GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Ile założyliście wątków?

07.07.2002
05:30
[1]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Ile założyliście wątków?

Ja właśnie obliczyłem, że 267! Nawet sie tego nie spodziewałem.

A wy ile?

07.07.2002
05:40
smile
[2]

Yoghurt [ Senator ]

Sporo:) z 10 karczm, ze 30 falloutów, pare Manga i Anime, jakieś inne tematyczne, jakies własne... Nooo, torchę sie znajdzie, może nawet jakieś 100 mi qyjdzie:) Acha, z góry powiadamiam, ze forumowicze pokroju kolosa i kapcyna niech lepiej nie móią ile załozyli wątków, bo to nie ranking największego zakładacza :D

07.07.2002
06:01
smile
[3]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Yoghurt wpisz w "dni wstecz" 999 w "autor wątku" Yoghurt (zakładając że nie zmieniałeś nicka) i wciśnij szukaj - policzysz swoje wątki dokładnie :)

07.07.2002
07:03
[4]

De1 [ Legionista ]

Dni wstecz mozna wpisac do 9000 :› To tak na marginesie :›

07.07.2002
09:13
[5]

diabelek1 [ szczęśliwy ]

38 watkow jam zalozyl...

07.07.2002
09:59
[6]

.:BASIA:. [ Pretorianin ]

ja zaledwie 18...

07.07.2002
10:03
smile
[7]

De1 [ Legionista ]

No to ja sie pochwale (:P)... zalozylem... 0 (zero) watkow... :›

07.07.2002
10:07
smile
[8]

Madril [ I Want To Believe ]

2 :)

07.07.2002
10:20
[9]

Kruk [ In Flames ]

pod pierwszą ksywą: 189 pod drugą: 2 pod trzecią: 28 pod czwartą: 2 pod piątą (jak bana dostałem): 1 obecna: 69 w sumie: 291 wątków

07.07.2002
10:23
[10]

Faolan [ BOHEMA ]

Pod pierwszą: 15 Pod drugą: 21

07.07.2002
10:29
[11]

mateusz2 [ Senator ]

ja mam równo 50:)

07.07.2002
10:51
[12]

abu [ Senator ]

65...... i to nie wiem skad az tyle :P spodziewalem sie ~15 ;))

07.07.2002
10:57
[13]

Sagi [ ]

Ja zakladam malo nowych watkow, dlatego mam zaledwie 16

07.07.2002
11:26
[14]

dev15 [ Konsul ]

znowu durny watek eh masz sie czym chwalic jak sie zaklada takie bzdurne watki

07.07.2002
11:35
[15]

specjalista [ Generał ]

w mojej prawie rocznej karierze forumowicza 0 słownie zero wątków

07.07.2002
11:44
smile
[16]

katom [ Konsul ]

i pomyslec, ze gdyby taki watek zalozyl zwykly smiertelnik;) zostalby zmieszany z blotem, a tak?!...zaledwie jedna karcaca wypowiedz dev15, pod ktora sie oczywisie podpisuje.

07.07.2002
11:51
smile
[17]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

Po 1. Yazz też jest smiertelnikiem (tak mi się wydaje =]) po 2. Akurat ten temat ledwno co zachacza o tzw. "głupiowątkostwo". IMO to jest ciekawsze bo widać ktos statsował (sorry, jak ktoś ma 150+ wątków to cosik nie wierze że wszystkie madre, choćby te karczmy),czy raczej starałsię zakładać mało wątków. Wiec spaliłeś pozdr. BIGos

07.07.2002
11:56
[18]

The Dragon [ Eternal ]

Pod wszystkimi xywkami bedzie w sumie z 70-80

07.07.2002
12:08
[19]

.:BASIA:. [ Pretorianin ]

co do głupich wątków już sama nie wiem co o nich myśleć jedni mówią oby tak dalej jest lepsza zabawa nie jest tak nudno na GOLu a inni mowia ze to bezsensu. teraz juz nie ma normalnych tematów do rozmow...

