GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Tworzenie map Quake ]|[ Arena - cz. 5

06.07.2002
03:41
smile
[1]

Requiem [ has aides ]

Tworzenie map Quake ]|[ Arena - cz. 5

Wszystko, co się tyczy tworzenia map do gry Quake ]|[ Arena w programach Q3Radiant i GTK Radiant

---
1. Linki do programów:

* Q3Radiant 202

https://www.planetmirror.com/pub/bluesnews/idstuff/qeradiant/Q3Radiant/Q3Radiant202Setup.zip
- Q3Radiant 202, full version, mirror 1

ftp://3darchives.in-span.net/pub/idgames/idstuff/qeradiant/Q3Radiant/Q3Radiant202Setup.zip
- Q3Radiant 202, full version, mirror 2

ftp://archives.3dgamers.com/pub/idgames/idstuff/qeradiant/Q3Radiant/Q3Radiant202Setup.zip
- Q3Radiant 202, full version, mirror 3


* GTK Radiant 1.2.1

https://www.planetmirror.com/pub/bluesnews/idstuff/qeradiant/GtkRadiant/GtkRadiantSetup-1.2.1-Full.exe
- GTKRadiant 1.2.1, full version, mirror 1

ftp://3darchives.in-span.net/pub/idgames/idstuff/qeradiant/GtkRadiant/GtkRadiantSetup-1.2.1-Full.exe
- GTKRadiant 1.2.1, full version, mirror 2

ftp://archives.3dgamers.com/pub/idgames/idstuff/qeradiant/GtkRadiant/GtkRadiantSetup-1.2.1-Full.exe
- GTKRadiant 1.2.1, full version, mirror 3



2. Tutoriale:

* Polskie

https://q3arena.gry.wp.pl/?id=26

* Zagraniczne
https://quake3.qeradiant.com/tutorials.shtml
https://www.3dgaming.de/3dtutorials/q3radiant/index.shtml


3. Poprzednie wątki:

cz. 1 - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=294148
cz. 2 - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=309589
cz. 3 - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=325222
cz. 4 - https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=436282

06.07.2002
03:59
smile
[2]

De1 [ Legionista ]

A miales isc spac ! :››

06.07.2002
05:00
smile
[3]

Requiem [ has aides ]

Pred: :P dobra, jeszcze tylko jeden screen (dla pozniejszego porownania) (wszystkie są wykonane z no-light, bo jeszcze nic nie wsadzałem:) i ide spac:)

06.07.2002
05:02
[4]

Requiem [ has aides ]

albo nie - nie ide spac :DDD

06.07.2002
10:38
[5]

Regis [ ]

Widze ze ostro pracujesz :)

06.07.2002
10:54
[6]

Requiem [ has aides ]

"troche" :) kurcze zapomniałem ile ma być broni na mapce 1v1, moze ktos pamieta?

06.07.2002
10:56
smile
[7]

Regis [ ]

Wg. uznania :)

06.07.2002
12:34
smile
[8]

Requiem [ has aides ]

a oto efekt mojej pracy: 1/3

06.07.2002
12:36
smile
[9]

Requiem [ has aides ]

2/3

06.07.2002
12:36
smile
[10]

Requiem [ has aides ]

3/3 ;)

06.07.2002
12:40
[11]

Requiem [ has aides ]

teraz musze poprawic bledy:))

06.07.2002
13:22
[12]

Regis [ ]

Wyglada spoko :) Gdybym mial Kwaka to bym sobie pogral :)

06.07.2002
15:19
[13]

Alex FC [ Centurion ]

Pozwolicie że się przyłączę do waszej rozmowy. Co prawda nie robię map do Q3 ( ba nawet w niego nie gram :)), ale właśnie robię swoją pierwszą mapkę do Jedi Outcast a to prawie to samo. Chciałbym fachowej porady w pewnej kwestii. Zrobiłem windę, zmusiłem ją do jeżdżenia ale... jak zrobić żeby winda czekała np. 3 sekundy w OBU punktach tzn i na górze i na dole.

06.07.2002
16:01
[14]

Valencis [ Transmuter ]

Alex FC - W Radiancie trzebaby wpisać klucz "wait" i wartość w sekundach np. "3". ps. Ta widna działa tak, że jak się na nią wejdzie, to wtedy jedzie do góry, czy cały czas krąży na trasie góra-dół?

