GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

odtwarzacz mp3 nie chce sie wlaczyc

04.01.2007
20:15
smile
[1]

RRAB [ Centurion ]

odtwarzacz mp3 nie chce sie wlaczyc

kupilem odtwarzacz mp3 128 mb i nie chce mi sie wgule wlaczyc.co moze byc tego przyczyna??

04.01.2007
20:19
[2]

artur09 [ Centurion ]

bateria

04.01.2007
20:20
[3]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

Podłłącz go do kompa i sprawd czy się włącza.

04.01.2007
20:24
smile
[4]

RRAB [ Centurion ]

jak podlacze do kompa to moge wszystko wrzucac na nia a jak nie jest podlaczona to nie da sie jej wlaczyc

04.01.2007
20:32
[5]

I.G.I [ |PL|-->I.G.I<-- ]

Mam Podobny Problem z Moim Creative MuVo TX 256Mb. Mianowicie Gdy Podłączam Go Do Kompa Wszystko Gra, Ale Gdy Chce Go Uruchomić Owszem Działa, Ale Zaraz Potrafi Się Wyłączyć (Lub Wogóle Się Nie Włączy, Albo Działa Nawet 2 Godziny i Potrafi Się Wyłączyć Czyli Złośliwość Rzeczy Martwych...). Wie Ktoś Co To Może Być? Napewno Nie Bateria, Bo Sprawdzałem i Napięcie Jest Takie Jak Powinno Czyli 1,5V

04.01.2007
20:37
smile
[6]

RRAB [ Centurion ]

moj wogule sie nie wlacza...dopiero pod kompem a tak ni huja

04.01.2007
20:38
[7]

Siepet [ Generaďż˝ ]

Zobacz czy masz wyłączoną blokadę klawiszy, mój też się nie włącza jak mam to włączone :P

04.01.2007
20:38
[8]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

A czy jak jest podłączony do kompa to da sie z niego słuchać muzy?
Jeżeli tak to najzwyczajniej w świecie, bateria jest wyładowana.

04.01.2007
20:39
[9]

mycha921 [ Potępiony ]

Albo bateria padła albo jest zablokowany hold'em

04.01.2007
20:39
[10]

RRAB [ Centurion ]

nie da sie sluchac muzy

04.01.2007
20:42
[11]

RRAB [ Centurion ]

mam nowiutka baterie

04.01.2007
20:46
[12]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

Nowa bateria też może być uszkodzona.
Zrób tak: podłącz przez USB odtwarzacz do kompa i spróbuj włączyć playera. Jeżeli będzie działał to znaczy, że znim jest wszystko w porządku.

04.01.2007
20:52
[13]

RRAB [ Centurion ]

juz na paru bateriach probowalem.a moj odtwarzacz podlacza sie caly nie przez kabel usb

04.01.2007
20:54
[14]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

To nie ma znaczenia czy go podłąćzasz przez kabel czy bezpośrednio. Napisz wkońcu czy da się słuchać z niego muzy, gdy jest podłączony do kompa.

04.01.2007
20:56
[15]

RRAB [ Centurion ]

nie da sie muzy sluchac jak jest podlaczony do kompa

04.01.2007
21:02
[16]

SpaceCowboy [ Jenerał ]

Napisz co to za model, gdzie go kupiłeś, czy wgrywałeś ostatnio jakiś firmware do niego, itp.

04.01.2007
21:03
[17]

RRAB [ Centurion ]

to taki zwykly odtwarzacz.taki najwyklejszy

04.01.2007
21:06
[18]

infernus67 [ Prezes Misiura ]

A kupiłeś go w sklepie czy w necie? Jeżeli w necie to podaj linka.
Czy to coś w stylu tego:

04.01.2007
21:07
smile
[19]

RRAB [ Centurion ]

stara mi z anglii przywiozla i od poczatku byl taki

04.01.2007
21:08
[20]

RRAB [ Centurion ]



taki sam jak ten tylko ze moj ma 128 mb

04.01.2007
21:09
[21]

Rasta' [ Pretorianin ]

No ale jaki Ci przywiozła, taki jak na allegro ? :>

spoiler start


WALNIJ MłOTKIEM


spoiler stop

04.01.2007
21:10
[22]

mannan [ Max Payne is the best ]

RRAB----->jakiej firmy?

04.01.2007
21:11
[23]

RRAB [ Centurion ]

no taki sam tylko ze z pamiecia 128 mb.a jest tej samej firmy co na allegro

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.