GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

O której u was jest wigilia?

24.12.2006
13:30
[1]

rrrr [ LoL ]

O której u was jest wigilia?

O której u was jest wigilia?

24.12.2006
13:30
[2]

raper741 [ Vamos Barca ]

chyba gdzieś koło 17-18 ;)

24.12.2006
13:31
[3]

wishram [ lets dance ]

17

spoiler start
wg planu :)
spoiler stop

24.12.2006
13:31
[4]

_bubba_ [ baseraper ]

Jak sie pojawi pierwsza gwiazdka

24.12.2006
13:31
smile
[5]

jamkgh [ YA RLY ]

O północy, pierw zakrapiana impra.

24.12.2006
13:31
smile
[6]

piokos [ Malpa w czerwonym ]

forum ciekawskich szpiegów?

24.12.2006
13:32
[7]

Wiewiórk [ -Szyszuni !!! ]

o 17 : 09 : 36

24.12.2006
13:33
[8]

Andre770 [ Koniokwiciur ]

o pierwszej gwiazdce

24.12.2006
13:33
[9]

Gonsiur [ Hitokiri Battousai ]

17

24.12.2006
13:35
smile
[10]

mrEdDi [ Sygnatariusz ]

jak wypatrzę pierwsza gwiazdkę to zasiądziemy ;]


edit : 3000 post :)

24.12.2006
13:37
smile
[11]

TeadyBeeR [ Legend ]

Kolo 20. Moze troche wczesniej.

24.12.2006
13:37
smile
[12]

_kolo_ [ Czarny Kon ]

Gdy pierwsza gwiazdka zabłyśnie na niebie.

24.12.2006
13:38
[13]

hohner111 [ TransAm ]

15:30 - u babci
do 16:30 - siedzenie u wujka (mieszka z babcia) w pokoju i bawienie sie jego sprzetem HiFi
od 16:30 - obiad...
od 17:00 - desery...
od 19:00 - kolacja + prezenty
19:01 - dupa w troki i do domu :)

24.12.2006
13:43
smile
[14]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

hohner111---> szybki zawodnik jesteś skoro w ciągu 1 minety zaliczasz kolacje i prezenty, a potem sie bujasz...

24.12.2006
13:43
[15]

Kuba_Krk [ Konsul ]

17

24.12.2006
13:45
[16]

hohner111 [ TransAm ]

kolacja na stole, babcia zaczyna rozdawac prezenty....wiec ja wpycham do ust jak homik papu, prezenty biore i spier*** gdzie pieprz rośnie, reszta rodziny niech se robi co chce ;)))

24.12.2006
13:46
[17]

Innocentz [ Generał ]

Też gdzieś koło 16, 17..

24.12.2006
13:47
[18]

EG2006_43107114 [ Generał ]

Koło 18.

24.12.2006
13:48
smile
[19]

Api15 [ dziwny człowiek... ]

Ludzie, proszę Was...Po co te wszystkie wątki o świętach? Czy naprawdę potrzebne są Wam te wiadomości o której kto ma wigilie, ile dań będzie miał? Wiem, że jest okazja, żeby stworzyć wątek, ponabijać posty, ale opanujcie się. Zaraz pewnie ktoś mnie zbeszta, że mogę się nie dopisywać. Mogę, ale drażni mnie już, że wszędzie widzę tematy świąteczne. Pal licho jak by były jakieś ciekawe, gdzie może być interesująca dyskusja, ale widzę same bezsensowne.

24.12.2006
13:49
smile
[20]

Kenny!! [ Konsul ]

Około 17...chyba że zasiedzę się przy kompie:P

24.12.2006
13:50
[21]

halski88 [ Pan Prezes ]

17-18

24.12.2006
13:51
[22]

zelka [ Strider ]

U mnie o 18.00.

24.12.2006
13:51
smile
[23]

Innocentz [ Generał ]

Api15>>Tu raczej chodzi o nawalenie sobie postów, bo kogo tak na serio interesuje co ma na stole albo podobnie jak tutaj o której zaczyna świętować..

24.12.2006
13:53
[24]

EG2006_26717291 [ Ghorri ]

około 17

24.12.2006
14:04
[25]

mikmac [ Senator ]

do zlaozyciela -->
ksiazke piszesz?

