GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

silent hill 4

31.12.2006
16:11
[1]

Bobi222 [ Junior ]

silent hill 4

mam problem,nie wiem co zrobic,jestem na poziomie swiat budynkow 2,mam kota w klatce,swieczki sie pala w torcie,kula bilardowa jest na stole,zostala mi pileczka,z ktora nie wiem co zrobic,za sklepem zoologicznym chodze po suficie, czy tak ma byc?,zegar nie tyka,nie wiem czemu,gram na podstawie waszego poradnika,pomocy,co mam jeszcze zrobic aby zegar tykal?pozdrawiam

31.12.2006
16:54
[2]

Bobi222 [ Junior ]

kto mi pomoze?

31.12.2006
16:56
[3]

mirencjum [ operator kursora ]

Sprawdzałem w poradniku. Przecież jest opisane dokładnie co robić i gdzie iść.

31.12.2006
17:38
[4]

Bobi222 [ Junior ]

Ponownie trafisz pod gołe niebo. Zejdź po schodach na dół i przejdź przez znajdujące się tam drzwi. Następnie przejdź przez przejście z zawieszonym zegarem, który teraz już tyka.

nie rozumiem ponownie trafisz pod gole niebo,jak przejde przez drzwi z zoologicznego sklepu to bede w pomieszczeniu z zegarem ,ktory ma tykac a u mnie nie tyka,czy 4 znalezione przedmiotytrzeba gdzies zostawic,bo zostala mi pileczka siatkowa volleyball,i jedno pytanko jeszcze,czy w pomieszczeniu z zegarem,tam gdzie sa naboje do wziecia,chodze glowa w dol po suficie z eillen?pozdrawiam







31.12.2006
18:01
[5]

mirencjum [ operator kursora ]

Wróć się do windy gdzie czeka na Ciebie Eileen. Wyjdź z niej, podnieś świętą świecę i wejdź
do drugiej windy. Wjedź na samą górę (top floor) i wyjdź przez drzwi na północy. Zabierz
naboje do rewolweru, wróć do windy i wyjdź przez drugie drzwi. Po drodze zabierz napój i
wejdź schodami na górę. Znajdziesz się w znanym już sobie sklepie sportowym. Piłkę
siatkową włóż do koszyka z innymi piłkami. Z kontuaru zabierz świeczki tortowe (cake
candles), a z podłogi kij do golfa (3-wood). Wyjdź przez drzwi na południu. Z następnego
pomieszczenia zabierz świętą świecę i idź dalej. Wejdź po schodach na górę. W mieszkaniu
zabierz kotka (stuffed cat) i umieść świeczki na torcie. Wyjdź przez południowe drzwi. Ta
droga prowadzi do miejsca, w którym pojawiłeś się gdy byłeś tu po raz pierwszy. Po
drodze do portalu zabierz napój, świętą świecę i kij golfowy (driver). Wskocz na chwilę do
pokoju jak jesteś za bardzo obładowany. Wróć do sklepu sportowego i wejdź w drzwi na
północnej ścianie. Po krótkiej wędrówce powinieneś się znaleźć w sklepie zoologicznym.
Podnieś napój i amunicję i włóż kotka do klatki. Powinieneś usłyszeć dźwięk zegara. Wyjdź
ze sklepu drugim wyjściem. Gdy znajdziesz się w pomieszczeniu z podjazdami pod drzwi,
przejdź przez drzwi z zegarem. Teraz musisz przeć naprzód, aż znajdziesz się na znanych Ci
lokacjach. Ponownie udaj się do baru i wpisz kod do drzwi (nowy numer Telefonu to 555-
4890, a szyfr jak pamiętasz to cztery ostatnie cyfry). Za drzwiami czeka Cię długa droga w
dół. Na samym dole weź apteczkę i przekrocz drzwi z symbolem kultu. Znajdziesz się sali w
której na ścianach opuszczają się i podnoszą monstra. Napis na drzwiach po drugiej stronie

Trochę się już pogubiłem, piłkę masz położyć do koszyka z innymi piłkami.

31.12.2006
18:23
[6]

Bobi222 [ Junior ]

dzieki,juz mam,to przez ta pilke

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.