06.07.2002
16:38
[15]

Alex FC [ Centurion ]

Valencis--> jedzie dopiero jak się na nią wejdzie. Wiem że trzeba wpisać wait i sekundy :))) ale... wsiada sie na dole, jedzie do góry i winda czeka 3 sekundy po czym wraca na dół. Ale ja chcę zrobić tak aby po wejściu do windy ona ruszyła dopiero po 3 sekundach tymczasem od razu po wejściu ona jedzie mimo wait=3

06.07.2002
18:06
[16]

Valencis [ Transmuter ]

Nie wiem, czy to podziała, ale w edytorze do Q1 byl klucz "delay", który do tego służył. Spróbuj wpisać "delay" jako klucz, podobnie jak "wait".

06.07.2002
18:51
[17]

Alex FC [ Centurion ]

Oooo o tym nie pomyślałem... a widziałem cos takiego na jednej z map do singla w JO, ciekawe czy to podziała :). Jak ktoś z Was gra w JO to powiedzcie, rzucę linkiem do mojej mapki kiedy umieszczę ją na www FC :D

06.07.2002
19:54
[18]

Requiem [ has aides ]

Valencis: jak tam Twój projekt? :)

06.07.2002
20:13
smile
[19]

Valencis [ Transmuter ]

Styl gotycki, jak u Ciebie. Jeszcze trochę muszę go dokrasić, nawet świateł jeszcze nie dałem. Screenshot:

06.07.2002
20:26
[20]

Requiem [ has aides ]

uu zapowiada sie bardzo ciekawie:)

06.07.2002
22:38
[21]

Valencis [ Transmuter ]

Robię pierwszą kompilację ze światłami,mam nadzieję, że to za długo nie potrwa, bo tym razem, chcę się tylko dowiedzieć, ile światła zapewnia mi niebo. Ty pewnie nie dodajesz już nowych rzeczy. Domyślam się, że Twój level będzie większy, a już na pewno bardziej skomplikowany, niż mój, bo ten, to w zasadzie jedno wielkie pomieszczenie.

06.07.2002
22:56
[22]

Valencis [ Transmuter ]

13 minut. I tego światła, trochę za mało. A czas mnie goni! :)

06.07.2002
22:58
smile
[23]

Maciak [ Pretorianin ]

Joł ludzie !! Mam prośbe .. mianowicie dość dawno zrobiłem z nudów mapke do q3, i kciałbym by ktoś powidział coś o niej wiec jak kcecie sie wyżyć i nawypowiadać jaka jest sknocona ( tylko nie za duzo bo sie załamie) do podajcie mejla :-)))))))))))

06.07.2002
23:43
[24]

Valencis [ Transmuter ]

Maciak --> Jasne, że chcę zobaczyć, mail mam pod nikiem, ale jakby co [email protected]. Moja mapa jest aktualnie w fazie ostatniej (mam nadzieję) kompilacji.

06.07.2002
23:57
smile
[25]

Requiem [ has aides ]

Valencis: po screenie widac, ze to Twój jest bardziej skomplikowany:)) ja swoj juz skonczyłem i mozesz zessac pod linkiem (na dole) jest tu pare pomieszczen (tak jak na screenach), ale przed chwila w necie, ze znajomym zagrałem na niej - i musze powiedziec, ze przyjmnie sie gra;) ale ogolnie to nie miałem pomysłu na taki levelek, jak to zwykle, kiedy mam zrobic cos w terminie:) zamiescilem ta mapke na stronce, ale jako "nowa/eksperymentalna", bo zrobiona na czas:)

06.07.2002
23:57
smile
[26]

Maciak [ Pretorianin ]

hue hue dzieki !!!! :-) mam nadzieje że wkrótce dojdzie, bo niestety jestem "modemowcem" i takie wysyłanie trwa długo przez duze D..niestet nie mogłem sobie poradzić z bootami które się często zacinały w niektórych mjejscach :-( pozdrooofka :-)

06.07.2002
23:59
[27]

Requiem [ has aides ]

link to of kors requiem.and.pl :)

07.07.2002
00:06
[28]

Valencis [ Transmuter ]

