GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pulpit - Zwierciadło Duszy |cz. 102|

30.12.2006
16:17
[1]

qweks [ Ignis Lentus ]

Pulpit - Zwierciadło Duszy |cz. 102|

Najczęściej używane linki:









- upload

Najczęściej używane programy:

Uxthemepatcher - Łatka zmieniająca style Windows Xp.
Window Blinds - Zmienia style, ma znacznie większe możliwości niż Uxthemepatcher.
Desktop Sidbar - Generuje pasek zadań na, którym można umieścić min. zegar, monitor cpu, stan pogody i wszelkie najpotrzebniejsze skróty.
Y'z dock , Object dock - generuje pasek skrótów Mac'a
RocketDock - Pełni taka samą funkcję jak powyższy z małą różnica - jest w wersji polskiej.
Style xp - Zmiana i tworzenie własnych themów, niestety shareware
Icon Packager - Zmiana ogólnej wizualizacji wszystkich ikon za pomocą poręcznych themów.
Tweak Xp - Wszystkie najpotrzebniejsze funkcje windowsa w jednym programie, niezbędny:)
LClock - Zastępuje zegar windowsa z paska zadań na nieco bardziej estetyczny.
Kapsules - Generuje obiekty obrazujące podgląd systemu tj. monitor cpu,stan baterii (przydatne przy laptopach) powierzchnię dysków itp.
Rainmeter - Pozwala na analize stanu wykorzystania pamięci, procesora, wolnej przestrzeni dyskowej. Ponadto umożliwia monitowanie warunków atmosferycznych.
Aston Shell- Generuje wirtualny pulpit zmieniając jego wygląd, nie tylko okien i paska zadań.
Google desktop - Służy do wyszukiwania danych zgromadzonych na komputerze m.in. mail'i, muzyki, obrazów oraz kont Gmail, stron internetowych i nie tylko.

FAQ:

Jak usunąć ikonę kosza z pulpitu?

Tweak xp>dostosuj windows> dostosuj win I>dostosuj pulpit> odznaczasz kosz

lub w rejestrze
START - > Uruchom -> Regedit (pamiętaj o kopi zapasowej)

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\explorer\Desktop\NameSpace\ i usuwamy klucz
‹645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E›. Teraz odświerzamy pulpit i juz na pulpicie nie ma kosza.

Jak przerobić wizualnie XP na Vistę?



Optymalizacja i odchudzanie XP, Oraz tips'n'tricks'n'fix




Link do poprzedniej części:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5777977&N=1


Prosimy o czytanie wstępniaka, co pozwoli uniknąć zadawaniania niepotrzebnych pytań.

30.12.2006
16:31
smile
[2]

Gorillaz 2-D [ Przydupas Yoghurta ]

Pierwszy !

30.12.2006
16:35
smile
[3]

Scarface. [ Konsul ]

Drugi :P!

30.12.2006
16:37
smile
[4]

Taikun44 [ Emissary Of Death ]

>> dawno mnie tu nie było :)

30.12.2006
16:59
smile
[5]

Yuri the Crusader [ GUNDAM Pilot ]

Ten sam temat co ostatnio ale w innej wersji

30.12.2006
17:31
smile
[6]

krzynier [ krzynier ]

Scarface. -> Nie razi Cię w oczy tak jasna tapeta? :)

A to mój pulpit.

30.12.2006
17:41
[7]

Scarface. [ Konsul ]

Krzynier->nie

30.12.2006
17:43
smile
[8]

Delilah [ Centurion ]

A to moj kochany pulpit :)
Prawda, ze fajny? :D
Pozdro

30.12.2006
17:47
[9]

Weakando [ Senator ]

:)

30.12.2006
18:25
[10]

Igierr [ Warrior ]

sylwestrowa tapetka:)
Weakando, mogę prosić tapetke na [email protected]

30.12.2006
20:27
smile
[11]

domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

Weakando--> ja też poproszę tapetkę na [email protected]

30.12.2006
20:30
[12]

domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

------->

30.12.2006
20:50
smile
[13]

domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

mam pytanie:
pobrałem sobie z neta ikon i niewiem jak jes zainstalować albo gdzie je wkleić???
wiecie może co mam zrobić???
z góry wielkie dzięki

30.12.2006
20:59
[14]

qweks [ Ignis Lentus ]

Jeżeli są w PNG to przez Iconpackager w zakładce icon and cursors lub prawym na ikonę> właściwości> zmień ikonę czy coś w tym guście. Polecam jednak IconPackager'a.

