07.2002
23:19
[53]

luk14133 [ Legionista ]

Czesc! Potrzebuje grafikow w radiancie. Troszke wiecej info na: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=587663 Pozdrowienia!

10.07.2002
11:31
[54]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem --> Wysoka wieża... czy ja wiem, możemy spróbować. Ale jak to sobie wyobrażasz - tylo wnętrze, czy to co na zewnątrz także? I czy taka o budowie wielokondygnacyjnej, czy o luźnej?

10.07.2002
12:54
[55]

następny [ Rekrut ]

mam pytanie skad mozna sciagnac program do robienia map do q3arena?

10.07.2002
12:58
[56]

następny [ Rekrut ]

a sorry to jest w 1 licscie

10.07.2002
13:01
smile
[57]

maciek_ssi [ pro evolutioned ]

moge sie dolaczyc do projektu map - nie mam tylko jak wam pokazac czegos bo wszystko co mialem to poszlo sie ostatnio dyskiem

10.07.2002
13:06
smile
[58]

Regis [ ]

boooooze...... A zobacz na pierwszy post w tym watku...

10.07.2002
13:06
smile
[59]

Regis [ ]

nastepny --> wlasnie :)

10.07.2002
17:31
smile
[60]

Requiem [ has aides ]

uhhh ale sie dzisiaj wyspałem:)) Valencis: hmm raczej tylko wnetrze (najwyzej okna z niebem:) oraz wielokondygnacyjna... ale to narazie była tylko mysl:))

10.07.2002
23:18
smile
[61]

Maciak [ Pretorianin ]

Valencis ---> mam ostatnio problem ze skrzynką na "spejsie" i .. udało mi sie zciagnąć tylko valncsdm3 :-((( jak by ci to nie sprawiło problemu prześli pozostałe dwie na "[email protected]" :-) a co do tamtej to wg mnie ma bardzo dobrą grywalność i spoko światła ale trochi nie podoba mi to mieszanie stylu gotyckiego ze futurystycznym, ale to tylko mój gust.

10.07.2002
23:38
[62]

Valencis [ Transmuter ]

Maciak --> Wysłałem Ci jeszcze raz valncsdm4 i valncstourney1. Na valncsdm3 ważne było dla mnie maksymalne zróżnicowanie pomieszczeń, bo to moja pierwsza mapa, która nie miała składać się z kilku identycznie oteksturowanych pokoi, a tak wyglądały valncsdm1 i valncsdm2 (nigdy nie rozpowszechniałem tamtych produkcji, bo prawdę mówiąc są do niczego, ale ja związałem się z nimi emocjonalnie. Niestety, pewnego dnia, poszedł mi dysk i jedyne kopie tych plansz przepadły). Do valncsdm3 i valncsdm4 nie mam plików .MAP, a też szkoda, bo nauczyłem się jak poprawić wiele błędów, które tam się pojawiły. Tak naprawdę to, żeby valncsdm3 mnie zadowalało, musiałbym je zrobić od nowa.

11.07.2002
03:02
[63]

Requiem [ has aides ]

to ja wrzuce pare spoilerów:) btw: narazie zrobilem wszystko jedną tekstura, bo rozmieszam pomieszczenia:) screeny: 1/3

11.07.2002
03:03
[64]

Requiem [ has aides ]

2/3

11.07.2002
03:03
[65]

Requiem [ has aides ]

3/3

11.07.2002
15:16
[66]

Requiem [ has aides ]

hyh skoinczylem teraz czeka mnie mozolna praca, jaką jest układanie tekstur, a potem szczegolów...

13.07.2002
18:54
smile
[67]

Requiem [ has aides ]

ale cisza...

13.07.2002
20:36
[68]

Valencis [ Transmuter ]

Trudno mi zrobić coś, czego jeszcze nie było. Na razie zrobiłem kawałek nowej planszy (rysunek), ale nie wiem, czy będę nad nia dalej pracować.

13.07.2002
21:14
[69]

Valencis [ Transmuter ]

Nie wyszło ładnie. Może teraz jest lepiej?

13.07.2002
21:50
[70]

Requiem [ has aides ]

whoa, fajna skarpa:)

14.07.2002
16:46
smile
[71]

Valencis [ Transmuter ]

Trochę popracowałem nad moim levelem i daję nowy screenshot --->

19.07.2002
19:17
smile
[72]

Requiem [ has aides ]

widze fajny zameczek Ci wyszedł:) jesli to cos konkretnego, to jak zwykle prosze o kopie:)) (lubie ogladac nowe mapki:) a tymczasem zeby odswiezyc wątek dam screena z jednego z pomieszczen mojej nowej mapki

20.07.2002
01:21
[73]

Requiem [ has aides ]

cholera... nie wytrzymam dzisiaj 40° C w domu... ehh ide spac chyba na balkonie

22.07.2002
23:21
[74]

Requiem [ has aides ]

Valencis, zyjesz? :) moja mapke, z ktorej pokazywalem screena mozna juz zessac na https://q3arena.gry.wp.pl/pcmz - w dziale "BETA corner" - to wersja (jak mowi nazwa działu) BETA i wszystkie opinie co do zmian beda mile widziane oficjalna wersja wyjdzie za tydzien:)

23.07.2002
00:13
smile
[75]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem --> Właśnie... wróciłem z wakacji (). Przepraszam, że Cię nie ostrzegłem, że wyjeżdżam.