I co, tym razem przesadziłem z oświetleniem, muszę to szybko poprawić, bo właściwie to jestem już za późno... Maciak --> Dzięki, zaraz ją sprawdzę. Requiem --> Heh... jak skomplikowane może być jedno pomieszczenie? :)

07.07.2002
00:10
[29]

Requiem [ has aides ]

hmm ja nad oswietleniem meczylem sie ponad 1 h kiedy wreszcie do ładu wszystko doprowadziłem;)

07.07.2002
00:32
[30]

Valencis [ Transmuter ]

Nie, żebym aspirował na jakieś mistrzowsko wykonane oświetlenie, ale na mojej mapie jest jakieś 300 świateł i muszę im wszystkim zredukować jasność, a nie wiem o ile - zaraz się przekonam, czy o tyle, ile dałem, wystarczy.

07.07.2002
00:46
smile
[31]

Maciak [ Pretorianin ]

Valencis --> bardzo cie sorki ale próbowałem 3 razy wysylać i za każdym razem urywało w połowie :-( jutro bedzie napewno chyba modem mi sie jusch przegrzewa :-)))

07.07.2002
00:54
smile
[32]

Valencis [ Transmuter ]

Marciak --> Nie martw się, mogę zaczekać, choć screenshot, jaki zamieściłeś wygląda dość ciekawie. Niestety, nikt dziś nie otrzyma mojego levelu, bo znów wyszło, po 20 minatach kompilacji, oświetlenie do niczego. Jak już się przyznałem, o tej porze w moim domu wszyscy śpią i to w moim pokoju, a ja zostałem w niezbyt uprzejmy sposób poproszony, żebym przestał przeszkadzać. :(

07.07.2002
00:56
smile
[33]

Valencis [ Transmuter ]

ps. Requiem, już obejrzałem Twój poziom. Jutro opiszę wrażenia!

07.07.2002
12:00
smile
[34]

artexx [ Centurion ]

zarzuce screeny i z mojej mapki zrobionej jakiś czas temu, ogólnie mówiąc fajna zabawa ale strasznie czasochłonna :)

07.07.2002
12:05
smile
[35]

artexx [ Centurion ]

2.

07.07.2002
12:07
smile
[36]

artexx [ Centurion ]

3.

07.07.2002
12:13
smile
[37]

artexx [ Centurion ]

4.

07.07.2002
12:29
smile
[38]

Valencis [ Transmuter ]

atrexx --> Uuu... jak robisz takie fajne bezkształne skały? Zawsze chciałem dodawać takie na moje plansze. ps. Zmniejszaj trochę te obrzazki.

07.07.2002
13:35
smile
[39]

Maciak [ Pretorianin ]

Valencis --> ufff wreszcie wysłałem to ustojstwo :-)))) mam na dzieje ze doszło i bedzie działać :-) Zobacz i powiedz kilka słow krytyki :-D

07.07.2002
13:55
[40]

Valencis [ Transmuter ]

Marciak --> A może Ty chcesz zobaczyć to, nad czym ja wczoraj pracowałem. Właśnie to rozssyłam (zaraz do Ciebie dojdzie, Requiem, dałem spokój ze światłami i wyszło trochę ciemno).

07.07.2002
14:14
[41]

Requiem [ has aides ]

uhh dopiero wstałem:) ok - odbieram :))

07.07.2002
14:21
[42]

Requiem [ has aides ]

obejrzalem i... jak na level w 24h wyszlo calkiem niezle:)))

07.07.2002
14:43
smile
[43]

Requiem [ has aides ]

to jeszcze tylko pare uwag ze screenami (4) 1: w te miejsca, w pokoikach bocznych, gdzie są schody i w lawie stoi to co widac na screenie - a za tym jest troche ziemi dałbym jakis bonus albo dobrą bron:) (szukałem tego tam:))

07.07.2002
14:44
smile
[44]

Requiem [ has aides ]

2: podoba mi sie ten efekt skał "za mapką" - i do tego ten wiatrak:)

07.07.2002
14:45
smile
[45]

Requiem [ has aides ]

3: boty bardzo czesto maja problem z ta 'kładką' z RL i za kazdym razem gina w lawie:)

07.07.2002
14:45
smile
[46]

Requiem [ has aides ]

3: boty bardzo czesto maja problem z ta 'kładką' z RL i za kazdym razem gina w lawie:)

07.07.2002
14:46
smile
[47]

Requiem [ has aides ]

4: i ostatni - zauwazylem naboje do raila - jednak tej broni ani sladu - moze lezy gdzies w cieniu?