07.07.2002
12:10
smile
[20]

eeve [ Patrycjószka ]

cztery :)

07.07.2002
12:10
[21]

Annihilator [ ]

całe 62 :) oczywiście 2 to wątki rowerowe, kolejne 2 to spotkanie pijaków :) a reszta już niepamiętam :)

07.07.2002
12:17
smile
[22]

katom [ Konsul ]

Dear bigos! Po 1. ciezko zrozumiec twoja wypowiedz?!, czy ty jestes w ofensywie, czy defensywie yazza;): "IMO to jest ciekawsze bo widać ktos statsował (sorry, jak ktoś ma 150+ wątków to cosik nie wierze że wszystkie madre, choćby te karczmy),czy raczej starałsię zakładać mało wątków." Po 2. pierwszy punkt nie ma zadnego znaczenia;P bowiem nie chodzilo mi o atak yazza, ale obrone "nowych". Po 3. wiec co ja w koncu spalilem??:)

07.07.2002
12:23
smile
[23]

Morbus [ - TRAKER - ]

63 watki nie ma sie co oszukiwac wszystkie sa idiotyczne w sprawie mp3 i roznych badziewi nie ma nic sensownego ale tak wyszlo :) Na Go jestem od pocztaku istnienia i pod pierwsza ksywka zalozylem 7 watkow dziekuje za uwage :)

07.07.2002
12:27
[24]

sergi__ [ Underworld ]

hm dwa i jeden usuniety :))

07.07.2002
12:52
[25]

Kruk [ In Flames ]

Co się czepiacie yazza ? Banda rekrutów i legionistów zakłada mnóstwo głupich wątków, ale wy oczywiście musieliście przyjść tutaj. Widze, że "organizacja poszkodowanych...." wciąż funkcjonuje. no proszę, jest nasza kochana pani BAN-Basia mr. Dev15 - kat zwierząt udana parka

07.07.2002
12:55
[26]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

hie hie 77 beznadziejnych i glupich watkow :). Jestem wrednym statsiarzem. Nabijcie mnie na pal.

07.07.2002
12:58
smile
[27]

mały_miś [ MIŚtyczna MIŚtyfikacja ]

heh, dzieki za ten watek, Yazz - dzieki niemu wzielo mnie na przegladniecie moich poczatkow (no, nie do konca poczatkow, ale to juz niech zostanie moja mala tajemnica;) na forum, az sie lezka kreci w niektorych przypadkach ;'-) I pomyslec, ze na poczatku uchodzilem za prowokatora ;-))) ps: równo 50 watkow

07.07.2002
13:01
smile
[28]

Krzycho [ Konsul ]

Hmmm, jestem długo a nie statsiarzem... Na tym nicku (jako zbanowany)-16 a jako Hamil_Hamster założyłem TYLKO 64 wątki....

07.07.2002
13:03
smile
[29]

Kruk [ In Flames ]

ciekawe ile admin założył ;)

07.07.2002
13:10
[30]

bartek [ ]

Wpiszcie w wyszukiwarke "anonimowy". Ktos ma wiecej? ;))) Swoja droga ja zalozylem na tym forum juz 65 watkow, ale zaden nie byl tak statsiarski jak ten (powaga) :P

07.07.2002
13:10
[31]

DKAY [ Generał ]

Prze pół roku uczestniczenia w życiu forum założyłem 9 wątków - miło powspominać:)

07.07.2002
13:12
[32]

The Dragon [ Eternal ]

bartek - tak kilka z nich jest moich :))

07.07.2002
13:13
smile
[33]

bartek [ ]

"Anonimowy" zalozyl do tej pory 757 watkow... ...co za idiota. (ROTFL, prosze nie psujcie mi zabawy ;))

07.07.2002
13:28
[34]

bartek [ ]

Eee...nikt sie nie dal nabrac? ;))) Ide sie jeszcze dospac bo czuje, ze bredze...

07.07.2002
13:33
[35]

mikhell [ Master of Puppets ]

Ja założyłem 10. I tak dużo, myślałem że około sześciu

07.07.2002
14:15
[36]

Wisien [ Generał ]

Hehe Ja założyłem 3 wątki , ale za to same mądre :PPPPPPPP

07.07.2002
14:45
smile
[37]

Coy2K [ Veteran ]

od sierpnia 2001 tylko 35 :))

07.07.2002
14:56
smile
[38]

Beren [ Senator ]

Ciekawe... czy to, ze watek wyladuje w smietniczku zalezy od tematyki (tudziez jego sensu), czy tez od osoby, ktora go zalozyla ? A moze moderatorzy zagladaja tylko do watkow rekrutow i kilku innych konkretnych osob ? Nie zrozumcie mnie zle - ja po prostu nie widze roznicy miedzy tym watkiem, a np "ile macie postow ?"; jesli ktos widzi, to prosze mnie oswiecic...