23.07.2002
00:21
smile
[76]

Requiem [ has aides ]

oo miło:) mam nadzieje ze były udane:)

23.07.2002
00:35
[77]

Valencis [ Transmuter ]

Właściwie to nie - wynajmowałem jakąś ciemną celę i w ogóle było obrzydliwie nudno, dlatego skróciłem sobie pobyt o jakieś 60 %. :)

23.07.2002
00:55
smile
[78]

Requiem [ has aides ]

ahaa:))

27.07.2002
21:26
[79]

Requiem [ has aides ]

hyh, wlasnie robie ta wieze, o ktorej wspominalem:)

27.07.2002
21:35
smile
[80]

Requiem [ has aides ]

zapomniałem screena - ponury widoczek

27.07.2002
22:09
smile
[81]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem --> Najniższe piętro? Takie ciemne i zazielenione oteksturowanie dałbym do lochu całego zalanego wodą.

27.07.2002
22:16
smile
[82]

Requiem [ has aides ]

umiesz czytać mi w myślach? widać tak:)) bo to włąsnie loch zalany wodą:))))) (ten otwor na gorze to wyjscie:)

28.07.2002
02:18
smile
[83]

Requiem [ has aides ]

przed spaniem rzuce dwoma screenami:) 1 -->

28.07.2002
02:19
smile
[84]

Requiem [ has aides ]

2 -->

28.07.2002
14:13
[85]

Requiem [ has aides ]

yhh wlasnie wstalem:) Valencis, czy moglbys wyslac mi level ten z zameczkiem? (screeny z [14.07.2002] 16:46) z gory dzieki:))

28.07.2002
14:55
[86]

Valencis [ Transmuter ]

Na pewno natychmiasyt bym Ci przesłał tą planszę, o której mowisz, gdybym ja skonczył, ale ona jest ledwo zaczęta, a ostatnio nie mam za bardzo natchnienia, żeby ją ukończyć. ps. Ja byłem jakieś pół godziny szybszy. :)

28.07.2002
16:31
[87]

Requiem [ has aides ]

aaa:) to chyba, ze;)

28.07.2002
16:33
[88]

Requiem [ has aides ]

aa zapomnailem zapytac: czy widziałes juz moj nowy level? :)

28.07.2002
17:30
smile
[89]

Requiem [ has aides ]

yy to ja rzuce nowym screenem:)

28.07.2002
17:40
[90]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem --> Przyznam się, że zapoznałem się z reqdm2 dopiero teraz (wcześniej nie umiałem go znaleźć (), nie wiem jak to się stało). Level ma ciekawy... no może nie do końca, bo brak w nim jakiegoś konkretnego centrum, projekt, w każdym razie dosyć zawiły (dla mnie zawiłe jest wszystko, czego nie można sobie wyobrazić spoglądając tylko na widok z góry :)), a na pewno trudny. Wykonanie jest ekhm... takie sobie - za bardzo jednolite oteksturowanie, do tego mało misc_modeli (te nowoczesne lampy trochę się gryzą ze średniowiecznym klimatem, ponadto, to trochę za małe misc_modele jak na takie duże i mało urozmaicone ściany). Proponuję zmienić oświetlenie na ciemniejsze i bardziej kolorowe, do tego, zmienić tekstury lamp tu i ówdzie, żeby bardziej do siebie pasowały. Co do dalej idących zmian - przebudować rynny padów, żeby bardziej się wyróżniały. ps. Jak wejść po Quad Damage? Ja do tego potrzebuje odpalić rakietę w podłogę i potem jeszcze jedną w ścianę, dopiero wtedy mnie unosi wystarczająco wysoko (cokolwiek mnie ten zabieg nie zawsze się udaje). Da się tam wejść jednym rocket jumpem? --- Screenshot z Twojego ostatniego posta wygląda obiecująco - mogę mieć tylko uwagę do tego ekranu wystającego ze ściany - sądzę, że takie monitory lepiej się prezentują, gdy zwisają z sufitu (tak jak np. na q3dm12 w pokoju z railgunem).

28.07.2002
17:45
[91]

Vein [ Sannin ]

ludzie czytace mi w myslach od czasow Q1 myslalem nad mapa taa ze wyglada ja baaaardzo wysoka wierza wielokondygnacyjna, z lochami zalaymi woa, myslale tesh zeby coraz wyzej byly coraz leprze bronie....

28.07.2002
18:40
[92]

Requiem [ has aides ]

Valencis : rzeczywiscie, reqdm2 wyszedł dosyć słabo. Dzieki za porady, postaram sie poprawic:) ado quada da sie tylko na rakiecie wskoczyc:)

28.07.2002
20:16
smile
[93]

Requiem [ has aides ]

hej, valencis, mam niecodzienne pytanie: czy moze wiesz co to za tekstura i gdzie ją mozna znalesc w q3? -------> szukam juz pol ghodziny i chyba slepy jestem:/

28.07.2002
20:21
[94]

Maciak [ Pretorianin ]

Joł Requiem, Valencis.. dostałem sie wrescie do sztywniaka ... kidyś musimy zagrac w q3

28.07.2002
20:22
smile
[95]

Maciak [ Pretorianin ]

jutro moze sie odezwe :-)

28.07.2002
20:27
[96]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem --> base\base_ceiling\metceil1d.jpg, zgadłem?

28.07.2002
20:40
[97]

Requiem [ has aides ]

nie mam base_ceiling :(

28.07.2002
20:41
[98]

Requiem [ has aides ]

tzn mam w pak1 ale w radiancie ni mam:(

28.07.2002
20:44
[99]

Requiem [ has aides ]

o, w q3 radiancie, po odznaczeniu "shader.txt only" jest:)

28.07.2002
20:46
[100]

Requiem [ has aides ]

ha, mam:) oszukalem GTA radianta i wstawilem teksturke z q3 radianta;)

28.07.2002
20:47
smile
[101]

Requiem [ has aides ]

kurde, 5 postow pod rzad:) zakladam nowy wątek

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.