07.07.2002
14:47
smile
[48]

Requiem [ has aides ]

4: i ostatni - zauwazylem naboje do raila - jednak tej broni ani sladu - moze lezy gdzies w cieniu? qrde screeny mi sie pier..

07.07.2002
14:57
[49]

Valencis [ Transmuter ]

1. Usunąłem znajdujące się tam rzeczy, bo stwierdziłem, że boty nie będą umiały tam wejść. A gracz może sie tam schować. A co poleciłbyś tam dać? 2. Ten wiatrak, ekhem... właśnie zauważyłem, że krzywo go zamontowałem. :) 3. Boty czasami stoją przy rakietnicy bez ruchu, ale w końcu wychodzą. No, chyba, że w pobliżu jest ktoś, w kogo można trafić. Wtedy stają choćby w lawie, strzelają i natychmiast giną. :) 4. Raila, szukaj szukaj :)

07.07.2002
15:05
[50]

Valencis [ Transmuter ]

3. Hmm... faktycznie, nie za bardzo chcą wychodzić. Ale można się im dzięki temu przyjrzeć z bliska. :)

07.07.2002
15:05
smile
[51]

artexx [ Centurion ]

wejście do krypty (może tym razem uda mi się zrobić odpowiedni rozmiar sreena) :)

07.07.2002
15:07
smile
[52]

artexx [ Centurion ]

więzienie, dla każdego coś dobrego :)

07.07.2002
15:12
smile
[53]

Requiem [ has aides ]

znalazlem raila:) hyh nie wiem jak go moglem nie zauwazyc:D hmm a co dac za te 'kolumny' ? moze jakies dodatkowe health-y lub armor-y albo jakas bron...

07.07.2002
15:21
[54]

Requiem [ has aides ]

hmm, Valencis, a co powiesz o mojej mapce? :) jestem bardzo ciekawy:)

07.07.2002
16:07
smile
[55]

Valencis [ Transmuter ]

---=== REQ24 ===--- 1/6 Mapa jest trochę hybrydalna, gotycka, ale pełna takich nowoczesnych lamp. Gdyby ich tam nie było, kilka misc_modeli bardzo podniosłoby doznania estetyczne. No, ale z tego wyszedłby zupełnie inny poziom. :) W obecnym kształcie, radziłbym dodać trochę błękitnych świateł w dole mapy, żeby podziemia wyglądały tak jak pod gołym niebem. Ta zatopiona szczelina, w której respawnuje się mega-health wygląda naprawdę świetnie. Ale dodałbyś do niej trochę full-clipów, bo choć postrzępione skały mają niezastąpiony urok, trudno stamtąd szybko wyjść, jeśli trzeba przed kimś uciekać.

07.07.2002
16:08
[56]

Valencis [ Transmuter ]

2/6 Złote światło wydobywające się spod tych konstrukcji wygląda trochę mdławo. Ja bym tam widział intensywnie czerwone.

07.07.2002
16:10
[57]

Valencis [ Transmuter ]

3/6 Czaszki w wyrwie w ścianie wyglądają rewelacyjnie, ale te na suficie już nieco gorzej, bo rozpinasz bardzo szczegółową teksturę na dużej powierzchni. Może użycie tej tekstury czaszek z lewego rysunku dałoby lepszy efekt?

07.07.2002
16:10
[58]

Valencis [ Transmuter ]

4/6 Railgun jest świetnie ułożony, ale boty chyba nie umieją po niego wejść.

07.07.2002
16:11
[59]

Valencis [ Transmuter ]

5/6 Spójrz na teksturę tego pada – u mnie ma jakiś trefny skrypt, świeci się, ale nie ma takiego rozchodzącego się kręgu światła, a u Ciebie? W ogóle, to mógłbyś dać jakiś pad o kamiennym podłożu, a nie takim technicznym, intensywne pomarańczowe światło sprawi, że nie będzie zbyt widoczna różnica w krojach podług.