24.12.2006
14:04
[26]

©®© [ Generał ]

O 16.

24.12.2006
14:05
smile
[27]

Dzionek [ Chorąży ]

0 16:D:D:D:D

24.12.2006
14:06
[28]

kayler01 [ Konsul ]

Wraz z pierwsza gwiazdką

24.12.2006
14:06
[29]

Genzo Wakabayashi [ Juventus Forever ]

U mnie w domku o 16 a pozniej na 17 lece na wigilie do mojej narzeczonej :)

Na szczescie mieszkamy 50 metrow od siebie :)

24.12.2006
14:07
[30]

Golem6 [ Gorilla The Sixth ]

Koło 16, bo potem musze jechać odwiedzić chorą babcie.

24.12.2006
14:07
smile
[31]

Piotrus1pan [ Senator ]

16 ;D

24.12.2006
14:13
smile
[32]

Janczes [ You'll never walk alone ]

Gdy na niebie zaswieci pierwsza gwiazda ;)

24.12.2006
14:20
[33]

Igierr [ Warrior ]

u mnie wtedy gdy u Janczesa

24.12.2006
14:21
smile
[34]

Kompo [ alkopoligamista ]

Kiedy zgłodnieję.

24.12.2006
14:24
smile
[35]

wacek666 [ ]

o 17 jak co roku

24.12.2006
14:25
[36]

Obscure [ ExcalibuR ]

17 lub 18

24.12.2006
14:26
[37]

PC99 [ ]

Między 17 a 18.

24.12.2006
14:26
smile
[38]

Flet [ Fletomen ]

o 17.00

24.12.2006
14:29
[39]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

Jak tradycja nakazuje, kiedy pojawi się pierwsza gwiazdka. Czyli około 17.

24.12.2006
14:35
smile
[40]

Zyzol_WG [ Junior ]

U nas jest o godzinie 17 jak co roku i jak u wienkszoci odpowiedzi.

24.12.2006
14:35
[41]

cin3k7 [ Wypomnij mi moj ranking ]

ok. 17.00

24.12.2006
14:37
smile
[42]

boskijaroo [ Książę Czarnych Sal ]

17:30

24.12.2006
14:37
[43]

danio697 [ Pretorianin ]

Gdzieś około 18,jak będzie pierwsza gwiazdka,ale chyba jej nie zobaczę xD

24.12.2006
14:38
[44]

hermin [ Vampir Krwi ]

18:00

24.12.2006
14:41
[45]

MaN_of_WaR [ People Know Me ]

u mnie ma sie zaczac ok 16.30-17.00 ale nie spodziewalbym sie rozpoczecia wczesniej niz o 17.30 :)

24.12.2006
14:46
[46]

cronotrigger [ sloth ]

18

24.12.2006
14:46
[47]

eMMeS [ WIELKIE ZAGŁĘBIE LUBIN ]

hohner -> żebyś się na kevina nie spóźnił.

u mnie to jest tak:
ok. 15:30 - u mnie w domu + prezenty
ok. 16:30 - przyjazd do babci
ok. 17:00 - kolacja całej rodzinny u babci
ok. 19:00 - powrót na chatę cieszyć się prezentami

24.12.2006
14:48
[48]

szaszłyka? [ Bez Stopnia ]

koło 17.00 / 18.00

24.12.2006
14:48
smile
[49]

cycu2003 [ Legend ]

u mnie pewnie po 16, wolalbym juz teraz bo sie robie glodny od tych wszystkich zapachow

24.12.2006
15:04
[50]

lord of the dick [ Pretorianin ]

17:00

24.12.2006
15:20
[51]

LeeBronJameS [ Generał ]

około 16:30 17:00

24.12.2006
15:21
[52]

nutkaaa [ Panna B. ]

ok. 16

24.12.2006
15:24
smile
[53]

kraju92 [ Flame Alchemist ]

u mnie o 17.00.

24.12.2006
15:24
[54]

HENIO55 [ Konsul ]

kolo 18

24.12.2006
15:26
smile
[55]

ratman [ Speed ]

okoł 17.00

24.12.2006
15:26
smile
[56]

ASZ5 [ Centurion ]

po 16 koło 17 o 17

24.12.2006
15:27
smile
[57]

Chmielek [ Warrior of the World ]

jak co roku ok 17

jak chcesz wpasc to zapraszam :P

24.12.2006
15:29
[58]

Kucyś [ BIE(L)ANY ]

o 17.20

24.12.2006
15:33
[59]

Khelben [ PointGuard ]

Około 21.