07.07.2002
14:58
[39]

Regis [ ]

Ja od lipca 2001 tylko 28 (chyba - ew. 27, bo moglem sie pomylic :) )

07.07.2002
15:00
smile
[40]

Wisien [ Generał ]

Beren -----> Ja też nie widze żadnej różnicy , ale mnie to nie przeszkadza !!! Ani trochę. Niedługo nikt nie będzie zakładał żadnych wątków bo zaraz któś będzie naskakiwał że wątek bezsensowny i wogule .

07.07.2002
15:52
[41]

Requiem [ has aides ]

87 - najwiecej to czesci "wrazenia z GTA3" oraz ten z wiekiem

07.07.2002
16:14
[42]

Beren [ Senator ]

Wisien - ja wcale nie mowie, ze mi to przeszkadza, tylko chodzi mi o ogolnie pojeta sprawiedliwosc czy tez rownosc na tym forum... ktorej w tym momencie imo brakuje...

07.07.2002
16:23
[43]

yazz_aka_maish [ Legend ]

OK, wszytskich których uraziłem moim(i) bezsensownymi wątkami gorąco przepraszam, choć nie widzę w tym nic złego (no dobra niech będzie prawie nic;)) dev15 a także innych zapraszam do tego aby wpisali sobie mój nick w wyszukiwarce i sprawdzili procent moich bezsensownych wątków. Czy to moja wina że gdy mam problem zakładam wątek bo szukam pomocy? Ze gdy znajdę coś fajnego w sieci i chcę się tym podzielić z Wami to też źle? Gdy potrzebuję pomocy w grze, muzyce, miłości, czy przepis na rogaliki z dżemem ;)? Fakt wątków jest dużo ale też czas jaki tu spędzam jest ogromny - praktycznie nie przeglądam innych stron, a że lubię pogadać? No sorry, OK wobec tego postaram się ograniczyć liczbę wątków lub znajdę inne forum i będę dzielił moją "wątkotwórczość" pomiędzy GOL a tamtonowoznalezione...ale nie - ja nie chcę innego forum - forum GOL jest the best. Ale jak już powiedziałem ograniczę się. PEACE!

07.07.2002
16:25
[44]

abu [ Senator ]

a zobaczcie sobie np. watki tygryska :)))

07.07.2002
16:29
[45]

Skater [ Pretorianin ]

ok. 50....

08.07.2002
11:28
[46]

tygrysek [ behemot ]

yazz --> ja załozyłem 274 wątki abu --> co z moimi wątkami jest nie tak ???

08.07.2002
11:39
smile
[47]

thanatos [ ]

jaden,ale za to baaaaaaardzo bezsensowny.

08.07.2002
11:41
smile
[48]

Garak [ Szpieg ]

Jestem na forum ponad rok - zalozylem w tym czasie 19 watkow z tego 10 bylo o muzyce w grach (Jaka to melodia)

08.07.2002
11:59
[49]

Korgan [ łoś ]

założeyłem 7 w tym 3 częśći BG2 i jedna BG1 oraz dwa z kłąpotem w grze i jeden dla Kolosa:)

08.07.2002
12:03
[50]

mikmac [ Senator ]

kilkanascie

08.07.2002
22:52
[51]

IIJacekII [ Chorąży ]

1

08.07.2002
23:02
smile
[52]

Adamos7 [ Generał ]

w sumie jest ich 27 (sic!!!) od pazdziernika 2001 roku, rekruci uczcie sie !!! :-)

08.07.2002
23:04
[53]

yosiaczek [ Generał ]

7, ale jeden pomyłkowy więc 6 huehuehuehue :) niezła jestem ;)

08.07.2002
23:10
smile
[54]

mcl007 [ Galaxy Ranger ]

ja mam 74 albo 75

09.07.2002
00:18
smile
[55]

Stormcrow [ Pretorianin ]

a ja zalozylem tylko 2, i mimo to jestem z siebie dumny :)))

09.07.2002
00:25
[56]

Azzie [ Senator ]

Jako Azzie, Azzie127, Azzie126, Azzie125, Azzie124 LOL :) Zalozylem w sumie 155 watkow. Byl jeszcze Azzie128 ktory mial pewnie z 80-100 watkow oraz wiele moich wcielen ktorych nawet juz nie pamietam :P i ktore szacuje na jakies 20 watkow :) Na 26500 watkow na forum mysle ze to nie jest duzo :P

09.07.2002
00:29
smile
[57]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

25 wątków przez 8 miesięcy. Może być...