07.07.2002
16:13
[60]

Valencis [ Transmuter ]

6/6 Rakietnica i granatnik są stanowczo za blisko siebie. Najlepiej usuń tą wyższą rakietnicę, przecież jest jeszcze jedna, na dole. Na razie koniec. :)

07.07.2002
16:25
[61]

Regis [ ]

Przez to wasze gadanie zachcialo mi sie mapek do U:T robic :) No i zaczalem robic... Ale jak ktos robil, to wie, ze UnrealED ma problemy ze stabilnoscia... No i mam juz troche mapki, jakies 20% a tu nagle zwis... cholera jasna... na szczescie jest autosave... szukam... A !!!!!!!! Cholera ! Przeciez patcha zainstalowalem i wylaczyli mi Auto Save -a !!! Kuna ! Juz mam dosyc robienie map :) Caly dzien roboty zmarnowany... Ale jeszcze poprobuje :)

07.07.2002
16:46
[62]

Valencis [ Transmuter ]

Regis --> Znam to, co prawda, z UnrealED się nigdy nie bawiłem, ale taki niedorobiony edytor to miałem do Q1... trzeba się było cały czas patrzeć w okno spacerowe, co chwila tekstury znikały, albo w ogóle robiło się czarno. A to oznaczało tylko jedno... zaraz będzie zwis. A tam nawet nie było takiego sprytnego wynalazku jak autosave. Chwała Radiantowi za to, że jest taki stabilny. Choć czasem zapisują mi się pliki .MAP o objetości 0 bajtów. :)

07.07.2002
16:53
[63]

Requiem [ has aides ]

1/6 - ano, troche duzo tu tych swiatle - chyba pobawie sie z nimi jeszcze i zrobie tak jak mowisz - błekitne:) 2/6 - zaraz obadam jak wyjdzie czerwony - ale na takim tle (niebieskim) moze wygladac niezle:) 3/6 - dobra rada:)) rzeczywiscie te biale lepiej wygladają niz te kamienne:) 4/6 - ano, chyba nie umieja skakac:)) 5/6 - tez przymierzalem sie do zmiany - lipnie wyglada... 6/6 - ok, zastanowie sie:)

07.07.2002
17:27
[64]

Requiem [ has aides ]

hmm bardzo ciekawie to wyglada:)

07.07.2002
17:28
[65]

Requiem [ has aides ]

a tu nowa tekstura skoczni

07.07.2002
17:29
[66]

Requiem [ has aides ]

i ta sama tekstura ale na powietrzu - chyba dlatego tak jasno wyglada, bo oswietla ja niebo

07.07.2002
18:18
[67]

Regis [ ]

Czerwone swiatelko lepsze :)

07.07.2002
18:24
[68]

Valencis [ Transmuter ]

Czerwone lepsze, ale miałem nadzieję, że bedzie bardziej widoczne... a może to kwesta kompresji JPEG. Do padowych rynn pododawaj samodzielnie jeszcze po jednym silnym pomarańczowym świetle. Zacząłem wprowadzać poprawki do mojej produkcji - kilka screenshotów: 1/1 Dodałem full_clipowe kładki, żeby boty umiały wychodzić z wysepki z rakietnicą.

07.07.2002
18:27
[69]

Valencis [ Transmuter ]

(miało być 1/4) 2/4 Usunąłem żółte apteczki, które respawnowały się przy brzegu lawy, dodałem natomiast złote apteczki za kolumnami (respawnują się losowo).

07.07.2002
18:28
[70]

Valencis [ Transmuter ]

3/4 Poprawiłem wygląd wiatraka, ale chyba jeszcze zmienię mu teksturę.

07.07.2002
18:31
[71]

Valencis [ Transmuter ]

4/4 Poprawiłem wygląd szybów bocznych, żeby wyglądały bardziej "strawnie". Zamierzam jeszcze dodać lub wzmiocnić trochę świateł, dodać nowe target_speakery i ładniej ułożyć niektóre tekstury. Czekam na więcej sugestii.

07.07.2002
18:35
[72]

Requiem [ has aides ]

ja tez wlasnie wprowadzam przerobki:)

07.07.2002
18:36
smile
[73]

Requiem [ has aides ]

...takie jak np:

07.07.2002
18:52
[74]

Requiem [ has aides ]

a to pare zmian: 1/3 - bardziej blekitne swiatlo - moze jeszcze je "zbłękicic" ?