30.12.2006
22:52
smile
[15]

ProteZ [ Żinerall ]

Coś mi sie stało z tym termometrem na komputerze,wyłączyłem gothica 3 i zobaczyłem że termometra nie ma. Co mam zrobić żeby był znowu ? Taki sam termometr jest na zdjęciu pulpitu domina12

30.12.2006
23:08
[16]

blackhood [ Jedi Knight ]

Wśród ikon na pasku startu z prawej strony powinna być ikona Yahoo! Widget Engine, klikasz ją PPM wybierasz Recent Widgets i tam powinno być Yahoo Weather, które klikasz LPM. Spróbuj wejść w opcje czyli PPM na "termometrze" i wybierz Widget Preferences, tam kliknij save i zamknij to okno. Teraz zamknij "termometr", czyli PPM i Close Widget i następnie uruchom go ponownie tak jak napisałem wcześniej. Mi na początku cały czas otwierał się na środku ekranu i to mi pomogło.

30.12.2006
23:15
smile
[17]

ProteZ [ Żinerall ]

Udało sie dzienki blackhood

31.12.2006
04:50
[18]

xircom [ Generał ]

klasyczny pulpit, tym razem XP.

31.12.2006
13:14
[19]

Igierr [ Warrior ]

ma ktoś może taką ikone??
jeżeli tak to prosze na mój mail

31.12.2006
13:22
[20]

Kazuya_3 [ Konsul ]

ja może nie mam tuningowanego pulpitu, ale pokazac zawsze można :-)

i może jest troche jasna tapetka, ale dopiero dzisiaj zmieniłem bo zaczołem grac w FFX. (zawse czarną miałem)

31.12.2006
13:29
smile
[21]

Kazuya_3 [ Konsul ]

no to zdjęcia nie dam bo mi sie cos muli. :( ale mże innym razem.

31.12.2006
16:01
smile
[22]

Igierr [ Warrior ]

można przerobić obraz PNG na ikone??

31.12.2006
16:02
[23]

kasztaneczuszek [ Legend ]

Google sie popsuły igierr??

01.01.2007
18:57
smile
[24]

domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

------>
nowe ikonki:)

01.01.2007
23:11
[25]

blackhood [ Jedi Knight ]

01.01.2007
23:24
[26]

Felixian [ Centurion ]

Domin12---> Z kąd masz pogode na pulpicie :) ?

02.01.2007
07:43
[27]

ProteZ [ Żinerall ]

blackhood z kąd wziełeś ten kalendarz w prawym dolnym rogu ekranu ?

02.01.2007
07:44
[28]

ProteZ [ Żinerall ]

Felixian trzeba ściągnąć z internetu

02.01.2007
14:38
smile
[29]

domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

Felixian--> ramka z pogodą to Yahoo! Widget Engine

02.01.2007
14:40
[30]

blackhood [ Jedi Knight ]

ProteZ trzeba ściągnąć z internetu

02.01.2007
15:27
[31]

Igierr [ Warrior ]

->

02.01.2007
18:56
smile
[32]

domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

igierr-->fajny pulpit
ja dam swój innym razem moze jutro

03.01.2007
09:52
[33]

NewGravedigger [ spokooj grabarza ]

pytanie mam.

Wygasł mi Window Blinds, po 60 dniach. używacie coś za niego czy robicie coś innego?

03.01.2007
15:07
[34]

Igierr [ Warrior ]

NewGravedigger->reinstal nie działa?

03.01.2007
16:51
[35]

NewGravedigger [ spokooj grabarza ]

widocznie mi coś w rejestrze zostawia, bo reinstalce jest to samo... Wy nie macie z tym problemu?

03.01.2007
17:24
[36]

domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

NewGravedigger------> u mnie będzie to samo za ok. 45 dni

spoiler start

chyba że ściągnę cracka.

spoiler stop

03.01.2007
20:11
[37]

NewGravedigger [ spokooj grabarza ]

jakoś znaleźć nie mogłem, chociaż się starałem jak nie wiem.

04.01.2007
14:43
smile
[38]

oski 34 [ Konsul ]

mam nowy skin z winampa

04.01.2007
14:56
smile
[39]

Foks!k [ Medyk ]

qweks, Scarface. igierr >> Poprosze wasze tapetki na [email protected]

04.01.2007
14:59
smile
[40]

elv33 [ Konsul ]

Jak się nazywa ten program do pogody ??