24.12.2006
15:38
[60]

olo_7 [ Konsul ]

pewnie między 17 - 18

24.12.2006
15:39
[61]

hopkins [ Zaczarowany ]

17

24.12.2006
15:41
[62]

PunkNotDead [ Lion of Judah ]

16-17

24.12.2006
15:42
[63]

Glob3r [ Generał ]

O 17

24.12.2006
15:44
smile
[64]

Circles [ Konsul ]

JAkoś kolo 17 - 18 ale moze byc dlużej !

24.12.2006
15:44
smile
[65]

Sir klesk [ ...ślady jak sanek płoza ]

na 17 mam byc u babci.

do domu wroce jakos na 22 - 22.30, przebiore sie i fruuu z dziewczyna "na pasterke" ]:->

24.12.2006
15:46
smile
[66]

Foks!k [ Medyk ]

zaraz :)

24.12.2006
15:55
[67]

Lojal [ Pretorianin ]

Coś koło 17-18

24.12.2006
15:57
smile
[68]

TyTuSPL [ Love United ]

U mnie o 16 czyli zaraz !

24.12.2006
16:00
smile
[69]

piotrek 12 [ Chorąży ]

gdy wypatrzymy pierwszą gwiazdkę :)

ps - dzisiaj może być z ta gwiazdką kiespko ( zdexa chmurno jest ), czyli oko 17-18 :)

24.12.2006
16:07
smile
[70]

karola-a [ Generał ]

...tajemnica ;)

24.12.2006
16:07
[71]

Narmo [ Naczelny Maruda ]

18

24.12.2006
16:09
smile
[72]

stasiuworld [ Pretorianin ]

17-18 nie później:p

24.12.2006
16:12
smile
[73]

marcin94 [ Piesiec ]

17 ;)

24.12.2006
16:13
[74]

SebNET [ Nigga 4 Life ]

Gdzies okolo 18:00

24.12.2006
16:16
smile
[75]

xion [ Jigga ]

17;00 [Głoooooooooodny jestem! ]

24.12.2006
16:21
[76]

gromusek [ Piwa dajcie ! ]

a u mnie dzis wigilii nie bedzie.

24.12.2006
16:26
[77]

blackhood [ Jedi Knight ]

Koło łosiemnastej.

24.12.2006
16:30
smile
[78]

Łyczek [ Legend ]

17 może 18 :) Prezenty spakowane przed chwilą :P

24.12.2006
16:38
[79]

Szympek [ Junior ]

około 18

24.12.2006
16:41
[80]

KogUteX [ cziken ]

17.30

24.12.2006
16:49
smile
[81]

Sidhe [ Konsul ]

ok. 17:15 ;]

24.12.2006
16:51
[82]

Splinter_fraz [ Stalker ]

17

24.12.2006
16:51
smile
[83]

Fifura [ RHCP ]

U mnie za pare minutek :) ale jestem głodny :D życze wszystkim smacznego :)

24.12.2006
17:00
[84]

Buby [ Perfekt ]

18... :]

24.12.2006
17:02
[85]

Scarface. [ Konsul ]

U mnie juz jest po;D

24.12.2006
17:07
smile
[86]

Gorillaz 2-D [ Przydupas Yoghurta ]

Właśnie skończyłem jeść :D Ale się najadłem... Ufff...

24.12.2006
17:15
smile
[87]

Artrosa [ Pretorianin ]

U mnie kolacja Wigilijna będzie o 18-tej.
Ale napewno jeszcze tu zajrzę do Was bo jak by mogło być inaczej :P

24.12.2006
17:32
[88]

blackdragon2 [ Władca smoczych klanów ]

19-20

24.12.2006
17:37
[89]

False [ Up ]

Rodzina ma się zjawić o 18:30 :)

24.12.2006
17:42
smile
[90]

raper741 [ Vamos Barca ]

Ja też skończyłem właśnie jeść :) Pyszna kolacja :) Ale się najadałem :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.