09.07.2002
00:34
[58]

Jaszczur [ Konsul ]

malo a moze mniej ze 5

09.07.2002
00:37
smile
[59]

Yoghurt [ Senator ]

Ło, aż sam się zdziwiłem, że tak mało:) 16 watkó o falloucie 5 wątków Anime & Manga 8 Karczm "Pod Poetyckim" 2 Planescape Torment i 11 innych, co nam daje łącznie 44 wątki:) A jednak nie jestem takim perfidnym statsiarzem jak myślałem:) No, to mam teraz nieco wyższe mniemanie o sobie:)

11.07.2002
08:49
[60]

Moniash [ Generał ]

wątków? załozyłam 5 wątków a na forum jestem bardzo dawno.......

11.07.2002
08:58
smile
[61]

slowik [ Legend ]

tylko 8 :)

11.07.2002
09:01
[62]

Gambit [ le Diable Blanc ]

66 Hihihihihihihi

11.07.2002
09:11
smile
[63]

Zajkos [ Generał ]

a ja żadnego

11.07.2002
09:15
[64]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

Czy w każdym wątku autor musi być krytykowan?. A co do wątkuw jka zrobiłem 18.

11.07.2002
09:19
smile
[65]

Pijus [ Legend ]

heh yazz -jestesmy na forum mniej wiecej od tego samego czasu, a ja zalozylem dopiero 20...... jak to jest:)))))

11.07.2002
09:45
smile
[66]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Pijus wydaje mi się że jestem dłużej. Zresztą moje watki wcale nie były głupie (przynajmniej ja tak sądzę) zresztą przecież możesz łatwo sprawdzić po prostu wpisz mój nick i ustaw liczbe dni na ile chcesz i sprawdź. Po prostu mam dużo kolegów z problemami komputerowymi (choć nie tylko;))

11.07.2002
09:47
smile
[67]

spoxmaster [ główny kozak ]

ja założyłem jeden:) i jeszcze skomentowałem jako pierwszy jeden news czyli jakby 1,5 :D

11.07.2002
09:48
[68]

@[email protected] [ ]

39 a myslalem, ze wiecej

11.07.2002
10:26
[69]

Zyga [ Urpianin ]

Ja właśnie założyłem pierwszy :-)

11.07.2002
10:29
smile
[70]

Pijus [ Legend ]

yazz - jestes dluzej? Byc moze. Ja znalazlem moj pierwszy post z marca. Wcale nie sadze, ze Twoje watki sa glupie:))))))

11.07.2002
10:30
[71]

Vein [ Sannin ]

za duzo!!!

11.07.2002
10:55
[72]

Pirix [ ! KB ! Góry górą ]

A ja tylko jeden wątek

11.07.2002
10:59
[73]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Pijus możliwe że mniej więcej w tym samym czasie dotarliśmy na 4um. Mój pierwszy post to bodajże 6.03.2001

18.07.2002
10:23
[74]

Anarki [ Demon zła ]

Ja zalozylem 10 :PP

18.07.2002
10:23
[75]

Anarki [ Demon zła ]

Ja zalozylem 10 :PP

18.07.2002
16:14
[76]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

A ja ani jednego jeszcze :)

18.07.2002
16:19
[77]

Antharis [ Inbred Dunedain ]

Ja - chyba 6. Za chwileczkę jeszcze jeden. Pozdrawiam

18.07.2002
16:31
smile
[78]

Yoghurt [ Senator ]

No, poprzedno pisałem, ze 44... A teraz? policzymy.... 53 wąti, z czymże pierwszy założony- 25 grudnia AD 2001:)

18.07.2002
22:12
smile
[79]

Orrin [ Najemnik ]

heh ja 3 ale sie rozkrecam

18.07.2002
22:15
[80]

Kasha [ Pretorianin ]

14, pierwszy 24 stycznia 2002 roku :)

18.07.2002
22:22
[81]

Dabster [ Byle do przodu... ]

45... A jestem tutaj dosc dlugo :)

18.07.2002
22:24
smile
[82]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Do krytykantów - Bo durne wątki to trzeba umieć zakładać :-)))))))))

18.07.2002
22:27
[83]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Ja założyłem coś koło 50:-)

18.07.2002
22:29
[84]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

Ja założyłem coś koło 50:-)

18.07.2002
22:53
[85]

mateusz2 [ Senator ]

pod wszystkim nickami jest 116 watków na forum pierwszy raz wszedłem w sylwestra 2001/2002 i poetało mnie skubanstwo:))ha i niedawno przeko czylem tysieczny post(ale statsiarz:)) mam dokładnie 1049:)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.