04.01.2007
17:34
[41]

domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

elv33--->ten program do pogody to Yahoo! Widget Engine zassij go sobie z neta:)

05.01.2007
11:18
[42]

Igierr [ Warrior ]

Foks!k->
wysłane

05.01.2007
12:15
[43]

PunkNotDead [ Lion of Judah ]

moje maleństwo :) wczoraj się pobawiłem

05.01.2007
22:13
smile
[44]

winner [ Generał ]

a tu moje maleństwo :]

PNG (~1,4 MB)

05.01.2007
22:18
smile
[45]

ruutek [ Pretorianin ]

qweks i Weakando poproszę o tapetki na @ jeżeli to nieproblem :) Z góry thx.

06.01.2007
13:51
smile
[46]

fu-gee-la [ WOLF Regrav. ]

skonczylo mi sie miejsce na pulpicie! czy analogicznie skonczylo sie rowniez miejsce w mojej duszy?

06.01.2007
14:08
[47]

Valtor [ Amerykanista ]

qweks ---> Baaardzo proszę o tapetkę na maila!!!! :)

[email protected]

06.01.2007
14:13
[48]

qweks [ Ignis Lentus ]

Foksik, Rutek, Valtor-> Polecam także inne prace usera

Pozdrawiam.

06.01.2007
14:25
smile
[49]

Valtor [ Amerykanista ]

Dzięki serdeczne

07.01.2007
17:25
smile
[50]

Scarface. [ Konsul ]

W tej grze jest taki niepowtarzalny klimat....

07.01.2007
18:31
[51]

Igierr [ Warrior ]

->

07.01.2007
18:41
[52]

domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

-->

07.01.2007
20:10
[53]

Snopek89 [ Pretorianin ]

=>

07.01.2007
20:20
[54]

ProteZ [ Żinerall ]

jak zamątować ten obraz z boku ??

07.01.2007
20:22
[55]

arturszyma [ Pretorianin ]

Scarface wyślij tapetę na [email protected], tą "MAFIA".

08.01.2007
15:54
[56]

domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

====>

08.01.2007
16:03
smile
[57]

elv33 [ Konsul ]

domin12==> dzięki :D

08.01.2007
16:56
smile
[58]

domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

elv33-->niema za co:)

08.01.2007
19:04
smile
[59]

©®© [ Generał ]

Dawno sie nie chwaliłem :) >>>

08.01.2007
19:06
smile
[60]

kasztaneczuszek [ Legend ]

sesja = bajzel na pulpicie :D

08.01.2007
23:18
[61]

MaZZeo [ LoL AttAcK ]

Nowa tapetka :)

10.01.2007
18:22
smile
[62]

siehu [ Centurion ]

zmiana klimatu :)...

misialem kapke ocenzurować, ale i tak sie ladnie prezentuje ;)

spoiler start
nuuudno samemu na studiach!!! x(
spoiler stop

10.01.2007
23:17
smile
[63]

qweks [ Ignis Lentus ]

Witaj Siehu dawno cię tu nie widziałem. Pozdrawiam

10.01.2007
23:25
[64]

Snopek89 [ Pretorianin ]

MaZZeo--> ślicznaaa :D

moge prosić na maila? [email protected]

11.01.2007
03:40
smile
[65]

winner [ Generał ]

>>

lepsza jakośc obrazka

11.01.2007
07:21
[66]

Frogus121 [ Narkoman GuildWars ]

A to jest mój pulpit :-)

11.01.2007
07:39
smile
[67]

Roxiiiii [ Chorąży ]

winner --> ładna

dasz mi na e - maila [email protected] :P

11.01.2007
07:55
smile
[68]

Gorillaz 2-D [ Przydupas Yoghurta ]

winner ----------> Poproszę na emaila: [email protected]

Btw: Jak wygenerowałeś taki fajny pasek odtwarzania ?? Jaki to program ?? Thx ;)

11.01.2007
13:52
[69]

domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

winner--->ja też poproszę tapetkę na [email protected]

11.01.2007
13:57
[70]

HENIO55 [ Konsul ]

winner mi tez mozesz przeslac :D:D ----> [email protected]

11.01.2007
14:01
smile
[71]

CHESTER80 [ get LOST ]

A oto mój pulpit, im jestem starszy tym bardziej dziecinne lubię tapety :)

11.01.2007
14:13
[72]

Igierr [ Warrior ]

->

11.01.2007
14:37
[73]

anakin235 [ Legionista ]

ja mam cos takiego------>

11.01.2007
15:28
[74]

Ace_2005 [ The Summer ]

New >

11.01.2007
16:10
smile
[75]

Scarface. [ Konsul ]

;]