07.07.2002
18:53
[75]

Requiem [ has aides ]

2/3 - tutaj ta "rura" z czerwonym swiatlem w zoomie - zwiekszylem jasnosc o 100 i na bocznych sciankach widac odbicie

07.07.2002
18:54
[76]

Requiem [ has aides ]

3/3 - to co bylo widac na screenie z radianta

07.07.2002
19:44
smile
[77]

Maciak [ Pretorianin ]

Valencis -->oczywiście ślij kciałbym zobaczyć jak sie robi porządne mapki :-)))) [email protected]

07.07.2002
20:52
smile
[78]

Requiem [ has aides ]

ok, wysłałem na server - mam nadzieje - ostateczną wersje mapki:) zapraszam do ssania:) - adres wyzej ^

07.07.2002
22:53
[79]

Requiem [ has aides ]

i cisza grobowa nastala...

07.07.2002
22:55
smile
[80]

Maciak [ Pretorianin ]

łoł !!!!!!! Requiem --> twa stronka jest nieziemska, wypasiona i ociekająca miodem :-))) a mapke dopiero ciągne :-)

07.07.2002
22:57
smile
[81]

Requiem [ has aides ]

heh... dzięki:)) nie czesto ktos ją tak chwali:)

07.07.2002
23:49
smile
[82]

Maciak [ Pretorianin ]

mapki są świetne. Niech tylko dorwę sie do jakiegoś sztywnego złącza to bede musiał z wami na nich zagrać :-D a propo mam nadzieje z w q3 tesch gracie :-)

08.07.2002
00:07
[83]

Requiem [ has aides ]

of kors;)

08.07.2002
18:19
[84]

Requiem [ has aides ]

Valencis: jak Ci idzie poprawianie mapki? :) A moze cos fajnego dodales? :)

08.07.2002
18:38
[85]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem --> Trochę mi się już znudziło ulepszanie, ale zanim tak się stało, dodałem to i owo. Na razie tylko dwa screenshoty: 1/2 Przejście do zupełnie nowego pomieszczenia:

08.07.2002
18:40
[86]

Valencis [ Transmuter ]

2/2 Dodatkowa przestrzeń za kolumnami. ps. A ja jeszcze nie mówiłem, żę masz super stronę? :)

08.07.2002
18:50
[87]

Requiem [ has aides ]

:DDDDDDDDDDDDDDDDd a screeny wygladaja niezle:)) jak skonczysz ulepszac, to jak zwykle prosze o kopie:))

08.07.2002
18:55
[88]

Regis [ ]

Kurde, zabrali byscie sie za pozadna gre - Unreal : Tournament, a nie za takie gupoty, bo nie mam z kim gadac o mapach :)

08.07.2002
19:06
smile
[89]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem --> Zapoznałem się z Twoim projektem po poprawkach. Widzę, że nie usunałeś granatnika, ani rakiety, tudzież nie dodałeś clipów do basenika. Za to jest teraz player_start_intermission, ktorego chyba wcześniej nie było. A czy pisałem już, jak mi się podobają Twoje wystrzępione schody? :)) Regis --> O nie, UT nie zapewnia mi takich doznań estetycznych jak Quake. :)

08.07.2002
19:48
smile
[90]

Requiem [ has aides ]

Valencis: tak, jednak zostawiłem rakiete i granatnik - jak grałem na niej w necie, to przydawała sie ta rakieta na gorze:) A clipy dodałem:) tylko nie na "wysepce" z mega-healthem, ale przy zejsciach - to tak specjalnie:) i thx za te schody:)) starałem sie:)

08.07.2002
20:41
[91]

Valencis [ Transmuter ]

Requiem --> Chodziło mi o to, że można się wsunąć pod tą podwodną krawędź (screenshot), kiedy chce się wyjść. Ja bym to zaclipował.

08.07.2002
20:52
smile
[92]

Valencis [ Transmuter ]

Uch, z taką ilością obrazków możemy być najbardziej kolorowym wątkiem na forum. :)) Zrób już nową część, chcę wstawić trochę screenshotów z mapy Maciaka.

08.07.2002
20:57
[93]

Requiem [ has aides ]

aa... o te clipy Ci chodzilo:)) zajme sie tym:)) hyh, rzeczywiscie duzo tych obrazkow:)

08.07.2002
20:58
[94]

Requiem [ has aides ]

ok, robie nowy:)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.