GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Iluzja smoczka

23.12.2006
15:50
smile
[1]

dance for me baby™ [ Generał ]

Iluzja smoczka

Ktoś kiedyś podawał ten filmik z linkiem żeby można było sobie wydrukować tego smoka no i sprawa taka jest żeby ktoś go zapodał jesio raz :D



23.12.2006
15:52
smile
[2]

Xaar [ Uzależniony od Marysi ]

Pamiętam to... stoi bestia u mnie na szafie i łypie okiem ;)
Ktoś podawał linki do smoka w różnych kolorach... swoją drogą to bardzo fajny prezent na święta :P

23.12.2006
15:55
smile
[3]

Grzesiek [ - ! F a f i k ! - ]




Edit:
Przyczepię się :)
Wystarczyło w google'ach wpisać "dragon illusion paper" - mnie nie bolało, nie wiem jak innych.

23.12.2006
15:56
smile
[4]

dance for me baby™ [ Generał ]

Grzesiek -> THX :D

23.12.2006
16:11
smile
[5]

mycha921 [ Potępiony ]

Mam go gdzieś wyciętego :D Naprawde super efekt !

23.12.2006
16:42
smile
[6]

KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]

również u mnie stoi i czuwa nade mną ciągle mnie obserwując :)

pamiętajcie że łeb się składa DO WEWNĄTRZ a nie jak to normalnie by było na zewnątrz.

23.12.2006
16:46
[7]

LeeBronJameS [ Generał ]

dobre dobre...

23.12.2006
16:49
smile
[8]

Scarface. [ Konsul ]

Genialne.

23.12.2006
17:25
smile
[9]

Kubcys [ AMG ]

jak poskladadc łeb?? wiem ze do wewnątrz ale jak dokladnie?

23.12.2006
18:13
[10]

blee_991 [ Generał ]

zajefffajneeeeee.....macie więcej czegoś w tym stylu....

czegoś zrób to sam....:]

23.12.2006
18:14
[11]

Jan Maria Rakieta [ Konsul ]

Efekt jest super.

Kubcys, do środka, masz opisane na rysunku gdzie która zakładka.

23.12.2006
18:26
[12]

Pietras(ATOMIC) [ Pretorianin ]

super

23.12.2006
20:13
smile
[13]

Herman_ [ Konsul ]

O! Właśnie sobie posklejałem smoczka i iluzja jest zacwycająca! Jeśli chciałby ktoś jeszcze coś podobnego to - jakaś japońska/chińska dziewczyna.

23.12.2006
21:50
smile
[14]

blee_991 [ Generał ]

ja skleiłem (raczej poprawnie) ale nie chce mi kręcić tym łbem jak kręci na tym filmiku z maxiora...:(

23.12.2006
21:52
smile
[15]

BBC BB [ Leg End ]

blee_991 - pamiętaj że łeb nie ma być wypukły tylko WKLĘSŁY.

23.12.2006
21:54
[16]

blee_991 [ Generał ]

tak....mam wklęsły...

23.12.2006
22:46
smile
[17]

blee_991 [ Generał ]

może niby się patrzy ciągle....no ale nie kręci tak fajnie głową jak w tym filmiku:(

23.12.2006
22:47
[18]

BBC BB [ Leg End ]

Musisz na 2-3 metry od tego stanąć i zamknac jedno oko! I poruszaj sie w lewo i w prawo. Skup sie! Napewno zobaczysz:)

23.12.2006
22:47
[19]

[email protected] [ Mariner of Inet ]

To zamknij jedno oko i popatrz mu w oczy robiąc lekkiego zeza żeby "załapało".

Edit
Ahh troche spóżniony...

A ja sobie takiego smoczka zrobiłem.

23.12.2006
22:59
[20]

blee_991 [ Generał ]

ooo rzeczywiści .... dzięki BBC BB i [email protected] -----> rzeczywiście DZIAŁA !!!!!!

23.12.2006
23:07
smile
[21]

rethar [ Staszek Szybki !est ]

fold to here - za pyskiem z zebami po prawej to do czego sie odnosi - co tam zgiac?

23.12.2006
23:41
[22]

Toshi_ [ Pretorianin ]

Smoczeeek!!! Hahaha, stoi u mnie na monitorze i straszy gości :D
Ale o różnych wersjach kolorystycznych to nie wiedziałem :) Mam niebieskiego, trzeba będzie druknąć mu czerwonego towarzysza :D

24.12.2006
00:04
smile
[23]

blee_991 [ Generał ]

ooo....i dziewczynka też działa:DD

A macie może jeszcze coś innego?....najlepiej coś świątecznego...bo to całkiem fajny prezent:]

24.12.2006
11:40
[24]

blee_991 [ Generał ]

nie macie może więcej tego typu rzeczy;>....nie musi być to coś w stylu, że kręci głową tylko może być coś innego....tylko żeby można było to zrobić samemu, a żeby dawało fajny efekt:]

24.12.2006
11:43
[25]

Apocaliptiq [ Parapsychic Man ]

:) super, mi sie podoba

24.12.2006
12:07
smile
[26]

ejpi [ Shit Happens ]

Między smoczkiem kolorowym a wydrukowanym w grayscale nie ma żadnej iluzyjnej różnicy. U mnie już 3 rok kręci głową...

24.12.2006
12:35
smile
[27]

Dzionek [ Chorąży ]

Fajna rzecz i oko cieszy:P

24.12.2006
22:25
smile
[28]

Herman_ [ Konsul ]

Szkoda tylko, że od razu nie daje takiego efektu jak po zamknięciu jednego oka...Ale i tak bardzo mi się podoba. Za to w kamerze, która zapisuje obraz w 2d jest super efekt!

24.12.2006
22:35
smile
[29]

Herman_ [ Konsul ]

Przepraszam, że 2 post pod rząd (limit czasu) ale na Maxiorze było jeszcze o papierowym ambulansie parę filmów dalej od smoka lecz linku nie podam bo nie posiadam ;(

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.