11.01.2007
16:19
smile
[76]

Michał Raven [ Jeremy Clarkson ]

--------------->

11.01.2007
16:59
[77]

jambond [ The Best Driver ]

---------------------------->
VERY NEW

11.01.2007
17:26
[78]

winner [ Generał ]

tapetka z Porshe dla tych co prosili na maila

11.01.2007
20:35
[79]

domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

----------->

11.01.2007
20:40
[80]

k2o [ !TlEnEk PoTaSu! ]

siehu----> moge prosic taka tapete na [email protected]

11.01.2007
22:02
smile
[81]

...NathaN... [ The Godfather ]

To tylko chwilowa tapetka, ale nie zaszkodzi wrzucić ;)

12.01.2007
12:21
smile
[82]

siehu [ Centurion ]

qweks ->a no fakt, musiałem sie uczyc na kolokwia... a teraz jeszcze sie sesja zbliza to jeszcze zadzej zagądam :) pozdro... :)

k2o - poszło...

12.01.2007
14:25
[83]

Sherlock_Holmes16 [ Legionista ]

oto moje cudo :)

12.01.2007
18:04
[84]

Igierr [ Warrior ]

->

12.01.2007
19:47
[85]

Bekam_xD [ Pretorianin ]

Igierr -------> najlepsze

13.01.2007
07:40
[86]

oski 34 [ Konsul ]

MAM WIELKI PROBLEM Z ASTONEM SHELLEM !!!

wychodzi mi jakiś błąd, a jak go wyłącze to wychodzi okno do wpisania hasła z astona .
jak daje odinstaluj to mi nie wchodzi . zablokował mi pół swoich funkcji .

JAK GO USUNĄĆ ??? POMOCY !!!!!!

13.01.2007
07:54
[87]

Foks!k [ Medyk ]

oski > panel sterowania >> dodaj usuń programy>> usuń

13.01.2007
10:23
[88]

MMaaZZii1155 [ Kocham Szwedki ]

new -->

13.01.2007
11:40
smile
[89]

danio697 [ Pretorianin ]

Mój:

13.01.2007
11:41
smile
[90]

polak111 [ T42 ]

Pospolity pulpicik :)

13.01.2007
11:52
[91]

fizla [ Chorąży ]

Jak wy robicie te screeny?

13.01.2007
11:53
[92]

MMaaZZii1155 [ Kocham Szwedki ]

fizla --> jest taki przycisk na klawiaturze nazywa sie print screen :)

13.01.2007
11:54
[93]

jambond [ The Best Driver ]

MMaaZZii1155 ----> zapodasz na E-MAIL : [email protected]pl

13.01.2007
11:57
smile
[94]

Michał Raven [ Jeremy Clarkson ]

Nowy --->

13.01.2007
12:01
[95]

MMaaZZii1155 [ Kocham Szwedki ]

jambond --> poszlo a nawet dorzucilem bonus :]

13.01.2007
12:03
[96]

jambond [ The Best Driver ]

MMaaZZii1155---->odebralem dzięki.

edit: extra bonus.

13.01.2007
12:03
[97]

Igierr [ Warrior ]

MMaaZZii1155->
tez poprosze tapetke + bonus jeśli można
mail w profilu:)

13.01.2007
12:17
[98]

jambond [ The Best Driver ]

new ---------------------------->

edit: OD MMaaZZii1155.

13.01.2007
16:28
smile
[99]

siehu [ Centurion ]

zmiana na coś spokojniejszego :)

13.01.2007
16:31
[100]

fan realu madryt i raula [ Manolito ]

ja na pulpicie mam foty z gier

13.01.2007
16:40
[101]

MMaaZZii1155 [ Kocham Szwedki ]

Igierr poszlo i dostales bonus do bonusu ;]

13.01.2007
17:12
[102]

Igierr [ Warrior ]

MMaaZZii1155->
dziękuje, tapetki bardzo fajne
napewno je wykorzystam->

13.01.2007
17:12
smile
[103]

jjiinn [ Pretorianin ]

domin12 --> Możesz udostępnić Twoja tapetke??!! Bardzo proszę:P

13.01.2007
17:27
[104]

domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

jjiinn--->proszę:)

13.01.2007
17:33
[105]

jjiinn [ Pretorianin ]

domin12 -> chciałem tą tapetkę z posta 12

13.01.2007
17:38
[106]

qweks [ Ignis Lentus ]

Nowa część:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5885226&N=1

13.01.2007
17:41
[107]

domin12 [ JJuuNNiiOOrr ]

jjiinn--------------->:)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.